Bronzen vinale.quote:
Nu dus bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef kilon het volgende:
De sport waarvan ik iedere keer zeg dat ik niks ervan ga kijken en op de enige manier kom ik puur toevallig bij een spannende finale uit. Wie weet zit jaar weer. Ik ga het niet specifiek opzoeken.
Als die zou meedoen dan raakt hij andere tegenstanders ipv het kleiduifquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef -XOR- het volgende:
@:capuchon_jongen ,klopt het dat Lukaku voor Belgie meedoet?
Omdat het dat zijn denk ik.quote:
Zitten in een dwangbuis.quote:
Hier zit een Aziatische grap in.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Toch even dit blijven kijken, met en half oog op het zwemmen.
Geheel onbedoeld, maar idd.quote:
Je wint bij 16 punten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Maar je ziet niet in beeld hoeveel rondes er geschoten gaan worden. Stom is dat
Bedankt. Dat is belangrijke info.quote:
Thanksquote:
Omdat de visuals al jaren kut zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Thanks
Waarom staat dat niet in beeld? En waarom zie je niet vier targets in beeld?
Hoe moeilijk kan het zijn
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?
Edit: Nu ik het zo type, zal dat vast zijn als de score precies gelijk is. *facepalm*
Bij een gelijke score in een set. Waarbij één set dus zo'n moment is dat je er twee ziet schieten (en er twee buiten beeld schieten).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?
Schoonspringen.quote:
Die Nederlander op MAX is toch ook wel acceptabel?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel even met commentaar, anders blijft dit echt niet te volgen
ZDF overigens
In Sudan weten ze wel was met scherp schieten is, ja!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:20 schreef wimderon het volgende:
Korea schiet met scherp. Abubaker Kaki blijft als enige in het spoor.
Die is flink op de brommer, maar itt pistoolschieten kun je bij geweerschieten het met een 9 (of erger, een 8) al verschrikkelijk verpesten.quote:
Dit is 'makkelijker' ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef zorro28 het volgende:
Naar mijn gevoel worden hier meer tienen dan bij luchtpistool.
Het schiet opquote:Op maandag 29 juli 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 2 uurtjes weer verder.
Voordeel van schieten: Tis lekker snel klaar
Klopt jaquote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie de uitslag van de luchtgeweer finale. Ik wou nu zeggen dat ik het verschil tussen de scores zo enorm groot vind. Maar er zal wel met een afvalsysteem zijn gewerkt.
Ik heb commentaar?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schieten zonder commentaar op de stream. Het is al saai, maar nu helemaal.
Mijn stream hep geen commentaarquote:
Ik heb de HBO Max livestream, met Nederlands commentaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn stream hep geen commentaar
Stond er goed voor, twee schoten later eruit.quote:
Turkije - Serviequote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijdje voor brons Korea - India zo te zien.
Wie strijden om goud?
Ma ma ma ma...quote:
Duurde ook lang voordat ze schoot.quote:
In before verlies van Türkiye en mijn reactie op jou: "Kunnen ze niet"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet dat Turkije kan pistoolschieten
Kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet dat Turkije kan pistoolschieten
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoe werkt dit? Bepaald aantal duiven en aan het einde wie er de meeste raakt?
Dus eerst 25 voor iedereen, daarna afvallen.quote:The final round consists of 25 targets, after which a shooter with lowest number of successful shots is eliminated (placing 6th in the overall competition standings). Then one shooter is eliminated after each round of 5 shots until only 2 shooters remain. The last two shooters then take 10 shots, making it 50 shots in total. Only one shot can be taken at each target in the final round.
Ok, dit duurt dus nog wel evenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst 25 voor iedereen, daarna afvallen.
Heb je nog wel shootoffs tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst 25 voor iedereen, daarna afvallen.
Die Willett niet meer.quote:
Dat was de volgende alineaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je nog wel shootoffs tegenwoordig?
Goed kijken naar het stofwolkjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze sport is voor mij echt het kijken naar scores in beeld, want ik kan er nooit iets van zien
Mijn ogen zijn niet zo heel goed helaas.quote:
Altijd tegen Guatamala!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef wimderon het volgende:
Waarom staat Brol derdes terwijl hij ook 10/10 heeft?
Ik denk dat de graphics niet kloppen, commentator zei ook dat er nog twee foutloos zijn, maar ik zie er drie met 12/12.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef wimderon het volgende:
Ah, we danken de internationale mensen op Totallympics voor het antwoord hierop:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef wimderon het volgende:
quote:ties are broken by the position in qualification, except for the gold medal
Ah duidelijk. Ik kon me al herinneren dat dit een ding was jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, we danken de internationale mensen op Totallympics voor het antwoord hierop:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit wordt geen plak voor Brol zo
En de eerste bij een fatosnelijk onderdeel, in plaats van voor Barrondo die verder alleen maar DQ's heeft verzameld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..], zou de tweede ooit voor Guatamala kunnen worden.
Bij het snelwandelen kan het raar lopen, dus wie weet zorgt Barrondo weer voor een sensatie deze Spelen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de eerste bij een fatosnelijk onderdeel, in plaats van voor Barrondo die verder alleen maar DQ's heeft verzameld.
Bij snelwandelen loopt het altijd raar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het snelwandelen kan het raar lopen, dus wie weet zorgt Barrondo weer voor een sensatie deze Spelen!
Was een mooie hoor, alleen aan de 'AZERB' op de achtergrond te zien was dat het WK van vorig jaarquote:
Dan moet er wel eentje die in de top 3 staat even slecht schietenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Brol heeft nu meer kans op brons dan vijf minuten geleden, me dunkt.
Zoiets?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die Amerikaan ziet er wel als de gemiddelde NRA-figuur uit
Ja, nee.quote:
Die is wel Hales lecht.quote:
Understatement.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een slechte laatste serie van de Zweed
Dat was mijn gedachte.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inb4 mensen "Zelfs Guatemala doet het beter dan Nederland!!!11!1"
Chökequote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een slechte laatste serie van de Zweed
Dit was wel de eerste serieuze kans op het beste resultaat ooit voor een land zowatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Ach, wat jammer. Maar goed, historisch brons
Afhankelijk van de manier waarop de uiteindelijke ranking wordt gemaakt zouquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste serieuze kans op het beste resultaat ooit voor een land zowat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Laatste serie is 10 schoten las ik net.quote:
Vaag dat die commentator niets zegt.quote:
Oh, vandaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste serie is 10 schoten las ik net.
Ouch, ik ga nat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste serie is 10 schoten las ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |