Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Wiffen misschien zelfs twee keer!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gaan die hier goud winnen dan?
Ja, ik ga over vier jaar mijn kijkervaring ook veranderen. Ik voel dat ik een te ouwe lul word om 6 dingen tegelijk te volgenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je stiekem denkt dat het toch wel makkelijker zou zijn als je niet zo veel verschillende dingen leuk vindt om te zien?
Morgen werken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
Morgen is overigens wel een erg matige dag. Ochtend wel wat, maar minder dan dit weekend. Dan in de middag alleen mountainbike. En daarna vanaf vijf uur opeens van alles tegelijk.
Oja, die bestaat. Nee, dan Ierland inderdaad.quote:
Hoeveel uur loop je voor je gevoel al 'achter' met alles dat je niet live kan zien maar wel wil terugkijken?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat probeer ik nog te doen, in elk geval bij sommige sporten tot aan de kwartfinales bijvoorbeeld gewoon de resultaten checken
Helpt al een klein beetje
Ideaal, weekeinde is altijd lastig want dan zijn er ook nog wel wat andere dingen die ik wil zien (F1 vandaag bijvoorbeeld, en 'F1 is geen sport' boeit me niet zoveel, ik wil het zien)quote:Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
Morgen is overigens wel een erg matige dag. Ochtend wel wat, maar minder dan dit weekend. Dan in de middag alleen mountainbike. En daarna vanaf vijf uur opeens van alles tegelijk.
Sfeer in het mountainbike topic was nogal grimmig daarstraksquote:Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
Als hij aan het WK e-sports meedoet geloof je het ookquote:
Een paar. Vanochtend wel netjes de hele lijst van gisteren afgesloten voor de dag echt begonquote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoeveel uur loop je voor je gevoel al 'achter' met alles dat je niet live kan zien maar wel wil terugkijken?
Gelukkig maar, kan ik zelf ook nog even wat sporten zonder al te veel te missenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ja zelfde hier. Zaterdag viel het wel mee omdat de NOS zelf vaak op het goede moment live was, maar die maakten er vandaag best een potje van dus was zwaar onrustig al die streams aan het volgen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:07 schreef heywoodu het volgende: [..] Ja, maar als ik dat doe zit ik ondertussen te denken dat ik dit en dat en dat nog wil zien, maar een dag is veel te kort. Ik vind de Spelen enorm leuk, maar heb echt geen enkele seconde ook maar een beetje 'rust' in m'n hoofd
![]()
Nuquote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is de volgende semi? Sporza is naar kunstjes uitvoeren overgestapt.
Elisa Casanova?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft wel gewoon thuis een Olympiër op de bank
Ik vind dit een lullige opmerking en moest er iets te veel om lachen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij aan het WK e-sports meedoet geloof je het ook
Heel slecht getimed, je moet die juist na de OS laten komenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef DeLuna het volgende:
We doen hier max twee dingen tegelijk. Heb overdag ook nog een baby waar we op moeten letten
Je hebt helaas er een paar trollen bij die boel verpesten.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sfeer in het mountainbike topic was nogal grimmig daarstraks
Ik wil atijd ook veel zien maar uiteindelijk moet je toch voor 2 a 3 maximaal dingen kiezen. Dan wat potjes van Nederland of sporten die ik graag wil zien. Sommige weet ik al dat ik er geen fan van ben dat scheelt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat doe zit ik ondertussen te denken dat ik dit en dat en dat nog wil zien, maar een dag is veel te kort. Ik vind de Spelen enorm leuk, maar heb echt geen enkele seconde ook maar een beetje 'rust' in m'n hoofd
Ik ga volgende editie overstappen op 3 en dan alleen nog maar sporten die ik leuk vind denk ik. Geen zooi meer als schieten, dat heb ik inmiddels wel gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef DeLuna het volgende:
We doen hier max twee dingen tegelijk. Heb overdag ook nog een baby waar we op moeten letten
Het lijkt me heerlijk om het zoals m'n zus en haar vriend te bekijken: die hebben niet zo veel met sport, maar vinden de Spelen wel geinig om te zien, dus die hebben gewoon de hele dag de NOS aan staan en vinden het prima om daar lekker wat verschillende dingen te kijken, zonder FOMO-gevoel van andere zakenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zelfde hier. Zaterdag viel het wel mee omdat de NOS zelf vaak op het goede moment live was, maar die maakten er vandaag best een potje van dus was zwaar onrustig al die streams aan het volgen.
3 tegelijk?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga volgende editie overstappen op 3 en dan alleen nog maar sporten die ik leuk vind denk ik. Geen zooi meer als schieten, dat heb ik inmiddels wel gezien.
Is dat user @Mexicanobakker?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Mwa, nu slapen ze nog veel overdag, zal in 2028 wel anders zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Heel slecht getimed, je moet die juist na de OS laten komen
Nu zit ik op 6quote:
Prioriteiten, natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nounounouquote:
Was JohnDdddd aanwezig?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt helaas er een paar trollen bij die boel verpesten.
Vind het op zich ook geen enorme ramp (al heb je dan wel weer dat een andere dag er teveel is). Want morgen moet ik een paar uur weg en ook nog boodschappen doen, dus dan mis ik niet extreem veel.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan ik zelf ook nog even wat sporten zonder al te veel te missen
Dat is het enige nadeel van deze tijdzone, als er dan toch een nadeel gezocht moet worden
Wel verstandig om zijn bestaan e verdringen inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die bestaat. Nee, dan Ierland inderdaad.
Gewoon de stream naar het begin zetten en al het wachten en oninteressante gedoe skippen en je hebt toch een uur of 2 a 3 vermaak.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:12 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk kun je beter niets online lezen en geen streams kijken, dan is alles via de NOS volgen erg relaxt.
Je hebt toch wel een blok gezet voor haar actie naar de afstandsbediening?quote:
En Puck Pietjerse.quote:
Niks aan de hand hier.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is alles verkleurt of lijkt dat zo?
Ik moet zeggen dat jouw dagschema wel helpt om wat orde in de chaos te creeëren, die is vanmorgen netjes uitgeprint hierquote:Op zondag 28 juli 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind het op zich ook geen enorme ramp (al heb je dan wel weer dat een andere dag er teveel is). Want morgen moet ik een paar uur weg en ook nog boodschappen doen, dus dan mis ik niet extreem veel.
Maar los van dat is de dag van morgen in vier A4'tjes te vangen waar dat dit weekend een stuk meer waren
De situatie is een beetje complex.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen tweede scherm?
Die zie ik Old Calahan niet verslaan hiero.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel verstandig om zijn bestaan e verdringen inderdaad.
[ afbeelding ]
@:Mani89
(En anders Siaobhan-godin!)
Plek 9 dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef Pino112 het volgende:
De finale halen is geen probleem, aldus Tes.
We gaan het zien.
Mijn vader is 8 augustus jarig en iedere 4 jaar moet ik doen alsof ik het niet erg vind om zoveel sport te missen want 'het komt toch wel op tv langs' of 'je kijkt de samenvatting anders morgen maar terug'.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om het zoals m'n zus en haar vriend te bekijken: die hebben niet zo veel met sport, maar vinden de Spelen wel geinig om te zien, dus die hebben gewoon de hele dag de NOS aan staan en vinden het prima om daar lekker wat verschillende dingen te kijken, zonder FOMO-gevoel van andere zaken
Dat lijkt me heerlijk rustig. Maar goed, dat kan ik niet
Dacht van wel.quote:
Wees blij, is een stuk relaxterquote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben het steeds over FOMO, maar ik heb dus het gevoel dat ik dat helemaal niet heb en dat vind ik niet leuk.
Het boeit me ook steeds minder. Ik denk dat het te maken heeft met oud worden en alles al een keer gezien hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben het steeds over FOMO, maar ik heb dus het gevoel dat ik dat helemaal niet heb en dat vind ik niet leuk.
He McLovin.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel verstandig om zijn bestaan e verdringen inderdaad.
[ afbeelding ]
@:Mani89
(En anders Siaobhan-godin!)
Jep, amateurpsychologie is voor de volgende ceremonies weer. Gas erop, hup Tes!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Mijn vader is 8 augustus jarig en iedere 4 jaar moet ik doen alsof ik het niet erg vind om zoveel sport te missen want 'het komt toch wel op tv langs' of 'je kijkt de samenvatting anders morgen maar terug'.
Maar goed, nu lekker live sport. Tijd voor het volgende schroeigenot.
Ik geniet er oprecht van om twee weken bijna fulltime de Spelen te volgen, maar naar niet fanatiekelingen is het moeilijk uit te leggen.quote:
In de avond is het wel gemakkelijker dan in een ochtend-middagsessie. In de avond kun je gemakkelijk alles opstarten bij Eurosport/HBO, pauzeren als het te druk wordt, en dan weer door als er minder actie is. Dat is toch een stuk lastiger met van die ellenlange sessies van bijvoorbeeld het roeien en judo, of een complete tijdrit of wegwedstrijd wielrennen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je stiekem denkt dat het toch wel makkelijker zou zijn als je niet zo veel verschillende dingen leuk vindt om te zien?
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef superniger het volgende:
Veel first world problems hebben jullie.
Die print ik zelf ook uit, mede daarom maak ik ze ook, want ik miste die van F_A. Heb nu nog wel nog op de eerste pagina een tijdschema neergezet van dingen die ik echt wil zien. Maakt het makkelijker om te bepalen wanneer ik even naar buiten ga etc.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw dagschema wel helpt om wat orde in de chaos te creeëren, die is vanmorgen netjes uitgeprint hier
Tijdens de Spelen ga ik het juist steeds erger vinden. Ondanks dat sommige sporten me echt niets interesseren, waaronder tennis, baal ik er enorm van dat ik Nadal en Alcaraz in ieder geval de eerste keer gemist heb. Heb foto's gezien, dat is zo waanzinnig goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het boeit me ook steeds minder. Ik denk dat het te maken heeft met oud worden en alles al een keer gezien hebben.
VRT Max heeft "multilive", kan je de vier livestreams kijken zonder te moeten switchen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat dagschema dus, toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die print ik zelf ook uit, mede daarom maak ik ze ook, want ik miste die van F_A. Heb nu nog wel nog op de eerste pagina een tijdschema neergezet van dingen die ik echt wil zien. Maakt het makkelijker om te bepalen wanneer ik even naar buiten ga etc.
Er is nog maar 1 vinalequote:
Naar buiten gaan?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die print ik zelf ook uit, mede daarom maak ik ze ook, want ik miste die van F_A. Heb nu nog wel nog op de eerste pagina een tijdschema neergezet van dingen die ik echt wil zien. Maakt het makkelijker om te bepalen wanneer ik even naar buiten ga etc.
Er zijn al finales geweest.quote:
SPOILER: Benfica - FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is ook precies de reden waarom ik vrij neem tijdens de OS. Op zich is er nog wel rond het werk heen te kijken, maar ik vind het niet echt relaxed om iets dan net niet te kunnen zien, later in te halen etc. En dan over een maandje nog wel een echte vakantie ter compensatie.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijdens de Spelen ga ik het juist steeds erger vinden. Ondanks dat sommige sporten me echt niets interesseren, waaronder tennis, baal ik er enorm van dat ik Nadal en Alcaraz in ieder geval de eerste keer gemist heb. Heb foto's gezien, dat is zo waanzinnig goed.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
PSV dus weer easy kampioen?SPOILER: Benfica - FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan prima in VBL.SPOILER: Benfica - FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het dagschema staan alle evenementen, zelfs boksenquote:
SPOILER: Benfica - FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is echt wel te doen imhoquote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 4 en 1:06:89 nodig dus. 1:06 laag bij 5e plaats, ongeveer dezelfde tijd bij 3e plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |