Misschien wel of niet stoppen in Amersfoort of een ander station?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Staat mij ook iets van bij.
Kan iemand me vertellen wat de logica is om de ene keer bij werkzaamheden de Pimpel te laten stoppen in Zwolle en de andere keer niet? Het lijkt wel bijna om en om.
Is consistentie dan niet beter?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:03 schreef Erno-BE het volgende:
Denk vooral of Amersfoort-Deventer getremd is of Amersfoort-Weesp gestremd is. Bij de eerste moeten reizigers uit Amersfoort in Zwolle opstappen, bij de tweede in Deventer. Dan is een stop in Zwolle niet nodig.
Volgens mij heeft het ook te maken met het pad waar ie in rijdt, daarbij is er in de ene richting wel een stop in Zwolle en in de andere niet. Maar blijkbaar wordt die stop soms wel en soms niet voor reizigers gepland.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Staat mij ook iets van bij.
Kan iemand me vertellen wat de logica is om de ene keer bij werkzaamheden de Pimpel te laten stoppen in Zwolle en de andere keer niet? Het lijkt wel bijna om en om.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee dat er wat onderweg was, maar er rijdt net een stoomtrein door Deventer. Ik denk richting Apeldoorn. Wie er nog wat aan heeft, veel plezier
Zoeken via Bahn.de, die geven wel prijzen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:30 schreef DJMO het volgende:
Weet iemand hier wat het ongeveer kost om met de trein vanaf Amsterdam naar Katowice in Polen te reizen? Als ik via de app van ns international zoek krijg ik wel een prima reisadvies met slechts één overstap in Berlijn ostbahnhof, maar een prijs kunnen ze me niet geven, daarvoor moet ik bellen. Ik had als mogelijke reisdatum 18 oktober opgegeven (vertrek 's avonds om 22 uur nog wat).
Ook in de DB app geen prijsinformatie helaasquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoeken via Bahn.de, die geven wel prijzen.
Ik zie toch heel duidelijk ¤ 99,90 staan. Andere datum, maar oke.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook in de DB app geen prijsinformatie helaas
Vertrek om 22:xx vanaf Amsterdam? Is dat niet de European Sleeper? Verkoopt de NS (of DB) überhaupt wel kaartjes voor die trein?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:30 schreef DJMO het volgende:
Weet iemand hier wat het ongeveer kost om met de trein vanaf Amsterdam naar Katowice in Polen te reizen? Als ik via de app van ns international zoek krijg ik wel een prima reisadvies met slechts één overstap in Berlijn ostbahnhof, maar een prijs kunnen ze me niet geven, daarvoor moet ik bellen. Ik had als mogelijke reisdatum 18 oktober opgegeven (vertrek 's avonds om 22 uur nog wat).
Dank. Daar heb ik iets aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:35 schreef ReisT het volgende:
Nee daar verkopen NS en DB geen kaartjes voor, die trein moet je apart boeken op https://www.europeansleeper.eu/
Tickets naar Polen kunnen pas 60 dagen van tevoren geboekt worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:30 schreef DJMO het volgende:
Vanaf morgen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tickets naar Polen kunnen pas 60 dagen van tevoren geboekt worden.
Weet je dat zeker, het blijft wel Duitsland he..quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vanaf morgen dus![]()
Zie dat er voor de week ervoor prijzen van 196 Zloty (¤46, 1e klas) en 131 Zloty (¤31, 2e klas) gevraagd worden voor Berlijn-Katowice (via bilet.intercity.pl). De overstap vanaf ES 453 op EC 57 in Berlijn is in elk geval ruim genoeg met 4:36
Choo-chooquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee dat er wat onderweg was, maar er rijdt net een stoomtrein door Deventer. Ik denk richting Apeldoorn. Wie er nog wat aan heeft, veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |