De tv uitzending wordt dan ook live gestreamdquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
De tv uitzending wordt dan ook live gestreamd
"We gaan weer terug naar het roeien waar zus en zo staat te gebeuren"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb niemand horen zeggen dat dit live zou zijn.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
De tv uitzending wordt dan ook live gestreamd
*snel weer terug zelfs, daarmee impliceer je toch echt dat het live isquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"We gaan weer terug naar het roeien waar zus en zo staat te gebeuren"
Dat zei hij helemaal nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"We gaan weer terug naar het roeien waar zus en zo staat te gebeuren"
Waar ik verplicht naar moet kijken omdat het de enige zender is die ik op m'n tv hebquote:
Dat schema is troep. De filter filtert alleen maar als er in het schema ook een overzicht van deelnemende landen staat, en bij roeien is dat niet het geval.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Heb bij de officiële website het schema gefilterd op Team NL maar roeien staat er niet bij?
Wel een kleuren-tvquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik verplicht naar moet kijken omdat het de enige zender is die ik op m'n tv heb
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat schema is troep. De filter filtert alleen maar als er in het schema ook een overzicht van deelnemende landen staat, en bij roeien is dat niet het geval.
Bij zwemmen ook niet.
Die zoeken altijd naar momenten waarop ze daar eindelijk naar toe kunnen gaan.quote:
Dan kun je beter die van de NOS gebruikenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Heb bij de officiële website het schema gefilterd op Team NL maar roeien staat er niet bij?
quote:
Voor een publieke omroep heeft de NPO daar altijd wel veel last van. Gelukkig kijk ik nu lekker zonder reclame.quote:
Ach je ziet NOS tenminste live. Ik kijk dat via stream met een vertraging van 30 seconden. Dus kijk ik vooral HBO Maxquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik verplicht naar moet kijken omdat het de enige zender is die ik op m'n tv heb
Gewoon de ITV app op je tv installeren en met zijn inloggegevens inloggenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit komt eigenlijk voort uit het feit dat ik weiger om zo'n tv kaart te huren van Ziggo terwijl je zo'n ding vroegah gewoon kon kopen en registreren, en ik kijk toch amper tv in de slaapkamer. Heb jarenlang op een kaartje van m'n vader geleefd, maar die is nu over naar kpn.
En dan te bedenken dat het nieuwe kabinet nóg minder geld naar de PO wil laten gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor een publieke omroep heeft de NPO daar altijd wel veel last van. Gelukkig kijk ik nu lekker zonder reclame.
Alleen zendt de NOS vaak niet live uit. Roeien van Florijn liep bijvoorbeeld al achterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Ach je ziet NOS tenminste live. Ik kijk dat via stream met een vertraging van 30 seconden. Dus kijk ik vooral HBO Max
Dan blijft er weer minder over om over te zeuren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon de ITV app op je tv installeren en met zijn inloggegevens inloggen
Dan wordt het gewoon een commerciele omroep.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het nieuwe kabinet nóg minder geld naar de PO wil laten gaan.
Ja 'live' live, ik weet het. Ik bedoel dat wat uitgezonden wordt naar de huiskamers natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen zendt de NOS vaak niet live uit. Roeien van Florijn liep bijvoorbeeld al achter
Zodat ze minder kutprogramma's maken, en dat lijkt me ook een goed idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het nieuwe kabinet nóg minder geld naar de PO wil laten gaan.
Dan heb ik alsnog de vertraging die ik ook zou hebben als ik gewoon via m'n computer stream.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon de ITV app op je tv installeren en met zijn inloggegevens inloggen
Met minder geld gaan juist de niche programma's, die eigenlijk wel interessant zijn, maar te weinig worden bekeken (want geen plat vermaak), eronder lijden. Dan gaan ze bij de NPO al helemaal zich blindstaren op de kijkcijfers. Dus dat is zeker geen goed idee. Maar dat is voor veel mensen blijkbaar te moeilijk om te bedenken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zodat ze minder kutprogramma's maken, en dat lijkt me ook een goed idee.
Geen idee trouwens wat dit allemaal met roeien te maken heeft
We worden beflikkerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen zendt de NOS vaak niet live uit. Roeien van Florijn liep bijvoorbeeld al achter
Nee. Want ze riepen nergens dat het live was. Stond ook niet in beeld.quote:
Straks gaan de boten nog zinken door al de regenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel alsof het weer nog slechter wordt
etje schakelen, maar op zich goed te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef kilon het volgende:
11:30 zijn we aan de beurt. Als het goed is past het precies met het volgende vlaggetje bij zwemmen om 11:36
Dan heb je wel altijd gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
"4 meter is niet heel veel, maar ook niet heel weinig" - Eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |