SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Mij tover je niet uit de keuken hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers makenLach met een schone bips![]()
Gewoon restjes in een pan gooien, aan de kook brengen en zeer zeer zeer velen pepertjes toevoegen en dan morgenvroeg kan het echte genieten beginnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers maken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lasagne is makkelijk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers makenDo what you love, love what you do!![]()
De dag erna ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon restjes in een pan gooien, aan de kook brengen en zeer zeer zeer velen pepertjes toevoegen en dan morgenvroeg kan het echte genieten beginnen
Lach met een schone bips![]()
Smoothquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mij tover je niet uit de keuken hoor.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Patat is nog makkelijker.quote:
Verrotte aardappels patateren
Zelfde als Italiaans maar dan overal kerry over tyfen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?Lach met een schone bips![]()
Indiase lasagne dat klinkt als Italiaanse Tikka Massalaquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
En natuurlijk Uber mega super deluxe mega mega veel pepersquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als Italiaans maar dan overal kerry over tyfen.
Nou recept geroggeld voor HCquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk Uber mega super deluxe mega mega veel pepers
nou nee, wel die van het pakje van Knorr ofzo. en die smaakt mij primaquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?
owhja voor groenten koop macaroni groenten enzo die door die saus gooien de je maakt met gehakt en daarna melk en pakje kruiden uit het doosje.
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg dat ik zin heb in Indiaasquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Indiase lasagne dat klinkt als Italiaanse Tikka Massala
hij noemt lasagne
vandaar♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee, wel die van het pakje van Knorr ofzo. en die smaakt mij prima
owhja voor groenten koop macaroni groenten enzo die door die saus gooien de je maakt met gehakt en daarna melk en pakje kruiden uit het doosje.
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.![]()
ik zocht Indiase recepten Kreequote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.♡♡♡♡![]()
https://www.tasteofhome.com/recipes/chicken-curry-lasagna/quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zeg dat ik zin heb in Indiaas
hij noemt lasagne
vandaarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
beetje culinair doen dan? wat had je in gedachte om te maken dan?quote:
ben daar niet echt bekend mee nl?Do what you love, love what you do!![]()
Culinair doen in NL?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
beetje culinair doen dan? wat had je in gedachte om te maken dan?
ben daar niet echt bekend mee nl?
Gewoon het smerigste wat je kunt bedenken maken, klaar
ja wel beetje mijn specialiteit enzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is al heel knap van hem hoor
Kree gabber, als je voor een vrouw kookt als in een 2e of 3e date. Kom je dan serieus met zakjes knorr aanzetten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
beetje culinair doen dan? wat had je in gedachte om te maken dan?
ben daar niet echt bekend mee nl?Lach met een schone bips![]()
Wel een filmpje van maken. En deze keer niet met je rug naar de camera staanquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.![]()
dat weten hun toch niet????quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kree gabber, als je voor een vrouw kookt als in een 2e of 3e date. Kom je dan serieus met zakjes knorr aanzetten?
sowieso zou uit eten gaan dan wss na zoveel keer
quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.tasteofhome.com/recipes/chicken-curry-lasagna/![]()
Waar zijn de mensen die boos worden om ananas op pizza
dit topt het lijkt me
♡♡♡♡![]()
btw ik durf te wedden dat ook beter kan koken als meeste vrouwen. maargoed.
Dat proeven ze wel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten hun toch niet????
sowieso zou uit eten gaan dan wss na zoveel keer![]()
Chemische smaakjes blijven hangen.Lach met een schone bips![]()
zelfvertrouwen is iig aanwezigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef kree het volgende:
♡♡♡♡![]()
Italianen zijn sws dramamakers als je wat anders doet dan het originele receptquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
dit topt het lijkt meUw ADH vitamine Worst
WOOOOWWW SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef kree het volgende:
btw ik durf te wedden dat ook beter kan koken als meeste vrouwen. maargoed.![]()
Pakt popcorn.Lach met een schone bips![]()
Ik ben er wel zo een. Ananas op pizzaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
dit topt het lijkt me
kan je zonder verspakket of andere zakjes koken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef kree het volgende:
btw ik durf te wedden dat ook beter kan koken als meeste vrouwen. maargoed.Uw ADH vitamine Worst
you do youquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo een. Ananas op pizza
♡♡♡♡![]()
Koken is niet de mannen tegen de vrouwen wedstrijd hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef kree het volgende:
Als je het zelf lekker vindt, prima.Maar wat weet je ervan of vrouwen slecht koken?
![]()
Iemand nodigde me ooit uit voor een date bij haar thuis. Ze maakte pasta met saus uit een potje, verder niets. De pasta was zelfs nog niet helemaal gaar. Maar het klikte wel en ik heb haar later een korte kook cursus voor haar verjaardag cadeau gegeven (vond ze hartstikke leuk)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kree gabber, als je voor een vrouw kookt als in een 2e of 3e date. Kom je dan serieus met zakjes knorr aanzetten?
Dus misschien is dat zakje Knorr helemaal niet zo erg, als de rest van de date wel leuk is![]()
Ik koop een ananas en bestel een pizza, en als de pizza komt flikker ik die ananas de tuin in.quote:Lach met een schone bips![]()
DAN.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef kree het volgende:
btw ik durf te wedden dat ook beter kan koken als meeste vrouwen. maargoed.![]()
Italianen eten hun pizza met mes en vork. Niemand hier die gaat lopen miepen als je zegt dat je je pizza met je vingers eetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
dit topt het lijkt me![]()
Was dit je date?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand nodigde me ooit uit voor een date bij haar thuis. Ze maakte pasta met saus uit een potje, verder niets. De pasta was zelfs nog niet helemaal gaar. Maar het klikte wel en ik heb haar later een korte kook cursus voor haar verjaardag cadeau gegeven (vond ze hartstikke leuk)
Dus misschien is dat zakje Knorr helemaal niet zo erg, als de rest van de date wel leuk is
Uw ADH vitamine Worst
je bent welkom om te proberen keer net als rest trouwensquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
dit topt het lijkt me
Doe ik ook, en drink er water bij... Mes, vork, water.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Italianen eten hun pizza met mes en vork. Niemand hier die gaat lopen miepen als je zegt dat je je pizza met je vingers eetLach met een schone bips![]()
jawel alleen voor mezelf doe ik de moeite er niet voor?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je zonder verspakket of andere zakjes koken?Do what you love, love what you do!![]()
Ohja, dat was ook al zoiets: geen wijn bij pizzaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik ook, en drink er water bij... Mes, vork, water.Bier mocht dan weer wel
![]()
![]()
zondequote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik koop een ananas en bestel een pizza, en als de pizza komt flikker ik die ananas de tuin in.Uw ADH vitamine Worst
Domino's en NY pizza een pizza noemen is in mijn ogen al een lijfstraf waardquote:![]()
Maar ja ben wel echt serieus een pizza liefhebber pur sang.Lach met een schone bips![]()
Is een gods zonde om een ananas binnen 450km van een pizza te hebben iddquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze man snapt!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een gods zonde om een ananas binnen 450km van een pizza te hebben iddLach met een schone bips![]()
Heb nog wat kunnen doen vandaag. Het laatste stuk EPDM (dakfolie) gelijmd richting de garage, en de eerste daklijsten erop gemonteerd (voor en achterkant) (voorboren om de 30cm en met speciale schroeven en EPDM-kit monteren). Daarna had ik er de puf niet meer voorquote:(beetje overwerkt denk ik, kan geen echte meters maken, en ik ben al een week aan het werk in mijn vakantie
) Tis ook zo bloedverziekend heet bovenop dat dak nu. Zelfs als de zon niet schijnt
![]()
De daklijst komt uiteraard rondom, maar morgen gaan we eerst genieten van 4 dagen Berlijn. Hopelijk kom ik niet terug naar een veregende overkapping![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ook niet echt fan van eigenlijk. maar iedereen zijn smaakquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat er geen ananas bij een pizza in de buurt moet komen.
Er zijn mensen voor velen malen minder bruut afgemaaktquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een gods zonde om een ananas binnen 450km van een pizza te hebben iddachteraf als nagerechtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een gods zonde om een ananas binnen 450km van een pizza te hebben iddUw ADH vitamine Worst
Ik vind pizza heerlijk
Ik vind ananas ook heerlijk
Ik vind haring heerlijk, en slagroom ook.
Sommige combinaties moet je gewoon niet willenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik denk dat met wat je gedaan hebt en de weersvoorspellingen je wel goed zit maat. Geniet ff van je tijd weg, dat is ook echt nodig voor ieder mens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb nog wat kunnen doen vandaag. Het laatste stuk EPDM (dakfolie) gelijmd richting de garage, en de eerste daklijsten erop gemonteerd (voor en achterkant) (voorboren om de 30cm en met speciale schroeven en EPDM-kit monteren). Daarna had ik er de puf niet meer voor(beetje overwerkt denk ik, kan geen echte meters maken, en ik ben al een week aan het werk in mijn vakantie
) Tis ook zo bloedverziekend heet bovenop dat dak nu. Zelfs als de zon niet schijnt
![]()
De daklijst komt uiteraard rondom, maar morgen gaan we eerst genieten van 4 dagen Berlijn. Hopelijk kom ik niet terug naar een veregende overkapping![]()
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Soms zouden oude wetten weer in het leven geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor velen malen minder bruut afgemaaktLach met een schone bips![]()
we moeten wel denken mensen dat er mensen geen brood hebben om te eten, en die doen moord voor iets als er wat te eten is zelfs met ananas op pizza.Do what you love, love what you do!![]()
Stuur ze die ananas dan!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:16 schreef kree het volgende:
we moeten wel denken mensen dat er mensen geen brood hebben om te eten, en die doen moord voor iets als er wat te eten is zelfs met ananas op pizza.Lach met een schone bips![]()
Jij prefereert een ananas boven een espresso of een gelato?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo werkt dat niet he.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:16 schreef kree het volgende:
we moeten wel denken mensen dat er mensen geen brood hebben om te eten, en die doen moord voor iets als er wat te eten is zelfs met ananas op pizza.![]()
minste van het probleem, andere sturen we op met geld verdiend met bandje en goeie doel... water is meer het doel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik drink geen koffie in de avondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij prefereert een ananas boven een espresso of een gelato?Uw ADH vitamine Worst
Jij prefereert een ananas boven een espresso of een gelato?quote:Dan stuur je ze maar alle pizza met ananas en patat, maar ik denk dat je daar juist de hongersnood mee vergrootquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:16 schreef kree het volgende:
we moeten wel denken mensen dat er mensen geen brood hebben om te eten, en die doen moord voor iets als er wat te eten is zelfs met ananas op pizza.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het moest eigenlijk af zijn vóór mijn vakantie. Ik had er ruim 6 weken voor uitgetrokken, maar door die kloteregen heb ik 2 -3 weken vertraging opgelopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat met wat je gedaan hebt en de weersvoorspellingen je wel goed zit maat. Geniet ff van je tijd weg, dat is ook echt nodig voor ieder mens.
Ik snap ook echt wel wat je probeert te zeggen maat, maar pizza topics zijn daar niet echt het juiste moment voor. En ben wel eens met je, shit zou veel eerlijker verdeeld moeten worden. Maar je kunt je ogen er ook niet voor sluiten dat we hier verdomd verwend zijn geraakt. En dat heeft ook zijn doorslag op reacties van mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
minste van het probleem, andere sturen we op met geld verdiend met bandje en goeie doel... water is meer het doel.Lach met een schone bips![]()
Ahja Pizza met friet een keer op een Italiaanse camping gehad
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er komt morgen en zaterdag nog regen daarna droogt alles snel als ik de berichten zie. No worries dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk af zijn vóór mijn vakantie. Ik had er ruim 6 weken voor uitgetrokken, maar door die kloteregen heb ik 2 -3 weken vertraging opgelopenLach met een schone bips![]()
Het is nog niet 100% waterdicht richting de garage, en het kan nog inregenen op de randen waar geen daktrim zit, maar dat zal beperkt zijn. Hoop ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat met wat je gedaan hebt en de weersvoorspellingen je wel goed zit maat. Geniet ff van je tijd weg, dat is ook echt nodig voor ieder mens.
Ik vind t wel n beetje grappig dat jij grapjes vaak niet begrijpt..quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
minste van het probleem, andere sturen we op met geld verdiend met bandje en goeie doel... water is meer het doel.♡♡♡♡![]()
mis je de doel en missie van "ons" wss. wamt moeten ze zelf kunnen maken en dan in eerste instantie is er water nodig en meel enzo.....quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij prefereert een ananas boven een espresso of een gelato?
[..]
Dan stuur je ze maar alle pizza met ananas en patat, maar ik denk dat je daar juist de hongersnood mee vergroot
daarom ben ik fan van wie er ook gaan enzo. btw op eigen kosten en dat brengen. dat is doel van bandje waar ik in speel en mijn doel en waarom ik erachter sta,. kleinschalig dus en direct.Do what you love, love what you do!![]()
Droogt met de voorspelde zon en warmte net zo snel weer, zal geen schade doen denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is nog niet 100% waterdicht richting de garage, en het kan nog inregenen op de randen waar geen daktrim zit, maar dat zal beperkt zijn. Hoop ikLach met een schone bips![]()
klopt, maar blijf proberenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap ook echt wel wat je probeert te zeggen maat, maar pizza topics zijn daar niet echt het juiste moment voor. En ben wel eens met je, shit zou veel eerlijker verdeeld moeten worden. Maar je kunt je ogen er ook niet voor sluiten dat we hier verdomd verwend zijn geraakt. En dat heeft ook zijn doorslag op reacties van mensen.
TrusteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: