Vergeet dan die wilskracht. Lijf komt nu even eerst, zodra dat het weer doet, daarna komt de wilskracht ook weer naar boven.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:37 schreef Blues het volgende:
Warm werkje ook op t dak @:sigme
En een lekker hoekje zo @:vlindertje89
Mijn rondje om verliep matig. Smaak is nu ineens raar/weg en voel me totaal leeg na dit loopje.
Concentratie van een garnaal.
Duurt langer dan ik wil en mn wilskracht helpt me vooralsnog niet
Mn wilskracht houd me in leven.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Vergeet dan die wilskracht. Lijf komt nu even eerst, zodra dat het weer doet, daarna komt de wilskracht ook weer naar boven.
Ik heb ook alle plannen maar van het lijstje afgehaald, hoest weer enorm en kan wel een emmertje onder m’n neus hangen
Doodeng over die stenen enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ahik dacht dat je op wilskracht dat rondje perse wilde doen
![]()
Kijk nu naar mountainbiken, alleen al kijken wat die dames doen is al vermoeiend (en dan is het npg eng ook)
Amai mijn gat dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ahik dacht dat je op wilskracht dat rondje perse wilde doen
![]()
Kijk nu naar mountainbiken, alleen al kijken wat die dames doen is al vermoeiend (en dan is het npg eng ook)
Wat een bijzondere sport is het.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Blues het volgende:
g had het schermen (op degen) voor me opgenomen![]()
Met m'n eerste vriendje eind jaren 70 een aantal jaren zelf geschermd op floret.
Ook demonstraties in t park deden we, was leuk.. stom dat ik ben gestopt na einde relatie.
Alleen voor een kleuter die zijn/haar zin niet krijgt.quote:
Interessant wel hoe jij mensenrechten altijd als mening of 'je zin krijgen' weet weg te zetten. IMO zegt dat best veel over je.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen voor een kleuter die zijn/haar zin niet krijgt.
Wat was er eigenlijk Marokkaans aan? (Recept gelezen leek mequote:Op zondag 28 juli 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
Wat een bijzondere sport is het.
Appje van buurvrouw: smakelijk genoten van de labneh van 10% griekse yoghurt.
( met 3 korrels zout) had ik al gezegd, dat ikzelf ook wat had geproefd en het fluweelzacht smaakte.
Verder de fiets werd het niet, wel een Marokaanse sinasappelcake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Klopt. Alleen begon het hier al dat er sowieso voor veelste weinig stroompunten was voorzien (zo'n3 waar dat normaal minstens 12 is voor dit aantal brouwerijen). En tja dan gaat iedereen doorlussen en gaat het fout inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het hele plein zonder stroom zit is de kans groot dat je bij een van je mededeelnemers moet gaan klagen
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:11 schreef Barreltje het volgende:
Pfftt..
Vannacht waardeloos geslapen .. vanmorgen al een dutje gedaan en nu weer wakker van een dutje.. komt wsl nog wel een dutje aan..![]()
Hier komen vanavond vrienden van de chef aan, dus hebben we lamspoten voor diner. Nu al zin in
Eind augustus komt het eerste lam van eigen maak.. chefs moeder is jarig dus tijd voor een feestje.. nu al zin in!Hoe gaat het slachten in zijn werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zegt helemaal niets over mensenrechten. Alleen over kleutergedrag van bepaalde personen hier.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Interessant wel hoe jij mensenrechten altijd als mening of 'je zin krijgen' weet weg te zetten. IMO zegt dat best veel over je.
😇 omdat het recept het zegt? De optie van rozenwater?quote:Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk Marokkaans aan? (Recept gelezen leek me)
Ja hele leuke sport, alleen mss niet om te kijken![]()
Wij kenden nog niet het elektrisch schermen.
Geen idee of ze daar kokospalmen hebben maar aangezien ze er veel recepten hebben met kokos ga ik er wel vanuit.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇 omdat het recept het zegt? De optie van rozenwater?
Groeien er kokosnoten in Marokko? Sinaasappelbomen heb ik gezien.
Dat doet de chef met een vriend. Die zijn dat gewend om te doen vanuit thuisland.quote:
Gefeliciteerd dat je een baan hebt, had ik niet mee gekregen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Werken voor morgen afgezegd (wel even inloggen). Hoest nog steeds enorm en ben ook koortsig. Wil daar natuurlijk ook niemand aansteken
Dank, maar heb geen betaalde baan. Ik ben 2,5 dag vrijwilliger bij vluchtelingenwerk op asielbotenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je een baan hebt, had ik niet mee gekregen.
Ik moet zelf waarschijnlijk zelf weer op zoek, grote reorganisatie aangekondigd en hele lagen gaan verdwijnen
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, maar heb geen betaalde baan. Ik ben 2,5 dag vrijwilliger bij vluchtelingenwerk op asielboten
Dat mag je nog steeds hoor. Heb nog nooit zulke fijne collega’s gehad en zinnig werk. Weliswaar onder niveau maar plezier en voldoening is heel fijnquote:
🥰quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat mag je nog steeds hoor. Heb nog nooit zulke fijne collega’s gehad en zinnig werk. Weliswaar onder niveau maar plezier en voldoening is heel fijn
Werk je bij Deutsche Bahnquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je een baan hebt, had ik niet mee gekregen.
Ik moet zelf waarschijnlijk zelf weer op zoek, grote reorganisatie aangekondigd en hele lagen gaan verdwijnen
Het onderwerp doet er al lang niet meer toe. Of er nou 'Trump4president', 'rijstevlaai is vies' of 'Jever is paardenpis' staat, herhaling wordt op een gegeven moment irritant en het constant oprakelen kinderachtig.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Interessant wel hoe jij mensenrechten altijd als mening of 'je zin krijgen' weet weg te zetten. IMO zegt dat best veel over je.
10 jaarquote:Op zondag 28 juli 2024 20:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werk je bij Deutsche Bahn![]()
Maar balen voor je. Hoe lang mag/moet je eigenlijk nog tot Rente?
Je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom een kleine vorm van protest, die jou op geen enkele manier raakt of hindert, zo'n reflex oproept.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het onderwerp doet er al lang niet meer toe. Of er nou 'Trump4president', 'rijstevlaai is vies' of 'Jever is paardenpis' staat, herhaling wordt op een gegeven moment irritant en het constant oprakelen kinderachtig.
Oh ik dacht dat de 6 er al voor eind stondquote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
10 jaar
En nee, ik werk niet bij de DB
Lees mijn eerste zin nog eens rustig en probeer hem te begrijpen zonder boos te worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom een kleine vorm van protest, die jou op geen enkele manier raakt of hindert, zo'n reflex oproept.
Wel maakt het iedere keer duidelijk dat het nodig is. Van de kotssmiley van sigme, Cat die loopt te jankballen over een lapo hunt (een topic te laat, denk ik dan?); blijkbaar is het nodig.
Lees mijn eerste zin nog eens. En neem dan mee dat dit is uit reactie op de twee mensen die hier het meest tegen ageren.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lees mijn eerste zin nog eens rustig en probeer hem te begrijpen zonder boos te worden.
600 pogingen verderquote:Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan weer posten![]()
Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe telefoon maar ik wist het WW van Fok niet meer en een nieuwe aanvragen ging ook niet goed.
Wat derLudolf en ik eerder ook opmerkte: de herhaling van de boodschap schiet z’n doel voorbij hier in de culchat.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lees mijn eerste zin nog eens. En neem dan mee dat dit is uit reactie op de twee mensen die hier het meest tegen ageren.
Het blijkt hier nodig. En dit is de plek waar de homofobie was waartegen het statement is he.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat derLudolf en ik eerder ook opmerkte: de herhaling van de boodschap schiet z’n doel voorbij hier in de culchat.
Nou weten wij het wel. Herhaal het ergens in de bible belt…
Is ie zo groot geschapen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik scheur uit mekaar van de Vietnamees
Echt…je haalt het aantal dingen door elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het blijkt hier nodig. En dit is de plek waar de homofobie was waartegen het statement is he.
En dat je harder afgeeft op het kleine protest dan op de homofobie zelf bevestigd dat dit de juiste plek is.
Kun je me uitleggen hoe ik moet reageren op een lapo hunt voordat die plaatsgevonden heeft? Goed om te weten: ik heb geen kristallen bol en kan niet door slotjes heen posten.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom een kleine vorm van protest, die jou op geen enkele manier raakt of hindert, zo'n reflex oproept.
Wel maakt het iedere keer duidelijk dat het nodig is. Van de kotssmiley van sigme, Cat die loopt te jankballen over een lapo hunt (een topic te laat, denk ik dan?); blijkbaar is het nodig.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt…je haalt het aantal dingen door elkaar.
Niemand hier in de culchat heeft/lijdt aan homofobie.
Wel fobisch van het slaan op dezelfde trommel, dat wekt ongelooflijk veel ergernis.
Ja zo liefquote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenlijk geen idee of we hier erg koningsgezind zijn, maar ik vond dit wel een ontzettend warm gebaar
[ afbeelding ]
Het vorige topic kwam voort uit lapohunt. Deze niet. Toen krekels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe ik moet reageren op een lapo hunt voordat die plaatsgevonden heeft? Goed om te weten: ik heb geen kristallen bol en kan niet door slotjes heen posten.
En ik stelde enkel een vraag. Opvallend hoe jij daar meteen een (eigen) oordeel en intentie aan hangt.
Verder verwoordt @:AnneX prima wat het effect van de TT inmiddels op mij (en blijkbaar ook anderen) heeft.
[..]
Aha, je hebt dus bewondering voor het beleid gevoerd door de Kim Jong-un, Duterte en Bolsonaro?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het vorige topic kwam voort uit lapohunt. Deze niet. Toen krekels.
Waar zijn jouw posts tegen de homofobie die hier was? Gewoon even een linkje, voor de beeldvorming.
Hoezo, posten die hier mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, je hebt dus bewondering voor het beleid gevoerd door de Kim Jong-un, Duterte en Bolsonaro?
Nee maar ik heb nooit gezien dat je je daar tegen hebt uitgesproken.quote:
Je bedoelt het topic vóór het vorige topic waarin ik in de lapo inhoudelijk reageerde op een andere user? En daarna een nieuwe opende?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het vorige topic kwam voort uit lapohunt. Deze niet. Toen krekels.
Waar zijn jouw posts tegen de homofobie die hier was? Gewoon even een linkje, voor de beeldvorming.
Liefje, je gooit ergens irritatie over ' door de strot' op de hoop 'homo's'.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geen waartegen dit mini protestje is -waar jij precies nul door gehinderd wordt, toch?- vond hier plaats.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bedoelt het topic vóór het vorige topic waarin ik in de lapo inhoudelijk reageerde op een andere user? En daarna een nieuwe opende?
Nee hoor.
Ik reageerde op het vorig topic, waarin in 1 minuut inhoudelijk een post 300, een 'ja' als lapo (301) werd gemaakt en in diezelfde minuut een nieuw topic werd geopend.
Kortom, ik weet écht niet waar je het over hebt met je 'topic te laat'![]()
En over je tweede vraag: is dat hoe je het hier wil zien? Als iemand een kritische vraag heeft over de methode van het creëren van bewustzijn over een onderwerp, dan is die persoon dus tegen dat onderwerp? Bedoel je dat?
Nee nee nee, dat ga je me niet in de schoenen schuiven
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef Yinny het volgende:
-=zucht=- Dat soort mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-knuffel-Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef Yinny het volgende:
@:blues Met bewondering zit ik te lezen hoe jij je af en toe door een werkdag slaat! Fijn dat je (met vallen en opstaan) het werk niet al je energie laat opzuigen!
Ik ben er nog niet. Inmiddels werk ik wel 10 van de 18 uur die ik moet werken. Ik ga proberen dit, na mijn vakantie, per week met 2 uur te verhogen. Ik voel dat ik dit wel aan kan, mits het werken overdag gebeurt.
Het zijn de nachtdiensten die mij zwaar tegenvallen. Laatste keer duurde het twee dagen om van een dienst tot 00.00 uur bij te komen. Daar moet ik dus nog een goede opbouwschema voor verzinnen.Dat is echt op geen enkele manier oke. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Het is echt zwart-wit voor jou he?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het geen waartegen dit mini protestje is -waar jij precies nul door gehinderd wordt, toch?- vond hier plaats.
Als mensen dan wèl tegen het protestje hun muil open trekken (want ojee, je ziet eens in de twee weken een klein statement waarvan je zegt dat je het er mee eens bent 'maar niet zo/hier/daar/nu/alweer'- wat je bij élk protest hoort), maar niet tegen de homofobe reacties die hier stonden; dan vorm ik daar een opinie over ja.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Damn @:yinny, wat een kakreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef Yinny het volgende:
[..]Wat zijn BAM stellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Een kind voelt dat gebrek aan empathie soms sneller dan de 'andere ouder'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Wat vroeger BOM was.quote:
[..]Dat is dus iets waar ik op zoveel niveaus met mijn hoofd niet bij kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja de term BOM ken ik natuurlijk nog wel van vroegah.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef sigme het volgende:
Wat vroeger BOM was.
Bewust ongehuwd moeder / bewust alleenstaand moeder.
Tenminste, die ken ik zo. Dat is dan weer geen stel, dus dat is wel lastig, dus misschien is het hier wel iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss is het wel een hele foute vraag
[ Bericht 37% gewijzigd door Blues op 28-07-2024 22:13:43 ]
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Blues het volgende:
Ik durfde m niet te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss is het wel een hele foute vraag
We have far more in common than that which devides us..
BAOquote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja de term BOM ken ik natuurlijk nog wel van vroegah.
BAM is mss nog wel een betere term.
Of BAO![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Blues het volgende:
Nee, geen foute vraag, dat is iets waar ik het met psycholoog ook over praat. Hoeveel tijd/energie/emoties wil ik er nog insteken? Een relatie is tussen twee personen, het werkt niet als er maar een er aan wil werken en de ander geen probleem ziet/ervaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss is het wel een hele foute vraag![]()
Naar mijn idee/gevoel is er geen "kwade opzet". Er is gewoon totaal geen begrip en gezien hij geen vrienden heeft en dus met niemand over dit soort dingen praat, wordt zijn "gezichtsveld" ook niet verbreed. Mijn standpunt is dat of hij of wij samen met iemand moeten praten, want hier gaan we samen niet uitkomen. Dan is er alleen getrek van mij en weerstand van hem.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Damn @:yinny, wat een kakreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het opbouwen goed gaat komende week
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
En de datum en het tijdstip er alvast bij mogen vermeldenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Yinny het volgende:
[..]
Hij denkt er over na....maar ik had het natuurlijk SMART moeten maken ipv een losse vraag
Weet hij waar jouw grens ligt?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Yinny het volgende:
[..]
Hij denkt er over na....maar ik had het natuurlijk SMART moeten maken ipv een losse vraag
Te vaak "dondert dat niet". Want "ik vind het onzin"quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet hij waar jouw grens ligt?
Of eigenlijk, weet jij waar jouw grens ligt?
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet hij waar jouw grens ligt?
Of eigenlijk, weet jij waar jouw grens ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:59 schreef Yinny het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:59 schreef Yinny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het was zo'n losse gloeilamp die dit deed, of het armatuur in zijn geheel ?quote:Op maandag 29 juli 2024 00:08 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws faalde net mijn slaapkamerlamp catastrofaal
Hij begon een beetje te knetteren, toen kwam er rook uit en toen ging hij (gelukkig) uit. Ik was net uit bed gesprongen om de schakelaar om te zetten want ik stelde me al voor dat er brandende stukken op bed zouden vallen
Het was een Ikea draadloos dimbare ledlamp uit hun Tradfri slimme ledlampen serie. 4 jaar lang ongeveer dagelijks aan gehad. Volgens B (die graag met elektronica hobbyt) hoort zo'n lamp niet zo dramatisch te doen. Nou die memo heeft de lamp kennelijk niet gehad
Raar luchtje, brandende elektronica. Ik heb de lamp eruit gehaald en op het balkon gelegd want bah
Zo'n losse gloeilamp. Het armatuur is gewoon een hangarmatuur van de Karwei, en lijkt gelukkig niks aan beschadigd.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was zo'n losse gloeilamp die dit deed, of het armatuur in zijn geheel ?
Hmz... dat ehm, zou zeker niet moeten kunnen. Falen wel (gewoon geen licht) maar geen rook enzo..quote:Op maandag 29 juli 2024 00:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo'n losse gloeilamp. Het armatuur is gewoon een hangarmatuur van de Karwei, en lijkt gelukkig niks aan beschadigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |