Niet onder de Russische vlagquote:
Had anders gekund met banners aan zijkant inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef Arth_NL het volgende:
Je kunt de vlaggendragers niet eens zien met die rare paarse vlaggen waar de landennaam op staan.
Anders gaan ze gelijk naar olie boren.quote:
Stukje Joran-cultuur.quote:
Die dan wel in het Engels zijn, waardoor er niks van de volgorde kloptquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef Arth_NL het volgende:
Je kunt de vlaggendragers niet eens zien met die rare paarse vlaggen waar de landennaam op staan.
Vandaar dat je gezellig meekijkt.quote:
Ze hanteren het alfabet van het gastland.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef Momo het volgende:
Ze zullen wel grotendeels Grieks alfabet aanhouden maar wel rekening houden met spanningen in de wereld
Is volgens mij de alfabetische volgorde van de landen in het Frans.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef Momo het volgende:
Ze zullen wel grotendeels Grieks alfabet aanhouden maar wel rekening houden met spanningen in de wereld
Alizeequote:
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hanteren het alfabet van het gastland.
Als het goed is op volgorde van de Franse landennamen, toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef Momo het volgende:
Nog net het achtersteven van Frankrijk in beeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:48 schreef kilon het volgende:
Zou leuk zijn als de boten ondertussen gewoon doorvaren en we straks alweer bij Estland zijn of zo
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als het goed is op volgorde van de Franse landennamen, toch?
Duidelijk zichtbaar wélquote:
Toen was je bezopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:49 schreef Aratanax het volgende:
Zelfs Lady Gaga is in deze show saai. Ik heb betere producties gezien in all inclusive resorts in Turkije.
Nounounou, het is niet veel, maar nu maak je het wel heel extreem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:49 schreef Aratanax het volgende:
Zelfs Lady Gaga is in deze show saai. Ik heb betere producties gezien in all inclusive resorts in Turkije.
Jazekers Met Griekenland eerst, dan gastland.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als het goed is op volgorde van de Franse landennamen, toch?
Dit dus, zenuwenplaatquote:
De watte?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Superbowl, Olympische Spelen. Ze heeft echt alleen nog de EGOT om voor te gaan zeg
En Allemagnequote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
L'Afrique du Sud is niet voor niets zo aan het begin.
Emmy Grammy Oscar Tonyquote:
Verbaast me ook. Heb een collega van daar en ze is zeker niet blank (maar wel lekker trouwens).quote:
Ben je nu opgestaan dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:50 schreef zorro28 het volgende:
Wel fijn dat ze de vlaggenparade in stukjes hebben gebroken, alles achter elkaar is zo'n lange zit.
Daglicht maakt t niet veel sfeervoller neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het er allemaal helemaal niet spectaculair uitzien eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |