abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214445833
Edinburgh - Een sjiitische prediker, die 20 jaar geleden uit Koeweit naar het Verenigd Koninkrijk vluchtte, wil een onbewoond Schots eiland kopen om daar een eigen islamitisch staatje op te richten. Voor deze ’ongekende kans’ zou hij al drie miljoen pond voor hebben opgehaald. Dat schrijft de Daily Mail.

Deze sjeik Yasser al-Habib wil het onbewoonde Schotse eiland Torsa kopen. Dat kleine eilandje is slechts 1,6 kilometer lang en er staat maar een boerderij op. Het is alleen maar per boot te bereiken. Vervolgens wil hij daar een eigen gemeenschap opzetten volgens islamitische regels en wil hij - na goedkeuring van de overheid - dat moslims van ’over de hele wereld erheen kunnen emigreren’. Hij ziet eigen scholen, ziekenhuizen en sharia-rechtbanken voor zich. In een promotie-filmpje stelt hij: „Als je vrij wilt leven onder de banier van de imam, in een speciaal thuisland waar je het gevoel hebt dat alles daar je doet denken aan de komende verlosser, dan is dit jouw sjiitische thuisland...steun dit project.”

Al-Habib wordt gezien als haatprediker die zijn pijlen richt op soennieten, maar ook op Joden en andere niet-moslims. Met name via zijn eigen tv-kanaal weet hij zijn boodschap bij zijn vele volgers te krijgen. In een uitzending prees hij de Hamas-pogrom van 7 oktober: „Wie van ons geniet er niet van de vergelding tegen de zionistische vijand? We waren allemaal blij door dit nieuws.” Tevens ziet hij soennieten als ketters en valse moslims. Hij vluchtte uit Koeweit nadat hij ’metgezellen van de profeet’ had beledigd. De geestelijke predikt, ondanks dat hij al 20 jaar in het VK woont, uitsluitend in het Arabisch. Tevens zijn sommige volgers van hem een militie gestart, die trainingskampen opzetten en parades oefenen bij hun moskee in het slaperige dorpje Fulmer, ten westen van Londen.

Paradijs
In een video prijst een volger de plannen tijdens een bezoek aan Torsa. Zo stelt hij vol trots: „Hier, mijn broeders, als God het wil, willen we een grote moskee, een school en een koranschool bouwen. We willen dat deze plek een thuisland wordt voor de gelovigen.” Het te vormen staatje moet een sjiitisch paradijs worden, zo is de gedachte. Daar willen de aanhangers van Al-Habib de komst van de mahdi (de verlosser, red.) afwachten.

Bewoners van het naastgelegen eiland Luing maken zich zorgen om de plannen van Al-Habib. Een inwoner stelt tegen de Daily Mail: „Ik weet niet zeker of we dit kunnen accepteren. We verwelkomen bijna iedereen in onze regio, maar dit lijkt me niet gepast. Daarnaast lijkt het me dan ook beter als Taylor Swift het eiland koopt.” Of de droom van Al-Habib uiteindelijk gaat uitkomen is nog onbekend.
Bron

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 28 juli 2024 @ 11:51:46 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214445861
Oke, boeiend
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 juli 2024 @ 11:52:06 #3
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214445865
In Almere staat ook nog een school leeg sinds kort
  zondag 28 juli 2024 @ 11:53:05 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214445878
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Aberkullie het volgende:
In Almere staat ook nog een school leeg sinds kort
Ja zou leuk zijn als die opgekocht wordt door Taylor Swift
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214445888
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef schommelstoel het volgende:
die 20 jaar geleden uit Koeweit naar het Verenigd Koninkrijk vluchtte,
waar vluchtte hij dan voor?
pi_214445899
Uhm, alsof Schotland gaat toestaan om land te verliezen aan een andere, nieuwe staat.

Dat je het land koopt, geeft je nog niet het recht een eigen staat op te richten.
pi_214445930
Misschien doet hij er goed aan om eerst even te bedenken waarom geen hond daar blijkbaar wil wonen. Daarnaast blijft het eiland sowieso gewoon bij Schotland horen, dus eventuele shariawetgeving kunnen ze ook wel vergeten. Blijft er in het beste geval over: een soort Schilderswijk, maar dan compleet geïsoleerd, nog armer, onbereikbaar en met heel, heel veel regen.

Enjoy.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214445967
Had deze meneer niet gewoon naar Iran kunnen vluchten 20 jaar geleden? Niks te zoeken in Europa.

Aanpassen of oprotten.
^ To je nesmysl ^
pi_214445976
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef KvanG het volgende:

[..]
waar vluchtte hij dan voor?
Volgens chatgpt.

Yasser al-Habib, a controversial Shia cleric, left Kuwait primarily due to legal and political pressures. He was imprisoned in 2003 for making derogatory remarks about Sunni historical figures, which sparked significant controversy. In 2004, he was released under an amnesty, but later that year, authorities issued another arrest warrant for him. To avoid arrest and further legal consequences, al-Habib fled Kuwait and sought asylum in the United Kingdom, where he continued his religious and political activities. His departure was driven by the need to escape prosecution and the tense sectarian environment in Kuwait.
  zondag 28 juli 2024 @ 11:59:52 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214445999
Er is een reden waarom conservatieve religieuzen in de middeleeuwen blijven vertoeven.
pi_214446046
Een soort Forumland dus.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_214446096
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:06:56 #13
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214446109
Zo iemand moet je gewoon zijn Britse nationaliteit ontnemen en met een strik eromheen in het vliegtuig naar Koeweit vliegen. Geen beroepsmogelijkheden, geen rechtszaak, gewoon meteen weg ermee.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214446214
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
Niet-moslim?
pi_214446249
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:14 schreef Bofjijff het volgende:
Niet-moslim?
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.
pi_214446269
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.
Fijn toch weer die extremisten.
pi_214446328
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Fijn toch weer die extremisten.
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.

Kennen we Adnan Oktar (Harun Yahya) nog? Vooral bekend van zijn videos met schaarsgeklede botox-dames. Er was zelfs een mafkees die jarenlang op FOK hem als de islamitische messias promootte. Sinds een paar jaar heeft hij 8.658 jaar (!) gevangenisstraf gekregen in Turkije.

Yasser al-Habib is nog zo eentje. Imam of peace, Imam Tawhidi is nog zo'n charlatan, maar hij verkeert meer in pro-zionistische kringen.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:27:08 #18
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_214446351
Laat ze maar op dat eiland zitten. Een eiland kan je helemaal kapot maken als ze aspiraties krijgen. Liever daar dan op het vasteland van GB.
pi_214446361
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:25 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.

Kennen we Adnan Oktar (Harun Yahya) nog? Vooral bekend van zijn videos met schaarsgeklede botox-dames. Er was zelfs een mafkees die jarenlang op FOK hem als de islamitische messias promootte. Sinds een paar jaar heeft hij 8.658 jaar (!) gevangenisstraf gekregen in Turkije.

Yasser al-Habib is nog zo eentje. Imam of peace, Imam Tawhidi is nog zo'n charlatan, maar hij verkeert meer in pro-zionistische kringen.
:') het is gewoon een moslimextremist. Goh.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:28:05 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214446363
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef Hallojo het volgende:
Een soort Forumland dus.
Lijkt me lachen als het buren worden. :D

En dan maken we er een tv-format van.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:29:21 #21
3542 Gia
User under construction
pi_214446379
Hij gaat zijn gang maar. Ik hoop dat er heel veel moslims daar gaan wonen, heerlijk allemaal bij elkaar.
Uiteraard blijft het wettelijk gezien Schotland, maar steden hebben ook plaatselijke wetgeving.
pi_214446451
Moet hij weten. Als hij ‘ons’ er maar niet mee lastig valt.
U MAD?
  zondag 28 juli 2024 @ 12:38:37 #23
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214446487
Kan de RAF mooi oefenen. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214446558
Nou, de moslims komen er nu in ieder geval publiekelijk voor uit dat het ze te doen is een eigen staat te stichten in het westen.
pi_214446573
quote:
Vervolgens wil hij daar een eigen gemeenschap opzetten volgens islamitische regels en wil hij - na goedkeuring van de overheid - dat moslims van ’over de hele wereld erheen kunnen emigreren’. Hij ziet eigen scholen, ziekenhuizen en sharia-rechtbanken voor zich. In een promotie-filmpje stelt hij: „Als je vrij wilt leven onder de banier van de imam, in een speciaal thuisland waar je het gevoel hebt dat alles daar je doet denken aan de komende verlosser, dan is dit jouw sjiitische thuisland...steun dit project.”
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".

Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:48:08 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214446597
Een soort Sim City in het echt.
pi_214446615
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef Hexagon het volgende:
Een soort Sim City in het echt.
Wel met andere outfits,, denk ik.
  zondag 28 juli 2024 @ 12:50:15 #28
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214446622
Wel humor dat de pallielovers in hem een grote bondgenoot hebben.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214446643
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".

Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
Mocht dit lukken dan rekt hij de lokale wetgeving zoveel mogelijk op richting Sharia wetgeving tot hij teruggefloten wordt, om daarna natuurlijk te procederen en/of verkiezingscampagne te voeren tegen “het oppressieve systeem van de westerse ongelovigen”

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2024 12:52:15 ]
pi_214446678
Zo gaat het altijd met moslims, het wordt altijd steeds radicaler. Het begint met een paar hardliners die een sharia staat willen en de zogenaamde gematigde moslim volgt wel. Zodra ze een meerderheid hebben volgt er een islamofascistische dictatuur.
pi_214446691
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
pi_214446710
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.
pi_214446729
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:54 schreef takura het volgende:
Zo gaat het altijd met moslims, het wordt altijd steeds radicaler. Het begint met een paar hardliners die een sharia staat willen en de zogenaamde gematigde moslim volgt wel. Zodra ze een meerderheid hebben volgt er een islamofascistische dictatuur.
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
pi_214446730
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.
En waar schrijft de islam dat voor?
pi_214446755
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Hij vind Iran te gematigd en hypocriet, hij wil 100% openlijke sjiitische haat jegens soennieten kunnen verkondigen.
pi_214447278
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
verbazingwekkend hoeveel moslims het willen en / of volgen. Past niet in jouw straatje zeker.
  zondag 28 juli 2024 @ 13:44:46 #37
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214447326
Stuur zo'n gek lekker retour. Integreren wil die hufter niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214447338
quote:

[..]
Omdat er ook nog mensen met gezond verstand bestaan.
pi_214447365
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het is ook beschermd natuurgebied. Tenminste de zeeën in dat gebied.
https://en.wikipedia.org/(...)arine_Protected_Area
pi_214447881
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, de moslims komen er nu in ieder geval publiekelijk voor uit dat het ze te doen is een eigen staat te stichten in het westen.
Ze hebben toch al Schalkwijk?
pi_214451357
quote:

[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
  zondag 28 juli 2024 @ 16:50:02 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451405
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Wel leuk, een onvervalste no true scotsman in dit topic O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 16:55:24 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214451545
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 28 juli 2024 @ 16:57:49 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451606
quote:

[..]
Wat errug, de aanhangers van de gewelddadigste, onvrouwvriendelijkste, mensenrechten schofferendste haatideologie kunnen niet 100% hun hatelijke bagger over iedereen uitkotsen.

Het is een schande :').
Get woke, go broke!
pi_214451641
quote:

[..]
Het staat ze vrij om naar zo'n geweldig moslimland te emigreren.
pi_214451721
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:

[..]
Indonesie kent honderden eilanden, vast wel een plek te vinden om daar lekker je gang te gaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214451760
Het pad van de islam is altijd en overal hetzelfde geweest.

1. moskeeën bouwen. 2. creatie van parallelle samenlevingen. 3. snelle vermenigvuldiging door hoge geboortecijfers (Baarmoeder van Allah) en massa-immigratie. 4. het spelen van de slachtofferrol (vervolgde benadeelde minderheid). 5. weerstand tegen de rechtsstaat in het gastland. 6. Profiteren van juridische mazen in de (grond)wet. 7. introductie van de sharia. 8. afscheiding. 9. machtsgreep.

Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk. Tegenwoordig zijn ze allemaal islamitisch, precies dankzij hetzelfde stappenplan. Als we op deze weg doorgaan, zal Europa als volgende in handen vallen van dit lot.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_214451925
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:

[..]
Some do.
  zondag 28 juli 2024 @ 17:12:09 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214451959
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Some do.
Ja, dat weegt lekker op tegen de duizenden die er elk jaar weer bijkomen omdat het hier zo racistisch is en ze hun oh zo belangrijke geloof niet volledig kunnen belijden.

Wat zou toch de reden zijn dat ze massaal deze kant op willen, niemand weet het :').
Get woke, go broke!
pi_214452007
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.
Nee, ik heb dit ook maar van een moslim gehoord die zei dat hij naar Tunesie wilde verhuizen.

Die sharia is hier toch niet.

Dan kan je dus nooit (volledig) moslim zijn.
  zondag 28 juli 2024 @ 17:17:03 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214452050
Die teringdomme lul snapt toch wel dat grond kopen en een staat stichten twee verschillende dingen zijn? :')
pi_214452353
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:14 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nee, ik heb dit ook maar van een moslim gehoord die zei dat hij naar Tunesie wilde verhuizen.

Die sharia is hier toch niet.

Dan kan je dus nooit (volledig) moslim zijn.
Die Sharia is er ook niet in het seculiere dictatoriale Tunesië, dan kan ik nog beter naar de wallen verhuizen.
pi_214452533
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Die Sharia is er ook niet in het seculiere dictatoriale Tunesië, dan kan ik nog beter naar de wallen verhuizen.
Google zegt in ieder geval van wel.

Nee, die zijn voor jou haram.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jacy-Jacy op 28-07-2024 17:59:09 ]
pi_214452678
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Google zegt in ieder geval van wel.

Nee, die zijn voor jou haram.
Leer Googlen, joh.

Naar de wallen gaan is haram, moslima's toestaan om met ongelovige mannen te trouwen is ongeloof, dat is wat Tunesië heeft gedaan namelijk, Allah's wetten aangepast.
  zondag 28 juli 2024 @ 18:06:33 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214452694
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

1. moskeeën bouwen. 2. creatie van parallelle samenlevingen. 3. snelle vermenigvuldiging door hoge geboortecijfers (Baarmoeder van Allah) en massa-immigratie. 4. het spelen van de slachtofferrol (vervolgde benadeelde minderheid). 5. weerstand tegen de rechtsstaat in het gastland. 6. Profiteren van juridische mazen in de (grond)wet. 7. introductie van de sharia. 8. afscheiding. 9. machtsgreep.

Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk. Tegenwoordig zijn ze allemaal islamitisch, precies dankzij hetzelfde stappenplan. Als we op deze weg doorgaan, zal Europa als volgende in handen vallen van dit lot.
Hier zit een flinke kern van waarheid in. De Islam is een zowel expansionistische als wetgevende religie. Het zal overal waar het land een concurrerende orde gaan proberen op te richten. Daarom is het ook zo opmerkelijk dat juist veel progressieven in het Westen, met hun vermeende liberale waarden, zo verzot zijn op deze religie en diens volgelingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Miss 200.000.000! zondag 28 juli 2024 @ 18:09:03 #56
367000 roos94
pi_214452724
Waar komt dat Taylor Swift stuk ineens vandaan _O- _O-
pi_214453166
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Wat was Australie, Canada en de VS?
pi_214453219
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:05 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Leer Googlen, joh.

Naar de wallen gaan is haram, moslima's toestaan om met ongelovige mannen te trouwen is ongeloof, dat is wat Tunesië heeft gedaan namelijk, Allah's wetten aangepast.
Maar andersom mag het wel. Wat is daar dan anders aan?

Nou ja, laat maar anders gaan we veel te veel off-topic.
pi_214453268
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Maar andersom mag het wel. Wat is daar dan anders aan?

Nou ja, laat maar anders gaan we veel te veel off-topic.
Voor het geval je het nog niet gegoogled hebt:

Tunisia's legal system, and in particular its criminal justice system, is based on the French model.
https://www.hrw.org/reports/2000/tunisia/1tun-03.htm

Andersom mag het omdat God het bepaald heeft. En het mag alleen met bepaalde ongelovige vrouwen, anderen zijn weer uitgesloten.
  zondag 28 juli 2024 @ 19:02:48 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214453333
Dat ie de hele meuk maar mee mag nemen.
pi_214454117
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Wat was Australie, Canada en de VS?
Wat is je punt? De Europeanen hebben tenminste civilisatie in deze gebieden gebracht, dat kun je van de genoemde gebieden die onder islamitische heerschappij zijn gevallen niet zeggen :')
pi_214454150
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat is je punt? De Europeanen hebben tenminste civilisatie in deze gebieden gebracht, dat kun je van de genoemde gebieden die onder islamitische heerschappij zijn gevallen niet zeggen :')
Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk.

FOUT

Daarvoor waren ze weer iets anders.

De beste wint.

C'est la vie. Get used to it. Hypocriet.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:11:30 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454237
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Afghanistan was vroeger boeddhistisch, Pakistan was hindoe en Libanon christelijk.

FOUT

Daarvoor waren ze weer iets anders.

De beste wint.

C'est la vie. Get used to it. Hypocriet.
Vertel nog eens wat voor heerlijkheden die religie van je met zich meebrengt:

- slavernij
- kindhuwelijken
- polygamie
- concubines

Welk mens met functionerend brein wil dat nou niet?

Maar ga vooral door; je posts zijn uitermate bruikbaar voor het aantonen wat jij en je maatjes werkelijk voorstaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:12:03 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454251
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Voor het geval je het nog niet gegoogled hebt:

Tunisia's legal system, and in particular its criminal justice system, is based on the French model.
https://www.hrw.org/reports/2000/tunisia/1tun-03.htm

Andersom mag het omdat God het bepaald heeft. En het mag alleen met bepaalde ongelovige vrouwen, anderen zijn weer uitgesloten.
Flikker op met je bronstijdgezwam.

O, en vergeet niet je internethistorie tijdig op te schonen. Schijnt dat je nogal veel met 'cuckold' hebt...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214454396
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Flikker op met je bronstijdgezwam.

O, en vergeet niet je internethistorie tijdig op te schonen. Schijnt dat je nogal veel met 'cuckold' hebt...
Tijd om je volgende stokpaardje te vertrappen.

Prophet, ( may Allah exalt his mention ), said: “Allah The Almighty will not look at three persons on the Day of Resurrection: a person who is undutiful to his parents; a masculine woman; and the Dayyooth (cuckold)." [Saheeh]

Daar hebben we een incognitobrowser voor.
pi_214454481
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja, de uitgeroeide volkeren zijn heel erg dankbaar met de gebrachte beschaving.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:24:46 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454498
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:20 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Tijd om je volgende stokpaardje te vertrappen.

Prophet, ( may Allah exalt his mention ), said: “Allah The Almighty will not look at three persons on the Day of Resurrection: a person who is undutiful to his parents; a masculine woman; and the Dayyooth (cuckold)." [Saheeh]

Daar hebben we een incognitobrowser voor.
Weet ik; schijnheilige zedenpredikers als jij misbruiken religie vooral om de eigen lusten te bevredigen én alsnog een ticket naar het paradijs te krijgen. Waar je kennelijk weer met houri's aan de slag mag.

Jouw religie is het toonbeeld van oppervlakkigheid.

Maar echt. Ga door. Al legio lieden je bijdragen laten lezen en hun afkeer jegens al wat jij voorstaat neemt enkel toe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:25:01 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214454509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Wie ben jij met je kloon?
pi_214454534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Triggershit het volgende:

[..]
Beter dood dan onder islamitische heerschappij leven.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:29:16 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454586
"We" doen het al jaren, maar hoe valt er te discussiëren met mensen die met droge ogen "God heeft dit bepaald" als argument neerplempen en dan dus automatisch dat als het enige juiste zien?

Ze hebben geen eigen mening, alles wat ze vinden en denken staat al 100% vast. Daar gaat nooit en te nimmer enige verlichting plaatsvinden. Zelfs een beetje inschikken, water bij de wijn, dat zit er niet in.

Dus als ze zeggen dat ze willen veroveren, luister naar ze.
Get woke, go broke!
pi_214454645
They wish that you should compromise (in religion out of courtesy) with them, so they (too) would compromise with you.
https://legacy.quran.com/68/9

Compromis met satanisten is uitgesloten.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:31:59 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454646
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef HeatWave het volgende:
"We" doen het al jaren, maar hoe valt er te discussiëren met mensen die met droge ogen "God heeft dit bepaald" als argument neerplempen en dan dus automatisch dat als het enige juiste zien?

Ze hebben geen eigen mening, alles wat ze vinden en denken staat al 100% vast. Daar gaat nooit en te nimmer enige verlichting plaatsvinden. Zelfs een beetje inschikken, water bij de wijn, dat zit er niet in.

Dus als ze zeggen dat ze willen veroveren, luister naar ze.
Dat is omdat 'progressieve' Nederlanders islamisten vooral zien als mensen met een kleurtje. En dus zijn zij automatisch slachtoffer.

Zegt een roomblanke SGP'er wat probleempjes te hebben met homo's en vrouwenrechten, dan is dit volk er als de kippen bij om hun GROTE VERONTWAARDIGING uit te spreken. Zegt een islamist het, dan moeten we vooral 'nuance' en 'begrip' tonen.

Het zijn de doodgravers van onze waarden, en useful idiots voor salafisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:32:39 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454666
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Triggershott het volgende:
They wish that you should compromise (in religion out of courtesy) with them, so they (too) would compromise with you.

Kindhuwelijken, concubines, slavernij... satanischer dan dat wordt het niet.

Wat heet: demonischer dan wat jij voorstaat is niet denkbaar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:33:24 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454683
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Triggershott het volgende:

Dan is er dus maar 1 oplossing, de islam weg uit Nederland :).
Get woke, go broke!
pi_214454702
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan is er dus maar 1 oplossing, de islam weg uit Nederland :).
  zondag 28 juli 2024 @ 20:35:38 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454715
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef Triggershott het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mag dat wel, popcorn en naar films gaan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214454737
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wel met andere outfits,, denk ik.
pi_214454797
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag dat wel, popcorn en naar films gaan?
Zondes plegen doen we allemaal.

4/48 Indeed, Allah does not forgive association with Him, but He forgives what is less than that for whom He wills. And he who associates others with Allah has certainly fabricated a tremendous sin.
pi_214454822
'vrij leven'
  zondag 28 juli 2024 @ 20:39:12 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214454840
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Triggershott het volgende:

[..]

4/48 Indeed, Allah does not forgive association with Him, but He forgives what is less than that for whom He wills. And he who associates others with Allah has certainly fabricated a tremendous sin.
Zeker, en als je maar op je knietjes gaat liggen mag je alsnog concubines, vier vrouwen en slavinnen hebben... sterker nog, je wordt ermee beloond door in het paradijs ook nog eens met houri's te mogen rampetampen.

Je hele religie is een zieke farce.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:40:15 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214454873
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk altijd, het mag niet, maar we doen het toch en daar hebben we dan heel toevallig ook een regeltje voor. Zo kan elke zondaar toch lekker de vrome islamiet uithangen. win win :7.

Maar als iemand anders iets over de islam zegt, of een tekening ophangt, KOP ERAF!!!!
Get woke, go broke!
pi_214455006
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wie ben jij met je kloon?
De enige echte, why?
pi_214455029
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Beter dood dan onder islamitische heerschappij leven.
De Joden zijn hebben in de middeleeuwen toch echt de Islamitische heerschappij gekozen boven de Europese beschaving. :')
pi_214455062
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Wel lekker makkelijk altijd, het mag niet, maar we doen het toch en daar hebben we dan heel toevallig ook een regeltje voor. Zo kan elke zondaar toch lekker de vrome islamiet uithangen. win win :7.
Zo werkt dat, je opereert binnen de ruimte die je gekregen hebt. Je kunt ook een tijdje gaan branden voor je zondes.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:47:31 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214455076
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Triggershit het volgende:

[..]
De enige echte, why?
Je stoort.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:48:04 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455096
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zo werkt dat, je opereert binnen de ruimte die je gekregen hebt. Je kunt ook een tijdje gaan branden voor je zondes.
Kan jou het schelen, als je maar van bil kunt...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:48:21 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455104
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ja, je kan ook zoals het echt gaat liggen te rotten in een kist terwijl je je hele leven een achterlijk sprookje als een breinloze larve hebt nagestreefd.

Dat kan ook nog :7.
Get woke, go broke!
pi_214455113
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Triggershit het volgende:

[..]
De Joden zijn hebben in de middeleeuwen toch echt de Islamitische heerschappij gekozen boven de Europese beschaving. :')
De Joden hebben ook Jezus vermoord.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:49:17 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455122
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Jezus was een Jood. Zo ook zijn moeder en alle apostelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455144
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jezus was een Jood. Zo ook zijn moeder en alle apostelen.
Ja, maar je kan als Jood ook een Jood vermoorden.
pi_214455162
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je kan ook zoals het echt gaat liggen te rotten in een kist terwijl je je hele leven een achterlijk sprookje als een breinloze larve hebt nagestreefd.

Dat kan ook nog :7.
Liggen rotten in je kist merk je niets van, dus atheïsten zullen sowieso nooit weten of ze gelijk hadden of niet, ze eindigen in niets en merken er niets van. De andere kant however:

78/40 Voorwaar, Wij hebben jullie gewaarschuwd voor een nabije bestraffing op de Dag dat de mens zal kijken naar wat zijn handen vroeger bedreven, en waarop de ongelovige zal zeggen: "O wee, was ik maar aarde."
  zondag 28 juli 2024 @ 20:52:04 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455186
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Liggen rotten in je kist merk je niets van, dus atheïsten zullen sowieso nooit weten of ze gelijk hadden of niet, ze eindigen in niets en merken er niets van. De andere kant however:

78/40 Voorwaar, Wij hebben jullie gewaarschuwd voor een nabije bestraffing op de Dag dat de mens zal kijken naar wat zijn handen vroeger bedreven, en waarop de ongelovige zal zeggen: "O wee, was ik maar aarde."
Als jij daar beter van slaapt, prima. Jammer dat je je er niet beter door gedraagt, maar soit :').
Get woke, go broke!
pi_214455189
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

Dat hebben ze geprobeerd, maar Jezus is niet gekruisigd en ook niet gedood, hij leeft nog en zal terugkeren in Damascus om samen met de moslims op te trekken.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:52:54 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455206
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa! De hel!

Waar niet verkrachters, slavendrijvers, kinderneukers en hoereerders branden, maar Jan Lul die in zijn korte, tijdige leven niet 'de juiste' religie gekozen had.

Ga door!!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 juli 2024 @ 20:54:26 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455247
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als jij daar beter van slaapt, prima. Jammer dat je je er niet beter door gedraagt, maar soit :').
Hem interesseert enkel seks.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455273
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! De hel!

Waar niet verkrachters, slavendrijvers, kinderneukers en hoereerders branden, maar Jan Lul die in zijn korte, tijdige leven niet 'de juiste' religie gekozen had.

Ga door!!!
Jan Lul krijgt sowieso de mogelijkheid van God om de waarheid in te zien, God straft niemand zonder hen eerst gewaarschuwd te hebben d.m.v. een boodschapper. Mocht hij echt onder een steen geleefd hebben en de islam hem nooit bereikt hebben dan krijgt ie sowieso een persoonlijke test in het hiernamaals.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:57:26 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214455316
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Jan Lul krijgt sowieso de mogelijkheid van God om de waarheid in te zien, God straft niemand zonder hen eerst gewaarschuwd te hebben d.m.v. een boodschapper. Mocht hij echt onder een steen geleefd hebben en de islam hem nooit bereikt hebben dan krijgt ie sowieso een persoonlijke test in het hiernamaals.
Lekker dan, leef je lekker zonder al die fijne verlichting die de islam kan bieden onder een steen, ga je dood, krijg je alsnog een test over dingen waar je nog nooit van gehoord hebt.

Er is echt niets aardigs aan die islam he? :').
Get woke, go broke!
  zondag 28 juli 2024 @ 20:58:22 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455335
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef Triggershott het volgende:

[..]
De waarheid:

Waarin je vier vrouwen mag huwen;
Waarin je met kinderen mag trouwen;
Waarin je ontelbare concubines mag hebben;
Waarin je slavinnen mag hebben;
Waarin je medeschepsels op de meest afschuwelijke manieren mag doden wanneer ze niet aan je eisen voldoen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214455403
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lekker dan, leef je lekker zonder al die fijne verlichting die de islam kan bieden onder een steen, ga je dood, krijg je alsnog een test over dingen waar je nog nooit van gehoord hebt.

Er is echt niets aardigs aan die islam he? :').
Niet echt een test over de islam, maar over het wel of niet in een God geloven. Voordat we op aarde kwamen heeft God ons al onderwezen over Zijn bestaan en we hebben bevestigend geantwoord:

(7:172) And recall (O Prophet) when your Lord brought forth descendants from the loins of the sons of Adam, and made them witnesses against their ownselves. asking them: 'Am I not your Lord?' They said: 'Yes, we do testify.' We did so lest you claim on the Day of Resurrection: 'We were unaware of this.'
  zondag 28 juli 2024 @ 21:00:45 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214455412
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niet echt een test over de islam, maar over het wel of niet in een God geloven. Voordat we op aarde kwamen heeft God ons al onderwezen over Zijn bestaan en we hebben bevestigend geantwoord:

(7:172) And recall (O Prophet) when your Lord brought forth descendants from the loins of the sons of Adam, and made them witnesses against their ownselves. asking them: 'Am I not your Lord?' They said: 'Yes, we do testify.' We did so lest you claim on the Day of Resurrection: 'We were unaware of this.'
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')