Flesje jenever in de binnenzak.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hier een biertje op.
Dat maakt voor gas niet uitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef kilon het volgende:
Ik ga lachen als de vlam straks niet aangaat door de regen.
Als de Fransen iets in de fik willen zetten, laten ze zich echt niet tegenhouden door een beetje regen, hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef kilon het volgende:
Het is al wel weer een tijdje geleden sinds de gebraden duiven, dus het wordt wel weer eens tijd voor wat ellende met die vlam.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef kilon het volgende:
Moet je vragen aan de zangeres St. Vincentquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
Zijn The Grenadines ook in te huren als achtergrondzangers?
Maken best goede rumsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef svann het volgende:
Nooit van Sint Lucia gehoord, als 'land' dan.
kan niet uit door de regenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef kilon het volgende:
Die zien allerlei nieuwe kansen voor het volgende rijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
Het Duitse commentaar is trouwens wel een beetje van het niveau 'Jip & Janneke hebben hun eerste aardrijkskundeles'.
Ja, Russisch Samoa mag niet meedoen.quote:
Die boten zijn toegewezen door de organisatie lijkt me?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
Wel hilarisch verschil met boten, als je die van NL zag en nu dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |