Dat bleek een gescheurde panty te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet eens met u.
Meedoen is belangrijker dan winnen / een toevallige testikel.
Maar da's mijn mening én gelukkig die van het Olympisch Comité
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deels is..... maar deels dus ook niet.
Jammer voor haar/hem, alleen dit is dan een geval waarbij natuurlijk je iets niet laat doen.
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bleek een gescheurde panty te zijn.
Maar jij bent bijzonder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.
Leg uit!@ Begin het wel boeiend te vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn panty is ook wel eens gescheurd, het leek alsof ik 3 ballen had.
Sommige dingen wil zelfs jij niet weten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leg uit!@ Begin het wel boeiend te vinden
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:09 schreef sly-nl het volgende:
Trusten![]()
Jij natuurlijk ook, Marcusz
[ afbeelding ]
Heer Killem.quote:
Alles wel?quote:
Nog even dit: met "kort door de bocht" doelde ik op je post waarin je er maar gelijk vanuit gaat dat het wel een omgebouwde zal zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vorige bond liet ze ook gewoon niet meedoen aan een WK. Want het klopt niet.
Dus kort door de bocht allerminst
Zeker niet.Al bijna vakantie?quote:
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net begonnen. Vandaag was laatste werkdag.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?
Ken je deze al?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,nog ergens heen? Bolivia,Peru of zo?
Nee,thanks.quote:
Hmmm,daar worden veel kilo`s gepakt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik heb Bolivia naar Rotterdam gehaald.
Prijs gaat richting de 48.000 per kilo hoorde ik. Als dit lang aanhoudt gaat m’n dealer snijden in het personeelsbestand. Arme jongens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,daar worden veel kilo`s gepakt de laatste tijd.
Ze wijken al uit naar Yerseke las ik.En Antwerpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prijs gaat richting de 48.000.00 per kilo hoorde ik. Als dit lang aanhoudt gaat m’n dealer snijden in het personeelsbestand. Arme jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |