SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja zou leuk zijn als die opgekocht wordt door Taylor Swiftquote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Aberkullie het volgende:
In Almere staat ook nog een school leeg sinds kort
waar vluchtte hij dan voor?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef schommelstoel het volgende:
die 20 jaar geleden uit Koeweit naar het Verenigd Koninkrijk vluchtte,
Volgens chatgpt.quote:
Niet-moslim?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.quote:
Fijn toch weer die extremisten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:16 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Yep, hij kan zo Wilders de hand schudden, aangezien hij dag en nacht islamitische symbolen aanvalt. Waarom denk je dat hij gevlucht is uit die regio, ze wilden hem daar executeren.
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:25 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dit zijn charlatans die roleplayen als islamitische geleerde, mensen die bekend zijn met die regio weten dit.
Kennen we Adnan Oktar (Harun Yahya) nog? Vooral bekend van zijn videos met schaarsgeklede botox-dames. Er was zelfs een mafkees die jarenlang op FOK hem als de islamitische messias promootte. Sinds een paar jaar heeft hij 8.658 jaar (!) gevangenisstraf gekregen in Turkije.
Yasser al-Habib is nog zo eentje. Imam of peace, Imam Tawhidi is nog zo'n charlatan, maar hij verkeert meer in pro-zionistische kringen.
Lijkt me lachen als het buren worden.quote:
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".quote:Vervolgens wil hij daar een eigen gemeenschap opzetten volgens islamitische regels en wil hij - na goedkeuring van de overheid - dat moslims van ’over de hele wereld erheen kunnen emigreren’. Hij ziet eigen scholen, ziekenhuizen en sharia-rechtbanken voor zich. In een promotie-filmpje stelt hij: „Als je vrij wilt leven onder de banier van de imam, in een speciaal thuisland waar je het gevoel hebt dat alles daar je doet denken aan de komende verlosser, dan is dit jouw sjiitische thuisland...steun dit project.”
Mocht dit lukken dan rekt hij de lokale wetgeving zoveel mogelijk op richting Sharia wetgeving tot hij teruggefloten wordt, om daarna natuurlijk te procederen en/of verkiezingscampagne te voeren tegen “het oppressieve systeem van de westerse ongelovigen”quote:Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".
Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:54 schreef takura het volgende:
Zo gaat het altijd met moslims, het wordt altijd steeds radicaler. Het begint met een paar hardliners die een sharia staat willen en de zogenaamde gematigde moslim volgt wel. Zodra ze een meerderheid hebben volgt er een islamofascistische dictatuur.
En waar schrijft de islam dat voor?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, want de islam schrijft voor dat er land veroverd dient te worden.
Hij vind Iran te gematigd en hypocriet, hij wil 100% openlijke sjiitische haat jegens soennieten kunnen verkondigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef .Antideeltje het volgende:
Vertrekt hij toch naar Iran, een sjiitische theocratie dat veel groter is dan dat eilandje.
verbazingwekkend hoeveel moslims het willen en / of volgen. Past niet in jouw straatje zeker.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
Omdat er ook nog mensen met gezond verstand bestaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom zien we dan bijna nergens een shariastaat terwijl tig landen al eeuwenlang over een bevolking van 99% moslims beschikken? Ze hebben denk ik je memo gemist.
Het is ook beschermd natuurgebied. Tenminste de zeeën in dat gebied.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dat je land in bezit hebt (in dit geval een eilandje) betekent niet dat je over dat stukje grond naar eigen goeddunken theologisch dictatortje kunt gaan spelen. Dat zou even mooi worden, "ik heb dit weiland gekocht en bij dezen bepaal ik dat hier slavernij, polygamie en de doodstraf wel mag".
Het eiland blijft onder de Schotse wetgeving vallen, gekocht door een religekkie of niet.
Ze hebben toch al Schalkwijk?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, de moslims komen er nu in ieder geval publiekelijk voor uit dat het ze te doen is een eigen staat te stichten in het westen.
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Wel leuk, een onvervalste no true scotsman in dit topicquote:Op zondag 28 juli 2024 12:06 schreef Triggershott het volgende:
Het is knap hoe niet-moslims als Yasser al-Habib tientallen jaren kunnen roleplayen als moslims en zelfs een islamitische staat willen vestigen en miljoenen euro's aan donaties ophalen.
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
Wat errug, de aanhangers van de gewelddadigste, onvrouwvriendelijkste, mensenrechten schofferendste haatideologie kunnen niet 100% hun hatelijke bagger over iedereen uitkotsen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
De meeste ( echte) moslims leven in een land waar de sharia mag. Als je in Nederland woont kan je als moslim je geloof niet helemaal beleiden.
Het staat ze vrij om naar zo'n geweldig moslimland te emigreren.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Indonesie kent honderden eilanden, vast wel een plek te vinden om daar lekker je gang te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om naar zo'n geweldig moslimland te emigreren.
Some do.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef takura het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om naar zo'n geweldig moslimland te emigreren.
Ja, dat weegt lekker op tegen de duizenden die er elk jaar weer bijkomen omdat het hier zo racistisch is en ze hun oh zo belangrijke geloof niet volledig kunnen belijden.quote:
Nee, ik heb dit ook maar van een moslim gehoord die zei dat hij naar Tunesie wilde verhuizen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan had men niet naar het Westen moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |