Eens, maar laten snijden in een gezond lichaam gaat toch verder dan hip en trendy.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
Het is hip & trendy en wordt enorm gepromoot.
Later komen ze er wel achter dat het maar een fase was.
Slechts een enkeling is écht trans.
Ja, en er zijn diverse voorbeelden van mensen die achteraf spijt krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, maar laten snijden in een gezond lichaam gaat toch verder dan hip en trendy.
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
Ja, en er zijn diverse voorbeelden van mensen die achteraf spijt krijgen.
Het gaat soms al om peuters, die hebben geen besef op dat vlak.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom waren er ineens 3x zoveel linkshandigen in 2000 dan in 1900? Om ongeveer dezelfde reden. Hoe meer je iets accepteert, hoe meer mensen ervoor durven uit te komen.
[ afbeelding ]
Je moet dit soort 'onderzoeken' niet geloven. Mensen die hier onderzoek naar doen, hebben of niks beter te doen, of ze hebben een of andere bedoeling om dit soort denkbeelden/ideeën er door te rammen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Za het volgende:
Volgens sommige onderzoeken zou ongeveer 1 op de 20 jongvolwassenen hebben aangegeven transgender te zijn.
Volgens een onderzoek in Pittsburgh in 2021 zou zelfs 1 op de 10 studenten genderdivers zijn.
Dat percentage lag ooit op 1,4%.
Bijna 1 op de 10 tieners identificeert zich als genderdivers
https://www.nbcnews.com/n(...)sburgh-study-rcna993
Dat is alweer 3 jaar geleden, wellicht ligt het percentage heden alweer veel hoger.
Ook het aantal "celebrities" met een transgender kind ligt betrekkelijk hoog, misschien wel hoger dan gemiddeld.
De maatschappij past zich hier waar mogelijk op aan opdat deze kinderen zich veilig voelen, en de benodigde behandelingen kunnen krijgen.
Maar de vraag is, waarom zijn er opeens zoveel transgender kinderen?
Waren er altijd al zoveel maar kwam het niet aan het licht, bv ook pakweg 30 jaar geleden?
Of lag dat percentage toen enorm laag, en is het met name de laatste 5 jaar enorm toegenomen, zo ja wat is hiervan de reden?
Nee hoor, denk maar aan al die supersterren die zich laten botoxen, slanker maken en weet ik veel wat ze nog meer moeten doen om er op 70 jarige leeftijd nog steeds uit te zien als een frisse bloem van 25 jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, maar laten snijden in een gezond lichaam gaat toch verder dan hip en trendy.
Mijn jonger broertje was linkshandig. Die heeft nog in de klas gezeten met zijn linkerarm achter zijn rug gebonden zodat hij rechtshandig zou leren schrijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom waren er ineens 3x zoveel linkshandigen in 2000 dan in 1900? Om ongeveer dezelfde reden. Hoe meer je iets accepteert, hoe meer mensen ervoor durven uit te komen.
[ afbeelding ]
Kanaal niet gevonden, maar ik snap je punt. Kort samengevat, de minderheden gaan nu de mores bepalen en de meerderheid heeft zich daar maar bij neer te leggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Social contagion.
Kijk alleen maar naar het kanaal van Mr Beast, de grootste youtuber qua subs. Daar was 1 van zijn vaste crew ook opeens een vrouw met alle bombarie erom heen, daar kijken tientallen miljoenen kleine kinderen naar.
Nou en zou je zeggen, dat moet toch kunnen? Alleen jammer dat "mevrouw" net betrapt is op pedofilie en zijn trans-zijn nu gebruikt wordt als een soort schild. Mensen maken zich drukker om het feit dat men hem gewoon hem blijft noemen, misgenderen, zo eerrrug.
We hebben het over een pedo, maar iets naars over een pedo zeggen, dat mag nu niet want hij is trans.
En nee, dat is niet het geval bij alle transmensen, maar gezien de totaal onmogelijke toename van zogenaamde transjeugd en de daarbij behorende verminkingen van "gender affirming care" is het goed dat er even goed naar gekeken wordt. Gelukkig is het VK al overgegaan op het verbod op hormoonblockers en de door de transdramaqueens aangekondigde zelfmoordgolf als gevolg van dat verbod is volledig uitgebleven.
En nee, dit is geen fucking transfobia voor we dat weer krijgen.
Ik denk zelfs dat het vroeger ver onder de 1.4% lag. Ik kom uit een dorp met 20.000 mensen. Dan zouden daar 300 transgenders hebben moeten wonen? Nooit!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Za het volgende:
Volgens sommige onderzoeken zou ongeveer 1 op de 20 jongvolwassenen hebben aangegeven transgender te zijn.
Volgens een onderzoek in Pittsburgh in 2021 zou zelfs 1 op de 10 studenten genderdivers zijn.
Dat percentage lag ooit op 1,4%.
Bijna 1 op de 10 tieners identificeert zich als genderdivers
https://www.nbcnews.com/n(...)sburgh-study-rcna993
Dat is alweer 3 jaar geleden, wellicht ligt het percentage heden alweer veel hoger.
Ook het aantal "celebrities" met een transgender kind ligt betrekkelijk hoog, misschien wel hoger dan gemiddeld.
De maatschappij past zich hier waar mogelijk op aan opdat deze kinderen zich veilig voelen, en de benodigde behandelingen kunnen krijgen.
Maar de vraag is, waarom zijn er opeens zoveel transgender kinderen?
Waren er altijd al zoveel maar kwam het niet aan het licht, bv ook pakweg 30 jaar geleden?
Of lag dat percentage toen enorm laag, en is het met name de laatste 5 jaar enorm toegenomen, zo ja wat is hiervan de reden?
Ik ken er nu 2 op echt persoonlijke basis, mensen die ik echt gesproken heb. 1 was echt het prototype ik doe het voor de aandacht en voor het schild en 1 die redelijk oprecht is en waarvan ik het over het algemeen niet echt merk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het vroeger ver onder de 1.4% lag. Ik kom uit een dorp met 20.000 mensen. Dan zouden daar 300 transgenders hebben moeten wonen? Nooit!
Misschien is het zo dat iemand gender-identiteit zich vormt naar hoe hij behandeld wordt. Dus wordt iemand als jongen behandeld zal hij zich meestal als jongen gaan gedragen.
Nu is het uitgerekend zo dat mensen die de woke ideologie aanhangen, r trots op zijn hun kinderen gender-neutraal te behandelen en ze niet eens als jongen of meisje te zien voordat ze zelf gekozen hebben.
Dan creëer je dus een self fulfilling prophecy. En heb je ‘gelijk’ wanneer jouw kind op 12 transgender blijkt. Maar je hebt het zelf veroorzaakt!!
En hoop ellende en gedoe voor iedereen natuurlijk.
Dit dusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
Alleen dan hebben ze geen piemeltje of tieten meer. Kan je beter gothic worden of zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
Maak dat al die siliconentiet vrouwen maar eens wijs.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
´´Megan Fox´´ is een manquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef Gunnter het volgende:
Kinderen kun je dus van alles wijsmaken.
Megan Fox met haar drie zoons
[ afbeelding ]
2 jochies met lang haar, oh noes, en een jongen die het soms leuk vindt om meidenkleren te dragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef Gunnter het volgende:
Kinderen kun je dus van alles wijsmaken.
Megan Fox met haar drie zoons
[ afbeelding ]
Word je daar transgender van?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:05 schreef Za het volgende:
Ik heb weleens gedacht dat de anticonceptiepil
een oorzaak zou kunnen zijn.
Bv, iemand die zwanger is, maar dat niet weet, en dan de pil blijft doorslikken, of vrij snel na jarenlang gebruik van de pil zwanger wordt.
Wanneer een vrouw hormonen slikt, terwijl ze zonder dat te weten zwanger is geraakt, of jarenlang kort voor het zwanger worden de pil heeft geslikt, in hoeverre zouden deze van invloed kunnen zijn op het kind in ontwikkeling?quote:
Wow! Dat is dan wel heel erg. Kunnen ze niet meer terug, denk ik?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en er zijn diverse voorbeelden van mensen die achteraf spijt krijgen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Social contagion.
Kijk alleen maar naar het kanaal van Mr Beast, de grootste youtuber qua subs. Daar was 1 van zijn vaste crew ook opeens een vrouw met alle bombarie erom heen, daar kijken tientallen miljoenen kleine kinderen naar.
Nou en zou je zeggen, dat moet toch kunnen? Alleen jammer dat "mevrouw" net betrapt is op pedofilie en zijn trans-zijn nu gebruikt wordt als een soort schild. Mensen maken zich drukker om het feit dat men hem gewoon hem blijft noemen, misgenderen, zo eerrrug.
We hebben het over een pedo, maar iets naars over een pedo zeggen, dat mag nu niet want hij is trans.
En nee, dat is niet het geval bij alle transmensen, maar gezien de totaal onmogelijke toename van zogenaamde transjeugd en de daarbij behorende verminkingen van "gender affirming care" is het goed dat er even goed naar gekeken wordt. Gelukkig is het VK al overgegaan op het verbod op hormoonblockers en de door de transdramaqueens aangekondigde zelfmoordgolf als gevolg van dat verbod is volledig uitgebleven.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Compleet raadsel waarom we het toestaan dat mensen geld verdienen met beïnvloeden, veelal met onjuiste informatie en daarnaast persoonlijke-data-ezel zijn voor de Big Tech bedrijven.
Welke verklaring heb je zelf voor het groeiende aantal trans-operaties (en daarn zelfmoorden onder deze groep)?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
2 jochies met lang haar, oh noes, en een jongen die het soms leuk vindt om meidenkleren te dragen.
Ze spreekt ook gewoon over haar zoons.
Blijkbaar is de oudste een artistiek typetje, houdt van mode. Lekker laten gaan, zegt niks over hoe hij over een paar jaar is.
Goed voorbeeld ja:quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:11 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Welke verklaring heb je zelf voor het groeiende aantal trans-operaties (en daarn zelfmoorden onder deze groep)?
Toch maar batshit crazy single moeder feministen? (in geval van Megan Fox geldt dit zeker)
Het is alleen niet waar, ze zijn niet alledrie trans. Sterker nog, ze noemt ze alledrie haar zoons.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ja:
[ afbeelding ]
Maar het is allemaal echt, spontaan, ze durven meer uit de kast te komen etc etc.
Statisch gezien onmogelijk dit, maar hey, het is allemaal progressie.
Tja en voor elke spijtoptant zijn er nu wellicht een paar zelfmoorden minder. We weten het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:05 schreef Gunnter het volgende:
Ik ga deze nu kijken. Eens luisteren wat deze post-transgender te vertellen heeft.
Niemand is echt trans.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
"Trans zijn" bestaat wel degelijk; als een vrouw tijdens de zwangerschap veel stress heeft, kan de ongeboren baby veel stresshormonen van haar meekrijgen wat invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen; die kunnen veel mannelijker worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Niemand is echt trans.
Er is een hele kleine groep die daadwerkelijk fysieke afwijkingen heeft aan de geslachtsorganen. Maar ook die zijn geen 'trans' of 'in het verkeerde lichaam geboren' of welke idioterij je er dan ook op wilt plakken. Die hebben gewoon een afwijking. Net zoals iemand 4 vingers kan hebben aan zijn of haar hand.
Ik begrijp echter wel dat zo'n afwijking problemen met de identiteit kan opleveren. En daar doe ik niet luchtig over.
Maar voor alle anderen is trans en gender gewoon totale onzin en derhalve een psychische stoornis.
Wat zijn 'mannelijke hersenen' en 'vrouwelijke hersenen' in godsnaam? Heb je het nu over hormoonhuishouding? Of over fysieke afwijkingen? En welke zijn dat dan? En hoe verhouden die zich tot échte mannen- of vrouwenhersenen? En zit niet iedereen dan ergens op het spectrum tussen mannen- en vrouwenhersenen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
"Trans zijn" bestaat wel degelijk; als een vrouw tijdens de zwangerschap veel stress heeft, kan de ongeboren baby veel stresshormonen van haar meekrijgen wat invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen; die kunnen veel mannelijker worden.
Als de vrouw meerdere zoontjes heeft gehad, kan de baarmoeder een antistof tegen testosteron gaan ontwikkelen waardoor een latere zoon zich weer veel vrouwelijker kan gaan ontwikkelen; vaak wordt die dan homo, maar de hersenen kunnen zich ook heel vrouwelijk gaan ontwikkelen.
Dit heb ik vroeger met biologie geleerd, volgens mij was dit op de laboratoriumschool toen. Verdere details over exacte verschillen in de hersenen hoefden we toen niet te kennen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:01 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat zijn 'mannelijke hersenen' en 'vrouwelijke hersenen' in godsnaam? Heb je het nu over hormoonhuishouding? Of over fysieke afwijkingen? En welke zijn dat dan? En hoe verhouden die zich tot échte mannen- of vrouwenhersenen? En zit niet iedereen dan ergens op het spectrum tussen mannen- en vrouwenhersenen?
Klinkt allemaal nogal vaag.
Daarnaast haal je homoseksualiteit erbij en dat heeft niks te maken met transgenderisme.
Je ontkent dus dat het gewoon veel meer voorkomt dan vroeger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:15 schreef ems. het volgende:
Omdat er een grote groep mensen is die manisch geïnteresseerd zijn in wat er wel of niet tussen andermans benen hangt en dankzij de social media echokamers het net lijkt of iedereen het erover heeft en dat het er heel veel zijn. De mensen die er het hardst over huilen zijn ironisch genoeg ook de voornaamste reden dat we het veel zien en dat we er veel over lezen.
Megan Fox is daar een mooi voorbeeld van. Has been actrice die de meeste mensen al vergeten waren. Maar de whiners proberen haar elke keer erbij te halen als een soort kinds idee van bewijs dat het 'overal' is.
Nee. Maar de cijfers die er al zijn van "vroeger" zijn op z'n best ongeloofwaardig of incompleet te noemen dus de vergelijking is gewoon niet zo relevant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je ontkent dus dat het gewoon veel meer voorkomt dan vroeger?
Een vriend van mij is ook docent en heeft er geen een in de klas zitten.quote:Een vriend van me is leraar op middelbare school en heeft in zijn 2 klassen, al 5 transgenders in totaal zitten. Dat is toch niet meer normaal of wel?
ik zou eerder zeggen, er worden nu meer meldingen gedaan, maar ook omdat men er nu gemakkelijker en beter voor kan uitkomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je ontkent dus dat het gewoon veel meer voorkomt dan vroeger?
Een vriend van me is leraar op middelbare school en heeft in zijn 2 klassen, al 5 transgenders in totaal zitten. Dat is toch niet meer normaal of wel?
Zou ook kunnen omdat je in toch algemeen in een blanke cultuur er gemakkelijker voor kan uitkomen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vind het opvallend dat het merendeel blank is.
Zou zo een term bedacht door Orwell kunnen zijn datquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:18 schreef Ali_boo het volgende:
Haatspraak hier op fok, ik weet niet wat ik meemaak
De mens is gewoon absurd ontvankelijk voor propganda.quote:Op woensdag 31 juli 2024 02:50 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer een vrouw hormonen slikt, terwijl ze zonder dat te weten zwanger is geraakt, of jarenlang kort voor het zwanger worden de pil heeft geslikt, in hoeverre zouden deze van invloed kunnen zijn op het kind in ontwikkeling?
Niet voor niks krijgt iemand die in transitie gaat hormonen. Wanneer een kind in wording hormonen meekrijgt, in hoeverre kan dat tijdens de ontwikkeling van invloed zijn, misschien al op jonge leeftijd leiden tot genderdysforie?
Het klinkt alsof je een statistisch verband hebt gevonden tussen milieu technisch - meetbare data - en de kans om homo-seksueel te worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"Trans zijn" bestaat wel degelijk; als een vrouw tijdens de zwangerschap veel stress heeft, kan de ongeboren baby veel stresshormonen van haar meekrijgen wat invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen; die kunnen veel mannelijker worden.
Als de vrouw meerdere zoontjes heeft gehad, kan de baarmoeder een antistof tegen testosteron gaan ontwikkelen waardoor een latere zoon zich weer veel vrouwelijker kan gaan ontwikkelen; vaak wordt die dan homo, maar de hersenen kunnen zich ook heel vrouwelijk gaan ontwikkelen.
Erg bot gezegd: het is een geboorte-afwijking die zich in het latere leven kan manifesteren.
Maar met alle invloeden op social media tegenwoordig en de extra aandacht wat het allemaal op scholen krijgt, kunnen onzekere en ongelukkige pubers ook de conclusie trekken dat zij zo zijn. Zelfde als dat kinderen die veel gepest zijn vatbaarder zijn om zich tot de islam te bekeren of zich bij andere groeperingen aan te sluiten.
Vroeger gingen zulke pubers zich punk of gothic of wat dan ook kleden en heel boos of depressief kijken.
Tegenwoordig is het veel ingrijpender wat men ondergaat om een bepaalde identiteit te vestigen waarvan het HOPELIJK niet slechts een bevlieging is....
Woke is toch zo een primair blank iets, het "slachtoffer" zijn van het zijn van de "dader" puur en vanwege de huiskleur...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vind het opvallend dat het merendeel blank is.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat soms al om peuters, die hebben geen besef op dat vlak.
Absoluut, maar niet alleen propoganda. Eerder het totale sociale of maatschappelijke beeld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
De mens is gewoon absurd ontvankelijk voor propganda.
Die van mij vind haarzelf ook een jongetje maar wil ondertussen wel lang haar en jurkjes dragen dus nemen het niet serieus. Het zou inderdaad wel ernstig zijn als er ouders of mensen in een begeleidende rol (leraar en dergelijke) het wél serieus zouden nemen. Maar na een bepaalde leeftijd kan je het wel serieuzer gaan nemen natuurlijk. Blijft wel een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat soms al om peuters, die hebben geen besef op dat vlak.
Als je derailed raakt met je wereldbeeld dat denkt dat snijden in gezonde kinderen en het afnemen van hun seksuele mogelijkheden en mogelijkheden tot voortplanting een goed iets is, en dat bekritiseren "super oppervlakkig" is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:59 schreef Pajanus het volgende:
Propoganda geeft het meteen een slechte naam maar het is natuurlijk het milieu waarin je opgroeid.
Wat denk je van self-selection bias. Van het uitvoerende personeel maar tevens ook "de wetenschappers" die de studies naar buiten brengen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van mij vind haarzelf ook een jongetje maar wil ondertussen wel lang haar en jurkjes dragen dus nemen het niet serieus. Het zou inderdaad wel ernstig zijn als er ouders of mensen in een begeleidende rol (leraar en dergelijke) het wél serieus zouden nemen. Maar na een bepaalde leeftijd kan je het wel serieuzer gaan nemen natuurlijk. Blijft wel een lastig verhaal.
Denk ook dat het taboe er vanaf is dus mensen met zo'n gevoel durven er eerder voor uit te komen. Het verschil met dit en linkshandigen en homoseksuelen is dat de gevolgen lichamelijk veel ingrijpender zijn en je dus lastig op een dag kan zeggen 'oopsiepoopsie, toch niet' als je al lang en breed een transitie hebt gehad. Dus daar mag ook veel voorzichtiger mee omgegaan worden lijkt me. Alleen om de persoon zelf te beschermen. Helaas blijft psychologie mensenwerk dus als je een onkundige psycholoog/psychiater hebt die een eigen mening heeft over dit onderwerp zal deze hier ook op die manier over denken en beslissingen maken op basis van eigen voorkeur/onkunde.
Heb ik geen kennis van maar mensen in het vakgebied die de jongvolwassenen begeleiden moeten hierin geen eigen opinie hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat denk je van self-selection bias. Van het uitvoerende personeel maar tevens ook "de wetenschappers" die de studies naar buiten brengen?
Natuurlijk hebben ze die, ze hebben voor het vak gekozen om een reden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:38 schreef jogy het volgende:
Heb ik geen kennis van maar mensen in het vakgebied die de jongvolwassenen begeleiden moeten hierin geen eigen opinie hebben.
Die mensen mutileren hun eigen lijf, normaliter zou je die mensen helpen dat niet te doen. In dit geval worden ze geholpen bij die zelfbeschadiging die van een ongekend extreme orde is, en het is ronduit pervers dat er allerhande "professionals" professioneel aan meehelpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:38 schreef jogy het volgende:
mijn mening als persoon boeit niet als er iemand tegenover mij zit die zegt transgender te zijn en hier vervolg aan wil geven. Het eindpunt moet zijn dat de client goed geholpen wordt en als de hulp uit een transitie bestaat dan is dat prima. Als het uiteindelijk blijkt dat er een ander probleem aan de grondslag ligt moet dat (eerst) behandeld worden.
Als je dit op Resetera post (Extreem links gaming forum) krijg je pertinent een permban.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Social contagion.
Zal niet voor iedereen gelden. Mensen zijn net mensen en ze hebben hun eigen redenen. Gekkigheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die, ze hebben voor het vak gekozen om een reden.
Het is ook maar goed dat jij niet iemand bent die deze mensen moet begeleiden. Maar ja, er zullen inderdaad mensen tussen zitten die daar niet horen. Maar ook genoeg die wel de juiste instelling hebben en de mensen graag voor de langste termijn willen helpen naar een beter zelfbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die mensen mutileren hun eigen lijf, normaliter zou je die mensen helpen dat niet te doen. In dit geval worden ze geholpen bij die zelfbeschadiging die van een ongekend extreme orde is, en het is ronduit pervers dat er allerhande "professionals" professioneel aan meehelpen.
Het feit alleen dat het pure ideologie is / modeverschijnsel, maakt het dieptriest. Dit is allemaal aangepraat maar men wordt echt niet beter van het verliezen van zijn/haar seksualiteit en mogelijkheden tot voortplanting.
Denk jij dat maar, alsof dit type werk niet een enorme bias zou hebben in politieke ideologie, denk je werkelijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal niet voor iedereen gelden. Mensen zijn net mensen en ze hebben hun eigen redenen. Gekkigheid.
Ik zou ook nooit zo een baan kiezen, om maar even te illustreren wat die "self selection bias" inhoudt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat jij niet iemand bent die deze mensen moet begeleiden. Maar ja, er zullen inderdaad mensen tussen zitten die daar niet horen. Maar ook genoeg die wel de juiste instelling hebben en de mensen graag voor de langste termijn willen helpen naar een beter zelfbeeld.
Er zijn waarschijnlijk miljoenen mensen die de transitie gemaakt hebben die het oneens zijn met je.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:29 schreef ludovico het volgende:
Beter zelfbeeld? Dat ga je van zo een grote verbouwing niet krijgen hoor.
Welke proxy gebruik je ervoor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:11 schreef jogy het volgende:
Er zijn waarschijnlijk miljoenen mensen die de transitie gemaakt hebben die het oneens zijn met je.
De mensen met spijt worden niet eens gemonitord. Waarom denk je dat zulks activistische 'wetenschap' unbiased zou zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:11 schreef jogy het volgende:
Percentage van mensen met transitiespijt ligt ergens tussen de 2 en 10 procent, dat moet lager maar alsnog 90% die happy er mee is. ( https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Transspijt )
Iedereen buiten de norm heeft qua zelfmoord een hogere percentage, dat komt meer door de wereld eromheen die het weigert te accepteren dan de voorkeur an sich. Maar verder prima en wat je wil hoor. Iedereen is biased en het doel moet zijn om dat te minimaliseren. Ook en misschien vooral buiten de wetenschap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Welke proxy gebruik je ervoor?
Een buitengewoon hoog aantal suïcides is géén positief teken voor zelfbeeld hè.
[..]
De mensen met spijt worden niet eens gemonitord. Waarom denk je dat zulks activistische 'wetenschap' unbiased zou zijn?
In de UK zijn ze ook flink teruggekomen op dit beleid, het stond allemaal zwakker dan een kaartenhuis.
Jij DENKT dat dat komt omdat de wereld eromheen niet zoetsappig doet in zijn of haar waanbeelden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef jogy het volgende:
Iedereen buiten de norm heeft qua zelfmoord een hogere percentage, dat komt meer door de wereld eromheen die het weigert te accepteren dan de voorkeur an sich.
Wetenschap en bias zijn de dood van wetenschap.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef jogy het volgende:
Maar verder prima en wat je wil hoor. Iedereen is biased en het doel moet zijn om dat te minimaliseren. Ook en misschien vooral buiten de wetenschap.
Altijd wel grappig als conservatieven hier een punt van gaan maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij DENKT dat dat komt omdat de wereld eromheen niet zoetsappig doet in zijn of haar waanbeelden.
Maar je hebt 0.0 wetenschappelijk ondersteunende bewijstlast om dat gewicht te geven.
Ik ben het levende wetenschappelijke bewijs, ahja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs in dit topic.
Prima, cijfers. Kan je daar weer over janken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben het levende wetenschappelijke bewijs, ahja.
Is nu wetenschappelijk aangetoond dat transgender personen ongelukkig zijn omdat anderen ze niet zouden accepteren? En dat hun ongeluk afneemt überhaupt door de operatie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Prima, cijfers. Kan je daar weer over janken.. En veel tekst dus samenvatting: Zo rooskleurig is het allemaal niet.
https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
Lol(!)quote:Dit zijn ultraconservatieve groepen die zich hard maken tegen op wetenschap en mensenrechten-gebaseerde feiten en progressieve wetgeving
Ja, kut dat ze deze vormen van geweld meekrijgen en emotioneel zeer zwak en negatief zijn over zichzelf en het leven. Maar het is nog geen gegeven dat hun leven dan verbetert van een geslachtsverminkende operatie.quote:
Ok nogmaals geen antwoord op den vraag, dat ze discriminatie en vijandigheden ontvangen moge duidelijk zijn, dat geeft nog geen antwoord op de vraag of hun leven verbetert van zo een behandeling.quote:
Thx voor het fijne leven, jij ook een fijn leven toegewenst.quote:google zoekacties: https://www.google.com/se(...)der+people+worldwide, https://www.google.com/search?q=transgender+acceptatie+nederland en https://www.google.com/se(...)worldwide+percentage
Kan je zelf een beetje op linkjes klikken. Fijn leven verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |