Leuk! En ook eens iets wat ik op tijd weet! En ik zou nog kunnen ook die dagquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:06 schreef James1988 het volgende:
Mocht er nog iemand een ritje willen maken met Mat '46 of Mat '54, op 14 september kan dat:
https://nieuws.ns.nl/onde(...)-open-monumentendag/
Betekent dit dat je op Maliebaan ook kunt uit- en inchecken op het perron?quote:Iedereen met een geldig vervoersbewijs kan mee.
Nee de stellen rijden gekoppeld en er is geen doorloop dus dat werkt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef Piles het volgende:
En halverwege de rit kun je even hallo zeggen tegen de machinist, als ie door de trein komt lopen (keren na Blauwkapel)
Maar is inderdaad een leuk ritje.
Normaalgesproken rijden ze met SLT of SNG maar het museum. Toen ik ging reden ze met een SLT-6.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de stellen rijden gekoppeld en er is geen doorloop dus dat werkt niet.
Oh hadden we het niet nog steeds over die 252 + 386 ritquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Normaalgesproken rijden ze met SLT of SNG maar het museum. Toen ik ging reden ze met een SLT-6.
Nee sorry, ik had het over de algemene rit. Nav je vraag of er paaltjes staan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hadden we het niet nog steeds over die 252 + 386 rit
Ik vind het eigenlijk schandalig dat de noordelijke HSL niet op deze kaart staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens: ALLES RIJDT GEWOON![]()
![]()
Dit heb ik echt nog nooit gezien![]()
[ afbeelding ]
ff jinxen hoor
Als je de kaart zo opvat dat elk traject waar gebrekkige infra ligt, grijs is gekleurd, klopt-ie weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schandalig dat de noordelijke HSL niet op deze kaart staat.
Dat speelt al zo lang dat de dienstregeling erop is aangepast. Hetzelfde geldt voor Utrecht - Den Bosch, waar een langdurige snelheidsbeperking i.v.m. slechte toestand van het baanlichaam geldt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schandalig dat de noordelijke HSL niet op deze kaart staat.
Kamer van Koophandel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als een bedrijf z'n jaarverslag niet online zet, kan je dat dan nog ergens vandaan toveren op een website van derden ofzo?
Hangt van de bedrijfsgrootte af hoe uitgebreid de cijfers moeten zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kamer van Koophandel?
https://www.kvk.nl/bestellen/#/75794306000043646417
Alleen van 2023 geen cijfers en corona jaren zijn het representatief lijkt me
In juni in een BR614 gezeten van Krakau naar Tarnów en het interieur was compleet vernieuwd met comfortabele stoelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:37 schreef derLudolf het volgende:
Een buffel planmatig in IC dienst, ik hoop dat de stoelen daar ook op zijn aangepast.
Plaatje erbij, met nog een oude bekendequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef Erno-BE het volgende:
De Buffel komt nu eindelijk in dienst! Vanaf 2 oktober gaat de Buffel (DM90/SD85) 2x per dag rijden tussen Krakau en Zagórz en 2x per dag rijden tussen Krakau en Jelenia Góra. Ze lossen hierbij de oude Duitse BR614/SN84 af en de Buffels rijden in setjes van twee. Bron: https://www.vagonweb.cz/r(...)najit=Hledat&s=1&v=p
Zelfde stoelen, wel nieuw gestoffeerd, in 2e klas en een 2+1 opstelling in de 1e klasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:37 schreef derLudolf het volgende:
Een buffel planmatig in IC dienst, ik hoop dat de stoelen daar ook op zijn aangepast.
Ga je op zondagochtend 08:00 of donderdagmiddag 1600?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Weet iemand hoe lastig het traject Eindhoven - Leiden nu is via Utrecht? Is het extra druk?
Zit onder een andere naam op Facebook. Vind dat de STAR maar moet organiseren dat de VSM naar Stadskanaal onder stoom gaat.quote:
Ja maar wat is t nou voor gelul dan? De DB zelf ontkent het blijkbaar. Maar ondertussen wordt het wel breed uitgemeten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Lol: https://www.deutschlandfu(...)tengruenden-100.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |