abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214479187
Volgens sommige onderzoeken zou ongeveer 1 op de 20 jongvolwassenen hebben aangegeven transgender te zijn.
Volgens een onderzoek in Pittsburgh in 2021 zou zelfs 1 op de 10 studenten genderdivers zijn.
Dat percentage lag ooit op 1,4%.

Bijna 1 op de 10 tieners identificeert zich als genderdivers
https://www.nbcnews.com/n(...)sburgh-study-rcna993

Dat is alweer 3 jaar geleden, wellicht ligt het percentage heden alweer veel hoger.

Ook het aantal "celebrities" met een transgender kind ligt betrekkelijk hoog, misschien wel hoger dan gemiddeld.

De maatschappij past zich hier waar mogelijk op aan opdat deze kinderen zich veilig voelen, en de benodigde behandelingen kunnen krijgen.

Maar de vraag is, waarom zijn er opeens zoveel transgender kinderen?
Waren er altijd al zoveel maar kwam het niet aan het licht, bv ook pakweg 30 jaar geleden?
Of lag dat percentage toen enorm laag, en is het met name de laatste 5 jaar enorm toegenomen, zo ja wat is hiervan de reden?
pi_214479222
Het is hip & trendy en wordt enorm gepromoot.
Later komen ze er wel achter dat het maar een fase was.

Slechts een enkeling is écht trans.
pi_214479239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:55 schreef ToT het volgende:

Eens, maar laten snijden in een gezond lichaam gaat toch verder dan hip en trendy.
pi_214479261
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef Za het volgende:

[..]
Eens, maar laten snijden in een gezond lichaam gaat toch verder dan hip en trendy.
Ja, en er zijn diverse voorbeelden van mensen die achteraf spijt krijgen.
pi_214479289
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef ToT het volgende:

Ja, en er zijn diverse voorbeelden van mensen die achteraf spijt krijgen.
Ik heb het gelezen.
Maar er moet toch wel heel wat gebeuren voor iemand zulke ingrijpende operaties wil ondergaan.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:03:12 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214479314
Waarom waren er ineens 3x zoveel linkshandigen in 2000 dan in 1900? Om ongeveer dezelfde reden. Hoe meer je iets accepteert, hoe meer mensen ervoor durven uit te komen.

Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214479346
Ik heb weleens gedacht dat de anticonceptiepil
een oorzaak zou kunnen zijn.

Bv, iemand die zwanger is, maar dat niet weet, en dan de pil blijft doorslikken, of vrij snel na jarenlang gebruik van de pil zwanger wordt.
pi_214479443
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom waren er ineens 3x zoveel linkshandigen in 2000 dan in 1900? Om ongeveer dezelfde reden. Hoe meer je iets accepteert, hoe meer mensen ervoor durven uit te komen.

[ afbeelding ]
Het gaat soms al om peuters, die hebben geen besef op dat vlak.
pi_214479482
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Za het volgende:
Volgens sommige onderzoeken zou ongeveer 1 op de 20 jongvolwassenen hebben aangegeven transgender te zijn.
Volgens een onderzoek in Pittsburgh in 2021 zou zelfs 1 op de 10 studenten genderdivers zijn.

Dat is alweer 3 jaar geleden, wellicht ligt het percentage heden alweer veel hoger.

Ook het aantal "celebrities" met een transgender kind ligt betrekkelijk hoog, misschien wel hoger dan gemiddeld.

De maatschappij past zich hier waar mogelijk op aan opdat deze kinderen zich veilig voelen, en de benodigde behandelingen kunnen krijgen.

Waren er altijd al zoveel maar kwam het niet aan het licht, bv ook pakweg 30 jaar geleden?
Of lag dat percentage toen enorm laag, en is het met name de laatste 5 jaar enorm toegenomen, zo ja wat is hiervan de reden?
Je moet dit soort 'onderzoeken' niet geloven. Mensen die hier onderzoek naar doen, hebben of niks beter te doen, of ze hebben een of andere bedoeling om dit soort denkbeelden/ideeën er door te rammen.

Kan me echt helemaal niks herinneren dat in mijn kinder/tienerjaren ook zulke onderzoeken werden gedaan naar bijvoorbeeld homoseksualiteit - criminele inslag in vaderloze en/of armoedegezinnen, of wat dan ook.
Natuurlijk had je toen ook misdadige kinderen, kinderen die 'apart' waren (waren meestal dikkertjes of brildragend of roodharig), maar toen waren bijna alle kinderen dierenbeulen. Ze bliezen kikkers op, rukten vleugels van insecten of verdronken jonge hondjes of kittens. Dat laatste vaak in opdracht van de ouders.

Werd hier onderzoek naar gedaan? Neen, driewerf neen!!! (Om het maar eens ouderwets dan wel oubollig te vermelden.)
Ongehuwde moeders waren ALTIJD hoeren en verdienden een lot dat erger was dan de dood.
Maakte toen niks uit of zo'n vrouw wel getrouwd was maar het niet kon bewijzen vanwege de chaos van de tweede wereldoorlog.
Om een lang verhaal kort te maken, mensen willen steeds opnieuw hun grenzen verkennen/verleggen.
Prima, maar het moet dan wel in een wat rustiger tempo gebeuren.
Aken en Keulen zijn ook niet op een dag gebouwd.
pi_214479524
Owjee als Jippie dit ziet :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214479533
Haatspraak hier op fok, ik weet niet wat ik meemaak :r
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214479542
quote:

[..]
Nee hoor, denk maar aan al die supersterren die zich laten botoxen, slanker maken en weet ik veel wat ze nog meer moeten doen om er op 70 jarige leeftijd nog steeds uit te zien als een frisse bloem van 25 jaar.
Deze artsen zien alleen maar geld en ze sussen hun geweten met het idee dat ze iets goed doen.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:25:26 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214479628
Social contagion.

Kijk alleen maar naar het kanaal van Mr Beast, de grootste youtuber qua subs. Daar was 1 van zijn vaste crew ook opeens een vrouw met alle bombarie erom heen, daar kijken tientallen miljoenen kleine kinderen naar.

Nou en zou je zeggen, dat moet toch kunnen? Alleen jammer dat "mevrouw" net betrapt is op pedofilie en zijn trans-zijn nu gebruikt wordt als een soort schild. Mensen maken zich drukker om het feit dat men hem gewoon hem blijft noemen, misgenderen, zo eerrrug.

We hebben het over een pedo, maar iets naars over een pedo zeggen, dat mag nu niet want hij is trans.

En nee, dat is niet het geval bij alle transmensen, maar gezien de totaal onmogelijke toename van zogenaamde transjeugd en de daarbij behorende verminkingen van "gender affirming care" is het goed dat er even goed naar gekeken wordt. Gelukkig is het VK al overgegaan op het verbod op hormoonblockers en de door de transdramaqueens aangekondigde zelfmoordgolf als gevolg van dat verbod is volledig uitgebleven.

En nee, dit is geen fucking transfobia voor we dat weer krijgen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214479715
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:03 schreef Mikeytt het volgende:

[ afbeelding ]
Mijn jonger broertje was linkshandig. Die heeft nog in de klas gezeten met zijn linkerarm achter zijn rug gebonden zodat hij rechtshandig zou leren schrijven.
"Experiment" is gelukt, maar als je zijn handschrift ziet. Echt waar, de tranen springen in je ogen.
Een volwassen man met een goed verstand, goede mentaliteit maar een handschrift van een geestelijk gehandicapte.
De mens is gewoon het stomste wezen dat ooit bestaan heeft op deze planeet. Ze maken zich druk over de meest onbenullige zaken terwijl de verwaarloosbare zaken ontzettend worden opgehemeld.

Ik hou van mensen; op zijn best vind ik ze vermakelijk, ontroerend en vertederend.
Maar op zijn slechts zijn het natuurlijk monsters die zich verliezen met veel plezier in de meest ranzige, gore, sadistische, gewelddadige en nutteloze acties.

Ik kan geen enkelijke diersoort bedenken die op hetzelfde peil staat als de mens.
Zo bekeken staat de mens helemaal onderaan. Niks intelligentie, niks rede, gewoon een achterlijk en primitief wezen dat juist door zijn verstandelijke vermogens zichzelf steeds meer verlaagt.
pi_214479844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Social contagion.

Kijk alleen maar naar het kanaal van Mr Beast, de grootste youtuber qua subs. Daar was 1 van zijn vaste crew ook opeens een vrouw met alle bombarie erom heen, daar kijken tientallen miljoenen kleine kinderen naar.

Nou en zou je zeggen, dat moet toch kunnen? Alleen jammer dat "mevrouw" net betrapt is op pedofilie en zijn trans-zijn nu gebruikt wordt als een soort schild. Mensen maken zich drukker om het feit dat men hem gewoon hem blijft noemen, misgenderen, zo eerrrug.

We hebben het over een pedo, maar iets naars over een pedo zeggen, dat mag nu niet want hij is trans.

En nee, dat is niet het geval bij alle transmensen, maar gezien de totaal onmogelijke toename van zogenaamde transjeugd en de daarbij behorende verminkingen van "gender affirming care" is het goed dat er even goed naar gekeken wordt. Gelukkig is het VK al overgegaan op het verbod op hormoonblockers en de door de transdramaqueens aangekondigde zelfmoordgolf als gevolg van dat verbod is volledig uitgebleven.

En nee, dit is geen fucking transfobia voor we dat weer krijgen :').
Kanaal niet gevonden, maar ik snap je punt. Kort samengevat, de minderheden gaan nu de mores bepalen en de meerderheid heeft zich daar maar bij neer te leggen.
Mooi toch?
Mensen zijn geen dieren. Mensen kunnen denken. Of denken dat ze kunnen denken.
Onze wetten en onze moraal hebben dit mogelijk gemaakt.

Boom, roos, vuur.

Oerwoud, weide, vulkanen.
Mensen zijn van nature het meest zwakke en kwetsbare schepsel uit de natuur. We hebben niks, geen vacht, geen nagels, geen tanden, geen gifangels of -staarten.
We kunnen niet vliegen, niet zwemmen, niet rennen, we horen en zien niks in het donker.
We hadden alleen ons verstand om te overleven. Ging lange tijd goed, maar ergens ging er faliekant iets mis.
Wat dan? Ego?
Geen idee.
Maar als de mens op deze planeet wil overleven, moet hij/zij/het een hele hoop passen terug doen.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:46:45 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214479940
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Za het volgende:

Ik denk zelfs dat het vroeger ver onder de 1.4% lag. Ik kom uit een dorp met 20.000 mensen. Dan zouden daar 300 transgenders hebben moeten wonen? Nooit!

Misschien is het zo dat iemand gender-identiteit zich vormt naar hoe hij behandeld wordt. Dus wordt iemand als jongen behandeld zal hij zich meestal als jongen gaan gedragen.

Nu is het uitgerekend zo dat mensen die de woke ideologie aanhangen, r trots op zijn hun kinderen gender-neutraal te behandelen en ze niet eens als jongen of meisje te zien voordat ze zelf gekozen hebben.

Dan creëer je dus een self fulfilling prophecy. En heb je ‘gelijk’ wanneer jouw kind op 12 transgender blijkt. Maar je hebt het zelf veroorzaakt!!
En hoop ellende en gedoe voor iedereen natuurlijk.
The End Times are wild
pi_214479987
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:52:28 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214480020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat het vroeger ver onder de 1.4% lag. Ik kom uit een dorp met 20.000 mensen. Dan zouden daar 300 transgenders hebben moeten wonen? Nooit!

Misschien is het zo dat iemand gender-identiteit zich vormt naar hoe hij behandeld wordt. Dus wordt iemand als jongen behandeld zal hij zich meestal als jongen gaan gedragen.

Nu is het uitgerekend zo dat mensen die de woke ideologie aanhangen, r trots op zijn hun kinderen gender-neutraal te behandelen en ze niet eens als jongen of meisje te zien voordat ze zelf gekozen hebben.

Dan creëer je dus een self fulfilling prophecy. En heb je ‘gelijk’ wanneer jouw kind op 12 transgender blijkt. Maar je hebt het zelf veroorzaakt!!
En hoop ellende en gedoe voor iedereen natuurlijk.
Ik ken er nu 2 op echt persoonlijke basis, mensen die ik echt gesproken heb. 1 was echt het prototype ik doe het voor de aandacht en voor het schild en 1 die redelijk oprecht is en waarvan ik het over het algemeen niet echt merk.

Maar da's niet heel veel voor in Amsterdam :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214480233
quote:

Dit dus
pi_214481456
Beïnvloed door (de agenda/propaganda van) satan?

Dit soort (misleidende?)cijfers kunnen ze ook expres naar buiten brengen om de twijfelaars aan te moedigen (je staat er niet alleen voor!, doe het) en het uiteindelijk te normaliseren.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 20:07:24 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214481487
Sowieso speelt black rock hier een grote rol in, die proberen in alle media wel een tranny te forceren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 30 juli 2024 @ 20:08:07 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214481507
quote:

Alleen dan hebben ze geen piemeltje of tieten meer. Kan je beter gothic worden of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 30 juli 2024 @ 20:11:26 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_214481560
quote:

[..]
Maak dat al die siliconentiet vrouwen maar eens wijs.
pindazakje
pi_214481812
Kinderen kun je dus van alles wijsmaken.

Megan Fox met haar drie zoons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')