abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2024 @ 20:40:58 #151
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214468570
quote:
13s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzonder account dit ook weer. Waar men in de pro-Palestijnse en Islamtische fuikjes op de socials toch hun nieuws vandaan haalt blijft zorgwekkend en vooral ook schrikbarend om te zien. Haakneuzen, bloedsprookjes en Holocaustontkenning.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
In die bubbels is het inmiddels ook een "feit" dat het geen raket van Hezbollah was, maar een afzwaaier van het Iron Dome.
  maandag 29 juli 2024 @ 20:54:55 #152
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214468867
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Snap niet dat als dat bekend is er niet meteen een rakettje op gegooid wordt door Israel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_214469508
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214469891
Macron tells Iran’s president he has role to play in calming regional tensions
https://www.timesofisrael(...)g-regional-tensions/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 29 juli 2024 @ 21:54:38 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214470057
quote:
81s.gif Op maandag 29 juli 2024 21:46 schreef Aether het volgende:
Macron tells Iran’s president he has role to play in calming regional tensions
https://www.timesofisrael(...)g-regional-tensions/
Het naar voren willen schuiven van Iran als een soort van belangrijke leider of speler in de regio is ontzettend naïef. De VS zich heeft hier onder Obama zich ook jarenlang schuldig aan gemaakt. Het idee was dat als men maar de dialoog aan zou gaan met Iran en een aai over te bol zou geven en benadrukken dat Iran een belangrijke speler was in het Midden-Oosten, men wel milder zou worden. Nou, dat natuurlijk heeft anders uitgepakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214470502
Kijken hoe dit gaat aflopen.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_214470881
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:19 schreef egayalS het volgende:
Kijken hoe dit gaat aflopen. [ x ]
Ik ben al je reacties maar weer aan het rapporteren geslagen, omdat je wederom weigert te discussiëren.
Intolerant voor intolerantie
  Moderator maandag 29 juli 2024 @ 22:54:31 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214470905
reacties zijn wel tegen de regels of niet tegen de regels en als je twijfelt is rapporteren prima

maar als je ze rapporteerd omdat hij niet op je vragen wil reageren doe ik er helemaal niets mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214470988
quote:
18s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik ben al je reacties maar weer aan het rapporteren geslagen, omdat je wederom weigert te discussiëren.
Nou vooruit laat ik je een keer quoten. Kan je ook weer eens rustig slapen. :*

Kennelijk hebben de demonstranten een tweede leger basis bestormd ook. Zal wel met een sisser aflopen, maar wie weet. Wanneer iedereen bewapend is, kunnen ongewenste/onverwachte dingen gebeuren.

"Om de Beit Lied-basis te beschermen: de IDF bereidt zich voor om 2 bataljons van de Nahal Brigade in te zetten"

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_214471015
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2024 16:42 schreef HowardRoark het volgende:

Dat jij deze bepalende rol van de Islam wil ontkennen, spreek boekdelen. Je weet helemaal niets van (de geschiedenis) van dit conflict en wil alleen maar Israël in kwaad daglicht zetten en je gal spuwen over dit land.

Waarom moet er altijd weer religie bij gehaald worden? Alsof islam alleen maar slecht is en de grote vijand.
En alsof Israel alleen maar jodendom is.

Beiden zijn totale onzin. Ja, de standpunten van de Islam zijn niet die van ons in het Westen. Zeker niet. Ook niet van mij. Het zijn geweldadige volken.
En aan de andere kant staat Israel niet gelijk aan Joden en staat anti-Israel niet gelijk aan anti-Joden.

Jij wilt de geschiedenis ontkennen door te doen alsof alles alleen maar ontstaan is door de Islam.
Israel is altijd de partij die aan het koloniseren is, die aan het moorden en verkrachten is.
Israel is de partij die rakketten aan het afschieten is, de andere partijen reageren.

Israel pleegt met grote afstand de allergrootste oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden.

Heel leuk dat jij dan wil doen dat de andere partij de slechtste is, maar als je gaat kijken naa de misdaden van Israel dan kan geen eerlijk en normaal mens dat nog zeggen.
pi_214471023
quote:
18s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik ga niet eens jouw discussie met hem nalezen, maar sorry hoor jij gaat een ander rapporteren?
Terwijl jij hier openlijk een partij loopt te promoten die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden pleegt?

Sorry hoor, maar als iemand hier gerapporteerd dient te worden dan ben jij het wel (met Howardroark als mede puppet) met dat soort walgelijke standpunten.
pi_214471028
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In die bubbels is het inmiddels ook een "feit" dat het geen raket van Hezbollah was, maar een afzwaaier van het Iron Dome.
Al was het een raket van Hezbollah.... Wat boeit dat als het Israel is die altijd de eerste afschiet en dus de agressor is?
  Moderator maandag 29 juli 2024 @ 23:18:43 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214471087
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom moet er altijd weer religie bij gehaald worden? Alsof islam alleen maar slecht is en de grote vijand.
En alsof Israel alleen maar jodendom is.

Beiden zijn totale onzin. Ja, de standpunten van de Islam zijn niet die van ons in het Westen. Zeker niet. Ook niet van mij. Het zijn geweldadige volken.
En aan de andere kant staat Israel niet gelijk aan Joden en staat anti-Israel niet gelijk aan anti-Joden.

Jij wilt de geschiedenis ontkennen door te doen alsof alles alleen maar ontstaan is door de Islam.
Israel is altijd de partij die aan het koloniseren is, die aan het moorden en verkrachten is.
Israel is de partij die rakketten aan het afschieten is, de andere partijen reageren.

Israel pleegt met grote afstand de allergrootste oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden.

Heel leuk dat jij dan wil doen dat de andere partij de slechtste is, maar als je gaat kijken naa de misdaden van Israel dan kan geen eerlijk en normaal mens dat nog zeggen.
verschil is dat Israel vooral reageert op al die idioten aan de grenzen
  Moderator maandag 29 juli 2024 @ 23:20:14 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214471101
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:21 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Bron?

Ik weet het antwoord al trouwens: Hamas. :Y

Ik weet dat je jezelf nooit kritisch tegen het licht houdt (want alleen anderen maken fouten) maar heb je je nooit afgevraagd waarom je die terroristen gelooft als ze je dingen vertellen?
[..]
Ik denk dat jouw definitie van "normaal en fatsoenlijk" niet de gangbare definitie is. :)

Want die mensen staan gewoon achter Israël in deze oorlog, of houden zich afzijdig omdat ze niet genoeg (betrouwbare) informatie krijgen uit die regio. Wat ze niet doen, is aan de kant van de Palestijnen en hun terroristische leiders staan. Dat kan ook niet anders. Wie wil er nou terroristen steunen?
of ze staan niet achter beiden omdat beiden volkomen kut zijn
pi_214472061
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Al was het een raket van Hezbollah.... Wat boeit dat als het Israel is die altijd de eerste afschiet en dus de agressor is?
Hoe kom je erbij dat Israël altijd als eerste schiet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214472079
quote:
88s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:54 schreef sp3c het volgende:
reacties zijn wel tegen de regels of niet tegen de regels en als je twijfelt is rapporteren prima

maar als je ze rapporteerd omdat hij niet op je vragen wil reageren doe ik er helemaal niets mee
Dat moet je zelf weten.

Alleen zou ik "niet discussiëren" eerder interpreteren als "plaatsen van propaganda".

-edit- Dat is niet wat er staat, he... ;( Je hebt gelijk, ik heb het nogal matig verwoord. :)
Ik rapporteer uitsluitend omdat de regels worden overtreden, in dit geval vanwege het plaatsen van propaganda. En op die conclusie kom ik, omdat hij niet op vragen antwoordt. (Waaronder op de mijne).

Beter? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Cuendillar op 30-07-2024 09:10:41 ]
pi_214472086
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik ga niet eens jouw discussie met hem nalezen, maar sorry hoor jij gaat een ander rapporteren?
Terwijl jij hier openlijk een partij loopt te promoten die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden pleegt?
Heb je een bron voor die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden?
quote:
Sorry hoor, maar als iemand hier gerapporteerd dient te worden dan ben jij het wel (met Howardroark als mede puppet) met dat soort walgelijke standpunten.
Rapporteren vanwege standpunten. Hmmm...

Ik zal je dit zeggen. Als jij je beweringen niet gaat onderbouwen met bronnen, dan ga ik jouw reacties ook maar eens rapporteren als de trolls die het dan zijn.
pi_214472200
Regeringspartijen die verkrachting goed vinden. Helemaal losgeslagen die lui. Ik hoop dat de VS zijn handen hiervan aftrekt.
pi_214472311
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 07:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Regeringspartijen die verkrachting goed vinden. Helemaal losgeslagen die lui. Ik hoop dat de VS zijn handen hiervan aftrekt.
Als elk land dat zou doen heeft Hamas helemaal geen steun meer.
pi_214472370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hamas heeft gewonnen. Israël is openlijk een kopie van ze geworden.
pi_214472591
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Et voilà! De tweestatenoplossing.
pi_214472738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja, dit is een slechte vertoning. :{

Ik kan best begrijpen dat ze weinig tot geen mededogen kennen voor terroristen(-verdachten), maar je zult er toch boven moeten staan als je jezelf een beter, beschaafder volk vindt.
pi_214472753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ahum?
Ga jij nou serieus ontkennen dat Israel in het begin voedsel, water en medicijnen niet doorgelaten heeft?
Ga jij nou serieus ontkennen dat Israel tentenkampen, dorpen, steden en ziekenhuizen platgooit?

Dat zijn dingen die zelfs vanuit Israels kant niet eens ter discussie staan.

quote:

Ik zal je dit zeggen. Als jij je beweringen niet gaat onderbouwen met bronnen, dan ga ik jouw reacties ook maar eens rapporteren als de trolls die het dan zijn.
Standpunten die geweld en walgelijke misdaden promoten en goedpraten.
Dan mag je je misschien gaan verschuilen achter ''vrijheid van meningsuiting'', maar dat maakt het nog niet minder fout.

Hahahaha ja joh. Ga lekker iedereen rapporteren omdat je zelf heel goed weet dat je fout zit.
pi_214472768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik denk dat Israel meer verkrachtingen doet dan Hamas hoor.
Die paar verkrachtingen op 7 oktober maken het niet gelijk voor al die dagelijkse verkrachtingen van kolonisten vanuit Israel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:13 schreef Cuendillar het volgende:

Ik kan best begrijpen dat ze weinig tot geen mededogen kennen voor terroristen(-verdachten), maar je zult er toch boven moeten staan als je jezelf een beter, beschaafder volk vindt.
Dan hoeven wij dus ook geen mededogen te kennen voor de terroristen staat die Israel is.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 09:19:51 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214472786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[..]

Eens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')