SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Mij tover je niet uit de keuken hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers makenLach met een schone bips![]()
Gewoon restjes in een pan gooien, aan de kook brengen en zeer zeer zeer velen pepertjes toevoegen en dan morgenvroeg kan het echte genieten beginnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers maken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lasagne is makkelijk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik google recepten, misschien kan ik dit weekend iets lekkers makenDo what you love, love what you do!![]()
De dag erna ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon restjes in een pan gooien, aan de kook brengen en zeer zeer zeer velen pepertjes toevoegen en dan morgenvroeg kan het echte genieten beginnen
Lach met een schone bips![]()
Smoothquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mij tover je niet uit de keuken hoor.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Patat is nog makkelijker.quote:
Verrotte aardappels patateren
Zelfde als Italiaans maar dan overal kerry over tyfen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?Lach met een schone bips![]()
Indiase lasagne dat klinkt als Italiaanse Tikka Massalaquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
En natuurlijk Uber mega super deluxe mega mega veel pepersquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als Italiaans maar dan overal kerry over tyfen.
Nou recept geroggeld voor HCquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk Uber mega super deluxe mega mega veel pepers
nou nee, wel die van het pakje van Knorr ofzo. en die smaakt mij primaquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb jij het recept van indiase lasagne voor me ?
owhja voor groenten koop macaroni groenten enzo die door die saus gooien de je maakt met gehakt en daarna melk en pakje kruiden uit het doosje.
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg dat ik zin heb in Indiaasquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Indiase lasagne dat klinkt als Italiaanse Tikka Massala
hij noemt lasagne
vandaar♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee, wel die van het pakje van Knorr ofzo. en die smaakt mij prima
owhja voor groenten koop macaroni groenten enzo die door die saus gooien de je maakt met gehakt en daarna melk en pakje kruiden uit het doosje.
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.![]()
ik zocht Indiase recepten Kreequote:Op donderdag 25 juli 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee, wel die van het pakje van Knorr ofzo. en die smaakt mij prima
als echte resultaat geraspte kaas zakje en even laten gratineren erboven op, succes gegarandeerd.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: