Aan het klimmen, ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet ChatGPT ook wat over de kansen voor de Nederlandse deelnemers?
Bij het Kanovaren verzon ChatGPT ook gewoon een paar deelnemersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet ChatGPT ook wat over de kansen voor de Nederlandse deelnemers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vind het toch wel extra bijzonder dat 'ie twee namen bedenkt maar dan ook een daadwerkelijk bestaande subtopper uit een totaal ander land erbij paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was dé ontdekking van de vorige spelen voor mij ook jaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Moira het volgende:
Tvp want ik vond dit prachtig 3 jaar geleden met jullie en heb wel stukjes van de world cups tussendoor gekeken en vind het leuk dat het nu gesplitst is
Daarom leuk dat het nu gesplitst isquote:Op maandag 29 juli 2024 21:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dé ontdekking van de vorige spelen voor mij ook ja
Leuke kijksport! (Vooral boulder en lead, speed vind ik minder aan)
Bij de Nederlandse was het helemaal stil, dus daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:00 schreef kilon het volgende:
Ik heb het gevoel dat Engels commentaar hier veel beter gaat zijn dan het Nederlandse.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:02 schreef kilon het volgende:
Hoewel ik me 3 jaar geleden had voorgenomen de wereldbekers te gaan volgen is dat er niet van gekomen, dus ik weet niet hoe de huidige krachtsverhoudingen zijn. Dat kijkt ook wel verfrissend.
Dit ben ik met alle sporten geweest, reken het hem niet te hard aan.quote:
Het komt niet vaak voor dat ik kan zeggen even goed te zijn als een Olympisch atleetquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
Hij komt niet ver. Dat kunnen wij ook nog.
Wat zeggie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Begin van B1 ziet er ook niet makkelijk uit moet ik zeggen.
Dat het begin van de eerste boulder lastig is.quote:
Komt nog steeds nog maar tot de 5 punten!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brit laat even zien hoe het moet
Dat is volgens mij gewoon de schoonmaker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt wel alsof die Australiėr dit voor het eerst doet
Ik ook wel met meerdere sporten hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ben ik met alle sporten geweest, reken het hem niet te hard aan.
Ah, zal wel een weddenschapje zijn geweest dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon de schoonmaker.
Hebben ze ook een combined WB of niet?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:19 schreef Redefine het volgende:
Klimmen heb ik nog wel wat delen van wereldbekers gezien. Scheelt ook wel dat ES die uitzend.
Doet hij beter dan de Zuid-Afrikaan!quote:
Nouja dit. Ik kan niet onthouden wat iedereen gescoord heeft op de vorige wandquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou wel graag wat scores in beeld hebben.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://olympics.com/en/p(...)nd-lead/sfnl000100--quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik niet. Ik heb het niet bijgehouden en meestal niet een hele wedstrijd gezien. @heywoodu zal dat wel weten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze ook een combined WB of niet?
Gewoon NOS, volgens mij van Gracenote.quote:
Ook al brons op het wk in lead!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Brit is zeker zo eentje die goed is in Boulder en heel slecht in Lead?
Je hebt de hoofdlijn (zoals ie bedacht is door de makers), daar is een term voor maar die ben ik even vergeten. En dan heb je nog een paar variaties waar zelfs de maker niet aan gedacht heeft, dat heeft ook een bepaalde naam die ik vergeten ben.quote:
De NOS is wel de laatste plek waar ik LT zou verwachtenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon NOS, volgens mij van Gracenote.
Zolang je de greep (van 5/10/25 punten) gecontroleerd vast houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer heb je die punten binnen? Snap er nog heel weinig van.
Staan op de muur aangegeven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Staat in de OP!quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
In de World Cup zijn er aparte standen voor lead, boulder en speed. Een overall ranking was er ooit wel, maar volgens mij niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het niet bijgehouden en meestal niet een hele wedstrijd gezien. @:heywoodu zal dat wel weten.
Als je dat deel gebruikt, aantikken is dus niet genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Totaal anders, vooral Russenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef kilon het volgende:
Zijn er bij ijsklimmen nou veel andere atleten in de top? En zo ja, waarom is dat nog niet op de Winterspelen
Nog niet.quote:
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
25 moet je overigens met twee handen vasthouden, bij 5/10 is 1 hand voldoende
Daar stond echt heel duidelijk bij dat het alleen voor de 25 geldtquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet wanneer je de punten echt binnenhaalt. Aantikken is dus niet genoeg lees ik hieronder.
Zone en topquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".
Ook twee tussenpunten, maar dat waren gewoon 1 en 2.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stonden er bij de vorige Spelen ook punten bij? Meestal staat er "start" en "top".
Score systeem lijkt sterk verbeterd te zijn ja. Ook met de meerdere tussenpunten bij de boulders.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zone en top
Maar het format is nu anders, toen was het de combined met boulder, speed en lead, wat echt onzinnig was (maar wel nodig om op de Spelen te komen en dus top dat ze het zo gedaan hebben).
Vorige Spelen waren de regels anders. Toen moest je gewoon zo hoog mogelijk eindigen op elk onderdeel en werden de reguliere regels gebruikt (Tiebreakregels met aantal tops, gevolgd door aantal zones, gevolgd door aantal pogingen uit mijn hoofd en bij lead/speed spreekt de winnaar voor zich), en dan werden je klasseringen vermenigvuldigd om tot een resultaat te komenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker, voor de combinatiewedstrijd is dat ideaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Score systeem lijkt sterk verbeterd te zijn ja. Ook met de meerdere tussenpunten bij de boulders.
Dit was echt het kutste en meest onnavolgbare scoresysteem wat ik in welke sport dan ook ooit heb gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan werden je klasseringen vermenigvuldigd om tot een resultaat te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |