Dan nog kan het worden afgepakt, ik wacht vanavond liever afquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Momo het volgende:
Ik geloof het pas als de medaille om hun nek hangt
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluiten
Ik pas als ze Snollebollekes dansen in het Holland House!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Momo het volgende:
Ik geloof het pas als de medaille om hun nek hangt
Nee, de startlijn was de neppe finishquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?
Waar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De eigenaar van deze UI zegt dat het officieel is
Dat is helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Em31 het volgende:
De mannen werden nog uit de medal race gegooid nadat die al drie keer gestart was, ik geloof het morgen!
Volgens mij is er nooit een boei meer in de laatste lijn naar de streep vanaf Mark 4quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?
Volgens het plaatje in het vorige topic hoeven ze alleen maar links langs de rechter boei te varen. Dat deden ze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluiten
Moet toch in de regels staan of je wel of niet tussen de boeien door moet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de startlijn was de neppe finish
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
Nog even plaatje van de baan
[ afbeelding ]
Ze zijn niet tussen de boeien gegaan, maar hebben wel 4p gerond. En gezien de finishlijn lijkt me dat de belangrijkste. Tussen de boeien door voegt niet veel toe
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet tussen de boeien gegaan, maar hebben wel 4p gerond. En gezien de finishlijn lijkt me dat de belangrijkste. Tussen de boeien door voegt niet veel toe
Ze gingen links van boei 4s.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens het plaatje in het vorige topic hoeven ze alleen maar links langs de rechter boei te varen. Dat deden ze.
Klinkt logisch, ik geloof het nu welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.
Ik hoop dat Marcelien dat anders wel gespot had, maar ja, dan heb je een analist en die vertelt hier niets over.
Als dat zo zou zijn dan ziet iedereen dat toch duidelijk en kan men dat toch meteen zeggen? De jury en de zeilster in de studio lijken dat allemaal geen issue te vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de NOS? Daar ontstaat direct een onveilige werksfeer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?
Misschien is dat voor haar zo logisch dat het zou voelen als bij voetbal zeggen dat je de bal niet in de handen mag pakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.
Ik hoop dat Marcelien dat anders wel gespot had, maar ja, dan heb je een analist en die vertelt hier niets over.
Ah dan moet het goed zijn, had Suse dus wel gelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
En ook van 4p. Dat is wat nodig was, imho.quote:
Klinkt logisch, maar toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En ook van 4p. Dat is wat nodig was, imho.
Ja, wie weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is dat voor haar zo logisch dat het zou voelen als bij voetbal zeggen dat je de bal niet in de handen mag pakken.
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?
Plaatje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vanaf welk perspectief? Het plaatje, of de boot die naar beneden vaart?
Ik vermoed dat de zeilbonden en organisatie dat sneller zouden weten dan Nattekat uit noord Hollandquote:
Maar dan komt Rifkahquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.
Die broer van Van Aanholt ging van tranen van geluk naar ontzetting dus je zou zeggen dat hij het ook wel moet wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan ziet iedereen dat toch duidelijk en kan men dat toch meteen zeggen? De jury en de zeilster in de studio lijken dat allemaal geen issue te vinden.
Volgens mij zei zij juist wel dat ze die boei nog hadden gerond en toen zei die andere nee neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.
Dat ging over een strafrondje, wat niet van toepassing was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zei zij juist wel dat ze die boei nog hadden gerond en toen zei die andere nee nee
Oh ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ging over een strafrondje, wat niet van toepassing was.
Geen zorgen, @Nattekat komt na het lezen van de regels zo dadelijk met het antwoord.quote:
En daarmee zijn ze ook langs 4p gegaan, weliswaar op een grote afstand maar dat maakt niet uit.quote:
Worldsailing ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef DeLuna het volgende:
paris2024 Instagram account zegt gewoon dat WIJ gewonnen hebben
Over 2 weken misschien een keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen zorgen, @:Nattekat komt na het lezen van de regels zo dadelijk met het antwoord.
Dan is alleen nog de vraag waarom het zo lang duurde voordat ze wisten dat ze gewonnen hadden. Iedereen op dat water heeft de tracker wel bij de hand zou je denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat je vooraf wel weet of dit mag of niet en dat de organisatie het ook weet
Foutje van de tracker, Italie was tweedequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef JopJuh het volgende:
Als ik terugkijk lijken ze op het oog ook 4 en geen 3?
misschien wisten ze niet of ze 3e of 4e waren met goud/zilver.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan is alleen nog de vraag waarom het zo lang duurde voordat ze wisten dat ze gewonnen hadden. Iedereen op dat water heeft de tracker wel bij de hand zou je denken.
Toch wat regels gecheckt misschien
Ja als Instagram het zegt, moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef DeLuna het volgende:
paris2024 Instagram account zegt gewoon dat WIJ gewonnen hebben
Zijn nog bezig toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef Szura het volgende:
In de klasse van Bouwmeester heeft Rindom al een 29 score te pakken
Oh ja. Maar waarom postte jij dan dat ze wonquote:
Idd twee boeienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie nu een animatie van het parcours en snap wat de dames anders hebben gedaan. Dat lijkt me een non-discussie toch? Iets te lange route gevaren. Boeien
Lijkt me in orde ja, ze hebben effectief ook die andere boei gerond (wat volgens mij het vereiste is)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie nu een animatie van het parcours en snap wat de dames anders hebben gedaan. Dat lijkt me een non-discussie toch? Iets te lange route gevaren. Boeien
Ja, dat verbeterde ik daarnaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja. Maar waarom postte jij dan dat ze won
Wat een amateurisme vanuit NL zeg. Je moet toch weten wat de regels zijn en waar de finish ligt?!?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Worldsailing ook.
In de comments daar staat ook dat er onduidelijkheid was (van Nederlandse kant) of ze door de boeien moesten, maar blijkbaar was P-side goed genoeg. Dat zou in lijn met het plaatje wat hier een paar keer gepost is. Daar hopen we dan maar op.
Dan waren de Amerikanen domquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me in orde ja, ze hebben effectief ook die andere boei gerond (wat volgens mij het vereiste is)
Denk dat het ook wel opviel dat iedereen een andere kant opvoerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat een amateurisme vanuit NL zeg. Je moet toch weten wat de regels zijn en waar de finish ligt?!?
Enige wat respect verdient is het snelle schakelen en alsnog 3e worden. Btw ik vermoed dat ze zijn gered door het gejuich van de Zweden ipv dat ze hey zelf doorhadden. Zweden hebben goud dus zelf verkloot.na gefaal van NL.
Dat wordt weer die geweldige 2g verbindingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef FvanS het volgende:
Zullen de dames vanavond ook in Parijs zijn? Het is wel een stukje rijden natuurlijk vanaf Marseille
Ook amateuristisch dat geen enkel team de regels kent, wtfquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Amerika net wat anders heeft gedaan met dat rondje is nog wel een beetje verontrustend.
Als dat zo was, waren ze te laat geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Btw ik vermoed dat ze zijn gered door het gejuich van de Zweden ipv dat ze hey zelf doorhadden. Zweden hebben goud dus zelf verkloot.na gefaal van NL.
Daar heb je dat Spanje bij de vorige twee pogingen goud aan het verliezen was. Als ze dat dan nu wel winnen is dat toch een beetje mazzel. Maar hoort ook bij het zeilen. Wind is nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:12 schreef zorro28 het volgende:
Nu de mannen, daar gelukkig geen discussies over Nederlandse medailles
Spanje lag gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Daar heb je dat Spanje bij de vorige twee pogingen goud aan het verliezen was. Als ze dat dan nu wel winnen is dat toch een beetje mazzel. Maar hoort ook bij het zeilen. Wind is nodig.
Zonder die boot zou het zwemmen zijn, misschien leuk voor een volgende Olympische sport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef zorro28 het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan een hele boot als je er toch buiten hangt
Moet je eens in 2028 kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef zorro28 het volgende:
Kemkers goede tandarts, hij helpt je zo van je plak af.quote:
Zonder boot kun je daar ook niet hangenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef zorro28 het volgende:
Daar had ik nog geeneens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heb het voor 2e keer terug gekeken. Als Amerikanen regels hadden gekend en geen strafrondje deden was NL goud misgelopen.
mooi dan van die amerikanenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heb het voor 2e keer terug gekeken. Als Amerikanen regels hadden gekend en geen strafrondje deden was NL goud misgelopen.
Dat was de startboot denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:12 schreef Em31 het volgende:
Zelfs al speelde die grotere boot dus nu blijkbaar geen rol, die lag daar dan ook wel vreemd hoor. Eigenlijk zowat midden voor de finishlijn.![]()
Ik ben er.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:22 schreef zorro28 het volgende:
Ligt Spanje een keer goed, is Mex nergens te bekennen. Of misschien is dat wel de reden.
Kun je deze uitleggen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dan hadden die mogelijk voor Nederland kunnen finishen en hadden we op positie in medal race verlorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |