abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214445833
Edinburgh - Een sjiitische prediker, die 20 jaar geleden uit Koeweit naar het Verenigd Koninkrijk vluchtte, wil een onbewoond Schots eiland kopen om daar een eigen islamitisch staatje op te richten. Voor deze ’ongekende kans’ zou hij al drie miljoen pond voor hebben opgehaald. Dat schrijft de Daily Mail.

Deze sjeik Yasser al-Habib wil het onbewoonde Schotse eiland Torsa kopen. Dat kleine eilandje is slechts 1,6 kilometer lang en er staat maar een boerderij op. Het is alleen maar per boot te bereiken. Vervolgens wil hij daar een eigen gemeenschap opzetten volgens islamitische regels en wil hij - na goedkeuring van de overheid - dat moslims van ’over de hele wereld erheen kunnen emigreren’. Hij ziet eigen scholen, ziekenhuizen en sharia-rechtbanken voor zich. In een promotie-filmpje stelt hij: „Als je vrij wilt leven onder de banier van de imam, in een speciaal thuisland waar je het gevoel hebt dat alles daar je doet denken aan de komende verlosser, dan is dit jouw sjiitische thuisland...steun dit project.”

Al-Habib wordt gezien als haatprediker die zijn pijlen richt op soennieten, maar ook op Joden en andere niet-moslims. Met name via zijn eigen tv-kanaal weet hij zijn boodschap bij zijn vele volgers te krijgen. In een uitzending prees hij de Hamas-pogrom van 7 oktober: „Wie van ons geniet er niet van de vergelding tegen de zionistische vijand? We waren allemaal blij door dit nieuws.” Tevens ziet hij soennieten als ketters en valse moslims. Hij vluchtte uit Koeweit nadat hij ’metgezellen van de profeet’ had beledigd. De geestelijke predikt, ondanks dat hij al 20 jaar in het VK woont, uitsluitend in het Arabisch. Tevens zijn sommige volgers van hem een militie gestart, die trainingskampen opzetten en parades oefenen bij hun moskee in het slaperige dorpje Fulmer, ten westen van Londen.

Paradijs
In een video prijst een volger de plannen tijdens een bezoek aan Torsa. Zo stelt hij vol trots: „Hier, mijn broeders, als God het wil, willen we een grote moskee, een school en een koranschool bouwen. We willen dat deze plek een thuisland wordt voor de gelovigen.” Het te vormen staatje moet een sjiitisch paradijs worden, zo is de gedachte. Daar willen de aanhangers van Al-Habib de komst van de mahdi (de verlosser, red.) afwachten.

Bewoners van het naastgelegen eiland Luing maken zich zorgen om de plannen van Al-Habib. Een inwoner stelt tegen de Daily Mail: „Ik weet niet zeker of we dit kunnen accepteren. We verwelkomen bijna iedereen in onze regio, maar dit lijkt me niet gepast. Daarnaast lijkt het me dan ook beter als Taylor Swift het eiland koopt.” Of de droom van Al-Habib uiteindelijk gaat uitkomen is nog onbekend.
Bron

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 28 juli 2024 @ 11:51:46 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214445861
Oke, boeiend
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 juli 2024 @ 11:52:06 #3
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214445865
In Almere staat ook nog een school leeg sinds kort
  zondag 28 juli 2024 @ 11:53:05 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214445878
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Aberkullie het volgende:
In Almere staat ook nog een school leeg sinds kort
Ja zou leuk zijn als die opgekocht wordt door Taylor Swift
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214445888
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef schommelstoel het volgende:
die 20 jaar geleden uit Koeweit naar het Verenigd Koninkrijk vluchtte,
waar vluchtte hij dan voor?
pi_214445899
Uhm, alsof Schotland gaat toestaan om land te verliezen aan een andere, nieuwe staat.

Dat je het land koopt, geeft je nog niet het recht een eigen staat op te richten.
pi_214445930
Misschien doet hij er goed aan om eerst even te bedenken waarom geen hond daar blijkbaar wil wonen. Daarnaast blijft het eiland sowieso gewoon bij Schotland horen, dus eventuele shariawetgeving kunnen ze ook wel vergeten. Blijft er in het beste geval over: een soort Schilderswijk, maar dan compleet geïsoleerd, nog armer, onbereikbaar en met heel, heel veel regen.

Enjoy.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214445967
Had deze meneer niet gewoon naar Iran kunnen vluchten 20 jaar geleden? Niks te zoeken in Europa.

Aanpassen of oprotten.
^ To je nesmysl ^
pi_214445976
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef KvanG het volgende:

[..]
waar vluchtte hij dan voor?
Volgens chatgpt.

Yasser al-Habib, a controversial Shia cleric, left Kuwait primarily due to legal and political pressures. He was imprisoned in 2003 for making derogatory remarks about Sunni historical figures, which sparked significant controversy. In 2004, he was released under an amnesty, but later that year, authorities issued another arrest warrant for him. To avoid arrest and further legal consequences, al-Habib fled Kuwait and sought asylum in the United Kingdom, where he continued his religious and political activities. His departure was driven by the need to escape prosecution and the tense sectarian environment in Kuwait.
  zondag 28 juli 2024 @ 11:59:52 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214445999
Er is een reden waarom conservatieve religieuzen in de middeleeuwen blijven vertoeven.
pi_214446046
Een soort Forumland dus.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_214446096
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:06:56 #13
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214446109
Zo iemand moet je gewoon zijn Britse nationaliteit ontnemen en met een strik eromheen in het vliegtuig naar Koeweit vliegen. Geen beroepsmogelijkheden, geen rechtszaak, gewoon meteen weg ermee.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214446214
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
Niet-moslim?
pi_214446249
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:14 schreef Bofjijff het volgende:
Niet-moslim?
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.
pi_214446269
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.
Fijn toch weer die extremisten.
pi_214446328
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Fijn toch weer die extremisten.
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.

Kennen we Adnan Oktar (Harun Yahya) nog? Vooral bekend van zijn videos met schaarsgeklede botox-dames. Er was zelfs een mafkees die jarenlang op FOK hem als de islamitische messias promootte. Sinds een paar jaar heeft hij 8.658 jaar (!) gevangenisstraf gekregen in Turkije.

Yasser al-Habib is nog zo eentje. Imam of peace, Imam Tawhidi is nog zo'n charlatan, maar hij verkeert meer in pro-zionistische kringen.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:27:08 #18
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_214446351
Laat ze maar op dat eiland zitten. Een eiland kan je helemaal kapot maken als ze aspiraties krijgen. Liever daar dan op het vasteland van GB.
pi_214446361
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:25 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.

Kennen we Adnan Oktar (Harun Yahya) nog? Vooral bekend van zijn videos met schaarsgeklede botox-dames. Er was zelfs een mafkees die jarenlang op FOK hem als de islamitische messias promootte. Sinds een paar jaar heeft hij 8.658 jaar (!) gevangenisstraf gekregen in Turkije.

Yasser al-Habib is nog zo eentje. Imam of peace, Imam Tawhidi is nog zo'n charlatan, maar hij verkeert meer in pro-zionistische kringen.
:') het is gewoon een moslimextremist. Goh.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:28:05 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214446363
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef Hallojo het volgende:
Een soort Forumland dus.
Lijkt me lachen als het buren worden. :D

En dan maken we er een tv-format van.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:29:21 #21
3542 Gia
User under construction
pi_214446379
Hij gaat zijn gang maar. Ik hoop dat er heel veel moslims daar gaan wonen, heerlijk allemaal bij elkaar.
Uiteraard blijft het wettelijk gezien Schotland, maar steden hebben ook plaatselijke wetgeving.
pi_214446451
Moet hij weten. Als hij ‘ons’ er maar niet mee lastig valt.
U MAD?
  zondag 28 juli 2024 @ 12:38:37 #23
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214446487
Kan de RAF mooi oefenen. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214446558
Nou, de moslims komen er nu in ieder geval publiekelijk voor uit dat het ze te doen is een eigen staat te stichten in het westen.
pi_214446573
quote:
Vervolgens wil hij daar een eigen gemeenschap opzetten volgens islamitische regels en wil hij - na goedkeuring van de overheid - dat moslims van ’over de hele wereld erheen kunnen emigreren’. Hij ziet eigen scholen, ziekenhuizen en sharia-rechtbanken voor zich. In een promotie-filmpje stelt hij: „Als je vrij wilt leven onder de banier van de imam, in een speciaal thuisland waar je het gevoel hebt dat alles daar je doet denken aan de komende verlosser, dan is dit jouw sjiitische thuisland...steun dit project.”
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".

Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:48:08 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214446597
Een soort Sim City in het echt.
pi_214446615
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef Hexagon het volgende:
Een soort Sim City in het echt.
Wel met andere outfits,, denk ik.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:50:15 #28
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214446622
Wel humor dat de pallielovers in hem een grote bondgenoot hebben.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214446643
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".

Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
Mocht dit lukken dan rekt hij de lokale wetgeving zoveel mogelijk op richting Sharia wetgeving tot hij teruggefloten wordt, om daarna natuurlijk te procederen en/of verkiezingscampagne te voeren tegen “het oppressieve systeem van de westerse ongelovigen”

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2024 12:52:15 ]
pi_214446678
Zo gaat het altijd met moslims, het wordt altijd steeds radicaler. Het begint met een paar hardliners die een sharia staat willen en de zogenaamde gematigde moslim volgt wel. Zodra ze een meerderheid hebben volgt er een islamofascistische dictatuur.
pi_214446691
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
pi_214446710
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.
pi_214446729
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:54 schreef takura het volgende:
Zo gaat het altijd met moslims, het wordt altijd steeds radicaler. Het begint met een paar hardliners die een sharia staat willen en de zogenaamde gematigde moslim volgt wel. Zodra ze een meerderheid hebben volgt er een islamofascistische dictatuur.
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
pi_214446730
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.
En waar schrijft de islam dat voor?
pi_214446755
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Hij vind Iran te gematigd en hypocriet, hij wil 100% openlijke sjiitische haat jegens soennieten kunnen verkondigen.
pi_214447278
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
verbazingwekkend hoeveel moslims het willen en / of volgen. Past niet in jouw straatje zeker.
  zondag 28 juli 2024 @ 13:44:46 #37
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214447326
Stuur zo'n gek lekker retour. Integreren wil die hufter niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214447338
quote:

[..]
Omdat er ook nog mensen met gezond verstand bestaan.
pi_214447365
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het is ook beschermd natuurgebied. Tenminste de zeeën in dat gebied.
https://en.wikipedia.org/(...)arine_Protected_Area
pi_214447881
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, de moslims komen er nu in ieder geval publiekelijk voor uit dat het ze te doen is een eigen staat te stichten in het westen.
Ze hebben toch al Schalkwijk?
pi_214451357
quote:

[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
  zondag 28 juli 2024 @ 16:50:02 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451405
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Wel leuk, een onvervalste no true scotsman in dit topic O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 16:55:24 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214451545
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 28 juli 2024 @ 16:57:49 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451606
quote:

[..]
Wat errug, de aanhangers van de gewelddadigste, onvrouwvriendelijkste, mensenrechten schofferendste haatideologie kunnen niet 100% hun hatelijke bagger over iedereen uitkotsen.

Het is een schande :').
Get woke, go broke!
pi_214451641
quote:

[..]
Het staat ze vrij om naar zo'n geweldig moslimland te emigreren.
pi_214451721
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:

[..]
Indonesie kent honderden eilanden, vast wel een plek te vinden om daar lekker je gang te gaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214451760
Het pad van de islam is altijd en overal hetzelfde geweest.

1. moskeeën bouwen. 2. creatie van parallelle samenlevingen. 3. snelle vermenigvuldiging door hoge geboortecijfers (Baarmoeder van Allah) en massa-immigratie. 4. het spelen van de slachtofferrol (vervolgde benadeelde minderheid). 5. weerstand tegen de rechtsstaat in het gastland. 6. Profiteren van juridische mazen in de (grond)wet. 7. introductie van de sharia. 8. afscheiding. 9. machtsgreep.

Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk. Tegenwoordig zijn ze allemaal islamitisch, precies dankzij hetzelfde stappenplan. Als we op deze weg doorgaan, zal Europa als volgende in handen vallen van dit lot.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_214451925
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:

[..]
Some do.
  zondag 28 juli 2024 @ 17:12:09 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451959
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Some do.
Ja, dat weegt lekker op tegen de duizenden die er elk jaar weer bijkomen omdat het hier zo racistisch is en ze hun oh zo belangrijke geloof niet volledig kunnen belijden.

Wat zou toch de reden zijn dat ze massaal deze kant op willen, niemand weet het :').
Get woke, go broke!
pi_214452007
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.
Nee, ik heb dit ook maar van een moslim gehoord die zei dat hij naar Tunesie wilde verhuizen.

Die sharia is hier toch niet.

Dan kan je dus nooit (volledig) moslim zijn.
  zondag 28 juli 2024 @ 17:17:03 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214452050
Die teringdomme lul snapt toch wel dat grond kopen en een staat stichten twee verschillende dingen zijn? :')
pi_214452353
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:14 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nee, ik heb dit ook maar van een moslim gehoord die zei dat hij naar Tunesie wilde verhuizen.

Die sharia is hier toch niet.

Dan kan je dus nooit (volledig) moslim zijn.
Die Sharia is er ook niet in het seculiere dictatoriale Tunesië, dan kan ik nog beter naar de wallen verhuizen.
pi_214452533
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Die Sharia is er ook niet in het seculiere dictatoriale Tunesië, dan kan ik nog beter naar de wallen verhuizen.
Google zegt in ieder geval van wel.

Nee, die zijn voor jou haram.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jacy-Jacy op 28-07-2024 17:59:09 ]
pi_214452678
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Google zegt in ieder geval van wel.

Nee, die zijn voor jou haram.
Leer Googlen, joh.

Naar de wallen gaan is haram, moslima's toestaan om met ongelovige mannen te trouwen is ongeloof, dat is wat Tunesië heeft gedaan namelijk, Allah's wetten aangepast.
  zondag 28 juli 2024 @ 18:06:33 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214452694
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

1. moskeeën bouwen. 2. creatie van parallelle samenlevingen. 3. snelle vermenigvuldiging door hoge geboortecijfers (Baarmoeder van Allah) en massa-immigratie. 4. het spelen van de slachtofferrol (vervolgde benadeelde minderheid). 5. weerstand tegen de rechtsstaat in het gastland. 6. Profiteren van juridische mazen in de (grond)wet. 7. introductie van de sharia. 8. afscheiding. 9. machtsgreep.

Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk. Tegenwoordig zijn ze allemaal islamitisch, precies dankzij hetzelfde stappenplan. Als we op deze weg doorgaan, zal Europa als volgende in handen vallen van dit lot.
Hier zit een flinke kern van waarheid in. De Islam is een zowel expansionistische als wetgevende religie. Het zal overal waar het land een concurrerende orde gaan proberen op te richten. Daarom is het ook zo opmerkelijk dat juist veel progressieven in het Westen, met hun vermeende liberale waarden, zo verzot zijn op deze religie en diens volgelingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Miss 200.000.000! zondag 28 juli 2024 @ 18:09:03 #56
367000 roos94
pi_214452724
Waar komt dat Taylor Swift stuk ineens vandaan _O- _O-
pi_214453166
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Wat was Australie, Canada en de VS?
pi_214453219
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:05 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Leer Googlen, joh.

Naar de wallen gaan is haram, moslima's toestaan om met ongelovige mannen te trouwen is ongeloof, dat is wat Tunesië heeft gedaan namelijk, Allah's wetten aangepast.
Maar andersom mag het wel. Wat is daar dan anders aan?

Nou ja, laat maar anders gaan we veel te veel off-topic.
pi_214453268
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Maar andersom mag het wel. Wat is daar dan anders aan?

Nou ja, laat maar anders gaan we veel te veel off-topic.
Voor het geval je het nog niet gegoogled hebt:

Tunisia's legal system, and in particular its criminal justice system, is based on the French model.
https://www.hrw.org/reports/2000/tunisia/1tun-03.htm

Andersom mag het omdat God het bepaald heeft. En het mag alleen met bepaalde ongelovige vrouwen, anderen zijn weer uitgesloten.
  zondag 28 juli 2024 @ 19:02:48 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214453333
Dat ie de hele meuk maar mee mag nemen.
pi_214454117
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Wat was Australie, Canada en de VS?
Wat is je punt? De Europeanen hebben tenminste civilisatie in deze gebieden gebracht, dat kun je van de genoemde gebieden die onder islamitische heerschappij zijn gevallen niet zeggen :')
pi_214454150
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat is je punt? De Europeanen hebben tenminste civilisatie in deze gebieden gebracht, dat kun je van de genoemde gebieden die onder islamitische heerschappij zijn gevallen niet zeggen :')
Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk.

FOUT

Daarvoor waren ze weer iets anders.

De beste wint.

C'est la vie. Get used to it. Hypocriet.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:11:30 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454237
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk.

FOUT

Daarvoor waren ze weer iets anders.

De beste wint.

C'est la vie. Get used to it. Hypocriet.
Vertel nog eens wat voor heerlijkheden die religie van je met zich meebrengt:

- slavernij
- kindhuwelijken
- polygamie
- concubines

Welk mens met functionerend brein wil dat nou niet?

Maar ga vooral door; je posts zijn uitermate bruikbaar voor het aantonen wat jij en je maatjes werkelijk voorstaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:12:03 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454251
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Voor het geval je het nog niet gegoogled hebt:

Tunisia's legal system, and in particular its criminal justice system, is based on the French model.
https://www.hrw.org/reports/2000/tunisia/1tun-03.htm

Andersom mag het omdat God het bepaald heeft. En het mag alleen met bepaalde ongelovige vrouwen, anderen zijn weer uitgesloten.
Flikker op met je bronstijdgezwam.

O, en vergeet niet je internethistorie tijdig op te schonen. Schijnt dat je nogal veel met 'cuckold' hebt...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214454396
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Flikker op met je bronstijdgezwam.

O, en vergeet niet je internethistorie tijdig op te schonen. Schijnt dat je nogal veel met 'cuckold' hebt...
Tijd om je volgende stokpaardje te vertrappen.

Prophet, ( may Allah exalt his mention ), said: “Allah The Almighty will not look at three persons on the Day of Resurrection: a person who is undutiful to his parents; a masculine woman; and the Dayyooth (cuckold)." [Saheeh]

Daar hebben we een incognitobrowser voor.
pi_214454481
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja, de uitgeroeide volkeren zijn heel erg dankbaar met de gebrachte beschaving.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:24:46 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454498
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:20 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Tijd om je volgende stokpaardje te vertrappen.

Prophet, ( may Allah exalt his mention ), said: “Allah The Almighty will not look at three persons on the Day of Resurrection: a person who is undutiful to his parents; a masculine woman; and the Dayyooth (cuckold)." [Saheeh]

Daar hebben we een incognitobrowser voor.
Weet ik; schijnheilige zedenpredikers als jij misbruiken religie vooral om de eigen lusten te bevredigen én alsnog een ticket naar het paradijs te krijgen. Waar je kennelijk weer met houri's aan de slag mag.

Jouw religie is het toonbeeld van oppervlakkigheid.

Maar echt. Ga door. Al legio lieden je bijdragen laten lezen en hun afkeer jegens al wat jij voorstaat neemt enkel toe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:25:01 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214454509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Wie ben jij met je kloon?
pi_214454534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Beter dood dan onder islamitische heerschappij leven.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:29:16 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454586
"We" doen het al jaren, maar hoe valt er te discussiëren met mensen die met droge ogen "God heeft dit bepaald" als argument neerplempen en dan dus automatisch dat als het enige juiste zien?

Ze hebben geen eigen mening, alles wat ze vinden en denken staat al 100% vast. Daar gaat nooit en te nimmer enige verlichting plaatsvinden. Zelfs een beetje inschikken, water bij de wijn, dat zit er niet in.

Dus als ze zeggen dat ze willen veroveren, luister naar ze.
Get woke, go broke!
pi_214454645
They wish that you should compromise (in religion out of courtesy) with them, so they (too) would compromise with you.
https://legacy.quran.com/68/9

Compromis met satanisten is uitgesloten.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:31:59 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454646
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef HeatWave het volgende:
"We" doen het al jaren, maar hoe valt er te discussiëren met mensen die met droge ogen "God heeft dit bepaald" als argument neerplempen en dan dus automatisch dat als het enige juiste zien?

Ze hebben geen eigen mening, alles wat ze vinden en denken staat al 100% vast. Daar gaat nooit en te nimmer enige verlichting plaatsvinden. Zelfs een beetje inschikken, water bij de wijn, dat zit er niet in.

Dus als ze zeggen dat ze willen veroveren, luister naar ze.
Dat is omdat 'progressieve' Nederlanders islamisten vooral zien als mensen met een kleurtje. En dus zijn zij automatisch slachtoffer.

Zegt een roomblanke SGP'er wat probleempjes te hebben met homo's en vrouwenrechten, dan is dit volk er als de kippen bij om hun GROTE VERONTWAARDIGING uit te spreken. Zegt een islamist het, dan moeten we vooral 'nuance' en 'begrip' tonen.

Het zijn de doodgravers van onze waarden, en useful idiots voor salafisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:32:39 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454666
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Triggershott het volgende:
They wish that you should compromise (in religion out of courtesy) with them, so they (too) would compromise with you.

Kindhuwelijken, concubines, slavernij... satanischer dan dat wordt het niet.

Wat heet: demonischer dan wat jij voorstaat is niet denkbaar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:33:24 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454683
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Triggershott het volgende:

Dan is er dus maar 1 oplossing, de islam weg uit Nederland :).
Get woke, go broke!
pi_214454702
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan is er dus maar 1 oplossing, de islam weg uit Nederland :).
  zondag 28 juli 2024 @ 20:35:38 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454715
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef Triggershott het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mag dat wel, popcorn en naar films gaan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214454737
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wel met andere outfits,, denk ik.
pi_214454797
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag dat wel, popcorn en naar films gaan?
Zondes plegen doen we allemaal.

4/48 Indeed, Allah does not forgive association with Him, but He forgives what is less than that for whom He wills. And he who associates others with Allah has certainly fabricated a tremendous sin.
pi_214454822
'vrij leven'
  zondag 28 juli 2024 @ 20:39:12 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454840
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Triggershott het volgende:

[..]

4/48 Indeed, Allah does not forgive association with Him, but He forgives what is less than that for whom He wills. And he who associates others with Allah has certainly fabricated a tremendous sin.
Zeker, en als je maar op je knietjes gaat liggen mag je alsnog concubines, vier vrouwen en slavinnen hebben... sterker nog, je wordt ermee beloond door in het paradijs ook nog eens met houri's te mogen rampetampen.

Je hele religie is een zieke farce.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:40:15 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454873
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk altijd, het mag niet, maar we doen het toch en daar hebben we dan heel toevallig ook een regeltje voor. Zo kan elke zondaar toch lekker de vrome islamiet uithangen. win win :7.

Maar als iemand anders iets over de islam zegt, of een tekening ophangt, KOP ERAF!!!!
Get woke, go broke!
pi_214455006
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wie ben jij met je kloon?
De enige echte, why?
pi_214455029
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Beter dood dan onder islamitische heerschappij leven.
De Joden zijn hebben in de middeleeuwen toch echt de Islamitische heerschappij gekozen boven de Europese beschaving. :')
pi_214455062
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Wel lekker makkelijk altijd, het mag niet, maar we doen het toch en daar hebben we dan heel toevallig ook een regeltje voor. Zo kan elke zondaar toch lekker de vrome islamiet uithangen. win win :7.
Zo werkt dat, je opereert binnen de ruimte die je gekregen hebt. Je kunt ook een tijdje gaan branden voor je zondes.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:47:31 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214455076
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Triggershit het volgende:

[..]
De enige echte, why?
Je stoort.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:48:04 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455096
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zo werkt dat, je opereert binnen de ruimte die je gekregen hebt. Je kunt ook een tijdje gaan branden voor je zondes.
Kan jou het schelen, als je maar van bil kunt...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:48:21 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455104
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ja, je kan ook zoals het echt gaat liggen te rotten in een kist terwijl je je hele leven een achterlijk sprookje als een breinloze larve hebt nagestreefd.

Dat kan ook nog :7.
Get woke, go broke!
pi_214455113
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Triggershit het volgende:

[..]
De Joden zijn hebben in de middeleeuwen toch echt de Islamitische heerschappij gekozen boven de Europese beschaving. :')
De Joden hebben ook Jezus vermoord.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:49:17 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455122
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Jezus was een Jood. Zo ook zijn moeder en alle apostelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455144
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jezus was een Jood. Zo ook zijn moeder en alle apostelen.
Ja, maar je kan als Jood ook een Jood vermoorden.
pi_214455162
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je kan ook zoals het echt gaat liggen te rotten in een kist terwijl je je hele leven een achterlijk sprookje als een breinloze larve hebt nagestreefd.

Dat kan ook nog :7.
Liggen rotten in je kist merk je niets van, dus atheïsten zullen sowieso nooit weten of ze gelijk hadden of niet, ze eindigen in niets en merken er niets van. De andere kant however:

78/40 Voorwaar, Wij hebben jullie gewaarschuwd voor een nabije bestraffing op de Dag dat de mens zal kijken naar wat zijn handen vroeger bedreven, en waarop de ongelovige zal zeggen: "O wee, was ik maar aarde."
  zondag 28 juli 2024 @ 20:52:04 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455186
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Liggen rotten in je kist merk je niets van, dus atheïsten zullen sowieso nooit weten of ze gelijk hadden of niet, ze eindigen in niets en merken er niets van. De andere kant however:

78/40 Voorwaar, Wij hebben jullie gewaarschuwd voor een nabije bestraffing op de Dag dat de mens zal kijken naar wat zijn handen vroeger bedreven, en waarop de ongelovige zal zeggen: "O wee, was ik maar aarde."
Als jij daar beter van slaapt, prima. Jammer dat je je er niet beter door gedraagt, maar soit :').
Get woke, go broke!
pi_214455189
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

Dat hebben ze geprobeerd, maar Jezus is niet gekruisigd en ook niet gedood, hij leeft nog en zal terugkeren in Damascus om samen met de moslims op te trekken.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:52:54 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455206
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa! De hel!

Waar niet verkrachters, slavendrijvers, kinderneukers en hoereerders branden, maar Jan Lul die in zijn korte, tijdige leven niet 'de juiste' religie gekozen had.

Ga door!!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:54:26 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455247
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als jij daar beter van slaapt, prima. Jammer dat je je er niet beter door gedraagt, maar soit :').
Hem interesseert enkel seks.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455273
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! De hel!

Waar niet verkrachters, slavendrijvers, kinderneukers en hoereerders branden, maar Jan Lul die in zijn korte, tijdige leven niet 'de juiste' religie gekozen had.

Ga door!!!
Jan Lul krijgt sowieso de mogelijkheid van God om de waarheid in te zien, God straft niemand zonder hen eerst gewaarschuwd te hebben d.m.v. een boodschapper. Mocht hij echt onder een steen geleefd hebben en de islam hem nooit bereikt hebben dan krijgt ie sowieso een persoonlijke test in het hiernamaals.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:57:26 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455316
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Jan Lul krijgt sowieso de mogelijkheid van God om de waarheid in te zien, God straft niemand zonder hen eerst gewaarschuwd te hebben d.m.v. een boodschapper. Mocht hij echt onder een steen geleefd hebben en de islam hem nooit bereikt hebben dan krijgt ie sowieso een persoonlijke test in het hiernamaals.
Lekker dan, leef je lekker zonder al die fijne verlichting die de islam kan bieden onder een steen, ga je dood, krijg je alsnog een test over dingen waar je nog nooit van gehoord hebt.

Er is echt niets aardigs aan die islam he? :').
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 20:58:22 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455335
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef Triggershott het volgende:

[..]
De waarheid:

Waarin je vier vrouwen mag huwen;
Waarin je met kinderen mag trouwen;
Waarin je ontelbare concubines mag hebben;
Waarin je slavinnen mag hebben;
Waarin je medeschepsels op de meest afschuwelijke manieren mag doden wanneer ze niet aan je eisen voldoen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455403
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lekker dan, leef je lekker zonder al die fijne verlichting die de islam kan bieden onder een steen, ga je dood, krijg je alsnog een test over dingen waar je nog nooit van gehoord hebt.

Niet echt een test over de islam, maar over het wel of niet in een God geloven. Voordat we op aarde kwamen heeft God ons al onderwezen over Zijn bestaan en we hebben bevestigend geantwoord:

(7:172) And recall (O Prophet) when your Lord brought forth descendants from the loins of the sons of Adam, and made them witnesses against their ownselves. asking them: 'Am I not your Lord?' They said: 'Yes, we do testify.' We did so lest you claim on the Day of Resurrection: 'We were unaware of this.'
  zondag 28 juli 2024 @ 21:00:45 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455412
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niet echt een test over de islam, maar over het wel of niet in een God geloven. Voordat we op aarde kwamen heeft God ons al onderwezen over Zijn bestaan en we hebben bevestigend geantwoord:

(7:172) And recall (O Prophet) when your Lord brought forth descendants from the loins of the sons of Adam, and made them witnesses against their ownselves. asking them: 'Am I not your Lord?' They said: 'Yes, we do testify.' We did so lest you claim on the Day of Resurrection: 'We were unaware of this.'
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455428
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De waarheid:

Waarin je vier vrouwen mag huwen;
Waarin je met kinderen mag trouwen;
Waarin je ontelbare concubines mag hebben;
Waarin je slavinnen mag hebben;
Waarin je medeschepsels op de meest afschuwelijke manieren mag doden wanneer ze niet aan je eisen voldoen.
Klinkt als iets wat de mensheid, moslims en niet-moslims door de geschiedenis hebben gedaan.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:02:19 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455453
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Klinkt als iets wat de mensheid, moslims en niet-moslims door de geschiedenis hebben gedaan.
Ja en waar we sinds wetenschappelijke inzichten in de beschaafde wereld gedag tegen hebben gezegd.

Ga door!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:02:36 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455460
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Oh, dus dan moet zo iemand zonder 1 greintje bewijs, zonder ook maar 1 aanleiding ertoe uit zichzelf een God verzonnen hebben anders is ie dus de lul?

Nare regeltjes allemaal zeg :N
Get woke, go broke!
pi_214455465
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja en waar we sinds wetenschappelijke inzichten in de beschaafde wereld gedag tegen hebben gezegd.

Ga door!!
Gisteren deze video gekeken terwijl ik in slaap viel. Wij aanbidden geen wetenschappers.

pi_214455468
De spaanse methode is misschien zo gek nog niet
pi_214455494
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, dus dan moet zo iemand zonder 1 greintje bewijs, zonder ook maar 1 aanleiding ertoe uit zichzelf een God verzonnen hebben anders is ie dus de lul?

Nare regeltjes allemaal zeg :N
Alles om je heen is bewijs voor God's bestaan.

Je mobieltje heeft een schepper.
Je tv.
Je kast.
En je lichaam ook.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:04:23 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455500
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:03 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Gisteren deze video gekeken terwijl ik in slaap viel. Wij aanbidden geen wetenschappers.

Dat komt je libido niet zo uit nee
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:04:52 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455518
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:04 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Je tv.
Je kast.
En je lichaam ook.
De God van de Pawnee?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455544
Prachtig. Dan kunnen alle extreme moslims daar lekker heen emigreren.
Mja
  zondag 28 juli 2024 @ 21:06:52 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455558
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:04 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Je tv.
Je kast.
En je lichaam ook.
Yep, Apple
Yep, TCL
Yep, Ikea
Yep, mijn ouders.

Is op geen moment ergens God oid bij te pas gekomen :7.
Get woke, go broke!
pi_214455605
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Yep, Apple
Yep, TCL
Yep, Ikea
Yep, mijn ouders.

Is op geen moment ergens God oid bij te pas gekomen :7.
En je ouders gaan terug naar Adam die geen ouders had.
pi_214455629
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee wat er dan bijvoorbeeld met de generaties indianen en aboriginals die voor de grote ontdekkingsreizen leefden is gebeurd. Ben je vrolijk met je natuurgeloof bezig en dan word je na je dood aan een of andere gare test onderworpen door een god die je niet kent, omdat de mensen van de andere kant van de wereld die je de broodnodige geestelijke verlichting moeten brengen er technologisch nog niet aan toe zijn om over de oceaan te navigeren. Da's best onredelijk van zo'n god.
pi_214455634
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Je stoort.
Waarom?
pi_214455638
Mijn mobieltje heeft geen schepper. Als in 1 persoon die hem gemaakt heeft.
Mja
  zondag 28 juli 2024 @ 21:10:25 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455659
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Als ik in de bijbel zou geloven wellicht, maar helaas.

Dus ergens iets met evolutie en bla bla, je weet wel, dingen die aangetoond zijn ipv eeuwen geleden verzonnen door types die het volk met een nep religie onderdrukten.

Ieder zijn ding, ik weet het :7.
Get woke, go broke!
pi_214455689
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Geen idee wat er dan bijvoorbeeld met de generaties indianen en aboriginals die voor de grote ontdekkingsreizen leefden is gebeurd. Ben je vrolijk met je natuurgeloof bezig en dan word je na je dood aan een of andere gare test onderworpen door een god die je niet kent, omdat de mensen van de andere kant van de wereld die je de broodnodige geestelijke verlichting moeten brengen er technologisch nog niet aan toe zijn om over de oceaan te navigeren. Da's best onredelijk van zo'n god.
Minder druk maken om anderen. Je gebruikt hen als smoes, en dan kom je aan in het hiernamaals en zie je dat zij gered zijn terwijl jij hen als smoesje hebt gebruikt voor je eigen ongeloof, fail.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:12:16 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455711
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Minder druk maken om anderen. Je gebruikt hen als smoes, en dan kom je aan in het hiernamaals en zie je dat zij gered zijn terwijl jij hen als smoesje hebt gebruikt voor je eigen ongeloof, fail.
Krijgen ze ook houri's?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455739
quote:
6s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als ik in de bijbel zou geloven wellicht, maar helaas.

Dus ergens iets met evolutie en bla bla, je weet wel, dingen die aangetoond zijn ipv eeuwen geleden verzonnen door types die het volk met een nep religie onderdrukten.

Ieder zijn ding, ik weet het :7.
Evolutie, big bang, etc. zijn allemaal onbelangrijke details IMHO, die niet het bestaan van God uitsluiten. Dus ofwel evolutie en big bang zijn leugens, ofwel de waarheid en is het simpelweg een manier voor God geweest om alles in werking te stellen.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:13:30 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455744
quote:

[..]
Als het toch allemaal al bepaald is, waarom toch constant met je eigen leven vechten om mensen te "overtuigen" en anderen voordat Allah het doet alvast te bestraffen met een zelfmoordactie oid?

Allah komt er zelf wel uit hoor, heeft ie jou niet voor nodig lijkt me :').
Get woke, go broke!
pi_214455808
quote:

[..]
Dus de mensen die buiten hun schuld om niet in aanraking zijn gekomen met het ware geloof worden gered?
  zondag 28 juli 2024 @ 21:16:06 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455840
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:13 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Evolutie, big bang, etc. zijn allemaal onbelangrijke details IMHO, die niet het bestaan van God uitsluiten. Dus ofwel evolutie en big bang zijn leugens, ofwel de waarheid en is het simpelweg een manier voor God geweest om alles in werking te stellen.
Het is, van welke God dan ook, altijd zo jammer dat ie overal zo vaag over blijft. Of zou het toch een manier van een religie verzinnen zijn waarbij je altijd gelijk hebt ook al is het tegendeel bewezen.

Ik gok van wel :7.

Kom gewoon even even op de koffie bij Sophie of VI als "God" man, wat heb je te verliezen, je bent toch almachtig?
Get woke, go broke!
pi_214455849
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:13 schreef HeatWave het volgende:

Als het toch allemaal al bepaald is, waarom toch constant met je eigen leven vechten om mensen te "overtuigen"
Egoïsme misschien? Het leven is een spel en je verzamelt zoveel mogelijk goede daden.

Zo is er 1 grote islamitische geleerde die tijdens zijn leven vooral vervolgd is door de tirannen van zijn tijd, maar in het hiernamaals zal hij verbaasd zijn met de vele goede daden die hij na zijn dood verdiend heeft, aangezien honderden miljoenen gelovigen profiteren van zijn boeken.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:17:19 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455876
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Egoïsme misschien? Het leven is een spel en je verzamelt zoveel mogelijk goede daden.

Zo is er 1 grote islamitische geleerde die tijdens zijn leven vooral vervolgd is door de tirannen van zijn tijd, maar in het hiernamaals zal hij verbaasd zijn met de vele goede daden die hij na zijn dood verdiend heeft, aangezien honderden miljoenen gelovigen profiteren van zijn boeken.
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:18:28 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455908
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]

En alle mensen die, ook mede door hem dan, omgekomen zijn in de naam van de islam, wordt dat nog ergens verrekend of doen we net alsof ons neus bloedt dan?

Vragen, vragen.....
Get woke, go broke!
pi_214455945
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Dus de mensen die buiten hun schuld om niet in aanraking zijn gekomen met het ware geloof worden gered?
Er bestaat idd een categorie mensen die de boodschap niet hebben ontvangen. De islam gaat terug tot meer dan 100.000 profeten die naar alle uithoeken van de wereld zijn gestuurd, altijd zelfde boodschap (1 God). Niet net als het christendom waar je opeens Jezus moet accepteren als je verlosser, terwijl duizenden generaties voor hem zijn gestorven en nooit van hem hebben gehoord.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:19:59 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455965
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Er bestaat idd een categorie mensen die de boodschap niet hebben ontvangen. De islam gaat terug tot meer dan 100.000 profeten die naar alle uithoeken van de wereld zijn gestuurd, altijd zelfde boodschap (1 God). Niet net als het christendom waar je opeens Jezus moet accepteren als je verlosser, terwijl duizenden generaties voor hem zijn gestorven en nooit van hem hebben gehoord.
:z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456005
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is, van welke God dan ook, altijd zo jammer dat ie overal zo vaag over blijft. Of zou het toch een manier van een religie verzinnen zijn waarbij je altijd gelijk hebt ook al is het tegendeel bewezen.

Ik gok van wel :7.

Kom gewoon even even op de koffie bij Sophie of VI als "God" man, wat heb je te verliezen, je bent toch almachtig?
God zien zoals we de zon zien is pas voor het hiernamaals weggelegd.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:21:37 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456023
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:21 schreef Triggershott het volgende:

[..]
God zien zoals we de zon zien is pas voor het hiernamaals weggelegd.
Met houri's uiteraard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456036
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En alle mensen die, ook mede door hem dan, omgekomen zijn in de naam van de islam, wordt dat nog ergens verrekend of doen we net alsof ons neus bloedt dan?

Vragen, vragen.....
Je kunt idd ook een slecht precedent zetten, en dan verdien je non-stop slechte daden. Daarom zie je soms van die ex-rappers in NL die nadat ze tot inkeer komen of zich bekeren proberen om hun muziek te verwijderen.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:22:18 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456048
quote:

[..]
Toch apart dat die almachtige Allah alleen op 1 plek bedacht, hier moeten mensen alles van me weten, geef ik ze alle wijsheid, een profeet, een heel boek met alles op 1 plek, klaar niets meer aan doen.

Al die andere mensen op alle andere plekken, nemen jullie het maar gewoon aan van een of andere vreemdeling die je niet kent, dat moet wel voldoende zijn.
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:23:08 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456074
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je kunt idd ook een slecht precedent zetten, en dan verdien je non-stop slechte daden. Daarom zie je soms van die ex-rappers in NL die nadat ze tot inkeer komen of zich bekeren proberen om hun muziek te verwijderen.
Kinderen trouwen, is dat een goede daad?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456108
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Toch apart dat die almachtige Allah alleen op 1 plek bedacht, hier moeten mensen alles van me weten, geef ik ze alle wijsheid, een profeet, een heel boek met alles op 1 plek, klaar niets meer aan doen.

Al die andere mensen op alle andere plekken, nemen jullie het maar gewoon aan van een of andere vreemdeling die je niet kent, dat moet wel voldoende zijn.
De meeste mensen hebben een profeet op bezoek gekregen van hun eigen volk. Net zoals Jezus naar de joden was gezonden, een van hun eigen volk, sprak dezelfde taal, etc. Ook nu kunnen beter Nederlandse autochtone bekeerlingen hun eigen volk uitnodigen dan iemand met buitenlandse roots.
pi_214456166
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Is dat zo? Waar kwam Kaïn's vrouw dan vandaan, en wat is dan het land van Nod?

Het lijkt erop dat naast Adam en Eva er ook (al) mensen bestonden, die dan niets met God te maken hebben gehad.

Tenzij je Kaïn kan zien als niet een direct kind van Adam en Eva, maar een rechtstreekse afstammeling van hen. Decennia of zo later. Afijn, dan heb je het probleem van 'incest' weer, indien alles en iedereen afstamt van Adam en Eva. Dat is ook niet zo fris.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 28 juli 2024 @ 21:25:52 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456169
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef Triggershott het volgende:

[..]
De meeste mensen hebben een profeet op bezoek gekregen van hun eigen volk. Net zoals Jezus naar de joden was gezonden, een van hun eigen volk, sprak dezelfde taal, etc. Ook nu kunnen beter Nederlandse autochtone bekeerlingen hun eigen volk uitnodigen dan iemand met buitenlandse roots.
Ja, die lopen echt massaal uit voor slavernij, polygamie en kindhuwelijken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:26:41 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456194
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Maar de meeste mensen zitten gewoon niet te wachten op een profeet. De tijd van religie hadden we hier grotendeels achter ons gelaten, en nu komt er weer zo'n kliek even vertellen hoe we ons leven moeten leiden.

We hebben ons lesje van de kerk geleerd, we slaan even over ok?
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:26:50 #136
3542 Gia
User under construction
pi_214456200
quote:

[..]
Ehm, het Christendom bestond nog niet voor Jezus' geboorte, laat staan dat er duizenden generaties Christenen leefden voor Hem!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:28:39 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456240
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar de meeste mensen zitten gewoon niet te wachten op een profeet. De tijd van religie hadden we hier grotendeels achter ons gelaten, en nu komt er weer zo'n kliek even vertellen hoe we ons leven moeten leiden.

Vooral hoe vrouwen hun leven moeten leiden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456263
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef Montagui het volgende:

Afijn, dan heb je het probleem van 'incest' weer, indien alles en iedereen afstamt van Adam en Eva. Dat is ook niet zo fris.
Incest in de begindagen van de creatie was geen probleem, de kinderen waren volledig gezond en hadden superieure genen.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:30:15 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456276
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral hoe vrouwen hun leven moeten leiden
Nou ja, ik wil ook nog gewoon een braadworst met een pint kunnen bestellen hoor. En ik wil niet 5 keer per dag naar de reet van een andere moslim kijken, of de hele tijd dat azangejank aanhoren etc :').
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:30:35 #140
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_214456285
Ik denk niet dat het Verenigd Koninkrijk dat toe gaat staan. Er zit een hoop olie in de Noordzee, en het wijzigen van de landsgrenzen zou in ene kunnen betekenen dat ze aanspraak verliezen op een behoorlijk stuk daarvan. Dus die gek kan het wel vergeten.

Bovendien: de Britten beginnen de Moslims al behoorlijk zat te worden, ik denk niet dat ze ook nog grond af zullen staan aan de één of andere Islamitische haatprediker. Mij lijkt het eerder dat er "opeens" een "verdwaalde" kogel door de haatimam zijn hoofd gaat. Goh, laat de SAS nou toevallig oefeningen in de buurt hebben.
pi_214456294
quote:
=

Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat de islam verdwijnt uit NL. Niet dat ik denk dat het je gaat lukken.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:31:35 #142
3542 Gia
User under construction
pi_214456301
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Incest in de begindagen van de creatie was geen probleem, de kinderen waren volledig gezond en hadden superieure genen.
😂
pi_214456345
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Ehm, het Christendom bestond nog niet voor Jezus' geboorte, laat staan dat er duizenden generaties Christenen leefden voor Hem!
Het ware christendom van die tijd was gewoon de islam, het christendom is een valse aftakking daarvan, net zoals het jodendom ten tijde van Mozes de islam was, de valse aftakking is het hedendaagse jodendom. Daarom is Jeruzalem ook gewoon islamitisch en niet zoals HowardRoark claimt joods, de profeten waren namelijk allemaal moslims.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:33:29 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456349
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:31 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Aan jouw de taak om ervoor te zorgen dat de islam verdwijnt uit NL. Niet dat ik denk dat het je gaat lukken.
Nee hoor, aan mij de taak om gewoon een beetje commentaar van jou en je broeders uit te lokken zodat meer en meer mensen inzien dat er weinig vrede te bekennen is bij jullie religie.

En dat lukt al jaren prima. En nee, ik heb geen enkele invloed verder, maar gezien de toename van de PVV stemmers is het in ieder geval een sentiment dat meer en meer leeft.

Tnx :).
Get woke, go broke!
pi_214456408
quote:

[..]

Als een profeet er niet in slaagt om de mensen te bekeren, is dat dan de fout van die profeet of de mensen?

Veel zelfbenoemde evangelisten zijn niet bepaald goede reclame voor hun geloof, just sayin' :P
pi_214456419
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee hoor, aan mij de taak om gewoon een beetje commentaar van jou en je broeders uit te lokken zodat meer en meer mensen inzien dat er weinig vrede te bekennen is bij jullie religie.

En dat lukt al jaren prima. En nee, ik heb geen enkele invloed verder, maar gezien de toename van de PVV stemmers is het in ieder geval een sentiment dat meer en meer leeft.

Tnx :).
Mensen zijn wijzer dan dat, ze worden gebombardeerd met anti-islamitische propaganda, vervolgens valt madman Poetin binnen en laat zien wat echt geweld betekent en dreigt de wereld met een nucleaire holocaust. Vervolgens bekeren Van der Vennetjes, Honing, Van Doorn en Van Klaveren zich tot de islam.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:37:16 #147
3542 Gia
User under construction
pi_214456433
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het ware christendom van die tijd was gewoon de islam, het christendom is een valse aftakking daarvan, net zoals het jodendom ten tijde van Mozes de islam was, de valse aftakking is het hedendaagse jodendom. Daarom is Jeruzalem ook gewoon islamitisch en niet zoals HowardRoark claimt joods, de profeten waren namelijk allemaal moslims.
De islam is pas veel later gesticht door Mo, toch! Was Mo dan alleen maar poppenkast?
  zondag 28 juli 2024 @ 21:37:44 #148
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214456443
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Mensen zijn wijzer dan dat, ze worden gebombardeerd met anti-islamitische propaganda, vervolgens valt madman Poetin binnen en laat zien wat echt geweld betekent en dreigt de wereld met een nucleaire holocaust. Vervolgens bekeren Van der Vennetjes, Honing, Van Doorn en Van Klaveren zich tot de islam.
Wie?
pi_214456470
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Als een profeet er niet in slaagt om de mensen te bekeren, is dat dan de fout van die profeet of de mensen?

Veel zelfbenoemde evangelisten zijn niet bepaald goede reclame voor hun geloof, just sayin' :P
God leidt de mensen naar het ware geloof. De profeet is alleen maar een boodschapper. Dat was pijnlijk voor de profeet omdat hij zijn lievelingsoom niet tot het ware geloof kon leiden en hij als een ongelovige doodging.

Voorwaar, jij kunt degene die jij liefhebt geen leiding geven. Maar Allah leidt wie Hij wil, en Hij kent degenen die leiding volgen het best.
https://quran.com/al-qasas/56
  zondag 28 juli 2024 @ 21:39:51 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456497
quote:

[..]
Geen idee wie dat zijn, maar veel plezier met je 4 bekeerdwazen dan :').

Voorlopig zie ik in Duitsland gelukkig dat haathutten gesloten worden, kan met alle uitspraken die mensen hier op FOK! alleen al doen niet lang duren voor er hier ook een zooi haatimams tegen de lamp lopen.

De islam laat zich vanzelf kennen zoals altijd :).
Get woke, go broke!
pi_214456515
quote:

[..]
Ten gevolge van de laatste grote oorlogen (en dreigingen daarvan) kwamen er juist bewegingen op gang die traditionele maatschappelijke structuren afbraken.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:40:41 #152
3542 Gia
User under construction
pi_214456519
quote:

[..]
Waarom zouden ze dat doen? Word je dan gered? Net als de Jehova's?
Oh, wacht, dat zijn natuurlijk eigenlijk ook moslims!
pi_214456534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:37 schreef Gia het volgende:

[..]
De islam is pas veel later gesticht door Mo, toch! Was Mo dan alleen maar poppenkast?
Profeet Mohammed (vrede zij met hem) was de laatste boodschapper die het geloof kwam vervolmaken omdat er na hem geen profeet meer wordt gezonden. De Koran is dan ook onveranderd overgeleverd aan de mensen van het jaar 2024.

Meer dan 100K+ boodschappers zijn er al geweest. Tientallen worden genoemd bij naam in de Koran, anderen worden niet genoemd. Sommige van die profeten hadden 0 volgelingen, andere hadden busladingen vol met volgelingen.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:43:03 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456563
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:41 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Profeet Mohammed (vrede zij met hem) was de laatste boodschapper die het geloof kwam vervolmaken omdat er na hem geen profeet meer wordt gezonden. De Koran is dan ook onveranderd overgeleverd aan de mensen van het jaar 2024.

Meer dan 100K+ boodschappers zijn er al geweest. Tientallen worden genoemd bij naam in de Koran, anderen worden niet genoemd. Sommige van die profeten hadden 0 volgelingen, andere hadden busladingen vol met volgelingen.
Kinderen huwen, is dat een goeie daad?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:43:21 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456572
quote:
De Koran is dan ook onveranderd overgeleverd aan de mensen van het jaar 2024.
Blijft toch apart dat het grote probleem met de islam jullie recht in het gezicht spuugt, maar om de een of andere reden weten jullie ook dit weer als een voordeel te spindoctoren :').
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:44:46 #156
3542 Gia
User under construction
pi_214456595
quote:

[..]

Jullie hebben toch een andere jaartelling!
pi_214456597
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Leuk en aardig, maar Adam en Eva hadden geen dochters, dus waar kwam Kaïn's vrouw vandaan?
pi_214456604
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen idee wie dat zijn, maar veel plezier met je 4 bekeerdwazen dan :').

Voorlopig zie ik in Duitsland gelukkig dat haathutten gesloten worden, kan met alle uitspraken die mensen hier op FOK! alleen al doen niet lang duren voor er hier ook een zooi haatimams tegen de lamp lopen.

De islam laat zich vanzelf kennen zoals altijd :).
Ik had ooit tijdens een lezing gehoord dat de komst van de islam tot burgeroorlogen leidt, maar heb het niet gecontroleerd of die uitspraak waar is of niet. Wat je dan krijgt is dat niet-moslims elkaar gaan bevechten, een groep van hen steunt de moslims en een andere groep is weer anti.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:46:40 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456627
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik had ooit tijdens een lezing gehoord dat de komst van de islam tot burgeroorlogen leidt, maar heb het niet gecontroleerd of die uitspraak waar is of niet. Wat je dan krijgt is dat niet-moslims elkaar gaan bevechten, een groep van hen steunt de moslims en een andere groep is weer anti.
Oplossing, geen islam meer in Nederland.

Wij blij, jullie blij want niet meer in land waar je zo beperkt bent om een true ekte moslim te zijn. Geen enkele reden tot conflict, we zijn eruit!

Win-win, opgelost.
Get woke, go broke!
pi_214456630
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom zouden ze dat doen? Word je dan gered? Net als de Jehova's?
Oh, wacht, dat zijn natuurlijk eigenlijk ook moslims!
Nee dat zijn geen moslims, ze geloven allemaal dat Jezus god is of een zoon van God. Beide standpunten zijn polytheïsme in de islam.
pi_214456669
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef Montagui het volgende:

[..]
Leuk en aardig, maar Adam en Eva hadden geen dochters, dus waar kwam Kaïn's vrouw vandaan?
Je maakt van een mug een olifant. Niet alle details zijn overgeleverd. Het feit dat we hier zijn betekent dat er ergens een vrouw was. Adam was de enige zonder vader en moeder.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:48:58 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nee dat zijn geen moslims, ze geloven allemaal dat Jezus god is of een zoon van God. Beide standpunten zijn polytheïsme in de islam.
En wat moet er idealiter met homo's gebeuren, Trigger?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456681
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Jullie hebben toch een andere jaartelling!
1446 nu
  zondag 28 juli 2024 @ 21:49:14 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456689
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je maakt van een mug een olifant. Niet alle details zijn overgeleverd. Het feit dat we hier zijn betekent dat er ergens een vrouw was. Adam was de enige zonder vader en moeder.
Typisch...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:49:40 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456695
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:49 schreef Triggershott het volgende:

[..]
1446 nu
Qua denkbeelden klopt dat helemaal
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456704
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oplossing, geen islam meer in Nederland.

Wij blij, jullie blij want niet meer in land waar je zo beperkt bent om een true ekte moslim te zijn. Geen enkele reden tot conflict, we zijn eruit!

Win-win, opgelost.
God is daar niet blij mee, aangezien de hele wereld van Hem is.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:50:46 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456722
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef Triggershott het volgende:

[..]
De God van de Sioux?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456736
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik denk niet dat die kleine groep extreem linkse (islam-idoliserende) wokies een burgeroorlog kunnen initiëren. En zo wel, dan duurt dat niet langer dan 1 dag.
pi_214456743
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En wat moet er idealiter met homo's gebeuren, Trigger?
Het enige wat je hoeft te weten is dat de vrouw van Profeet Lot, naar de hel is verbannen voor haar steun voor dat volk.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:52:01 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456764
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het enige wat je hoeft te weten is dat de vrouw van Profeet Lot, naar de hel is verbannen voor haar steun voor dat volk.
Ja, ofwel?

Toe, licht het wat meer toe. Voor mijn archief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214456776
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De God van de Sioux?
Lord of Sirius
pi_214456778
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Qua denkbeelden klopt dat helemaal
Mwa, de 15e eeuw was een tijdperk van grote uitvindingen, ontdekkingen, economische en artistieke bloei, en daarmee gepaard gaande verlichting. Dat lijkt me wat veel eer.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:53:00 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456792
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Waarom wonen er dan zo enorm veel mensen die of niet in hem geloven of nog nooit van hem gehoord hebben?

En als "God" de laatste jaren laat zien met wie hij fittie heeft is het wel de mensen bij de overstromingen, aardbevingen en weet ik het.

Maar dat is uiteraard geen teken van God, dat zijn alleen de dingen die een of andere haatbaard in Iran als Fatwa uitspreekt, dat is onomstreden het woord van Allah!!

Check :7.
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 21:54:01 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214456817
quote:
Profeet Mohammed (vrede zij met hem)
Waarom moet je dat altijd er bij zeggen? Is het omdat het zeker is dat hij vrede heeft, of moet je hem dat toewensen omdat hij anders niet met vrede is?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:54:40 #175
3542 Gia
User under construction
pi_214456854
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Alle Joden worden gezien als kinderen van God. Jezus dus ook.
pi_214456866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom wonen er dan zo enorm veel mensen die of niet in hem geloven of nog nooit van hem gehoord hebben?

En als "God" de laatste jaren laat zien met wie hij fittie heeft is het wel de mensen bij de overstromingen, aardbevingen en weet ik het.

Maar dat is uiteraard geen teken van God, dat zijn alleen de dingen die een of andere haatbaard in Iran als Fatwa uitspreekt, dat is onomstreden het woord van Allah!!

Check :7.
Valt wel mee, meeste aardbewoners geloven in een God, Schepper(s), higher power etc. Zoals de Koran aangeeft, meeste mensen geloven in God, maar kennen hem partners toe, waardoor ze dus polytheïsten zijn.
pi_214456924
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
"Ergens"....

Die vrouw (van Kaïn) heeft dus niets te maken met God en de schepping van de mens zoals in de bijbel staat opgetekend.

Maar ze bestond wel. Hoe dan?
  zondag 28 juli 2024 @ 21:56:32 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214456927
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Valt wel mee, meeste aardbewoners geloven in een God, Schepper(s), higher power etc. Zoals de Koran aangeeft, meeste mensen geloven in God, maar kennen hem partners toe, waardoor ze dus polytheïsten zijn.
Foei, kop eraf! B-).
Get woke, go broke!
pi_214456939
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarom moet je dat altijd er bij zeggen? Is het omdat het zeker is dat hij vrede heeft, of moet je hem dat toewensen omdat hij anders niet met vrede is?
is een vorm van aanbidding aangezien God de opdracht heeft gegeven in de Koran, er gaat dus geen seconde voorbij op aarde of iemand ergens vereert de naam van de Profeet, de meest invloedrijke man uit de geschiedenis

33/56 Voorwaar, Allah geeft Barmhartigheid en Zijn Engelen smeken om vergeving voor de Profeet. O jullie die geloven, smeekt om genade voor hem en spreekt de vredewens over hem uit.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:57:35 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214456960
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:56 schreef Triggershott het volgende:

[..]
is een vorm van aanbidding aangezien God de opdracht heeft gegeven in de Koran, er gaat dus geen seconde voorbij op aarde of iemand ergens vereert de naam van de Profeet, de meest invloedrijke man uit de geschiedenis

33/56 Voorwaar, Allah geeft Barmhartigheid en Zijn Engelen smeken om vergeving voor de Profeet. O jullie die geloven, smeekt om genade voor hem en spreekt de vredewens over hem uit.
:Z :Z :z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 21:58:08 #181
3542 Gia
User under construction
pi_214456975
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De God van de Sioux?
Zijn moslims!!! Snap dat nou.

[ Bericht 39% gewijzigd door Gia op 28-07-2024 22:04:12 ]
pi_214456998
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Alle Joden worden gezien als kinderen van God. Jezus dus ook.
Dat argument wordt altijd tegen christenen gebruikt, Jezus is niet echt de zoon van God, maar het was meer een respectvolle manier om hem aan te duiden, net zoals idd anderen ook kinderen van God worden genoemd.

Alleen zijn wij niet echt kinderen van God, wij zijn kinderen van onze ouders, en beide zijn creaties van God.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:59:54 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457023
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dat argument wordt altijd tegen christenen gebruikt, Jezus is niet echt de zoon van God, maar het was meer een respectvolle manier om hem aan te duiden, net zoals idd anderen ook kinderen van God worden genoemd.

Alleen zijn wij niet echt kinderen van God, wij zijn kinderen van onze ouders, en beide zijn creaties van God.
yup, en sommigen daarvan gaan dienen als concubines.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 22:00:00 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457027
Ik lees allemaal mooie dingen, vergeving, vredeswens, Barmhartigheid O+.

Apart dat zo veel moslims zelf op de stoel van Allah gaan zitten en met stenigingen, onthoofdingen en bomaanslagen even zelf bepalen wie er gestraft moet worden. Dat doet Allah toch altijd zelf?
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 22:00:59 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457043
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:00 schreef HeatWave het volgende:

Apart dat zo veel moslims zelf op de stoel van Allah gaan zitten en met stenigingen, onthoofdingen en bomaanslagen even zelf bepalen wie er gestraft moet worden. Dat doet Allah toch altijd zelf?
Je hebt het hier tegen iemand die een theologisch kader heeft geweven om zichzelf carte blanche te geven om rond te kunnen sloeren.

Verwacht geen diepe weloverwogen gedachten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214457054
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:00 schreef HeatWave het volgende:

Er zijn zoveel manieren om dood te gaan, ziektes, ongelukken en bomaanslagen

zondag 28 juli 2024 @ 22:02:03 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457069
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je hebt het hier tegen iemand die een theologisch kader heeft geweven om zichzelf carte blanche te geven om rond te kunnen sloeren.

Verwacht geen diepe weloverwogen gedachten.
Ik vraag het dan ook in het algemeen idd, van hem krijg je toch wel weer het antwoord dat hij nu in de koran aan het opzoeken is.
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 22:03:08 #188
3542 Gia
User under construction
pi_214457088
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:56 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Da's ook zo met Jezus!

Goeie pot sex....Jezus, wat lekker!
  zondag 28 juli 2024 @ 22:03:13 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457092
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:01 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Er zijn zoveel manieren om dood te gaan, ziektes, ongelukken en bomaanslagen

Wie van de drie hoort er niet bij?!

Is het wellicht hetgene dat 100% te voorkomen is door geen aanslagen te plegen?

*O*.
Get woke, go broke!
pi_214457153
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wie van de drie hoort er niet bij?!

Is het wellicht hetgene dat 100% te voorkomen is door geen aanslagen te plegen?

*O*.
Ik heb er over nagedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat oorlogen nooit zullen eindigen, dus we gaan het niet voorkomen.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:06:19 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457170
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik heb er over nagedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat oorlogen nooit zullen eindigen, dus we gaan het niet voorkomen.
Dus Europa is in oorlog met de islam? Dat is waar je op dit moment voor gaat?
Get woke, go broke!
pi_214457190
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus Europa is in oorlog met de islam? Dat is waar je op dit moment voor gaat?
Eerder met Rusland :')
  zondag 28 juli 2024 @ 22:08:32 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457224
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Eerder met Rusland :')
Die zie ik hier niet massaal op straat protesteren met Hamasvlaggen in ieder geval.
Get woke, go broke!
pi_214457245
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die zie ik hier niet massaal op straat protesteren met Hamasvlaggen in ieder geval.
De islam is zo groot, Hamas is maar een miniscuul onderdeeltje. We zijn overal.

Ik ben fier. :{
  zondag 28 juli 2024 @ 22:11:10 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457280
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Maar waar islam is komt "Hamas" altijd als bovenliggende partij opborrelen, onder welke naam ze nou opereren.
Get woke, go broke!
pi_214457281
quote:

[..]

Jij moet bansheeboy zijn lijkt me, net zulke rare en ontwijkende antwoorden.
pi_214457294
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Jij moet bansheeboy zijn lijkt me, net zulke rare en ontwijkende antwoorden.
Heb met hem gesproken, goeie jongen, alleen helaas een tijdje geband.
pi_214457301
quote:

[..]

Ik denk dat je dit bericht beter had kunnen posten onder je andere profiel, Bansheeboy.
pi_214457302
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Heb met hem gesproken, goeie jongen, alleen helaas een tijdje geband.
Vast ja
pi_214457308
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar waar islam is komt "Hamas" altijd als bovenliggende partij opborrelen, onder welke naam ze nou opereren.
Overal een andere naam, er zijn duizenden groeperingen.
pi_214457318
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik denk dat je dit bericht beter had kunnen posten onder je andere profiel, Bansheeboy.
check
  zondag 28 juli 2024 @ 22:13:08 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457323
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Overal een andere naam, er zijn duizenden groeperingen.
Maar overal zijn het de fanatiekelingen, de extremisten die uiteindelijk de dienst uitmaken.
Get woke, go broke!
pi_214457337
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar overal zijn het de fanatiekelingen, de extremisten die uiteindelijk de dienst uitmaken.
Eigenlijk wel, 1 extremist doet het werk van duizenden gematigden teniet.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:14:23 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457352
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je doet je best...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 22:15:17 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214457372
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dat komt omdat de gematigden de extreme daad niet uitvoeren, ze keuren hem alleen goed en stemmen op de uitvoerders.
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 22:16:29 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214457403
Maargoed, dit zal zoveel geld kosten dat dit nooit van de grond komt. Waarschijnlijk steekt hij het in zijn eigen zak.
pi_214457405
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je doet je best...
Werkt ook andersom hé... je moest eens weten wat sommige radicaal-rechtse fokkers aanrichten. Ik ken sommige van hen, ze zijn niet eens autochtonen, maar geven wel autochtonen een slechte naam.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:18:21 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457441
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Werkt ook andersom hé... je moest eens weten wat sommige radicaal-rechtse fokkers aanrichten. Ik ken sommige van hen, ze zijn niet eens autochtonen, maar geven wel autochtonen een slechte naam.
Pleiten die ook voor kindhuwelijken, polygamie - enkel voor mannen uiteraard - slavernij en concubines?

Daarbij past extreem-rechts precies bij wahabisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214457451
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
allochtonen die autochtonen een slechte naam geven :?
pi_214457482
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
allochtonen die autochtonen een slechte naam geven :?
Yep, zoals ik zei, ze komen over als autochtone racistische tokkies, maar ik weet dat ze o.a. uit Cambodia, Sri Lanka etc. komen.
pi_214457488
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Pleiten die ook voor kindhuwelijken, polygamie - enkel voor mannen uiteraard - slavernij en concubines?

Daarbij past extreem-rechts precies bij wahabisme.
wat is er extreem-rechts aan Wahabisme?
  zondag 28 juli 2024 @ 22:21:53 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457526
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Triggershit het volgende:

[..]
wat is er extreem-rechts aan Wahabisme?
Vrouwenhaat, homohaat, machismo, dominantie, liefst de meest gruwelijke manieren bedenken om 'tegenstanders' naar God te helpen, blinde vertrouwen in een ideologie, nul zelfreflectie of humor en in het algemeen primitieve ideeën over zo ongeveer alles
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214457588
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vrouwenhaat, homohaat, machismo, dominantie, liefst de meest gruwelijke manieren bedenken om 'tegenstanders' naar God te helpen, blinde vertrouwen in een ideologie, nul zelfreflectie of humor en in het algemeen primitieve ideeën over zo ongeveer alles
Wahabisme is een coping mechanisme van de tegenstanders van de islam.

Zoals gewoonlijk gaat het hier weer om een niet-salafist, namelijk een sjiitische extremist. Bewijst weer mijn punt.
pi_214457593
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lijkt me extremisme wat niet voorbehouden is aan Wahabisme noch rechts. Extreem rechts is nationalistisch, dat gaat weer niet samen met Wahabisme.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:25:31 #215
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457614
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:24 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Wahabisme is een coping mechanisme van de tegenstanders van de islam.

Zoals gewoonlijk gaat het hier weer om een niet-salafist, namelijk een sjiitische extremist. Bewijst weer mijn punt.
Ik heb het dan ook niet over het figuur in de OP, ik heb het over figuren als jou.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214457628
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook niet over het figuur in de OP, ik heb het over figuren als jou.
Hij is dan ook een kloon!
pi_214457640
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Jij bent de originele kloon.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:27:15 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214457643
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Hij is vooral erg behulpzaam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 22:28:09 #219
3542 Gia
User under construction
pi_214457654
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar is dat nu Triggershit, Triggershot of Triggershott?
pi_214457667
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Yep, zoals ik zei, ze komen over als autochtone racistische tokkies, maar ik weet dat ze o.a. uit Cambodia, Sri Lanka etc. komen.
raar verhaal weer dit
pi_214457682
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hij is vooral erg behulpzaam.
Met wat?

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Jij bent de originele kloon.
Dat je het even weet.

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar is dat nu Triggershit, Triggershot of Triggershott?
We vermenigvuldigen ons als parasieten.
pi_214457692
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:29 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
raar verhaal weer dit
Nee, ik loop al langer mee, dus ik ken sommige users beter dan een newbie die denkt met een witte nationalist te maken te hebben, ondertussen weet ik dat die user zwart is of uit Sri Lanka afkomstig, terwijl de nieuweling denkt dat het de zoveelste autochtoon is die racistisch tegen hem doet.
pi_214457711
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef Triggershit het volgende:

[..]
  zondag 28 juli 2024 @ 22:32:23 #224
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214457718
Ik vraag of @Niggershit er ook even bijkomt.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:35:59 #225
117098 Hathor
Effe niet
pi_214457779
Het idee van die baard juich ik van harte toe. Als alle moslims nou lekker optiefen en met zijn allen op een eilandje gaan zitten wordt het hier ook weer een beetje leefbaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214457796
:')

RIP mods die moeten vegen.
pi_214457800
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:35 schreef Hathor het volgende:
Het idee van die baard juich ik van harte toe. Als alle moslims nou lekker optiefen en met zijn allen op een eilandje gaan zitten wordt het hier ook weer een beetje leefbaar.
Moet ik ook weg dan?
  zondag 28 juli 2024 @ 22:37:12 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_214457815
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:36 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Moet ik ook weg dan?
Nah, alleen die zeikerds die altijd overal boos om zijn.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:37:44 #229
3542 Gia
User under construction
pi_214457822
quote:
Dat is bekend.
pi_214457862
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nah, alleen die zeikerds die altijd overal boos om zijn.
Dan blijf ik gewoon.
pi_214457873
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat is bekend.
Jezus, ben jij nog actief hier. Jij bent ook wel onkruid.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:44:19 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_214457906
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:40 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Dan blijf ik gewoon.
^O^
  zondag 28 juli 2024 @ 22:47:39 #233
3542 Gia
User under construction
pi_214457953
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:41 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Nou, zie je wel dat Jezus ook aanbeden wordt!
pi_214457973
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef Gia het volgende:

[..]
Nou, zie je wel dat Jezus ook aanbeden wordt!
Arme Jezus, allemaal waardeloze en verwarde zielen die zijn naam steeds aanroepen.
  zondag 28 juli 2024 @ 22:51:00 #235
3542 Gia
User under construction
pi_214458022
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Arme Jezus, allemaal waardeloze en verwarde zielen die zijn naam steeds aanroepen.
Je hebt het nu over jezelf....
pi_214458028
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Je hebt het nu over jezelf....
Jij bent toch een Jesus worshipper?
  zondag 28 juli 2024 @ 22:56:37 #237
3542 Gia
User under construction
pi_214458098
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:51 schreef Triggershit het volgende:
Jij bent toch een Jesus worshipper?
Schijnbaar jij ook:

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:41 schreef Triggershit het volgende:
pi_214458235
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Schijnbaar jij ook:
[..]

Aanbidder niet, ik ben een monotheïst. Een door christenen nooit begrepen begrip.
pi_214458259
Hoe zit het nou, ik begrijp het niet meer. Ik ken Triggershot als respectabele wat gematigde moslim mod van toentertijd WFL die het vaak had over soefi’s (iirc) en nooit dweepte met zijn geloof, nu is er een triggershott, de mogelijk geradicaliseerde versie van dezelfde persoon (?) en nu weer triggershit, de trolkloon of zo? Ik kan het niet meer volgen met al die extra accounts.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 28 juli 2024 @ 23:29:52 #240
3542 Gia
User under construction
pi_214458373
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 23:14 schreef Akkerdjie het volgende:
Hoe zit het nou, ik begrijp het niet meer. Ik ken Triggershot als respectabele wat gematigde moslim mod van toentertijd WFL die het vaak had over soefi’s (iirc) en nooit dweepte met zijn geloof, nu is er een triggershott, de mogelijk geradicaliseerde versie van dezelfde persoon (?) en nu weer triggershit, de trolkloon of zo? Ik kan het niet meer volgen met al die extra accounts.
Triggershit is al van 2007, hoewel ik die naam niet kende, eigenlijk alleen Triggershot. Triggershott is van december 2023. Lijkt me een kloon.

Overigens staat alles van Triggershot schijnbaar op #anoniem. Probeer maar eens een posting te vinden van Triggershot.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gia op 28-07-2024 23:38:53 ]
  zondag 28 juli 2024 @ 23:38:13 #241
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214458423
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 23:14 schreef Akkerdjie het volgende:
Dat is dus misschien een troll zoals bansheeboii.

Een bekende gematigde moslim op dit forum die misschien zelden of nooit meer online is. En dan een of andere grappenmaker die zijn username kaapt en de moslimextremist gaat uithangen en hem dus een slechte naam geeft en hier probeert te provoceren met religieuze uitspattingen.

En hilarisch dat users zoals Etto en anderen daar pagina's en pagina's serieus mee discussieren en overhoop liggen. Geniaal, als dit waar is.
pi_214458549
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 23:38 schreef Harvest89 het volgende:

En hilarisch dat users zoals Etto en anderen daar pagina's en pagina's serieus mee discussieren en overhoop liggen. Geniaal, als dit waar is.
Hoezo? Het is en blijft gewoon islamitisch getroll.

Of denk jij echt dat er niet-islamitische mensen met nep accounts aan het trollen zijn?
Wat zou daar ''geniaal'' aan zijn? :')
pi_214458725
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2024 00:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Of denk jij echt dat er niet-islamitische mensen met nep accounts aan het trollen zijn?
Niet islamitische mensen die als islamitische troll posten zijn juist de ultimate losers. Ergens gaat er iets fout in het al dan niet aanwezige brein.
pi_214458770
quote:

[..]
Met wat?
[..]
Dat je het even weet.
[..]
Eng dit, we hebben beide op 10 december een account aangemaakt en Triggershot gekloond. Tot 48 uur geleden was ik niet op de hoogte van jouw bestaan. Blijkbaar zijn er mensen op de wereld die op 10 december in een random jaar een ingeving krijgen om Triggershot te klonen.

Jason. :{
  maandag 29 juli 2024 @ 08:49:33 #245
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214459418
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2024 00:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat klopt.
En geniaal, omdat niemand het door heeft. Ik had al mijn vemoedens, maar heb me besloten om me er vooral buiten te houden. Bansheeboy was makkelijker te doorzien.
pi_214459653
Wat is hier aan de hand joh _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214459834
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Nee, al die moslims die een sprookjesfiguur aanbidden tig x per dag.....

pi_214460208
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 08:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat klopt.
En geniaal, omdat niemand het door heeft. Ik had al mijn vemoedens, maar heb me besloten om me er vooral buiten te houden. Bansheeboy was makkelijker te doorzien.
geniaal nog wel :')
pi_214460270
BSB is gebanned en plots zijn er 2 triggershot klonen actief.

DIT MOET TOT OP DE BODEM UITGEZOCHT WORDEN.
pi_214461519
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 09:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee, al die moslims die een sprookjesfiguur aanbidden tig x per dag.....

Je weet dat het christendom daarin geen uitzondering is he :')
pi_214461522
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:02 schreef Scorpie het volgende:

Plots, ja?
pi_214461700
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 11:18 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Je weet dat het christendom daarin geen uitzondering is he :')
Over het algemeen bidden die niet de hele dag...
pi_214462753
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Over het algemeen bidden die niet de hele dag...
Jouw algemeen is niet dat van een ander. Daar waar orthodoxe christenen tot 7x per dag kunnen bidden op basis van hun interpretatie van de scriptuur zijn er moslimstromingen waarbij er geen sprake is van dagelijks herhaalde gebeden. Maar blijf vooral in kaders denken.
  Moderator maandag 29 juli 2024 @ 12:54:11 #254
236264 crew  capricia
pi_214462802
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Heeft dat een naam?
Een soort The Protocols of the Elders of Mekka.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 29 juli 2024 @ 13:11:12 #255
28033 Pek
je moet wat
pi_214462947
Aandoenlijk dat er nog steeds mensen zijn die denken een discussie te kunnen voeren met religieuzen. _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_214463016
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Jouw algemeen is niet dat van een ander. Daar waar orthodoxe christenen tot 7x per dag kunnen bidden op basis van hun interpretatie van de scriptuur zijn er moslimstromingen waarbij er geen sprake is van dagelijks herhaalde gebeden. Maar blijf vooral in kaders denken.
Orthodoxe Christenen, daar zijn er in NL ook heel veel van....
Daarbij;
Algemeen,kunnen, zijn er....
pi_214463148
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Orthodoxe Christenen, daar zijn er in NL ook heel veel van....
Daarbij;
Algemeen,kunnen, zijn er....
Het christendom is inderdaad breder dan jouw safe space. :*
pi_214463328
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Zal zijn, maar heb je over het algemeen geen last van....
  maandag 29 juli 2024 @ 14:37:27 #259
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214463695
quote:

Nee die triggershott was er volgens mij al voordat bansheeboi weg was.
De schrijfstijl is volgens mij ook anders. Maar goed, ook dat is natuurlijk te faken.
pi_214513993
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 01:28 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Eng dit, we hebben beide op 10 december een account aangemaakt en Triggershot gekloond. Tot 48 uur geleden was ik niet op de hoogte van jouw bestaan. Blijkbaar zijn er mensen op de wereld die op 10 december in een random jaar een ingeving krijgen om Triggershot te klonen.

Jason. :{
Je bent een fan van de klassieker?
pi_214517015
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Valt best mee hoor, wel eens langs een kerk gelopen op zondag en gekeken hoeveel mensen er binnen zitten?

Ik schat dat zo'n beetje 70% van alle zitplaatsen onbezet zijn, terwijl elke willekeurige kerk zo'n 30 jaar geleden op zondag gewoon bomvol zat. Het christendom is aan het uitsterven, bij ons althans, en ik kan daar niet rouwig om zijn.
pi_214533508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Valt best mee hoor, wel eens langs een kerk gelopen op zondag en gekeken hoeveel mensen er binnen zitten?

Ik schat dat zo'n beetje 70% van alle zitplaatsen onbezet zijn, terwijl elke willekeurige kerk zo'n 30 jaar geleden op zondag gewoon bomvol zat. Het christendom is aan het uitsterven, bij ons althans, en ik kan daar niet rouwig om zijn.
Secularisatie zet in de westerse wereld onverminderd door inderdaad als het gaat om christenen. Alleen denk niet dat het een wereldwijd fenomeen is perse als je kijkt maar andere regio's.
pi_214533648
quote:

Vroegah kreeg je als je een kloon aanmaakte bij ban een nog hardere ban aan je reet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214533811
Hahaha theïsten :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_214534055
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:59 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Secularisatie zet in de westerse wereld onverminderd door inderdaad als het gaat om christenen. Alleen denk niet dat het een wereldwijd fenomeen is perse als je kijkt maar andere regio's.
Ja zeker daar heb je wel gelijk in, met name in Zuid Amerika, maar ook in zuid Europese landen blijven ze hardnekkig het christendom aanhangen. Afrika begint wel een beetje om te slaan richting islam nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')