Nouww... Van @fietsie .....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Lekker koel nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouww... Van @:fietsie .....
Je kent m?
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Maar vertel gerust meer.
Je hebt het nu over mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?
Breedte ca een meter (sorry fietsmaar het was wel handig
)
Kolenschoppen van handen
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Sallyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Deadpool &
Wolverine
En Twisters hoorde ik ook over dat die gaaf is...
*op lijstje zet.
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Nee, want kon niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.Of in elk geval een heel stuk opgeknapt.
Hm. Nope.quote:
Jammer ehquote:
Kan er mee leven.quote:
Gelukkig!quote:
Mooi zoquote:
En dan...quote:
Dat vinden de meisjes weer te extreem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan...
*CLICK-CLACK*
[ afbeelding ]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vinden de meisjes weer te extreem.
Ik alleen in een zwarte boxer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.
En daar gaat het misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik alleen in een zwarte boxer.
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cucked en loaded.
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij hequote:
Nog wel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.
Ik ben celibaat dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij he
[..]
Nog wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop