quote:Op maandag 29 juli 2024 16:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Hete kip met darabij zilvervliesrijst en een salade van komkommer en tomaat met een Oosterse dressing.
Aparte bami!quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef stokj het volgende:
Als ontbijt: Polderslankbrood met oude kaas en een kop groene thee.
Als lunch: Polderslankbrood met vegetarisch beleg en een glas water met citroen.
Als ontbijt: Bami met vegetarische worst, tomatenchutney en snijbonen en wortelen en een glas Slimpie Appel limonade.
Als dessert: Sinaasappel sorbet van Lidl.
Zo dit ziet er echt goed uitquote:
saucijzenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:55 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, een sauseisenbroodje.
Vanavond: volkoren linguine met gamba's, tuinerwtjes en courgette.
Het ziet ernaar uit dat je heel lekker gaat etenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
Voor de Indiase curry gekozen, vindaloo vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: volkoren linguine met gamba's, tuinerwtjes en courgette. met i.p.v. rucola een veldsla erbij
Dat klinkt wel lekker die witte bonen erbij. Ik maak het regelmatig maar met die bonen ken ik niet. Beetje een soort van witte bonen in tomatensausquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:26 schreef Morgane89 het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/shakshuka-met-bonen/ en rijst
Als toetje eens kijken of ik genoeg wilskracht heb om een raketje te nemen in plaats van Ben & Jerry's![]()
Bottargaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:18 schreef NoCigar het volgende:
Bucatini met bottarga (zelf meegenomen uit Italië https://www.culy.nl/inspi(...)alles-over-bottarga/) en cianfotta, (ciambotta of giambotta), soort ratatouille in ieder geval.
Alles was heerlijk.
Dadelijk kopjes kamillethee met koekjes.
Ik maakte eerst altijd het recept van Ottolenghi, ook een aanrader. Maar ik zocht iets snellers voor doordeweeks.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker die witte bonen erbij. Ik maak het regelmatig maar met die bonen ken ik niet. Beetje een soort van witte bonen in tomatensaus
Hete kip. Zo lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nu een ice latte amandelmelk, niet zelfgemaakt helaas. Wel zelf ingeschonken
Ik maak vanavond hete kip met rijst en kroepoek.
Erbij komkommer, augurk en zilveruitjes.
Daarna misschien nog wat Galia meloen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |