Dan nog kan het worden afgepakt, ik wacht vanavond liever afquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Momo het volgende:
Ik geloof het pas als de medaille om hun nek hangt
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluiten
Ik pas als ze Snollebollekes dansen in het Holland House!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Momo het volgende:
Ik geloof het pas als de medaille om hun nek hangt
Nee, de startlijn was de neppe finishquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?
Waar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De eigenaar van deze UI zegt dat het officieel is
Dat is helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Em31 het volgende:
De mannen werden nog uit de medal race gegooid nadat die al drie keer gestart was, ik geloof het morgen!
Volgens mij is er nooit een boei meer in de laatste lijn naar de streep vanaf Mark 4quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de boei van de startlijn?
Volgens het plaatje in het vorige topic hoeven ze alleen maar links langs de rechter boei te varen. Dat deden ze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluiten
Moet toch in de regels staan of je wel of niet tussen de boeien door moet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de startlijn was de neppe finish
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
Nog even plaatje van de baan
[ afbeelding ]
Ze zijn niet tussen de boeien gegaan, maar hebben wel 4p gerond. En gezien de finishlijn lijkt me dat de belangrijkste. Tussen de boeien door voegt niet veel toe
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet tussen de boeien gegaan, maar hebben wel 4p gerond. En gezien de finishlijn lijkt me dat de belangrijkste. Tussen de boeien door voegt niet veel toe
Ze gingen links van boei 4s.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens het plaatje in het vorige topic hoeven ze alleen maar links langs de rechter boei te varen. Dat deden ze.
Klinkt logisch, ik geloof het nu welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.
Ik hoop dat Marcelien dat anders wel gespot had, maar ja, dan heb je een analist en die vertelt hier niets over.
Als dat zo zou zijn dan ziet iedereen dat toch duidelijk en kan men dat toch meteen zeggen? De jury en de zeilster in de studio lijken dat allemaal geen issue te vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de NOS? Daar ontstaat direct een onveilige werksfeer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?
Misschien is dat voor haar zo logisch dat het zou voelen als bij voetbal zeggen dat je de bal niet in de handen mag pakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, maar er zullen vast regels hiervoor zijn.
Ik hoop dat Marcelien dat anders wel gespot had, maar ja, dan heb je een analist en die vertelt hier niets over.
Ah dan moet het goed zijn, had Suse dus wel gelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
En ook van 4p. Dat is wat nodig was, imho.quote:
Klinkt logisch, maar toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En ook van 4p. Dat is wat nodig was, imho.
Ja, wie weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is dat voor haar zo logisch dat het zou voelen als bij voetbal zeggen dat je de bal niet in de handen mag pakken.
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we een klacht indienen over incomplete analyse?
Plaatje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vanaf welk perspectief? Het plaatje, of de boot die naar beneden vaart?
Ik vermoed dat de zeilbonden en organisatie dat sneller zouden weten dan Nattekat uit noord Hollandquote:
Maar dan komt Rifkahquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.
Die broer van Van Aanholt ging van tranen van geluk naar ontzetting dus je zou zeggen dat hij het ook wel moet wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan ziet iedereen dat toch duidelijk en kan men dat toch meteen zeggen? De jury en de zeilster in de studio lijken dat allemaal geen issue te vinden.
Volgens mij zei zij juist wel dat ze die boei nog hadden gerond en toen zei die andere nee neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meteen een klacht over Suze van Kleef, die kan echt niets.
Dat ging over een strafrondje, wat niet van toepassing was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zei zij juist wel dat ze die boei nog hadden gerond en toen zei die andere nee nee
Oh ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ging over een strafrondje, wat niet van toepassing was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |