Ik denk dat ik dat héél ruim ga doen in het begin idd. Op een gegeven moment zou het een soort van automatisme moeten worden denk ik?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezigRuim van tevoren uitklikken voor een stoplicht is wel een goede tip. Dat doe ik ook vaak
Ik heb nooit beseft dat je met een ligfiets ook ingeklikt fietstquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt
Mijn voordeel was dat het met de ligfiets was, dus was al dicht bij de grond
Wel aan te raden aangezien je niet op de trappers staat maar ze voor je hebt, en dan glijd je er makkelijk van af. Bovendien kun je vastgeklikt ook met het het been wat niet duwt trekken, dus kun je snellerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit beseft dat je met een ligfiets ook ingeklikt fietst
Dat in en uitklikken blijft altijd wel even lastig (technisch gezien). Maar je zult er geen angst meer van hebben op een gegeven moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat héél ruim ga doen in het begin idd. Op een gegeven moment zou het een soort van automatisme moeten worden denk ik?
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat in en uitklikken blijft altijd wel even lastig (technisch gezien). Maar je zult er geen angst meer van hebben op een gegeven moment.
Hoop dat je remmen hebt, dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.
Ik ben veel banger dat ik een ravijn instortLangzaam een berg af....is dat mogelijk?
Misschien is ook dat even wennen en moet je het een keer gedaan hebben.
edit: die berg affietsen dus, niet in een ravijn storten uiteraard
Hydraulische schijfremmenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat je remmen hebt, dan komt dat wel goed
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.
Ik ben veel banger dat ik een ravijn instortLangzaam een berg af....is dat mogelijk?
Misschien is ook dat even wennen en moet je het een keer gedaan hebben.
edit: die berg affietsen dus, niet in een ravijn storten uiteraard
Ja zag het, best sjiekquote:
Heb hem ooit opgefietst, geen echte ravijnen maar als je vanaf de top richting het westen af daalt is er een lang stuk redelijk rechtdoor waar een paar van mijn vrienden beweerden 90 km te hebben gehaald, ik niet want ben niet zo'n daal held,maar kan me nog wel herinneren dat men al ongeveer 1 km van te voren aangaf dat er een hairpin naar rechts zou komen en dat je maar beter op tijd kon afremmenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...
oh ja, daar heb ik van gehoord. Goeie!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ga zelf volgende week op vakantie in Drenthe. Maar eens die vam berg opfietsen. Ookal is dat ding maar 48 meter hoog
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb hem ooit opgefietst, geen echte ravijnen maar als je vanaf de top richting het westen af daalt is er een lang stuk redelijk rechtdoor waar een paar van mijn vrienden beweerden 90 km te hebben gehaald, ik niet want ben niet zo'n daal held,maar kan me nog wel herinneren dat men al ongeveer 1 km van te voren aangaf dat er een hairpin naar rechts zou komen en dat je maar beter op tijd kon afremmen
En een keertje naar de Ardennenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik van gehoord. Goeie!
Dan komt het wel goedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...
Ja, dat is het plan ook inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En een keertje naar de ArdennenSteile stukken genoeg en niet zo lang dus prima om mee te beginnen
Man3 zegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ah hier is de kneuzenkermis
Ik voelde iets knappen in mijn knie.
Nu kan ik zeg maar niet meer op mijn been staan.
Gelukkig is het de linker.
En ja ik ga morgen naar huisarts.
Godsallejezus wat doet dit pijn!
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik was al uitelkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 zeg
Zomaar?
Iedereen valt uit elkaar
Beterschap
Elke keer als je het vraagt krijg je een week extraquote:
5 Augustus.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-07-2024 t/m 31-07-2024
nr / aantal posts / gebruiker
Pas jij op bij het Utrechtse? Daar lopen wolven die het voorzien hebben op kleine mensen kinderenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan ook inderdaad![]()
Ik begin denk ik met de Grebbeberg en de Posbank om te oefenen met dat schakelen en zo.
quote:
Dus je gaat dit jaar wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
deze week is hele week villacher kirchtag
daar zijn zo 300 000 de hele week,ik was nog nie
nee ik heb zo in 1 maand de wiesenmarkt vor mijn deurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat dit jaar wel?
Je hebt nu extra tijd.
Ah ja, dat is ook leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb zo in 1 maand de wiesenmarkt vor mijn deur
Dat zou terecht zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke keer als je het vraagt krijg je een week extra
Ik ging een paar keer per jaar bij een van mijn vrienden op bezoek om wat door die bossen te wandelen bij Austerlitzquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij op bij het Utrechtse? Daar lopen wolven die het voorzien hebben op kleine mensen kinderen
Hopen dat het droog blijftquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
komen elke jaar tussen 110 en 130 000 is 4 dagen
Lees net dat ze dat beest willen afschieten,quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ging een paar keer per jaar bij een van mijn vrienden op bezoek om wat door die bossen te wandelen bij Austerlitz
Dat is geloof ik nu het epicentrum van de wolvenplaag, hij vermaakt zich enorm met de dorpsapp
Oke, beetje druk dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
komen elke jaar tussen 110 en 130 000 is 4 dagen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, beetje druk dus.
Wel genoeg ruimte en bier en eten te kopen?
Waneer is het? Ik ga misschien ook een keer kijkenquote:
Hmm zou net wat laat zijnquote:
Kan ik helaas nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef mario390 het volgende:
oke dann beginnt op deze jaar op 30.8
Zuupen op de wiesenquote:
Zuupen als een ketter en tekeer gaan als een beest?quote:
Mooi man.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuupen als een ketter en tekeer gaan als een beest?
het houdt niet opquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Als ik 'mag' van de huisarts misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb jij dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik 'mag' van de huisarts misschien
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb wel een optie voor je,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar of die nou heel handig is
stupidity has become as common as common sense was before
Volgende keer beter.quote:
Springen zonder een elastiekje is geen optie deze keerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie voor je,
maar of die nou heel handig is
Iets met zwaartekrachtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Springen zonder een elastiekje is geen optie deze keer
Er groeit wat op mijn duim wat zo nu en dan lekt (de vorige keer bijna 4 uur).quote:
Nu raak ik in paniek hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met zwaartekracht
En meer, hoe denk je omhoog te komen weer?
dat heb je toch al eerder gehad ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er groeit wat op mijn duim wat zo nu en dan lekt (de vorige keer bijna 4 uur).
Aangezien ik het niet zelf dichtkrijg moet de huisarts het dan dichtbranden.
Nu aan het wachten op het consult in het ziekenhuis.
Sorry, dat was dan weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu raak ik in paniek hoor
Is nog steeds dezelfde, duurt alleen langgggg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat heb je toch al eerder gehad ook?
wat een raar ding dan, slik je bloedverdunners?
door het raamquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, dat was dan weer niet de bedoeling
Brandweer bellen? Die willen je vast met een paar van die kalendermannen omhoog tillen?
goed dicht drukken dan, anders loop je leeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is nog steeds dezelfde, duurt alleen langgggg.
En ja.
Das de bedoeling toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed dicht drukken dan, anders loop je leeg.
sterkte.
Ik denk dat je dood gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de bedoeling toch?
T was echt een straaltje dat er liep als ik het niet dicht drukte
Kan je vertellen, jij ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dood gaat.
Awwww dat snuitje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaat ook nog een beetje verontwaardigd kijken als ik zeg dat ze niet op mijn kussen mag liggen omdat ik die nodig heb voor mijn been
[ link | afbeelding ]
MORSDOOd!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen, jij ook
We gaan allemaal dood
Whut?quote:
Het hele pakket!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het hele pakket!
Maar nee, ik hou van mijn baby.Daar ben ik wel zeker van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een warme/zware namiddag en wil rust in mijn hoofd.Werewolf
Ik raad thee en een aflevering van 1 van de Real Housewives aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daar ben ik wel zeker van.
Ik had een warme/zware namiddag en wil rust in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
fiets naar de kelderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:24 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat nu kommt maar geloof erg onweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus?
[ link | afbeelding ]
Moeten ze op meer plaatsen vragen,quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus?
[ link | afbeelding ]
Ik voel mij gediscrimineerd want er is geen mogelijkheid om badeendje aan te klikken.quote:
Dat hoef jij dan ook niet he.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij gediscrimineerd want er is geen mogelijkheid om badeendje aan te klikken.
meestal rondom het ventieltjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoef jij dan ook niet he.
Jij moet even op je reet kijken,
daar staat vast iets als 'Made in china'
Ik las enkele dagen voordat de Spelen in Parijs begonnen dat het er een stuk minder waren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:25 schreef chufi het volgende:
Nederland heeft :
288 deelnemers, verdeeld over 29 onderdelen en we hebben ook nog 12 paarden..
Nah .. valt tegen..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jullie doen het goed op de olympics.![]()
Het is veel net niet.quote:
Time out ofzo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wat doet die mafkees op de achterste rij?
[ afbeelding ]
Moet hij plassen?quote:
Blijft bizar dit,quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft bizar dit,
je laat je ombouwen en je mag legaal vrouwen zo hard slaan als je wil
Ja,dit is de derde keer Mario.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat ik 5 gelijk had maar niet gespelt heb
Hoi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft bizar dit,
Hey Sly,lijkt me vrij link in dat soort contreien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Las er al eerder wat over en net dat artikel hierboven.
Geloof niet dat er omgebouwd is, Marcus. Niet te snel oordelen![]()
Wat had je kunnen winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is me nur en keer gebeurd en ik had nog geluk het was nur 3stellig geld
Je hebt ook niks verloren.quote:
Het is in veel sporten tegenwoordig een discussie. Zelfs bij dartenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft bizar dit,
Hoi FF.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Sly,lijkt me vrij link in dat soort contreien.
Het veranderen van geslacht bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi FF.
Hoe bedoel je? Fysiek meer kracht hebben doordat ze/hij/hullie geboren is met kenmerken v beide geslachten?
Zit wat in.
Maar om maar te suggereren, zoals MarcyMarc doet, dat ze omgebouwd is, vind ik wat ongenuanceerd.
Zelfde indeed als deze bokster. Niets van doen met ombouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
In Nederland hadden we ooit Foekje Dillema.
Prima dat het IOC een debiele reactie wil plaatsen, maakt het niet goedquote:
Nee, ze is niet van geslacht veranderd. Ze heeft kenmerken van man en vrouw. Is geen keuze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het veranderen van geslacht bedoel ik.
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ze is niet van geslacht veranderd. ze heeft kenmerken van man en vrouw. Is geen keuze.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:44 schreef sly-nl het volgende:
Moeilijke situatie, wel of niet mee mogen doen. Maar om in 2024 als jonge hond (Marcus) nog zo kort door de bocht te fietsen
Je kan zo maar vallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:44 schreef sly-nl het volgende:
Moeilijke situatie, wel of niet mee mogen doen. Maar om in 2024 als jonge hond (Marcus) nog zo kort door de bocht te fietsen
De vorige bond liet ze ook gewoon niet meedoen aan een WK. Want het klopt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:44 schreef sly-nl het volgende:
Lucia Rijker wilde ooit graag tegen mannen vechten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:48 schreef sly-nl het volgende:
Vanuit haar begrijp ik wel dat ze mee wil doen bij de vrouwen als ze zicht vrouw voelt (en deels is).
In de geest v de Olympics is het juist een goede move om haar deel te laten nemen. Ook wel begrijpelijk natuurlijk dat er scheve gezichten zijn bij de rivalen.
Deal with it or go home (vrijwillig of knock-out)!
En deels is..... maar deels dus ook niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:48 schreef sly-nl het volgende:
Vanuit haar begrijp ik wel dat ze mee wil doen bij de vrouwen als ze zicht vrouw voelt (en deels is).
Prima, dat is een keuze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lucia Rijker wilde ooit graag tegen mannen vechten.
Niets mis mee?quote:
Goed voorbeeld!@ Allemaal keihard janken "want hij is zo onwaais lang en het is niet eerlijk!!@"quote:
Doe maar! Word, Broquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee?
Kan je ook nog wel een foto van Shaq laten zien als je daar blij van word?
Ik heb hier even over nagedachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ze is niet van geslacht veranderd. Ze heeft kenmerken van man en vrouw. Is geen keuze.
Niet eens met u.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deels is..... maar deels dus ook niet.
Jammer voor haar/hem, alleen dit is dan een geval waarbij natuurlijk je iets niet laat doen.
Dat bleek een gescheurde panty te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet eens met u.
Meedoen is belangrijker dan winnen / een toevallige testikel.
Maar da's mijn mening én gelukkig die van het Olympisch Comité
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deels is..... maar deels dus ook niet.
Jammer voor haar/hem, alleen dit is dan een geval waarbij natuurlijk je iets niet laat doen.
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bleek een gescheurde panty te zijn.
Maar jij bent bijzonder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.
Leg uit!@ Begin het wel boeiend te vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.
Sommige dingen wil zelfs jij niet weten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leg uit!@ Begin het wel boeiend te vinden
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:09 schreef sly-nl het volgende:
Trusten![]()
Jij natuurlijk ook, Marcusz
[ afbeelding ]
Heer Killem.quote:
Alles wel?quote:
Nog even dit: met "kort door de bocht" doelde ik op je post waarin je er maar gelijk vanuit gaat dat het wel een omgebouwde zal zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vorige bond liet ze ook gewoon niet meedoen aan een WK. Want het klopt niet.
Dus kort door de bocht allerminst
Zeker niet.Al bijna vakantie?quote:
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net begonnen. Vandaag was laatste werkdag.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?
Ken je deze al?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?
Nee,thanks.quote:
Hmmm,daar worden veel kilo`s gepakt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik heb Bolivia naar Rotterdam gehaald.
Prijs gaat richting de 48.000 per kilo hoorde ik. Als dit lang aanhoudt gaat m’n dealer snijden in het personeelsbestand. Arme jongens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,daar worden veel kilo`s gepakt de laatste tijd.
Ze wijken al uit naar Yerseke las ik.En Antwerpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prijs gaat richting de 48.000.00 per kilo hoorde ik. Als dit lang aanhoudt gaat m’n dealer snijden in het personeelsbestand. Arme jongens.
Hij kan ook geen Nederlands meer spreken.quote:
Hey HC.quote:
Ik ben nog prima wakker.quote:
Die lul kan sowieso niet praten. Nouja wel praten, maar niet denken. Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan ook geen Nederlands meer spreken.
Hij beweerde ooit mensen gered te hebben van dat vliegtuig in de Hudson rivier.Later bleek dat hij die dag er helemaal niet was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die lul kan sowieso niet praten. Nouja wel praten, maar niet denken. Wat een mafkees.
Huh? Waarom zei hij dat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij beweerde ooit mensen gered te hebben van dat vliegtuig in de Hudson rivier.Later bleek dat hij die dag er helemaal niet was.
Knettergek. M’n broer zat vroeger bij hem in de klas op de middelbare school. Toen liep die lul al in pakquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij beweerde ooit mensen gered te hebben van dat vliegtuig in de Hudson rivier.Later bleek dat hij die dag er helemaal niet was.
Hij slaat ook graag vrouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ken hem niet zo goed eigenlijk.hoor er nooit meer iets van.
Van Troop?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Knettergek. M’n broer zat vroeger bij hem in de klas op de middelbare school. Toen liep die lul al in pak
Geen act en niet nepquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat hij een neppert is net als jij.
Van zijn vader dus.quote:
Die gaf hem ook regelmatig klappen. Paar littekens in z’n gezicht zijn van de keer dat ze pa hem door een glazen deur flikkerde.quote:
Dat had vast een reden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gaf hem ook regelmatig klappen. Paar littekens in z’n gezicht zijn van de keer dat ze pa hem door een glazen deur flikkerde.
Heb jij littekens?quote:
Ik heb er best wel veel.quote:
1 van een operatie,achter mijn oor.Mijn wenkbrauw een paar keer door klappen.En door zuur op mijn arm.Maar niet zelf gedaan daar ben ik zo op tegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Operaties, gevochten, zelf toegebracht?
quote:
Vandaag wederom een flinke kans op goudquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Even een dikkevoor de roeiers,wat zijn dat een leuke mensen.
Superman ?quote:
Zag ze gister bij Oranjezomer.Die ene had haar nek gebroken,en door...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag wederom een flinke kans op goud![]()
Morgen komen die van mij weer aan de beurt
Ze krijgen echt de ruimte tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag ze gister bij Oranjezomer.Die ene had haar nek gebroken,en door...
De ander werd de Vakvrouw genoemd;ja nee dat zijn we allemaalEn zilver is ook mooi.Wat een leuk volk..
ja echt zuur, die hadden al een hele tijd eigenlijk niet meer verlorenquote:
Noem je ook iemand: Die was van het schaatsen en basketbal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze krijgen echt de ruimte tegenwoordig
Kan me met onze grote vriend Mart Smeets nog herinneren, die had op de een of andere manier altijd een pesthekel aan roeiers en zelfs als ze goud wonnen werden ze afgebekt
Ria Visser was de klos toch ?quote:
Die ook ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ria Visser was de klos toch ?![]()
Mat zijn Noorse truien
Dat was toen gewoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:41 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/bo(...)%2Fwww.google.com%2F
Mart zat er niet meequote:
Ja geef haar een paar spitzenquote:
Jij bent de vogelman,die eend die de marathons loopt is leuk.quote:
Even denken....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de vogelman,die eend die de marathons loopt is leuk.
quote:
quote:
Doe het Wrinkle niet na.quote:
Absoluut nietquote:
Hey leave,ja een paar uurtjes.Jij dan?quote:
Ook.. kon.niet snel in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave,ja een paar uurtjes.Jij dan?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook.. kon.niet snel in slaap vallen
Wat moeten we hier zien ?quote:
De focus op adamsappel en kruis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moeten we hier zien ?![]()
Ik ben niet zo'n goede wappiefluisteraar
Mensen zijn weirdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De focus op adamsappel en kruis.
wappiefluisteraarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moeten we hier zien ?![]()
Ik ben niet zo'n goede wappiefluisteraar
MAGA.quote:
Yoghurt met yoghurt,quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wappiefluisteraar![]()
en goedemorgen--> bak yoghurt met yoghurt, banaan en zadenmix
Snap ik,met zaad.quote:
ik denk dat je er een verkeerd beeld van hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |