Aan het klimmen, ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet ChatGPT ook wat over de kansen voor de Nederlandse deelnemers?
Bij het Kanovaren verzon ChatGPT ook gewoon een paar deelnemersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet ChatGPT ook wat over de kansen voor de Nederlandse deelnemers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vind het toch wel extra bijzonder dat 'ie twee namen bedenkt maar dan ook een daadwerkelijk bestaande subtopper uit een totaal ander land erbij paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was dé ontdekking van de vorige spelen voor mij ook jaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Moira het volgende:
Tvp want ik vond dit prachtig 3 jaar geleden met jullie en heb wel stukjes van de world cups tussendoor gekeken en vind het leuk dat het nu gesplitst is
Daarom leuk dat het nu gesplitst isquote:Op maandag 29 juli 2024 21:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dé ontdekking van de vorige spelen voor mij ook ja
Leuke kijksport! (Vooral boulder en lead, speed vind ik minder aan)
Bij de Nederlandse was het helemaal stil, dus daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:00 schreef kilon het volgende:
Ik heb het gevoel dat Engels commentaar hier veel beter gaat zijn dan het Nederlandse.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:02 schreef kilon het volgende:
Hoewel ik me 3 jaar geleden had voorgenomen de wereldbekers te gaan volgen is dat er niet van gekomen, dus ik weet niet hoe de huidige krachtsverhoudingen zijn. Dat kijkt ook wel verfrissend.
Dit ben ik met alle sporten geweest, reken het hem niet te hard aan.quote:
Het komt niet vaak voor dat ik kan zeggen even goed te zijn als een Olympisch atleetquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
Hij komt niet ver. Dat kunnen wij ook nog.
Wat zeggie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Begin van B1 ziet er ook niet makkelijk uit moet ik zeggen.
Dat het begin van de eerste boulder lastig is.quote:
Komt nog steeds nog maar tot de 5 punten!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brit laat even zien hoe het moet
Dat is volgens mij gewoon de schoonmaker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt wel alsof die Australiër dit voor het eerst doet
Ik ook wel met meerdere sporten hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ben ik met alle sporten geweest, reken het hem niet te hard aan.
Ah, zal wel een weddenschapje zijn geweest dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon de schoonmaker.
Hebben ze ook een combined WB of niet?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:19 schreef Redefine het volgende:
Klimmen heb ik nog wel wat delen van wereldbekers gezien. Scheelt ook wel dat ES die uitzend.
Doet hij beter dan de Zuid-Afrikaan!quote:
Nouja dit. Ik kan niet onthouden wat iedereen gescoord heeft op de vorige wandquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou wel graag wat scores in beeld hebben.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://olympics.com/en/p(...)nd-lead/sfnl000100--quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik niet. Ik heb het niet bijgehouden en meestal niet een hele wedstrijd gezien. @heywoodu zal dat wel weten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze ook een combined WB of niet?
Gewoon NOS, volgens mij van Gracenote.quote:
Ook al brons op het wk in lead!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Brit is zeker zo eentje die goed is in Boulder en heel slecht in Lead?
Je hebt de hoofdlijn (zoals ie bedacht is door de makers), daar is een term voor maar die ben ik even vergeten. En dan heb je nog een paar variaties waar zelfs de maker niet aan gedacht heeft, dat heeft ook een bepaalde naam die ik vergeten ben.quote:
De NOS is wel de laatste plek waar ik LT zou verwachtenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon NOS, volgens mij van Gracenote.
Zolang je de greep (van 5/10/25 punten) gecontroleerd vast houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer heb je die punten binnen? Snap er nog heel weinig van.
Staan op de muur aangegeven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Staat in de OP!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
In de World Cup zijn er aparte standen voor lead, boulder en speed. Een overall ranking was er ooit wel, maar volgens mij niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het niet bijgehouden en meestal niet een hele wedstrijd gezien. @:heywoodu zal dat wel weten.
Als je dat deel gebruikt, aantikken is dus niet genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Totaal anders, vooral Russenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef kilon het volgende:
Zijn er bij ijsklimmen nou veel andere atleten in de top? En zo ja, waarom is dat nog niet op de Winterspelen
Nog niet.quote:
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
25 moet je overigens met twee handen vasthouden, bij 5/10 is 1 hand voldoende
Daar stond echt heel duidelijk bij dat het alleen voor de 25 geldtquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet wanneer je de punten echt binnenhaalt. Aantikken is dus niet genoeg lees ik hieronder.
Zone en topquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".
Ook twee tussenpunten, maar dat waren gewoon 1 en 2.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".
Score systeem lijkt sterk verbeterd te zijn ja. Ook met de meerdere tussenpunten bij de boulders.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zone en top
Maar het format is nu anders, toen was het de combined met boulder, speed en lead, wat echt onzinnig was (maar wel nodig om op de Spelen te komen en dus top dat ze het zo gedaan hebben).
Vorige Spelen waren de regels anders. Toen moest je gewoon zo hoog mogelijk eindigen op elk onderdeel en werden de reguliere regels gebruikt (Tiebreakregels met aantal tops, gevolgd door aantal zones, gevolgd door aantal pogingen uit mijn hoofd en bij lead/speed spreekt de winnaar voor zich), en dan werden je klasseringen vermenigvuldigd om tot een resultaat te komenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker, voor de combinatiewedstrijd is dat ideaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Score systeem lijkt sterk verbeterd te zijn ja. Ook met de meerdere tussenpunten bij de boulders.
Dit was echt het kutste en meest onnavolgbare scoresysteem wat ik in welke sport dan ook ooit heb gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan werden je klasseringen vermenigvuldigd om tot een resultaat te komen
Waarschijnlijk omdat nazaten van de stamvader relatief veel zonen hebben gekregen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heten er zoveel Afrikanen Janse van Rensburg?
Had ook al gescoord op boulder 3!quote:
Het is ook vrij lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom lijkt dit zo onmogelijk.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heten er zoveel Afrikanen Janse van Rensburg?
quote:De naam "Janse van Rensburg" komt voort uit de Nederlandse koloniale geschiedenis in Zuid-Afrika. Deze achternaam is samengesteld uit een patroniem en een geografische aanduiding.
1. **Nederlandse Kolonisten**: Tijdens de 17e eeuw vestigden veel Nederlanders zich in Zuid-Afrika, voornamelijk aan de Kaap de Goede Hoop. Deze Nederlandse kolonisten brachten hun namen en naamgevingsgebruiken mee.
2. **Patroniem**: "Janse" betekent "zoon van Jan". Dit was een veelvoorkomende manier van naamgeving in Nederland, waar de naam van de vader werd gebruikt als basis voor de achternaam van de kinderen.
3. **Geografische Herkomst**: "Van Rensburg" verwijst naar een plaatsnaam of een geografische locatie. In dit geval kan "Rensburg" verwijzen naar een specifieke plaats waar de familie oorspronkelijk vandaan kwam.
Door de tijd heen zijn deze namen in Zuid-Afrika wijdverspreid geraakt. Nederlandse kolonisten vermengden zich met andere Europese groepen en inheemse bevolkingsgroepen, waardoor namen zoals "Janse van Rensburg" steeds vaker voorkwamen. Dit fenomeen is vergelijkbaar met hoe bepaalde namen in andere voormalige koloniën wereldwijd verspreid zijn geraakt.
Morgen Janja zal er wel simpel uit zienquote:
Totaal gemist dan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ook al gescoord op boulder 3!
ChatGPT gokt maar wat.quote:
Mist wel Murray.quote:
Mag ook wel met z'n bijna gratis startbewijs op de Afrikaanse qualifier, waar acht van de acht deelnemers in de finale - en dertien van de veertien in totaal - uit Zuid-Afrika kwamen.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ook wel met z'n bijna gratis startbewijs op de Afrikaanse qualifier, waar acht van de acht deelnemers uit Zuid-Afirka kwamen.
Laatst alinea weet ik niet helemaal maar de rest klopt in principe wel. De naam Janse van Rensburg in Zuid-Afrika stamt ook uit de 17e eeuw.quote:
'Kijk mama zonder handen.'quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen Janja zal er wel simpel uit zien
Het open ZAK dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ook wel met z'n bijna gratis startbewijs op de Afrikaanse qualifier, waar acht van de acht deelnemers in de finale - en dertien van de veertien in totaal - uit Zuid-Afrika kwamen.
Per poging om punt te bereiken 0,1 eraf.quote:
Interessant.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Per poging om punt te bereiken 0,1 eraf.
Het begin is een demonstratie van hoe het gaat als jij het zou proberenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Het leukste is misschien nog wel hoe alles in het begin echt onmogelijk lijkt en dan komt iemand verder waardoor het allemaal juist te makkelijk lijkt.
Denk dart veel mensen niet eens van de grond zouden komen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het begin is een demonstratie van hoe het gaat als jij het zou proberen
Oranje hoedje meenemen, dan kunnen we meteen kijken of wij jou zien!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Beter heb ik kaartjes in de schaduw voor dit
Ik ben voor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oranje hoedje meenemen, dan kunnen we meteen kijken of wij jou zien!
Die heb ik, komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oranje hoedje meenemen, dan kunnen we meteen kijken of wij jou zien!
daar krijg je in Japan goed voor betaaldquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat maken van deze boulder'problemen' lijkt me ook een vak apart.
Hoedje gaat af als ik een camera voor m'n smoel heb zodat jullie niet weten dat ik het benquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:54 schreef kilon het volgende:
[..]
En een briefje met de groeten aan ons voor als er een camera voor je neus is
Dat vindt Flohé ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef Felagund het volgende:
Nog geen tops is toch wel wat teleurstellend.
Bijna!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef Felagund het volgende:
Je kon niet kiezen tussen de tribune en gewoon de stoeltjes?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Michael gaat dit niet winnen als de tops niet begint te lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef Felagund het volgende:
Schaduwplekken zijn voor de elite. Elite is niet voor niets een Frans woord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kon niet kiezen tussen de tribune en gewoon de stoeltjes?
Misschien hebben ze aircoquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Het feit dat ik überhaupt al kaartjes kon kopen voor dit was een wereldwonder, die luxe had ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kon niet kiezen tussen de tribune en gewoon de stoeltjes?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel nog een klein beetje in de war over de volgorde.
Je komt op voor boulder 1. Na 5 minuten ga je volgens de live timing niet meteen naar boulder 2. Dus wisselt dat telkens zo af?
Boulder - rust - boulder - rust - boulder - rust - boulder?
Ach, ik ga bij 36 graden de hele middag op een strandpaviljoen in de zon zitten met een biertje. Dan moet daar naar wat sport kijken ook wel lukken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik überhaupt al kaartjes kon kopen voor dit was een wereldwonder, die luxe had ik niet.
Ik zit op de stoeltjes of helemaal vooraan op de tribune, weet alleen nog niet precies waar.
Zo te lezen ben je helemaal niet in de warquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel nog een klein beetje in de war over de volgorde.
Je komt op voor boulder 1. Na 5 minuten ga je volgens de live timing niet meteen naar boulder 2. Dus wisselt dat telkens zo af?
Boulder - rust - boulder - rust - boulder - rust - boulder?
Als fok user moet je zolderkamers toch wel gewend zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga absoluut sterven op de zolder waar ik overnacht.
Hij begint en staat meteen al geen laatste meer.quote:
Met aircoquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als fok user moet je zolderkamers toch wel gewend zijn.
Wanneer?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met airco
Ik zit trouwens op de stoeltjes in het midden bijna achteraan, daar moeten jullie het oranje hoedje zoeken. Vol met m'n bakkes in de zon.
Vergeet je verrekijker nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met airco
Ik zit trouwens op de stoeltjes in het midden bijna achteraan, daar moeten jullie het oranje hoedje zoeken. Vol met m'n bakkes in de zon.
Cool. Fors betaald voor die sessie met alleen de kwartfinales speed, dus 8 x 6 seconden?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool. Fors betaald voor die sessie met alleen de kwartfinales speed, dus 8 x 6 seconden?
Vrijdag is de finale boulder/lead heren. Beste sessie mogelijk lijkt mij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool. Fors betaald voor die sessie met alleen de kwartfinales speed, dus 8 x 6 seconden?
Ik dacht leadquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben benieuwd of hij even schrokquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag is de finale boulder/lead heren. Beste sessie mogelijk lijkt mij.
Ja dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben benieuwd of hij even schrok
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je had me wel heel even, want ik opende direct het programmaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou ook schrikken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat idee begin je te krijgen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de routes wellicht net iets té moeilijk?
V0 in my gymquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is beter dan te makkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Janse van Rensburg kan toppen is het ook niet leuk, maar als helemaal niemand kan toppen heb je ook weinig aan.quote:
Ik heb nog hoop op Narasaki.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Janse van Rensburg kan toppen is het ook niet leuk, maar als helemaal niemand kan toppen heb je ook weinig aan.
Buiten Schubert nog wel 3 die in principe beter zijn op boulder dan lead.quote:
We wachten sowieso nog op dé topper in het klimmen van tegenwoordig, Anraku.quote:
Die bezweek vorig jaar wel onder de druk van de Prumjer liek op het WKquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We wachten sowieso nog op dé topper in het klimmen van tegenwoordig, Anraku.
Vorige keer was raar, dit is normaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:29 schreef Moira het volgende:
Is dat trouwens nieuw met de punten van 5/10/25 ipv zone en top? Of was dat vorige keer ook?
Combined is veranderd ja qua puntentelling.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:29 schreef Moira het volgende:
Is dat trouwens nieuw met de punten van 5/10/25 ipv zone en top? Of was dat vorige keer ook?
Altijd bij deze sportquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg hier gewoon zelf zweethanden van
Dadelijk glijden je vingers uit over het toetsenbord!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg hier gewoon zelf zweethanden van
Nouja, normaal vergeleken met wat? Niet met de world cups iigquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer was raar, dit is normaal.
Mag nog als je 16 bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bezweek vorig jaar wel onder de druk van de Prumjer liek op het WK
Maar zone/top is toch juist normaal. In de wereldbeker in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer was raar, dit is normaal.
Ik krijg zweethanden van lead doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Altijd bij deze sportvooral bij Lead
Nee, die simpele meuk altijd bij het (beach)volleybal en dat gedwongen roepen van altijd dezelfde riedeltjes (BLOCK, BLOCK)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
ALLEZ
Kunnen ze niet even de dj van het volleybal om advies vragen?
Zou dat een vrouwending zijn? Jij, @DeLuna, mijn vriendin heeft echt exact hetzelfde, en zelf heb ik dat totaal nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Altijd bij deze sportvooral bij Lead
Hier is het tot nu toe niets anders dan allez geweestquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die simpele meuk altijd bij het (beach)volleybal en dat gedwongen roepen van altijd dezelfde riedeltjes (BLOCK, BLOCK)![]()
Zou me niks verbazen als vrouwen eerder aanleg hebben voor zweethanden-by-proxyquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou dat een vrouwending zijn? Jij, @:DeLuna, mijn vriendin heeft echt exact hetzelfde, en zelf heb ik dat totaal niet
Deze puntentelling is speciaal voor combined ja, zodat punten van boulder en lead worden opgeteld. Bij lead begin je pas te scoren bij de laatste 40 grepen. 4 bij de 10 hoogste, 3 bij de 10 daaronder, en daarna 2 en 1. 0.1 als je een '+' scoort.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Nouja, normaal vergeleken met wat? Niet met de world cups iig
Biedt wel hoop voor vrijdag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Montov het volgende:
Regie is belabberd ja. Teveel publiek in beeld.
Begint om 11.45 toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Moira het volgende:
Allright ik schakel over naar turnen, moet deze halve finale toch nog vanaf het begin terugkijken
Ik heb nog een leuk filmpje voor je!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als vrouwen eerder aanleg hebben voor zweethanden-by-proxy
Turnen? Nu al?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Moira het volgende:
Allright ik schakel over naar turnen, moet deze halve finale toch nog vanaf het begin terugkijken
Thanks!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze puntentelling is speciaal voor combined ja, zodat punten van boulder en lead worden opgeteld. Bij lead begin je pas te scoren bij de laatste 40 grepen. 4 bij de 10 hoogste, 3 bij de 10 daaronder, en daarna 2 en 1. 0.1 als je een '+' scoort.
En dan bij boulder de punten die je scoort en 0.1 eraf voor elke poging na de eerste (om hem te halen)
Ja, begint op tijdquote:
Het begint nu pas leuk te worden, laat de rest maar zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef Moira het volgende:
Hell no slotdag turnen met prio en dan de rest vd week klimmenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint nu pas leuk te worden, laat de rest maar zitten.
Ziedend.quote:
Eerst herenquote:
Hele film gezien, hele film zweethandjes gehadquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk filmpje voor je!
Die kleine Chinees kwam niet bij die 10 steeds.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij B4 lijkt die 25 relatief makkelijk te doen als je de 10 hebt.
Volgens mij max 2 tegelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:42 schreef kilon het volgende:
Zijn ze in de finale ook met 4 tegelijk bezig? Dat lijkt me niet met maar 8 klimmers en dat volgt het ook makkelijker.
Al besproken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:45 schreef kilon het volgende:
Schubert kan ook wel een aardig muziekje schrijven.
Ik meen dat er eerst 4 op de eerste boulder gaan, dan gaat de vijfde tegelijk met de eerste op de tweede boulder etc.quote:
Dat is nu, maar in de finale werken ze per boulder.. maar kan op de OS anders zijn, maar denk het nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meen dat er eerst 4 op de eerste boulder gaan, dan gaat de vijfde tegelijk met de eerste op de tweede boulder etc.
Dat is nu helemaal niet. Nu gaat de nummer 3 tegelijk met de nummer 1 op de eerste boulder, en daarna 1-3-5, 1-3-5-7, 3-5-7-9 etc.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is nu, maar in de finale werken ze per boulder..
Er gaan er nu al 8 door enkel op basis van Boulder?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef kilon het volgende:
Hannes staat nu 6e en er kan nog maar een iemand overheen, dus dat is een finale voor Belgie
Nee, lead moet er nog bij worden geteld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er gaan er nu al 8 door enkel op basis van Boulder?
Oh, dat was dan misleidend op de site. Ach, nog netjes gedaan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, lead moet er nog bij worden geteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |