Vanwege?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet het mooiste land ter wereld op dit moment
Een stel schreeuwerige idioten aan het roer.quote:
Is dat bewust gedaan? En zo ja, waarom hebben ze dat bij de mannen dan niet gedaan...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alledrie de vrouwen in dezelfde heat vanavond, Amerikaanse vrouwen ook met zijn allen in een heat.
Lijkt me puur loting toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat bewust gedaan? En zo ja, waarom hebben ze dat bij de mannen dan niet gedaan...
Volgens mij had je in 2021 geen herkansing nee. Toen had je in de kwartfinale en halve finale ook meerdere races, weet niet hoe dat nu isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Laatste kans, is dat nieuw of weet ik het niet meer?
Kwart- en halve finale zijn hier ook 3 runs. Finale is 1 run.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij had je in 2021 geen herkansing nee. Toen had je in de kwartfinale en halve finale ook meerdere races, weet niet hoe dat nu is
Sabotagequote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alledrie de vrouwen in dezelfde heat vanavond, Amerikaanse vrouwen ook met zijn allen in een heat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |