abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214478631
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Journalisten of "journalisten"?

Bovendien is het ook niets nieuws dat er journalisten omkomen bij een oorlog. Dat gebeurt helaas op regelmatige basis, wat ook vrij logisch is omdat zulke mensen met hun werk nu eenmaal heel veel risico nemen.
Omgekomen of omgelegd?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214478637
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mijn vergelijking is juist erg toepasselijk, maar het frustreert jou schijnbaar omdat het een dubbele standaard van jouw kant bloot weet te leggen.

Kijk alleen al hoe je wijst naar de vermeende misdaden van Israël, maar zodra het over Oekraïne gaat ineens in de bres springt voor het land en mij beticht van Oekraïne door de stront te trekken terwijl ik slechts benoem wat in vele media staat.

De realiteit van beide situaties weinig anders is. Zowel Oekraïne als Israël zijn aangevallen, zijn dus slachtoffer en geen dader, maar zoals in elke oorlog zul je ook mensen bij de geslachtofferde partij hebben die in hun tegenreactie over de schreef gaan.

Israël berecht trouwens ook gewoon hun eigen mensen die grenzen hebben overschreden en heeft ook talloze rondleidingen gegeven aan journalisten en internationale media. Dus waar heb je het over?
Het grappige van dit soort aanvallende reacties is dat ze vooral aantonen wat je blijkbaar niet wil verdedigen.
Je bizarre onzin over hoofdschuldige.
Dat Israël definitief afscheid heeft genomen van enige moral highground op Hamas om een mooie Engelse leus erbij te halen.

En welke standaard is nou precies dubbel van mij? Ik verwacht van soldaten dat ze zich volgens het recht gedragen, maar weet dat dat in de realiteit niet altijd zal gebeuren. Een van de voorspelbare uitkomsten van jonge gasten in extreme situaties waarin geweld en wapens normaal zijn.

Wat in een fatsoenlijk land zou gebeuren is dat onderofficieren, of directe officieren ingrijpen en het recht zijn ding doet. Israël heeft deze week bewezen tot in de top rot te zijn en dat niet te kunnen.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 16:53:23 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214478650
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het land israel heeft UNRWA beschuldigd van verwevenheid met Hamas. Daarop hebben veel landen hun donaties aan unrwa opgeschort. Sindsdien, half jaar, heeft israel het bewijs niet gedeeld, veel landen hebben zijn dan ook teruggekomen op hun beslissing om unrwa geen geld meer te geven. Tsja, wie iets claimt moet met bewijs komen, dat moet iedereen en ook israel.

Volgens UNRWA klopt er vrij weinig van de beweringen van unwatch. Zo werkt het merendeel van de 200 beschuldigde namen niet bij unrwa. Hoe het zit weet ik niet, ik heb niet al te veel vertrouwen in unrwa, alleen als unwatch al sinds oprichting unrwa van alles beschuldigd en landen waaronder israel doen er niks mee, dan vraag ik me af hoe serieus de unwatch rapporten genomen moeten worden.
Er staan nota bene talloze foto's en screenshots in het verslag van UN Watch. Dat brengt ons dus weer terug bij de vraag ik al stelde en die je in deze post ook niet beantwoord: welke vorm bewijs wil je zien?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214478654
twitter

Wat een (ha)maSSelaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_214478690
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er staan nota bene talloze foto's en screenshots in het verslag van UN Watch. Dat brengt ons dus weer terug bij de vraag ik al stelde en die je in deze post ook niet beantwoord: welke vorm bewijs wil je zien?
Ik kan dat gepresenteerde bewijs van unwatch niet beoordelen. Jij ook niet. Ik constateer net zoals jou en de hele wereld dat niemand iets met die unwatch rapporten doet. Dat begrijp ik niet dus ik houd een slag om de arm.

Verder wil ik onderhand wel eens een goede verklaring horen waarom de hele wereld hard bewijs moet leveren behalve Israël.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:09:05 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214478781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het grappige van dit soort aanvallende reacties is dat ze vooral aantonen wat je blijkbaar niet wil verdedigen.
Je bizarre onzin over hoofdschuldige.
Dat Israël definitief afscheid heeft genomen van enige moral highground op Hamas om een mooie Engelse leus erbij te halen.

En welke standaard is nou precies dubbel van mij? Ik verwacht van soldaten dat ze zich volgens het recht gedragen, maar weet dat dat in de realiteit niet altijd zal gebeuren. Een van de voorspelbare uitkomsten van jonge gasten in extreme situaties waarin geweld en wapens normaal zijn.

Wat in een fatsoenlijk land zou gebeuren is dat onderofficieren, of directe officieren ingrijpen en het recht zijn ding doet. Israël heeft deze week bewezen tot in de top rot te zijn en dat niet te kunnen.
Ik val helemaal niemand niet aan, ik benoem slechts dat er een dubbele standaard wordt gehanteerd. En ik heb ook in mijn post aangegeven waar er in jouw uiteenzetting daar sprake van is. Je geeft immers toe dat in elke oorlog sprake kan zijn van misdaden aan beide kanten. Maar gooit er in het geval van Oekraïne meteen een 'Ja, maar ..' argument tegenaan en wordt vervolgens op mij boos dat ik überhaupt durf te benoemen dat Oekraïne ook oorlogsmisdaden heeft gepleegd, terwijl dit in talloze media heeft gestaan.

Daarnaast is Israël uiteraard op werkelijk waar elk denkbaar vlak moreel superieur aan de Palestijnse terroristen van Hamas. En waar zou precies uit blijken dat Israël tot in de top rot zou zijn? Deze aantijgingen en claims zijn wederom een blijk van de dubbele standaard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:11:00 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214478795
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik kan dat gepresenteerde bewijs van unwatch niet beoordelen. Jij ook niet. Ik constateer net zoals jou en de hele wereld dat niemand iets met die unwatch rapporten doet. Dat begrijp ik niet dus ik houd een slag om de arm.

Verder wil ik onderhand wel eens een goede verklaring horen waarom de hele wereld hard bewijs moet leveren behalve Israël.

Dat is raar, waarom kun je het rapport niet beoordelen? En je negeert wederom de vraag: welke vorm van bewijs wil je zien?
pi_214478851
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is raar, waarom kun je het rapport niet beoordelen? En je negeert wederom de vraag: welke vorm van bewijs wil je zien?
Ik heb je vraag beantwoord. Je negeert de reacties en plukt alleen stukjes eruit om te gaan zuigen 14.gif
pi_214478907
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een belachelijke vertoning dat mensen hier nog steeds doen alsof het twijfelachtig is dat Israël misdrijven pleegt. Een Israëlische minister heeft gisteren nog gezegd dat het schandalig is dat soldaten zijn opgepakt, die een gevangene zonder veroordeling bijna anaal dood hadden verkracht. Sterker: het zijn heldhaftige strijders.
https://x.com/bezalelsm/status/1817888474281709987
Zouden er in Israël...

... mensen met een verschillende mening zijn? :o

Net als, bijvoorbeeld, bij...

... ons?
Intolerant voor intolerantie
pi_214478922
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:26 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Zouden er in Israël...

... mensen met een verschillende mening zijn? :o

Net als, bijvoorbeeld, bij...

... ons?
Ik heb geen idee wat voor briljant punt je wil maken.
pi_214478934
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb je vraag beantwoord. Je negeert de reacties en plukt alleen stukjes eruit om te gaan zuigen 14.gif
Nee, doet ie niet. Ik ben ook wel benieuwd naar het echte antwoord op zijn vraag.
pi_214478946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat voor briljant punt je wil maken.
Tuurlijk wel.
pi_214479002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:30 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Tuurlijk wel.
n...
e....
e....
pi_214479196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
n...
e....
e....
Goeie tactiek wel, gewoon je van de domme houden :Y

Dan hoef je niet toe te geven dat die minister een extremist is en beslist niet representatief voor het Israëlische rechtssysteem, dat in dit geval gewoon zijn werk doet. :Y
pi_214479255
Hasbara leden krijgen betaald om Israëlische propaganda te promoten
Hier in dit topic doet men het gewoon gratis
Blijft een bijzonder fenomeen om te mogen aanschouwen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:02:01 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214479302
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee, dat heb je niet. Je hebt nog steeds niet aangegeven welke vormen van bewijs je zou willen zien.
pi_214479308
Tur-ki-ye 💪 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

twitter
pi_214479318
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:02 schreef Ali_boo het volgende:
Tur-ki-ye 💪 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

[ x ]
Uhhuh. :Y :')
pi_214479323
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
Hasbara leden krijgen betaald om Israëlische propaganda te promoten
Hier in dit topic doet men het gewoon gratis
Blijft een bijzonder fenomeen om te mogen aanschouwen
Doe eens een voorbeeld?
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:14:37 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214479463
Lang geleden dat ik twee mannen zo uitzinnig verliefd op elkaar zag.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:25:14 #246
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_214479626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef Perrin het volgende:
Lang geleden dat ik twee mannen zo uitzinnig verliefd op elkaar zag.
[ x ]
Als dat geen neuken wordt....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214479663
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Goeie tactiek wel, gewoon je van de domme houden :Y

Dan hoef je niet toe te geven dat die minister een extremist is en beslist niet representatief voor het Israëlische rechtssysteem, dat in dit geval gewoon zijn werk doet. :Y
Als hij niet representatief zou zijn, dan zouden zijn regeringsgenoten hem uit de regering trappen.
pi_214479682
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:02 schreef Ali_boo het volgende:
Tur-ki-ye 💪 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

[ x ]
Zou stoerder zijn als hij dat nu al zou doen om die terreurclub van Iran te ontwapenen voor ze een oorlog veroorzaken.
pi_214479706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Nee, doet ie niet. Ik ben ook wel benieuwd naar het echte antwoord op zijn vraag.
Ik kan het rapport niet beoordelen omdat ik niet weet of unwatch objectief is, ik niet weet of de informatie die zij presenteren feitelijk klopt en wat de context was. Iets simpels, unwatch heeft in een ander rapport 200 mensen beschuldigd dat zij op de loonlijst van unrwa staan en Hamas zijn, volgens unrwa is meer dan de helft geen medewerker. We weten niet of unrwa liegt of hoe het zit. Ik heb liever dat een rechter zijn oordeel geeft, op een plek waar de beklaagde zich kan verdedigen. Prima dat jullie het daarmee oneens zijn, dat is jullie manco.

Ik constateer dat er officieel niks gedaan wordt met die rapporten, al jaren niet. Dat is toch gek als het feitelijk klopt en iets verschrikkelijks blootlegt. Ondanks al die rapporten blijven (bleven) landen als Nederland, Engeland, Canada én de VS UNRWA financieel steunen. Drie van de vier landen staan toch niet bekend als antisemitisch of iets dergelijks. Wellicht is er hier ook een goede verklaring voor, dan hoor ik die graag

[ Bericht 9% gewijzigd door opgebaarde op 30-07-2024 18:40:07 ]
pi_214479733
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat heb je niet. Je hebt nog steeds niet aangegeven welke vormen van bewijs je zou willen zien.
En jij kan niet uitleggen waarom de hele wereld en elke organisatie bewijs bij een bewering moet leveren behalve Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')