Dat is bijzonder spijtig dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat zijn de mannen die bakken er in het klassement tot nu toe weinig van.
Medal race in dat geval doorslaggevend toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
TOch nog 2 gepakt op de finish! Als je nu de medalrace wint en Frankrijk wordt 2de staat het gelijk.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Medal race in dat geval doorslaggevend toch?
Hopen op veel wind morgenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
TOch nog 2 gepakt op de finish! Als je nu de medalrace wint en Frankrijk wordt 2de staat het gelijk.
Dat is mooi ja. Ook buiten het vlaggetje om. Want is vrij suf als het beslist wordt op de 'volg ' manier.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Alles in eigen hand dus, dat is wel erg mooi.
Edit: En het belangrijkste is misschien wel dat Frankrijk niet simpel kan volgen en het komt wel goed.
Tv baan ligt altijd het dichtst bij de kust. De rest van de banen ligt simpelweg dieper in de baai, dus verder van de kust af, en is daardoor moeilijker in beeld te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:21 schreef Remco het volgende:
Is er een reden dat er maar 1 tv baan is? Is het in beeld brengen van zeilen zo duur of zijn er andere praktische redenen?
Neenee, nu zijn we losquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog het horrorscenario in mijn hoofd dat het gewoon plek 4 wordt
Ik postte deze al omdat er toch echt stond dat het afgelopen was voor vandaag. Maar nu staat er starting sequence voor race 12. Dus de stand gaat nog veranderen. Missie blijft verder wel hetzelfde. We weten snel genoeg of we hiervoor wel of niet hoeven inschakelen morgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:50 schreef kilon het volgende:
Voor de mannen is het wel duidelijk: twee keer winnen en hopen dat iedereen boven je matig eindigt, dan heb je misschien nog een kansje op een medaille.
[ afbeelding ]
Spanje heeft dit wel weer mooi verneuktquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:50 schreef kilon het volgende:
Voor de mannen is het wel duidelijk: twee keer winnen en hopen dat iedereen boven je matig eindigt, dan heb je misschien nog een kansje op een medaille.
[ afbeelding ]
Top 3 zou heel prettig zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Opzeeland overigens gezakt naar plek 4 vandaag, maar zeer kleine verschillen nog steeds, wel al 2 slechte streepresultaten. Qua total points staat die zesde.
Hij zal wel opgezocht worden door de concurrentie, altijd tegen onsquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:09 schreef Marcoss het volgende:
Duitser een protest ingediend tegen van Opzeeland, van Opzeeland ook een protest ingediend tegen de Duitser voor hetzelfde incident en ook nog een protest ingediend tegen de Pool wegens een ander incident.
Gezellig wel allemaal
Incident met de Duitser gaat blijkbaar om race 8, toen lagen ze 2 en 3 bij het voorlaatste punt om uiteindelijk als 22e en 24e te eindigen.. dus bij een straf gaat van Opzeeland dan van 24 naar 25..quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij zal wel opgezocht worden door de concurrentie, altijd tegen ons
Ja incident met Duitser is dus een crash waarbij ze vielen en Pool zou Opzeeland geen voorrang hebben verleend waar dat wel had gemoeten. Maakt volgensmij allemaal weinig uit voor de uitslagen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Incident met de Duitser gaat blijkbaar om race 8, toen lagen ze 2 en 3 bij het voorlaatste punt om uiteindelijk als 22e en 24e te eindigen.. dus bij een straf gaat van Opzeeland dan van 24 naar 25..
edit: oh, dat had je zelf al opgezocht, zie ik
Die klinken niet vrolijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Lambriex en Van der Werken op naar de Brienenoord. https://nos.nl/l/2531191
Kutmoffenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:07 schreef Szura het volgende:
Luc dus twee races met een kapotte plank geracet na die botsing
Dus zij zijn de partners van de vrouwen 49, als ik het zo hoor. Klein wereldje toch altijd zo’n sport.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Lambriex en Van der Werken op naar de Brienenoord. https://nos.nl/l/2531191
https://nos.nl/video/2531(...)per-heel-frustrerendquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Incident met de Duitser gaat blijkbaar om race 8, toen lagen ze 2 en 3 bij het voorlaatste punt om uiteindelijk als 22e en 24e te eindigen.. dus bij een straf gaat van Opzeeland dan van 24 naar 25..
edit: oh, dat had je zelf al opgezocht, zie ik
Volgens mij wonen ze hier samen, maar hebben er “maar” 2 een relatie. De andere heeft van het mennenduo een relatie met Jonker (uit de klasse van Bouwmeester). Als ik het commentaar goed onthouden heb bij 1 van de races deze weekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus zij zijn de partners van de vrouwen 49, als ik het zo hoor. Klein wereldje toch altijd zo’n sport.
quote:Geslagen en uitgeschakeld mag zeilduo tóch nog dromen van medaille na schorsing China
Bart Lambriex en Floris van der Werken stonden na hun uitschakeling in de 49erklasse bijna huilend in de haven van Marseille. En nu gaan ze tóch naar de medalraces. De twee vervangen het Chinese duo, dat uren na de laatste race werd geschorst.
De Chinezen zijn gestraft omdat hun boot te licht was nadat hun 'compensatiegewicht' verloren was geraakt. Ze probeerden daarna snel een alternatief gewicht aan de boot te plakken met secondelijm, maar dat pikte de technische jury niet. Al hun uitslagen van de woensdag werden ongeldig verklaard.
Een George Russeltje...quote:
Update: Luuc DSQ en Duitser 2de plek gekregen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2531(...)per-heel-frustrerend
Luuc geeft hier aan dat hij ook zijn 2de plek nog terug kan krijgen omdat de Duitser hem geen tijd gaf.
Hollandse ziektequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Update: Luuc DSQ en Duitser 2de plek gekregen.
Akkefietje met Pool is niets mee gedaan verder.
Luuc staat qua total points nu wel heel ver achter de top-3, alles kan nog (netto points is nog kleine verschillen en kwartfinales haalt die vrijwel zeker wel) maar hij kan zich eigenlijk geen enkele slechte race meer permitteren wil die de kwartfinales overslaan.
Ach gossie, de Duitser had pijn aan zijn arm.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Update: Luuc DSQ en Duitser 2de plek gekregen.
Akkefietje met Pool is niets mee gedaan verder.
Luuc staat qua total points nu wel heel ver achter de top-3, alles kan nog (netto points is nog kleine verschillen en kwartfinales haalt die vrijwel zeker wel) maar hij kan zich eigenlijk geen enkele slechte race meer permitteren wil die de kwartfinales overslaan.
Top 3, 1 gaat naar de finale, 2 en 3 naar halve finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Ach gossie, de Duitser had pijn aan zijn arm.
Nog een mazzel dat het format hier anders is, maar in de top 2 eindigen zou toch wel prettig zijn.
13u. Minimaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat gaan WE bootje varen?
Zou wel lekker zijn als ze zo ff gaan bootje varen, nu is het rustig (tot 4 uur ofzo)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
13u. Minimaal.
Wilde net even kijken of het bezig was.
Er wordt nog volop booggeschotenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als ze zo ff gaan bootje varen, nu is het rustig (tot 4 uur ofzo)
Nu mark 4 van 5.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik kijk voor het eerst
Hoeveel rondjes?
Het geluid van het water is wel lekker rustgevend ja, maar je kunt eventueel Engels commentaar kiezenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu ook zeilen op staan.
Lekker zo zonder commentaar.
Oh op die fiets, twee in totaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar 1 rondje dus?
Prima zo dan
Oeh, thanks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het geluid van het water is wel lekker rustgevend ja, maar je kunt eventueel Engels commentaar kiezen
Hij moet er nog 10 + medal races toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hollandse ziekteHij leek nog wel zo overtuigd dat het niet zijn fout was
Voordeel is wel dat hij goed ging de laatste races zonder gebroken plank, dus ik zie hem het best weer goed doen de komende races.
Op het afgelopen WK was hij elfde lees ik, na een lange inhaalrace. Dus geen idee of we wat kunnen verwachten.quote:
5 races, en dan is de opzet weer anders met kwartfinale, halve finale en finale. Hoe dat precies zit weet ik ook niet, of het over 1 race gaat of meerdere races etc.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hij moet er nog 10 + medal races toch?
Duko Bos overtuigend, gelukje? Zag dat hij 26 van de wereld is of zo...
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat is die medalrace? ergens rond 15.45 toch?
Op deze manier kan zelfs de top-10 nog in gevaar komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef kilon het volgende:
Zit Opzeeland nou weer helemaal achteraan te varen hoor...
Blijft belachelijk dat ze dat eruit hebben gegooid. Ja, dit is spectaculairder om te zien maar daar blijft het bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Er blijken gewoon geen zekerheidjes te zijn op het water, behalve als je Dorian of Kiran heet en we gewoon zouden surfen
Hij stond wel 22 punten voor op de nummer 10, dat zal dus wel meevallen na 1 wedstrijd. Maar die andere 4 vandaag moeten wel een heel stuk beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:18 schreef kilon het volgende:
Het is hier wel ietsje anders met dat knock out systeem, maar ik weet niet hoeveel punten hij gaat verliezen voor de top 10 en dit helpt sowieso niet voor je vertrouwen.
Moet vooral beter na deze.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Uiteindelijk 16e, 7e nu in de tussenstand, het wordt erg penibel allemaal
Teletekst-supporters? Mijn HBO Max Zeilen-stream zegt nog steeds dat we niet verder gaan voor 14:40quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef kilon het volgende:
Zit Opzeeland nou weer helemaal achteraan te varen hoor...
Da's een andere baan Henkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Teletekst-supporters? Mijn HBO Max Zeilen-stream zegt nog steeds dat we niet verder gaan voor 14:40
Niet alles is op de stream zichtbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Teletekst-supporters? Mijn HBO Max Zeilen-stream zegt nog steeds dat we niet verder gaan voor 14:40
Er zijn 4 banen, waarvan maar 1 beeld heeft en daar zijn zo medalracesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
Ik voel aan alles dat die medal race van de vrouwen frustrerend gaat worden.
HELP. ONS.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
Zal eerst nog wel zes keer uitgesteld worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
en ze zeilen op de laatste plekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:45 schreef Szura het volgende:
Eerst nog even brons winnen met de Brienenoordmannen
Daar lijkt het op ja. WIJ liggen vooraan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Dit gehannes op het water nu is de medal race voor de 49er?
Wat kan die meid zeilen.quote:
Ach Maniquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Even inschakelen bij Zeilen.
Boot omgeslagen en gezonken.
Ook met weinig wind er iemand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel te weinig wind, dit gaat heel moeilijk worden voor de vrouwen.
Maar de hele slechte races van de dames dit toernooi waren met weinig wind en daar waren de Fransen juist zeer sterk.quote:
Gelukkig liggen de Ieren ook achterin, Nieuw-Zeeland mogen we 5 plekken op verliezenquote:
Zeilen met grote schermen is het ook.quote:
Ja, dat is jammer, de Ieren waren weg.quote:
Wat dacht je van helemaal niet meerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ze zometeen verder moeten varen vanuit de positie die ze hadden!
Ik vrees ervoor. Heb jij mazzel in de pick'emquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van helemaal niet meer
De choke van Spanje zet zich voortquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Heb jij mazzel in de pick'em
neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:55 schreef Coelho het volgende:
Zijn de heren foilers nu bezig of niet? Bijna geen snelheid, alle richtingen op, dus ik twijfel
Dinghy is aan het racen,quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:55 schreef Coelho het volgende:
Zijn de heren foilers nu bezig of niet? Bijna geen snelheid, alle richtingen op, dus ik twijfel
2 jaar geleden nog 4de op het WK.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef Coelho het volgende:
Heeft Marit Bouwmeester nog kans op nóg een medaille, of is ze te lang weg geweest? Ze was toch bevallen en zo?
Ik heb geen hoop meer voor vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dinghy is aan het racen,middenin het veld. Maar staan nu ook halfstil.
Geen idee hoe het bevalt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef Coelho het volgende:
Heeft Marit Bouwmeester nog kans op nóg een medaille, of is ze te lang weg geweest? Ze was toch bevallen en zo?
SEKUR WETUH aldus Bouwmeester zelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef Coelho het volgende:
Volgens Ayolt ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
SEKUR WETUH aldus Bouwmeester zelf.
Die kijkt altijd met een 'bijzondere' bril naar Marit.quote:
Weten we eigenlijk wel zeker wie de vader is?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met een 'bijzondere' bril naar Marit.
Helaas voor Ayolt komt de liefde van 1 kant.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk wel zeker wie de vader is?
Wat heb ik gemist? Ik denk dat Marit voor die 40 kg spieren best een knappe verschijning was trouwens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met een 'bijzondere' bril naar Marit.
Zo ff snel streampje pakken danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
16:43 nieuwe poging MR mannenskiff
Slecht nieuws voor de Pick'emquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
16:43 nieuwe poging MR mannenskiff
Als straks de eerste woordjes 'help ons' zijn dan weten we het.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk wel zeker wie de vader is?
Dat is het punt niet. Bij de meeste zeilers is en was het commentaar van Ayolt vrij stabiel. Maar als Bouwmeester zeilde veranderde die in een bakvis.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik denk dat Marit voor die 40 kg spieren best een knappe verschijning was trouwens.
Die deed dat zelfs al in haar topjaren ja. Ik denk uiteindelijk brons.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:35 schreef kilon het volgende:
Marit gaat als vanouds domineren, afwisselend met meerdere schrikbarende resultaten. Uitkomst? Geen idee.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Nu de Nederlanders wel vooraan natuurlijk.
Net als de wind valt de stream dus stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:44 schreef Em31 het volgende:
De stream van het zeilen loopt bij mij vandaag veel vast, andere sporten niet last van. Bij jullie ook?
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net als de wind valt de stream dus stil.
Teveel punten achterstand opgebouwd in de eerdere races.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:49 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom kan Nederland geen medaille halen?
Ah, duidelijk, thanksquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Teveel punten achterstand opgebouwd in de eerdere races.
https://olympics.com/en/p(...)s-skiff/fnl-000100--
Nog niet groot, maar wel een probleem jaquote:
De boten ook maar hetzelfde bouwen als die iQFOiL.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:57 schreef kilon het volgende:
Volgende keer maar windturbines op de boeien installeren.
Avondetenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:01 schreef Zorro het volgende:
Ik weet nog steeds niet WAAROM dat voor 10 over half zes moet beginnen
Moslimdeelnemers moeten om 18:00 in gebed of zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:01 schreef Zorro het volgende:
Ik weet nog steeds niet WAAROM dat voor 10 over half zes moet beginnen
Och ja. Dat wordt natuurlijk centraal geserveerd in het Olympisch Dorp. Anders blijven ze straks met allemaal restjes zitten.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ja. Dat wordt natuurlijk centraal geserveerd in het Olympisch Dorp. Anders blijven ze straks met allemaal restjes zitten.
Zit dat niet in een ander gebied nuquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond staat er ook nog windsurfen op het programma, denk dat dat gewoon voorrang krijgt.
Dat zou raar zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Zit dat niet in een ander gebied nu
Windsurffinales staan pas morgen op de planning.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die finale is er al tussenuit gehaald
Maar die zitten dus in een ander gebied vandaag, dus daar heeft de Skiff geen last van.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij dat ze iQFOiL voorrang gaan, want daar zijn al veel races uitgesteld.
quote:17:20 RC has displayed AP over A. All races are postponed to tomorrow. The sailors are heading back to shore.
Best wel lullig voor Opzeeland, die had het meeste baat nu bij nog wat races met die BFD en DSQquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Van Opzeeland morgen in de kwartfinale dus met plek 5 algemeen
Opzeeland is nu opnieuw in beroep gegaan wegens deze beelden. Beroep staat voor 19:40. Bij een redress kan die nog 1ste worden in de tussenstand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef Starflyer het volgende:
Matig. En als ik de beelden zo bekijk leek het ook alsof hij gesneden werd door de Duitser. Dus ik snap zijn reactie wel.
Moet ie daar maar top 2 zeilen danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Hoe ziet de opzet er dan uit? 1 tegen 1? Top 4 die doorgaat? Hoeveel races?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaat ook lekker allemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Opzeeland is nu opnieuw in beroep gegaan wegens deze beelden. Beroep staat voor 19:40. Bij een redress kan die nog 1ste worden in de tussenstand.
https://olympics.com/OG20(...)--------------49.pdf
Huh?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh en NL is weer uit de Skiff medalrace gegooid bij de mannen, ook beroep nu namens Nederland
Chinezen hun straf is na weer een beroep net gehalveerd waardoor ze weer wel in de top-10 staan.quote:
De race was al begonnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Chinezen hun straf is na weer een beroep net gehalveerd waardoor ze weer wel in de top-10 staan.
Zoals ik het lees, is het 1 race met de nummers 4 t/m 10 waarin de top-2 doorgaat naar de halve finale. Daarin heb je die 2 samen met de nummers 2 en 3 van het klassement en de beste 2 daarvan gaan naar de finale met 3 waar de nummer 1 erbij komtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoe ziet de opzet er dan uit? 1 tegen 1? Top 4 die doorgaat? Hoeveel races?
Klopt, weten we alleen nog niet welk format ze gebruiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, is het 1 race met de nummers 4 t/m 10 waarin de top-2 doorgaat naar de halve finale. Daarin heb je die 2 samen met de nummers 2 en 3 van het klassement en de beste 2 daarvan gaan naar de finale met 3 waar de nummer 1 erbij komt
Wel goed nieuws dat de jury open is voor het heropenen en heroverwegen van zaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:43 schreef Starflyer het volgende:
Te licht is te licht, dat zou gewoon een diskwalificatie moeten zijn.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Chinezen hun straf is na weer een beroep net gehalveerd waardoor ze weer wel in de top-10 staan.
12:13quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:06 schreef franklop het volgende:
Kan iemand mij een dm sturen met bericht of medalrace van vrouwen op tijd begint?
Ja ok, maar indien het uitgesteld is dat ik dat ook weetquote:
Maar daar lijkt het niet op, ze zijn op het water en de timer loopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar indien het uitgesteld is dat ik dat ook weet
Het is nu toch juist rustig in het schema? Om 12:45 begint het hockey weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef kilon het volgende:
Een half uurtje uitstel zou ik niet erg vinden als ik naar het schema kijk
zwemmen, atletiek. Maar straks ook weer 3x3. Ja laten we het dan maar gewoon nu doen dan. Het is toch vooral trackertje turen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het is nu toch juist rustig in het schema? Om 12:45 begint het hockey weer.
De top 4 dus volgen op de trackerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Winnen van Frankrijk en niet te veel verliezen tegenover Zweden en Noorwegen en we hebben goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |