Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Harris is het type vrouw dat wanneer je zegt 'rustig nou even', alleen maar verder opgefokt raakt.
Bleef het maar bij opmerkingen dan hoe die gasten die de opmerkingen maken, de drijfveer hebben om hun ingedachte visie over anderen, zo willen doen positioneren. Met rechts weet je wel weer waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik begrijp het goed dat men Vance's debiele opmerkingen over vrouwen unaniem veroordeelt?
Heb er nog niks positiefs over gezien, misschien dat wat meer Trump-gezinde mensen in NWS er anders over denken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik begrijp het goed dat men Vance's debiele opmerkingen over vrouwen unaniem veroordeelt?
Nee, eerder salafisten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb er nog niks positiefs over gezien, misschien dat wat meer Trump-gezinde mensen in NWS er anders over denken?
Ah, die heb ik hier ook niet gezien. Misschien kun je bansheeboy ofzo een por geven.quote:
Vandaar dat het goed is om af en toe uit pol te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, die heb ik hier ook niet gezien. Misschien kun je bansheeboy ofzo een por geven.
Ik kijk en post ook zo nu en dan in het nws topic over Bidens terugtrekking, maar heb daar er ook niet positiefs over gezien en ook geen salafisten gezien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat het goed is om af en toe uit pol te gaan.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kijk en post ook zo nu en dan in het nws topic over Bidens terugtrekking, maar heb daar er ook niet positiefs over gezien en ook geen salafisten gezien.
Als de Westerse en Arabische conservatieven hun krachten verenigen krijgen ze nog een hoop gedaan. Freedom!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Is dit nu zo erg? Er zijn wel meer landen waar broedsters niet zonder toestemming mogen reizen. Zoals bijvoorbeeld Afghanistan.
Oh nee toch! Wie gaat er nou grapjes maken over wiet!? Dat kan niet hoor! Snel een slok Budweiser nemen...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nog eentje dan, om aan te geven hoezeer die armen MAGA-wapperts zoekende zijn.
[ x ]
Heeft ze inmiddels al duizenden Tweets verstuurd in caps lock, aangezien ze zogenaamd teveel in haar emotie zit?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat Harris teveel in haar emotie zit.
Ik vind haar behoorlijk boos in die clip. Biden is altijd voor burgerrechten geweest, komt Harris hem boos en emotioneel vertellen dat zij in een schoolbus zat naar een white school.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als de Westerse en Arabische conservatieven hun krachten verenigen krijgen ze nog een hoop gedaan. Freedom!
[..]
Oh nee toch! Wie gaat er nou grapjes maken over wiet!? Dat kan niet hoor! Snel een slok Budweiser nemen...
Freedom!
[..]
Heeft ze inmiddels al duizenden Tweets verstuurd in caps lock, aangezien ze zogenaamd teveel in haar emotie zit?
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind haar behoorlijk boos in die clip. Biden is altijd voor burgerrechten geweest, komt Harris hem boos en emotioneel vertellen dat zij in een schoolbus zat naar een white school.
Ik denk dat we in de hele politiek wel mogen zien dat mensen rustiger en bedachtzamer worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?
Geldt helemaal voor Trumpquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?
Nu nog iets voor K en A bedenken en je hebt KAMALA.quote:
Make American Kamela Laugh Again 🙃quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog iets voor K en A bedenken en je hebt KAMALA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |