Ja, nu waren we ook wel verwend een paar jaar. Maar deze keepster pakt echt helemaal niks.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef kilon het volgende:
Keepertje wordt helemaal afgemaakt door de commentator op ES.
En terecht wel.
Een kogelstootster model oost-duitsland.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zet gewoon een ontzettend dikke vrouw in dat doel
Mwah. Bij Wester was het ook wel een gevalletje het kon vriezen, het kon dooien. Die heeft ook genoeg wedstrijden gehad waar je weinig aan haar had.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, nu waren we ook wel verwend een paar jaar. Maar deze keepster pakt echt helemaal niks.
Teresa Almeida?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zet gewoon een ontzettend dikke vrouw in dat doel
die is gewisseldquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Keepertje speelde best goed de eerste minuten
Oneens. Ik was fan.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Bij Wester was het ook wel een gevalletje het kon vriezen, het kon dooien. Die heeft ook genoeg wedstrijden gehad waar je weinig aan haar had.
Ah dat verklaart je blindheid.quote:
Frankrijk mag altijd wat meer dan andere landen bij het handbal, zeker nu als gastland.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef Szura het volgende:
Stuur die fransoos naar de bank dan ipv waarschuwing
Zeker. Los daarvan is verliezen van Frankrijk geen grote schande. Al heb ik niet idee dat Frankrijk echt top is.quote:
Verliezen van Frankrijk is zeker geen schande, die zijn gewoon beter. Plus dat je nu i.i.g. nu wel bent bijgebleven.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker. Los daarvan is verliezen van Frankrijk geen grote schande. Al heb ik niet idee dat Frankrijk echt top is.
Hoe dan ook, Wester was in de top wedstrijden beter dan wat we nu hebben.
Ja ongelofelijk met hoeveel beuken die gemiddeld wegkomen. Hopelijk donderen ze er snel uit in de KO-fase, schijtteam.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk mag altijd wat meer dan andere landen bij het handbal, zeker nu als gastland.
Maar mannen mogen niet meedoen toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een kogelstootster model oost-duitsland.
Wat had NL er eigenlijk in staan. Totaal niet gezien de hele wedstrijd, amper belangrijke reddingen in ieder geval.quote:
Een of ander kansloos geval die helemaal niks deed idd.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had NL er eigenlijk in staan. Totaal niet gezien de hele wedstrijd, amper belangrijke reddingen in ieder geval.
Sowieso 4-5 ballen die zelfs Bijlow had gehad.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een of ander kansloos geval die helemaal niks deed idd.
Viel me verder op dat zij best smal was en die Franse keepster lekker mollig. Die laatste vulde de goal iigquote:Op zondag 28 juli 2024 23:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een of ander kansloos geval die helemaal niks deed idd.
De Sloveense dames nu ook van Duitslandquote:Op maandag 29 juli 2024 09:47 schreef Symphonic het volgende:
De Japanners krijgen even handballes van Duitsland.
Leuke wedstrijd.
Typisch Duits bloedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:56 schreef Szura het volgende:
Vrouwenteams NL die giechelen tijdens het volkslied, domme rubriek altijd
Voor wiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt appeltje eitje neem ik aan
Mijn landjequote:
Ja lekker makkelijkquote:
Neem aan dat NL wintquote:
Stop% 0% tot dusverquote:
gelukkig vangen de veldspeelsters dit gemis perfect op.quote:
quote:
quote:
Doe maar NL, Spanje is al uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jouw landje hangt af van wie er wint?
Ja bizar. En echt niet alles lijkt onhoudbaar.quote:
Gewoon altijd net iets beter dan de tegenstander zijn. Zesjescultuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:21 schreef H.Vviv het volgende:
Dit is niet best wat Nederland allemaal laat zien, en toch gelijk staan.
Ligt er maar net aan waar je in het schema komtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:29 schreef kilon het volgende:
Maar goed, in de kwartfinale lig je er met dit spel wel uit. Moet echt beter.
Voor welk vlaggetje juich je?quote:
NLquote:
There's no dark side of the room really. Matter of fact it's all dark.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Is er een lamp kapot ofzo aan de rechterkant van het beeld? Lijkt wel donker.
Precies, Nederland haalde zo ook de halve finale op het EK.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je in het schema komt
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Is er een lamp kapot ofzo aan de rechterkant van het beeld? Lijkt wel donker.
Nee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de belichting ook zo raar?
Tafeltennis begint nuquote:
Ja, het is donker op paar plekkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al besproken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup, finale gemengddubbelquote:
Sinds de vinale van 2019 al weinig meer gepresteerd volgens mijquote:
maar die zijn niet zo exotischquote:
Ik kijk Tafeltennisquote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Is de Nederlandse keepster wat beter vandaag of kunnen die Spaanse vrouwen minder goed gooien?
Hebben wij het nog niet zo slecht gedaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:32 schreef H.Vviv het volgende:
Dit gaat zo een mooi toernooi worden voor Angola. Kan nog best dat ze doorgaan in de poulefase, die had ik niet zien aankomen.
Mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
Hot take; we pakken geen plak bij handbal
Is er iemand die dat verwacht dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
Hot take; we pakken geen plak bij handbal
meer ach Rafaelquote:
NOS natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er iemand die dat verwacht dan?
ES1 beter geluid. En zelfs de NL commentator is vele malen beter dat die bij de NOSquote:
Keepers worden niet opeens beter. Evenals de verdedigingquote:
Dat is eerder een lauwwarme take.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er iemand die dat verwacht dan?
Verhoevenosquote:
3 punten is niks helaasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:29 schreef Szura het volgende:
Ze hebben het nu wel aardig onder controle
Handbal is dan ook net snelwandelen.quote:
Zestig minuten snelwandelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Handbal is dan ook net snelwandelen.
In de slomo zouden de helft van de doelpunten moeten worden aftgekeurd wegens voet eerder aan de grond dan de bal gegooid.
Daar is hij weer. Doet alsof er niets aan de hand is.quote:
Die is vooral opgelucht dat zijn microfoon uitstond.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is hij weer. Doet alsof er niets aan de hand is.
Noorwegen, Frankrijk, Zweden, Denemarken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:03 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat zijn de toplanden van het vrouwen handbal eigenlijk?
Vooral die eerste twee. Zweden zie ik niet als topland, Denemarken laatste jaren wel goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noorwegen, Frankrijk, Zweden, Denemarken.
Ja, veel beter dan die vorige pottenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk alleen naar het scorebord, is het goed?
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk alleen naar het scorebord, is het goed?
Ik schakelde ook over van de stream, en volgens mij heb ik dit al eerder gezien ja.quote:
er staat geen live in beeldquote:
Ja, dat is eerder gebeurd bij live sport, en andersom ook bij niet-live sportquote:
Ja maar NL is wel al door.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspel in laatste pot zal wel voldoende zijn voor top 2?
Dan laat je het van doelsaldo afhangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspel in laatste pot zal wel voldoende zijn voor top 2?
Telt onderling resultaat niet eerst?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan laat je het van doelsaldo afhangen.
De laatste wedstrijd is dan tegen de ploeg die de tweede plek kan overnemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Telt onderling resultaat niet eerst?
Als Angola van Frankrijk wint inderdaad niet nee, dan zou Angola nog 2e kunnen worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd is dan tegen de ploeg die de tweede plek kan overnemen.
En hoe precies is Hongarije geen gevaar meer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Angola van Frankrijk wint inderdaad niet nee, dan zou Angola nog 2e kunnen worden.
Maar ik ga daar niet vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |