Man3 zegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ah hier is de kneuzenkermis
Ik voelde iets knappen in mijn knie.
Nu kan ik zeg maar niet meer op mijn been staan.
Gelukkig is het de linker.
En ja ik ga morgen naar huisarts.
Godsallejezus wat doet dit pijn!
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ah hier is de kneuzenkermis
Ik voelde iets knappen in mijn knie.
Nu kan ik zeg maar niet meer op mijn been staan.
Gelukkig is het de linker.
En ja ik ga morgen naar huisarts.
Godsallejezus wat doet dit pijn!
Ik was al uitelkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 zeg
Zomaar?
Iedereen valt uit elkaar
Beterschap
Elke keer als je het vraagt krijg je een week extraquote:
5 Augustus.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-07-2024 t/m 31-07-2024
nr / aantal posts / gebruiker
Pas jij op bij het Utrechtse? Daar lopen wolven die het voorzien hebben op kleine mensen kinderenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan ook inderdaad![]()
Ik begin denk ik met de Grebbeberg en de Posbank om te oefenen met dat schakelen en zo.
2049 bedoel je toch?quote:
quote:
Dus je gaat dit jaar wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
deze week is hele week villacher kirchtag
daar zijn zo 300 000 de hele week,ik was nog nie
nee ik heb zo in 1 maand de wiesenmarkt vor mijn deurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat dit jaar wel?
Je hebt nu extra tijd.
Ah ja, dat is ook leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb zo in 1 maand de wiesenmarkt vor mijn deur
Dat zou terecht zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke keer als je het vraagt krijg je een week extra
Ik ging een paar keer per jaar bij een van mijn vrienden op bezoek om wat door die bossen te wandelen bij Austerlitzquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij op bij het Utrechtse? Daar lopen wolven die het voorzien hebben op kleine mensen kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |