Bronzen vinale.quote:
Nu dus bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef kilon het volgende:
De sport waarvan ik iedere keer zeg dat ik niks ervan ga kijken en op de enige manier kom ik puur toevallig bij een spannende finale uit. Wie weet zit jaar weer. Ik ga het niet specifiek opzoeken.
Als die zou meedoen dan raakt hij andere tegenstanders ipv het kleiduifquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef -XOR- het volgende:
@:capuchon_jongen ,klopt het dat Lukaku voor Belgie meedoet?
Omdat het dat zijn denk ik.quote:
Zitten in een dwangbuis.quote:
Hier zit een Aziatische grap in.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Toch even dit blijven kijken, met en half oog op het zwemmen.
Geheel onbedoeld, maar idd.quote:
Je wint bij 16 punten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Maar je ziet niet in beeld hoeveel rondes er geschoten gaan worden. Stom is dat
Bedankt. Dat is belangrijke info.quote:
Thanksquote:
Omdat de visuals al jaren kut zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Thanks
Waarom staat dat niet in beeld? En waarom zie je niet vier targets in beeld?
Hoe moeilijk kan het zijn
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?
Edit: Nu ik het zo type, zal dat vast zijn als de score precies gelijk is. *facepalm*
Bij een gelijke score in een set. Waarbij één set dus zo'n moment is dat je er twee ziet schieten (en er twee buiten beeld schieten).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat de punten 1-1 gesplitst worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |