Nee, dat heb je niet. Je hebt nog steeds niet aangegeven welke vormen van bewijs je zou willen zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb je vraag beantwoord. Je negeert de reacties en plukt alleen stukjes eruit om te gaan zuigen
Doe eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
Hasbara leden krijgen betaald om Israëlische propaganda te promoten
Hier in dit topic doet men het gewoon gratis
Blijft een bijzonder fenomeen om te mogen aanschouwen
Als dat geen neuken wordt....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef Perrin het volgende:
Lang geleden dat ik twee mannen zo uitzinnig verliefd op elkaar zag.
[ x ]
Als hij niet representatief zou zijn, dan zouden zijn regeringsgenoten hem uit de regering trappen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goeie tactiek wel, gewoon je van de domme houden
Dan hoef je niet toe te geven dat die minister een extremist is en beslist niet representatief voor het Israëlische rechtssysteem, dat in dit geval gewoon zijn werk doet.
Zou stoerder zijn als hij dat nu al zou doen om die terreurclub van Iran te ontwapenen voor ze een oorlog veroorzaken.quote:
Ik kan het rapport niet beoordelen omdat ik niet weet of unwatch objectief is, ik niet weet of de informatie die zij presenteren feitelijk klopt en wat de context was. Iets simpels, unwatch heeft in een ander rapport 200 mensen beschuldigd dat zij op de loonlijst van unrwa staan en Hamas zijn, volgens unrwa is meer dan de helft geen medewerker. We weten niet of unrwa liegt of hoe het zit. Ik heb liever dat een rechter zijn oordeel geeft, op een plek waar de beklaagde zich kan verdedigen. Prima dat jullie het daarmee oneens zijn, dat is jullie manco.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Ik ben ook wel benieuwd naar het echte antwoord op zijn vraag.
En jij kan niet uitleggen waarom de hele wereld en elke organisatie bewijs bij een bewering moet leveren behalve Israël.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Je hebt nog steeds niet aangegeven welke vormen van bewijs je zou willen zien.
Ja, zo werkt dat dus niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als hij niet representatief zou zijn, dan zouden zijn regeringsgenoten hem uit de regering trappen.
En toch is de andere kant, Hamas, nog veel erger. Dus ja, wat moet ik ermee verder?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarmee bewezen is dat Israël rot tot aan de top is.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarmee bewezen is dat Israël rot tot aan de top is.
Lijkt er wel opquote:
Zou eens tijd worden, Hezbollah-city.quote:
Je moet er helemaal niks mee, maar persoonlijk probeer ik het mindere kwaad niet te steunen of goed te praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is de andere kant, Hamas, nog veel erger. Dus ja, wat moet ik ermee verder?.
Ik ook niet. Maar het is zo jammer dat het ergere kwaad over de hele wereld zo verbaal en fysiek ondersteund wordt bij die Pro-Hamas protesten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niks mee, maar persoonlijk probeer ik het mindere kwaad niet te steunen of goed te praten.
Insert ergens nog een /squote:
Waarschijnlijk eerder nog een bepaald persoon aanwezig in dat gebouw.quote:
Dat wordt een bredere regionale oorlogquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef GerryDV het volgende:
Wie maakt alvast het Israël - Hezbollah - #1 topic? 😁
Israel vs the world lijkt me net iets passenderquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef GerryDV het volgende:
Wie maakt alvast het Israël - Hezbollah - #1 topic? 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |