Goeie jaquote:
Geen idee nooit echt gevolgd, is één van de eerste series die ik me kan herinneren uit mijn prille jeugdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goeie jawas ik niet vergeten omdat mijn vriendin nog ergens alle afleveringen op dvd vandaan gescharreld had
Toch ook wel een leuke gevangenisserie best een okaye in het genre.
Ik herinner me brommers en mijn zus die het leuk vondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Farenji het volgende:
Spijkerhoek. Heb ik best vaak gezien maar ik zou geen enkel personage of verhaallijn meer weten.
Maar dan kon je ook geen Vrouwenvleugel zienquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik herinner me brommers en mijn zus die het leuk vonddaar houdt het wel mee op
Ik lees nu dat het na 1 seizoen van veronica naar de commercielen vertrok, dat verklaart waarom we het nooit verder hebben gekeken wij hadden geen kabel
Dat was later, spijkerhoek is van 89 vrouwenvleugel van 1993quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar dan kon je ook geen Vrouwenvleugel zien
Be careful out therequote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:18 schreef Bargehassus het volgende:
Hill Street Blues. Mijn broer keek daar vaak naar en ik keek mee.
Tijd terug nog eens wat afleveringen op YT gekeken. Viel me op hoe "modern" het nog over kwam.
Ik voor Josh Duhamelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Evangelion het volgende:
Las Vegas (2003 - 2008)
Keek dat vooral voor de chicks als jonge tiener. Hoor er nooit iemand over.
https://en.wikipedia.org/wiki/Murphy_Brownquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Met al deze politie dingen die hier opborrelen moet ik ineens denken aan... sledge hammer... "Trust me I know what I'm doing"
En nog een andere serie die ik even vergeten ben op een politie bureau met een hele bazige bazin (maar dat kan ook sledge hammer geweest zijn) ergens borrelt de naam Murphy
Daar bleef ik voor thuis. Briljant.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:18 schreef Bargehassus het volgende:
Hill Street Blues. Mijn broer keek daar vaak naar en ik keek mee.
Tijd terug nog eens wat afleveringen op YT gekeken. Viel me op hoe "modern" het nog over kwam.
Ja! met zo'n zustertje erbijquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:40 schreef TLC het volgende:
Father Dowling Mysteries, over een priester en een non die allerlei moordzaken oplossen
Die ben ik zeker niet vergeten, en had het bijna gehaald op mijn definierende lijstjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:43 schreef TLC het volgende:
.. en natuurlijk het geweldige Perfect Strangers met Balki die afkomstig was uit een of ander Grieks eiland waar bijna alleen maar schapen wonen
'dont't be ridiculous'
Klopt (TT aanpast)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:45 schreef Karina het volgende:
Mja als ik het hier noem ben ik het niet vergeten
Ik was trouwens boston public tot en met gisteren echt vergetenquote:
Ik ken het wel volgens mij heb ik de leraar nog weleens in een andere serie gezien (die donkere man).quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik was trouwens boston public tot en met gisteren echt vergeten
Had wel echt een goede schooldirecteur kop ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het wel volgens mij heb ik de leraar nog weleens in een andere serie gezien (die donkere man).
En “the dance of joy”quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:43 schreef TLC het volgende:
.. en natuurlijk het geweldige Perfect Strangers met Balki die afkomstig was uit een of ander Grieks eiland waar bijna alleen maar schapen wonen
'dont't be ridiculous'
Kippenvel, vooral bij dat nummer ook... keek ik altijd als jong meisje met mijn (2 jaar geleden overleden) vader....quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:38 schreef RM-rf het volgende:
Crime Story
was een beetje verwarrend omdat de hoofdrolspeler ook de rol van politiechef in Miami Vice speelde, maar deze serie was echt heel goed, een spannend duel tussen politie en maffia, die ergens een gelijke sfeer had als Scorsese's Goodfellas ... volgens mij werd die ook best abrupt afgebroken (ik meen dat Veronica het uitzond, net als Miami Vice en het daarmee toch concurreerde en minder 'hip' was)
Die is toch niemand vergeten, of wel?quote:
Ik weet dat ik heb gezien vroegah maar daar houd ook alles wel bij op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die is toch niemand vergeten, of wel?
Ik kan me dat blonde mannetje met bril herinneren, voor de rest niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet dat ik heb gezien vroegah maar daar houd ook alles wel bij op.
Later zat hij heel vaak in programma's om te vertellen dat hij vervent hoerenloper was en dat daar niets mis mee was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik kan me dat blonde mannetje met bril herinneren, voor de rest niets.
Dori Doreauquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Met al deze politie dingen die hier opborrelen moet ik ineens denken aan... sledge hammer... "Trust me I know what I'm doing"
Ook veel gekeken en nooit echt vergetenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel ik daar nog wel eens aan denk, als er een Grolsch beugelflesje ter tafel komt. Maar die heb ik ook al jaren niet meer gezien. Bestaan ze nog?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:10 schreef lily het volgende:
[..]
Heel veel gekeken vroeger.
Zie mijn username
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |