Even helpen?quote:
Is in lengte verstelbaar!quote:
Van 50 cm naar ....?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Uh huh.quote:
Nog veel mooier als ik er benquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Ja die ramp deed wel effe pijnquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....
Dan versieren ze het dorp met blauwe zwaailampjes ?quote:
Hoe raad je het zo.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan versieren ze het dorp met blauwe zwaailampjes ?
Tijd om Stig een keer uit te nodigen dus.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig genoeg kalk...
Hij had niks nodig....dan niet he.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijd om Stig een keer uit te nodigen dus.
Eigen glazen ingegooid. Zo jammer.quote:
En daar gaan jouw glazenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigen glazen ingegooid. Zo jammer.
Wanneer verwacht je me?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik mijn kans al had verspild....
Ik snap het ook wel hoor....ben hartstikke gewild.Kutbeesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lijkt me een waardeloze plek om gestoken te worden.quote:
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daarquote:Op maandag 29 juli 2024 23:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijkt me een waardeloze plek om gestoken te worden.
En dan wakkerschrikken en teringhard slaan om die mug te killen...
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik mijn kans al had verspild....
Ik snap het ook wel hoor....ben hartstikke gewild.Hou op schei uit, ik telde vanmorgen 26 bulten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nou stig, waar blijft de opmerking?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daar
Steken impliceert toch iets dun en puntigs?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |