In die bubbels is het inmiddels ook een "feit" dat het geen raket van Hezbollah was, maar een afzwaaier van het Iron Dome.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder account dit ook weer. Waar men in de pro-Palestijnse en Islamtische fuikjes op de socials toch hun nieuws vandaan haalt blijft zorgwekkend en vooral ook schrikbarend om te zien. Haakneuzen, bloedsprookjes en Holocaustontkenning.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Snap niet dat als dat bekend is er niet meteen een rakettje op gegooid wordt door Israel.quote:
Het naar voren willen schuiven van Iran als een soort van belangrijke leider of speler in de regio is ontzettend naïef. De VS zich heeft hier onder Obama zich ook jarenlang schuldig aan gemaakt. Het idee was dat als men maar de dialoog aan zou gaan met Iran en een aai over te bol zou geven en benadrukken dat Iran een belangrijke speler was in het Midden-Oosten, men wel milder zou worden. Nou, dat natuurlijk heeft anders uitgepakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:46 schreef Aether het volgende:
Macron tells Iran’s president he has role to play in calming regional tensions
https://www.timesofisrael(...)g-regional-tensions/
Ik ben al je reacties maar weer aan het rapporteren geslagen, omdat je wederom weigert te discussiëren.quote:
Nou vooruit laat ik je een keer quoten. Kan je ook weer eens rustig slapen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ben al je reacties maar weer aan het rapporteren geslagen, omdat je wederom weigert te discussiëren.
Waarom moet er altijd weer religie bij gehaald worden? Alsof islam alleen maar slecht is en de grote vijand.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:42 schreef HowardRoark het volgende:
Dat jij deze bepalende rol van de Islam wil ontkennen, spreek boekdelen. Je weet helemaal niets van (de geschiedenis) van dit conflict en wil alleen maar Israël in kwaad daglicht zetten en je gal spuwen over dit land.
Ik ga niet eens jouw discussie met hem nalezen, maar sorry hoor jij gaat een ander rapporteren?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ben al je reacties maar weer aan het rapporteren geslagen, omdat je wederom weigert te discussiëren.
Al was het een raket van Hezbollah.... Wat boeit dat als het Israel is die altijd de eerste afschiet en dus de agressor is?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In die bubbels is het inmiddels ook een "feit" dat het geen raket van Hezbollah was, maar een afzwaaier van het Iron Dome.
verschil is dat Israel vooral reageert op al die idioten aan de grenzenquote:Op maandag 29 juli 2024 23:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd weer religie bij gehaald worden? Alsof islam alleen maar slecht is en de grote vijand.
En alsof Israel alleen maar jodendom is.
Beiden zijn totale onzin. Ja, de standpunten van de Islam zijn niet die van ons in het Westen. Zeker niet. Ook niet van mij. Het zijn geweldadige volken.
En aan de andere kant staat Israel niet gelijk aan Joden en staat anti-Israel niet gelijk aan anti-Joden.
Jij wilt de geschiedenis ontkennen door te doen alsof alles alleen maar ontstaan is door de Islam.
Israel is altijd de partij die aan het koloniseren is, die aan het moorden en verkrachten is.
Israel is de partij die rakketten aan het afschieten is, de andere partijen reageren.
Israel pleegt met grote afstand de allergrootste oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden.
Heel leuk dat jij dan wil doen dat de andere partij de slechtste is, maar als je gaat kijken naa de misdaden van Israel dan kan geen eerlijk en normaal mens dat nog zeggen.
of ze staan niet achter beiden omdat beiden volkomen kut zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 14:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Bron?
Ik weet het antwoord al trouwens: Hamas.
Ik weet dat je jezelf nooit kritisch tegen het licht houdt (want alleen anderen maken fouten) maar heb je je nooit afgevraagd waarom je die terroristen gelooft als ze je dingen vertellen?
[..]
Ik denk dat jouw definitie van "normaal en fatsoenlijk" niet de gangbare definitie is.
Want die mensen staan gewoon achter Israël in deze oorlog, of houden zich afzijdig omdat ze niet genoeg (betrouwbare) informatie krijgen uit die regio. Wat ze niet doen, is aan de kant van de Palestijnen en hun terroristische leiders staan. Dat kan ook niet anders. Wie wil er nou terroristen steunen?
Hoe kom je erbij dat Israël altijd als eerste schiet?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Al was het een raket van Hezbollah.... Wat boeit dat als het Israel is die altijd de eerste afschiet en dus de agressor is?
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:54 schreef sp3c het volgende:
reacties zijn wel tegen de regels of niet tegen de regels en als je twijfelt is rapporteren prima
maar als je ze rapporteerd omdat hij niet op je vragen wil reageren doe ik er helemaal niets mee
Heb je een bron voor die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ga niet eens jouw discussie met hem nalezen, maar sorry hoor jij gaat een ander rapporteren?
Terwijl jij hier openlijk een partij loopt te promoten die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden pleegt?
Rapporteren vanwege standpunten. Hmmm...quote:Sorry hoor, maar als iemand hier gerapporteerd dient te worden dan ben jij het wel (met Howardroark als mede puppet) met dat soort walgelijke standpunten.
Als elk land dat zou doen heeft Hamas helemaal geen steun meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Regeringspartijen die verkrachting goed vinden. Helemaal losgeslagen die lui. Ik hoop dat de VS zijn handen hiervan aftrekt.
Hamas heeft gewonnen. Israël is openlijk een kopie van ze geworden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als elk land dat zou doen heeft Hamas helemaal geen steun meer.
Et voilà! De tweestatenoplossing.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft gewonnen. Israël is openlijk een kopie van ze geworden.
Ja, dit is een slechte vertoning.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft gewonnen. Israël is openlijk een kopie van ze geworden.
Ahum?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden?
Standpunten die geweld en walgelijke misdaden promoten en goedpraten.quote:Rapporteren vanwege standpunten. Hmmm...
Ik zal je dit zeggen. Als jij je beweringen niet gaat onderbouwen met bronnen, dan ga ik jouw reacties ook maar eens rapporteren als de trolls die het dan zijn.
Ik denk dat Israel meer verkrachtingen doet dan Hamas hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als elk land dat zou doen heeft Hamas helemaal geen steun meer.
Dan hoeven wij dus ook geen mededogen te kennen voor de terroristen staat die Israel is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:13 schreef Cuendillar het volgende:
Ik kan best begrijpen dat ze weinig tot geen mededogen kennen voor terroristen(-verdachten), maar je zult er toch boven moeten staan als je jezelf een beter, beschaafder volk vindt.
Eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
Rapporteren vanwege standpunten. Hmmm...
Ik zal je dit zeggen. Als jij je beweringen niet gaat onderbouwen met bronnen, dan ga ik jouw reacties ook maar eens rapporteren als de trolls die het dan zijn.
Dit inderdaad.....quote:Op maandag 29 juli 2024 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
of ze staan niet achter beiden omdat beiden volkomen kut zijn
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
verschil is dat Israel vooral reageert op al die idioten aan de grenzen
Israel reageert niet simpel op een raket of wat dan ook. Ze schieten letterlijk alles kapot wat er maar is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Israël altijd als eerste schiet?
dat recht hebben ze gewoon, als je dan toch de terrorist uit gaat zitten hangen dan moet je niet miepen over de consequenties hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:22 schreef bianconeri het volgende:
Israel reageert niet simpel op een raket of wat dan ook. Ze schieten letterlijk alles kapot wat er maar is.
Als het Westen een terroristen locatie uitschakelt dan is er 1 huis kapot met 10 terroristen en dat is het.
Vergelijk dat eens met Israel, wat net zo modern geacht mag worden. Misschien eens 1000 terroristen dood en daarnaast 40.000 (of hoeveel inmiddels) aan onschuldige burgers vermoord.
Israel zou gewoon heel Amsterdam platgooien als blijkt dat er ergens een terrorist woont.
En Israel schiet al tientallen jaren op andere landen. Via kolonisten, zelf of op welke manier dan ook.
Wanneer ga je toegeven dat je volslagen uit je nek lulde over Wit-Rusland en Noord-Korea?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Israel meer verkrachtingen doet dan Hamas hoor.
Die paar verkrachtingen op 7 oktober maken het niet gelijk voor al die dagelijkse verkrachtingen van kolonisten vanuit Israel.
[..]
Dan hoeven wij dus ook geen mededogen te kennen voor de terroristen staat die Israel is.
zou wat zijn als je alleen mocht posten als je van gedachten bent veranderd...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij heel veel users in dit topic denk ik.. Jezus, nu weten we wel hoe je erover denkt. Bijna 10 maanden na 7 oktober en ze weten van geen ophouden.
Bron?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israel reageert niet simpel op een raket of wat dan ook. Ze schieten letterlijk alles kapot wat er maar is.
Bron?quote:Als het Westen een terroristen locatie uitschakelt dan is er 1 huis kapot met 10 terroristen en dat is het.
Vergelijk dat eens met Israel, wat net zo modern geacht mag worden. Misschien eens 1000 terroristen dood en daarnaast 40.000 (of hoeveel inmiddels) aan onschuldige burgers vermoord.
Bron?quote:Israel zou gewoon heel Amsterdam platgooien als blijkt dat er ergens een terrorist woont.
Jij eerst. Dus kom maar op met de bron.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum?
Ga jij nou serieus ontkennen dat Israel in het begin voedsel, water en medicijnen niet doorgelaten heeft?
Ga jij nou serieus ontkennen dat Israel tentenkampen, dorpen, steden en ziekenhuizen platgooit?
Het is een klein lokaal conflict. Gestart door het verbreken van een bestaande staakt het vuren op 7 oktober, door de palestijnen met een gruwelijke, barbaarse slachtpartij op onschuldige burgers, en al een jarenlange niet aflatende barrage van ongeleide raketten gericht op burgerdoelen. Het maakt niet uit wat israel heeft gedaan, hier is geen enkel excuus voor. Nee, ook niet dat Israel wel eens over de schreef gegaan is (al is het verschil daarbij dat individuele acties wel onderzocht en gestraft worden, itt tot palestijnen, waar dit aangemoedigd wordt)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit inderdaad.....
Echt ongelofelijk waarom die pro-Israel/pro-genocide figuren altijd denken dat anti-Israel zijn hetzelfde is als antisemitisme en pro-Hamas zijn.
Nee, gewoon nee.....
Allereerst snap ik gewoon niet dat een normaal mens nog achter de walgelijkheden van Israel kan staan.
Terwijl van alle kanten dit allang vaststaat, dus ze hoeven ook niet te doen alsof dit onduidelijk is.
En ten tweede gaat het om de onschuldige burgers die het grote slachtoffer van Israel zijn. Tienduizenden al.
[..]
[..]
Als het Westen een terroristen locatie uitschakelt dan is er 1 huis kapot met 10 terroristen en dat is het.
Israel zou gewoon heel Amsterdam platgooien als blijkt dat er ergens een terrorist woont.
En Israel schiet al tientallen jaren op andere landen. Via kolonisten, zelf of op welke manier dan ook.
Hamas heeft de afgelopen jaren duizenden raketten afgevuurd op Israël.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit inderdaad.....
Echt ongelofelijk waarom die pro-Israel/pro-genocide figuren altijd denken dat anti-Israel zijn hetzelfde is als antisemitisme en pro-Hamas zijn.
Nee, gewoon nee.....
Allereerst snap ik gewoon niet dat een normaal mens nog achter de walgelijkheden van Israel kan staan.
Terwijl van alle kanten dit allang vaststaat, dus ze hoeven ook niet te doen alsof dit onduidelijk is.
En ten tweede gaat het om de onschuldige burgers die het grote slachtoffer van Israel zijn. Tienduizenden al.
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.quote:Vergelijk dat eens met Israel, wat net zo modern geacht mag worden. Misschien eens 1000 terroristen dood en daarnaast 40.000 (of hoeveel inmiddels) aan onschuldige burgers vermoord.
quote:The Israeli military says it has killed more than 10,000 fighters in its air strikes and ground operations in response to the Hamas attack which killed about 1,200 people.
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-68387864.ampquote:Hamas does not provide any figures for its military fatalities. The Reuters news agency reported that an official had admitted 6,000 fighters had been killed, but Hamas denied this figure to the BBC.
Vraag me af wanneer mensen als jij wakker worden uit hun waanbeelden over de realiteit in Israel / Palestina. Ik weet dat het niet makkelijk is om de hasbara dat zich genesteld heeft in je hersenen onschadelijk te maken, maar het kan wel. Openstaan voor de realiteit, hoe pijnlijk ook, is zeker de moeite waard. We zijn allemaal "work in progress".quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Cuendillar het volgende:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat recht hebben ze gewoon, als je dan toch de terrorist uit gaat zitten hangen dan moet je niet miepen over de consequenties hoor
het voorkomen van burgerslachtoffers is niet enkel de verantwoordelijkheid van de agressor
Israel is een land waar het Westen zich tegen moet verdedigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:36 schreef Cuendillar het volgende:
Israël wil dat Turkije uit de Navo wordt gezet door dreigementen van Turkse president Erdogan
https://www.ad.nl/buitenl(...)nt-erdogan~a90354d4/
Jammer genoeg is de locatie van Turkije zodanig dat dit geen optie is, maar Israël heeft hier natuurlijk gewoon gelijk... Turkije hoort eerder bij de landen waar NAVO zich tegen moet beschermen, dan andersom.
WOW wat zit jij erhier ver naast zeg. Je tekst ''ladderzat'' klopt wel toen je deze onzin schreef.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:37 schreef Bensel het volgende:
Het is een klein lokaal conflict. Gestart door het verbreken van een bestaande staakt het vuren op 7 oktober, door de palestijnen met een gruwelijke, barbaarse slachtpartij op onschuldige burgers, en al een jarenlange niet aflatende barrage van ongeleide raketten gericht op burgerdoelen. Het maakt niet uit wat israel heeft gedaan, hier is geen enkel excuus voor. Nee, ook niet dat Israel wel eens over de schreef gegaan is (al is het verschil daarbij dat individuele acties wel onderzocht en gestraft worden, itt tot palestijnen, waar dit aangemoedigd wordt)
Noem een land dat zo mild zou reageren?quote:Noem een land dat zo mild zou reageren als israel? En ja, in de grand scheme of things is de reactie van israel gewogen en mild. Denk wat er zou gebeuren als een rusland of china hiermee te maken zou hebben gekregen. Gaza zou niet meer bestaan. Zie bijv Grozny
Wat hebben joden hiermee te maken?quote:Ik ben benieuwd of je het okee zou vinden als er joden in gaza gaan leven?
Dan is het alsnog onzin wat je zegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:47 schreef oblo het volgende:
[..]
Nee.
https://watson.brown.edu/(...)irstrikesAfghanistan
https://www.thebureauinve(...)rikes%20under%20Bush.
https://www.nytimes.com/i(...)civilian-deaths.html
Prima dat je het verschil in slachtoffers wilt uitlichten, maar blijf dan wel feitelijk en verzin geen dingen.
Misschien eens 6.000 dode terroristen.quote:https://www.bbc.com/news/world-middle-east-68387864.amp
En dit was een paar maanden geleden.
Verzin geen cijfers en check je wilde gokken voordat je het hier plaatst.
Hoe weet je of een omgekomen palestijn een burger is precies?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan is het alsnog onzin wat je zegt.
Het Westen heeft ook wel eens burgerslachtoffers gemaakt, en daar komt dan heel veel ophef over.
Maar de bronnen die je aanhaalt gaan alsnog over heel weinig slachtoffers.
Tegenover de tienduizenden burgers die vermoord zijn door Israel.
En het verschil is ook nog eens dat het bij Israel doelbewust moorden is. Door voedselpunten en ziekenhuizen (bv) aan te vallen.
[..]
Misschien eens 6.000 dode terroristen.
Op 40k burgerdoden of nog veel meer. Wowwwwww.
Blijkbaar volg jij nooit het nieuws. Elk normaal mens weet hoe walgelijk Israel is. Hoe walgelijk het is om pro-genocide te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:32 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Jij eerst. Dus kom maar op met de bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een artikel van Amnesty Internatonal:
https://www.amnesty.org/en/latest/news/2024/05/israel-opt-israeli-air-strikes-that-killed-44-civilians-further-evidence-of-war-crimes-new-investigation/
En dan ga jij natuurlijk weer booeeehoeeeeee zogenaamd niet onafhankelijk boeehooeeee. Ik wil alleen citaten van genocide strijders van het IDF.
Met een citaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hoe weet je of een omgekomen palestijn een burger is precies?
Lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:36 schreef Cuendillar het volgende:
Israël wil dat Turkije uit de Navo wordt gezet door dreigementen van Turkse president Erdogan
https://www.ad.nl/buitenl(...)nt-erdogan~a90354d4/
Jammer genoeg is de locatie van Turkije zodanig dat dit geen optie is, maar Israël heeft hier natuurlijk gewoon gelijk... Turkije hoort eerder bij de landen waar NAVO zich tegen moet beschermen, dan andersom.
Ik zeg en insinueer niks, ik corrigeer je onzin alleen. Het is belangrijk om eerlijk en feitelijk te blijven in een discussie, dat is alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan is het alsnog onzin wat je zegt.
Het Westen heeft ook wel eens burgerslachtoffers gemaakt, en daar komt dan heel veel ophef over.
Maar de bronnen die je aanhaalt gaan alsnog over heel weinig slachtoffers.
Tegenover de tienduizenden burgers die vermoord zijn door Israel.
En het verschil is ook nog eens dat het bij Israel doelbewust moorden is. Door voedselpunten en ziekenhuizen (bv) aan te vallen.
[..]
Misschien eens 6.000 dode terroristen.
Op 40k burgerdoden of nog veel meer. Wowwwwww.
1 Israel heeft net zoveel te zeggen over wie er wel en niet bij de Navo horen als Ruslandquote:
Ik wil niet weten wat jij als een "normaal mens" beschouwt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij nooit het nieuws. Elk normaal mens weet hoe walgelijk Israel is. Hoe walgelijk het is om pro-genocide te zijn.
Aanname. Maar inderdaad, de VN is niet onafhankelijk in dit conflict, vooral door toedoen van de UNHCR UNRWA, die door Hamas is geïnfiltreerd.quote:Een artikel van de UN bv. https://www.ohchr.org/en/press-releases/2024/06/israeli-authorities-palestinian-armed-groups-are-responsible-war-crimes
(en jij gaat natuurlijk roepen boeoeeehooeeee is niet onafhankelijk, alleen het IDF is onafhankelijk boeehoeee)
"Starvation as a method of warfare" was de zinsnede waarom wat mij betreft de VN niet meer serieus genomen kan worden als het over Israël gaat.quote:Een citaat uit het artikel:
''In relation to Israeli military operations and attacks in Gaza, the Commission found that Israeli authorities are responsible for the war crimes of starvation as a method of warfare, murder or wilful killing, intentionally directing attacks against civilians and civilian objects, forcible transfer, sexual violence, torture and inhuman or cruel treatment, arbitrary detention and outrages upon personal dignity.
Dit gedeelte is al net zo onzinnig als de quote die ik eerder aanhaalde. We weten niets over de burgerslachtoffers in Gaza, omdat de cijfers die vanuit de VN komen, door Hamas zijn opgegeven.quote:The Commission found that the crimes against humanity of extermination, gender persecution targeting Palestinian men and boys, murder, forcible transfer, and torture and inhuman and cruel treatment were also committed.
The immense numbers of civilian casualties in Gaza and widespread destruction of civilian objects and infrastructure were the inevitable result of a strategy undertaken with intent to cause maximum damage, disregarding the principles of distinction, proportionality and adequate precautions. The intentional use of heavy weapons with large destructive capacity in densely populated areas constitutes an intentional and direct attack on the civilian population.''
Nee sorry, Amnesty International hoef je hier niet te noemen.quote:Of een artikel van Amnesty Internatonal:
2 en 3 ben ik met je oneens .Turkije is nog steeds een goede uitvalsbasis naar het M-O en beheerst nog steeds de Bosporus - zolang de Oekraïne nog niet bij de NAVO hoort en de Krim weer terug heeft, is dat helaas de enige toegang tot de Zwarte Zee. En Turkije heeft Israël bedreigd met een invasie. Mwah... dan ben je in één keer geen goede bondgenoot meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 Israel heeft net zoveel te zeggen over wie er wel en niet bij de Navo horen als Rusland
2 locatie van Turkije is allang niet meer relevant
3 Turkije is een prima bondgenoot tot nu toe
Ah nee inderdaad. Israel heeft noooooit de toevoerslijnen voor voedsel en water afgesloten uhu. Noooooooit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
"Starvation as a method of warfare" was de zinsnede waarom wat mij betreft de VN niet meer serieus genomen kan worden als het over Israël gaat.
Dit was namelijk anders niet gebeurd:
Zoals al was te voorspellen (en ik in mijn post al zei) zijn alle onafhankelijke partijen volgens jou partijdig.quote:Maar bedankt voor het onderbouwen van je standpunten! Je overdrijft nog steeds schromelijk met je gegil over genocide en terroristisch Israël, maar nu kunnen we eindelijk discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |