Geen zorgen, @Nattekat komt na het lezen van de regels zo dadelijk met het antwoord.quote:
En daarmee zijn ze ook langs 4p gegaan, weliswaar op een grote afstand maar dat maakt niet uit.quote:
Worldsailing ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef DeLuna het volgende:
paris2024 Instagram account zegt gewoon dat WIJ gewonnen hebben
Over 2 weken misschien een keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen zorgen, @:Nattekat komt na het lezen van de regels zo dadelijk met het antwoord.
Dan is alleen nog de vraag waarom het zo lang duurde voordat ze wisten dat ze gewonnen hadden. Iedereen op dat water heeft de tracker wel bij de hand zou je denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat je vooraf wel weet of dit mag of niet en dat de organisatie het ook weet
Foutje van de tracker, Italie was tweedequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef JopJuh het volgende:
Als ik terugkijk lijken ze op het oog ook 4 en geen 3?
misschien wisten ze niet of ze 3e of 4e waren met goud/zilver.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan is alleen nog de vraag waarom het zo lang duurde voordat ze wisten dat ze gewonnen hadden. Iedereen op dat water heeft de tracker wel bij de hand zou je denken.
Toch wat regels gecheckt misschien
Ja als Instagram het zegt, moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef DeLuna het volgende:
paris2024 Instagram account zegt gewoon dat WIJ gewonnen hebben
Zijn nog bezig toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef Szura het volgende:
In de klasse van Bouwmeester heeft Rindom al een 29 score te pakken
Oh ja. Maar waarom postte jij dan dat ze wonquote:
Idd twee boeienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie nu een animatie van het parcours en snap wat de dames anders hebben gedaan. Dat lijkt me een non-discussie toch? Iets te lange route gevaren. Boeien
Lijkt me in orde ja, ze hebben effectief ook die andere boei gerond (wat volgens mij het vereiste is)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie nu een animatie van het parcours en snap wat de dames anders hebben gedaan. Dat lijkt me een non-discussie toch? Iets te lange route gevaren. Boeien
Ja, dat verbeterde ik daarnaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja. Maar waarom postte jij dan dat ze won
Wat een amateurisme vanuit NL zeg. Je moet toch weten wat de regels zijn en waar de finish ligt?!?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Worldsailing ook.
In de comments daar staat ook dat er onduidelijkheid was (van Nederlandse kant) of ze door de boeien moesten, maar blijkbaar was P-side goed genoeg. Dat zou in lijn met het plaatje wat hier een paar keer gepost is. Daar hopen we dan maar op.
Dan waren de Amerikanen domquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me in orde ja, ze hebben effectief ook die andere boei gerond (wat volgens mij het vereiste is)
Denk dat het ook wel opviel dat iedereen een andere kant opvoerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat een amateurisme vanuit NL zeg. Je moet toch weten wat de regels zijn en waar de finish ligt?!?
Enige wat respect verdient is het snelle schakelen en alsnog 3e worden. Btw ik vermoed dat ze zijn gered door het gejuich van de Zweden ipv dat ze hey zelf doorhadden. Zweden hebben goud dus zelf verkloot.na gefaal van NL.
Dat wordt weer die geweldige 2g verbindingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef FvanS het volgende:
Zullen de dames vanavond ook in Parijs zijn? Het is wel een stukje rijden natuurlijk vanaf Marseille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |