Ja, zo werkt dat dus niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als hij niet representatief zou zijn, dan zouden zijn regeringsgenoten hem uit de regering trappen.
En toch is de andere kant, Hamas, nog veel erger. Dus ja, wat moet ik ermee verder?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarmee bewezen is dat Israël rot tot aan de top is.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarmee bewezen is dat Israël rot tot aan de top is.
Lijkt er wel opquote:
Zou eens tijd worden, Hezbollah-city.quote:
Je moet er helemaal niks mee, maar persoonlijk probeer ik het mindere kwaad niet te steunen of goed te praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is de andere kant, Hamas, nog veel erger. Dus ja, wat moet ik ermee verder?.
Ik ook niet. Maar het is zo jammer dat het ergere kwaad over de hele wereld zo verbaal en fysiek ondersteund wordt bij die Pro-Hamas protesten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niks mee, maar persoonlijk probeer ik het mindere kwaad niet te steunen of goed te praten.
Insert ergens nog een /squote:
Waarschijnlijk eerder nog een bepaald persoon aanwezig in dat gebouw.quote:
Dat wordt een bredere regionale oorlogquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef GerryDV het volgende:
Wie maakt alvast het Israël - Hezbollah - #1 topic? 😁
Israel vs the world lijkt me net iets passenderquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef GerryDV het volgende:
Wie maakt alvast het Israël - Hezbollah - #1 topic? 😁
Dan noemen we hem Het Beschaafde Westen vs. Het Achterlijke Midden-oosten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt een bredere regionale oorlog
Ik vind Goed tegen Kwaad ook altijd wel sprekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:15 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dan noemen we hem Het Beschaafde Westen vs. Het Achterlijke Midden-oosten.
quote:Shukr is a senior advisor on military affairs to Hasan Nasrallah, secretary-general of the U.S.-designated Foreign Terrorist Organization (FTO) Hizballah. Shukr serves on Hizballah’s highest military body, the Jihad Council, and has aided Hizballah fighters and pro-Syrian regime troops in Hizballah’s military campaign against Syrian opposition forces in Syria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |