Die Braziliaanse wil je niet in een donker steegje tegenkomenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:18 schreef Em31 het volgende:
De Nederlandse is een schatje in vergelijking met de Braziliaan.
In deze sport gaat het alleen maar om het omkopen van de juryquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:19 schreef Benny het volgende:
Nederlands scharminkel tegen een Braziliaans beest
Ja, dit gaat helemaal goed komen
In een jurysport als dit lijkt het me handiger om er gevaarlijk uit te zien zoals die Braziliaanse.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:18 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een verschil tussen die twee qua uiterlijk
Walgelijk!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In deze sport gaat het alleen maar om het omkopen van de jury
Do or diequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:22 schreef Max23 het volgende:
Waar zitten we naar te kijken. Dekking op haar knieën
Shin-Chan.quote:
Meezingen met het Amerikaanse volkslied?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gespeeld. Op naar het zwemmen
ga jij lekker die ceremonie kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon die vuist terugkoppen. Face to fist style betekend gewoon dat je een extra wapen in je arsenaal hebt!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit lijkt me een vrij kansloos verhaal, ze doet ook niet aan dekking
Daar kijken enkel tokkies naarquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
De profpotjes buiten de Spelen om vind ik toch wat vermakelijker.
Ik kijk er ook niet naar, geen zin om te betalen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kijken enkel tokkies naar
Kijk gewoon eens een wedstrijd uit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet ze, voor die Braziliaanse is dat juist goed, Chelsey doet dat niet handig, die moet jabben en dan snoeihard uithalenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze moeten wat verder uit elkaar blijven, hebben ze meer ruimte om hard uit te halen.
Gaan ze dit afschaffen?quote:
Ik zie alleen maar omgevingsbeelden op die streamquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op zwemmen.
WEER NIET!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Ik lees de meningen wel in een bepaald topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |