Nouww... Van @fietsie .....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Lekker koel nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouww... Van @:fietsie .....
Je kent m?
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Maar vertel gerust meer.
Je hebt het nu over mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?
Breedte ca een meter (sorry fietsmaar het was wel handig
)
Kolenschoppen van handen
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Sallyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Deadpool &
Wolverine
En Twisters hoorde ik ook over dat die gaaf is...
*op lijstje zet.
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Nee, want kon niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.Of in elk geval een heel stuk opgeknapt.
Hm. Nope.quote:
Jammer ehquote:
Kan er mee leven.quote:
Gelukkig!quote:
Mooi zoquote:
Dat vinden de meisjes weer te extreem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan...
*CLICK-CLACK*
[ afbeelding ]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vinden de meisjes weer te extreem.
Ik alleen in een zwarte boxer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.
En daar gaat het misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik alleen in een zwarte boxer.
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cucked en loaded.
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij hequote:
Nog wel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.
Ik ben celibaat dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij he
[..]
Nog wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |