SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh, dat is niet in de buurt, nee.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is niet in de buurt, nee.
The Stones - Paint it black
Ik zou iemand met een zwaard nooit op die manier vertrouwen. Je hoofd ligt nog net niet op een hakblok.quote:
Andere tijden....quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou iemand met een zwaard nooit op die manier vertrouwen. Je hoofd ligt nog net niet op een hakblok.
Heb jij nog speciale gevoelens bij dit nummer, Melting?quote:
Nee, eigenlijk niet. Er wordt soms gezegd dat dit het Brabants volkslied moet worden. Wat mij betreft niet hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij nog speciale gevoelens bij dit nummer, Melting?
Mee eens. Als je een goede stem hebt wil niet zeggen dat elk nummer mooi is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit gekrijs kan ik niet zo goed hebben
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
The Moody Blues - Nights in White Satin
Is ze al weer veilig thuis?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Ben wel blij dat mijn dochter die leeftijd al een tijd voorbij is.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heb je deze beide nummers zaterdag ook gedraaid.
Ja, ze is prima thuisgekomen gelukkig.quote:
Toch weer gerust gesteld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is prima thuisgekomen gelukkig.
Dank je wel Melting. Was gezellig met leuke muziek!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank beide voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
Fijne avond en voor straks welterusten.
[ afbeelding ]
Ah, ik wilde net melden dat ik ivm een stroomstoring hier even niet kon luisteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:25 schreef DJ11 het volgende:
(was van plan om uit te zenden, maar stel het toch even uit; wellicht komende week ergens)
Stroomstoring is altijd vervelend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef livelink het volgende:
Hopelijk hebben we om 21.00 dan weer stroom.
Jij bent inmiddels weer richting huis aam het gaan?quote:
Welkom en tevens goede avond, livelink.quote:
Welkom en een goede avond ook voor BasEnAad.quote:
Wel even wennen, geen plaatjes uit het jaar kruikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Vanavond alleen maar nummers uit de jaren 80.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel even wennen, geen plaatjes uit het jaar kruik
Ja, verwachte eindtijd was tussen 21.15 en 22.15, maar ze hadden het eerder opgelost.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en tevens goede avond, livelink.
Stroomstoring opgelost?
Een ethisch verantwoorde uitzending!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Vanavond alleen maar nummers uit de jaren 80.![]()
Ze hebben er vanwege Radio 49 extra vaart achter gezet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, verwachte eindtijd was tussen 21.15 en 22.15, maar ze hadden het eerder opgelost.
Dat wist ik inderdaad niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Een cover waarvan de meeste mensen niet weten dat het een cover is
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben er vanwege Radio 49 extra vaart achter gezet.
Wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Een cover waarvan de meeste mensen niet weten dat het een cover is
Is ook wel een catchy nummer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik zelfs nog gekocht als singletje.
Lou Rawls - Fine brown frame
Oud grapje hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Elf heeft zijn lolbroek aangetrokken vanavond
In dat geval.... .welkom Symph.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De app wilde niet starten, maar het is eindelijk gelukt na een harde reset van mijn ipad.
Ik ben hier tot donderdagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval.... .welkom Symph.
Ben je al op de terugweg? Of plak je er nog een weekje extra aan vast?
Octopussy zegt me dan weer helemaal niks.quote:
Ik ben sowieso niet zo’n James Bond fanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Octopussy zegt me dan weer helemaal niks.
James Bond film.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds in Duitsland?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik was vandaag in een stad waar de haven volledig droog valt tijdens eb. Dat zag er best bizar uit.
Dat is een van de slechtere James Bond filmsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mee eens wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtere James Bond films
Bijzonder inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik was vandaag in een stad waar de haven volledig droog valt tijdens eb. Dat zag er best bizar uit.
quote:
Dat lijkt me wel bijzonder om te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
All time high heeft ook helemaal geen Bond-vibes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtere James Bond films
Vast wel, maar mij niet gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad.
Kon je ook wadlopen?
De boten liggen ook gewoon op de grondquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel bijzonder om te zien.
Ga je de spotvogel proberen te spotten?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik was in Husum. Sowieso een erg leuk stadje.
Morgen ga ik naar de Waddenzee vogels kijken.
quote:
Geen vissersstadje lijkt me?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De boten liggen ook gewoon op de grond
In de UK heb je dat heel veelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De boten liggen ook gewoon op de grond
Behoorlijk eindje op Denemarken aan, zie ik. Ik ga eens kijken of ik met Streetview iets kan zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Hier zie je dat bij de eilanden ook wel.quote:
Die hoop ik nog wel eens tegen te komen, maar die ga ik daar niet tegen komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je de spotvogel proberen te spotten?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die hoop ik nog wel eens tegen te komen, maar die ga ik daar niet tegen komen.
Ik hoopt een hoop roofvogels te gaan zien, maar het enige dat ik op dat gebied zie is sperwers en nog meer sperwers. En zwaluwen inmiddels echt in de duizendtallen en heel veel,kwikstaartjes
Het rammelt er van. In het natuurgebied waar ik van de week was zijn honderden nesten, en hier vlakbij zitten ook heel veel nesten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Duizenden zwaluwen.... dat is echt wel veel.
Je kunt ook met de boot naar Helgoland vanuit die buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou gek worden van het gepiep van die beestjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het rammelt er van. In het natuurgebied waar ik van de week was zijn honderden nesten, en hier vlakbij zitten ook heel veel nesten.
Ik ga nog naar Pellworm, dat vind ik wel ver genoeg. Daar een fiets huren en een rondje over het eiland maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je kunt ook met de boot naar Helgoland vanuit die buurt.
Co-founder of Duran Duran.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ja, dit heb ik geweten. Iets met Duffy of zo. Kiss Me.
Ik gok op de voornaam Patrick.
Vast genoeg vogels te spotten. Hopelijk waait het niet al te hard als je wil gaan fietsen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga nog naar Pellworm, dat vind ik wel ver genoeg. Daar een fiets huren en een rondje over het eiland maken.
Niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De conclusie van Symph is dat Denen geen leuke mensen zijn
Het zijn gelukkig geen duizenden scholeksters, dan word je pas gek van de herriequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van het gepiep van die beestjes.
Allemaal vooroordenenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De conclusie van Symph is dat Denen geen leuke mensen zijn
En echt overal die vlaggetjes hequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen aardige Denen tegengekomen, maar dan ook echt niet.
Ik vraag me wel af wat er in die pannenkoeken zat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Maar helemaal naar Noord-Duitsland om vogels te kijken... Ooit waren deze luistervinken goed genoeg voor Symphonic.
[ afbeelding ]
Heb je deze met Sinterklaas cadeau gekregen?quote:
Waarschijnlijk de poedersuiker per ongeluk omgewisseld met een ander poeder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er in die pannenkoeken zat?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de poedersuiker per ongeluk omgewisseld met een ander poeder.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Eén letter omdraaien en je krijgt ineens een lijflied voor barbecue-fans
Het was bruine basterdsuikerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de poedersuiker per ongeluk omgewisseld met een ander poeder.
De Sint heeft me een vroeg kadootje gegeven, zodat ik geen last meer heb van die achterlijke advertentie (s)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je deze met Sinterklaas cadeau gekregen?
Brown sugar?quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Maar helemaal naar Noord-Duitsland om vogels te kijken... Ooit waren deze luistervinken goed genoeg voor Symphonic.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n eendagsvlieg die ik nooit onthou
Het zegt mij ook maar heel vaag iets. Weleens gehoord, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n eendagsvlieg die ik nooit onthou
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:35 schreef brother52 het volgende:
Als ik zulke liedjes schreef zou ik ook gaan janken denk ik.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:35 schreef brother52 het volgende:
Als ik zulke liedjes schreef zou ik ook gaan janken denk ik.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer weet ik de artiest niet meer.best erg
Heel herkenbaar. Ik zing het zo mee, maar heb ook geen idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer weet ik de artiest niet meer.best erg
Zo werkte ze onder andere met Stevie Nicks, Joe Walsh, Jim Steinman, Don Henley, Tom Petty en Kenny Loggins.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij was ze eigenlijk achtergrondzangeres
Niet voor niks denk ik danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de voorgrond treden had ze niet moeten doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op de voorgrond treden had ze niet moeten doen.Een volledig terechte ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat een zeiknummerJuin uit Eigen Tuin!
De zang is niet slecht, maar het is inderdaad zo'n gedateerde draak. Muzikaal niet eens een slecht nummer, maar na 20 seconden denk je: we moeten nog 4 minuten...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een volledig terechte ook.
Wat was dat een zeiknummer
Dat is zo knap he, veel talent en duizenden uren oefenen om zo je stem als instrument te kunnen gebruiken. Live zo perfect klinken is bijzonder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Vanochtend was ik in het slot van Husum.
Daar was vanavond een concert van de operavereniging die vanavond allemaal,solo optredens hebben.
Ze hadden vanochtend generale repetitie. Bij een paar zangers en zangeressen had ik echt het kippenvel op de armen staan. Spatje zuiver en met het juiste gevoel.
Dat vind ik dan toch wel een tekortkoming hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt zo’n band waar ik 1 nummer van op kan noemen, en dat is niet deze.
Ken het overigens wel.
Het begin vind ik inderdaad nog wel aardig, maar heel snel verzandt het in een eindeloze move closer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De zang is niet slecht, maar het is inderdaad zo'n gedateerde draak. Muzikaal niet eens een slecht nummer, maar na 20 seconden denk je: we moeten nog 4 minuten...
Absoluut…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is zo knap he, veel talent en duizenden uren oefenen om zo je stem als instrument te kunnen gebruiken. Live zo perfect klinken is bijzonder.
Niks mis met INXS, maar verder dan Never tear us apart kom ik niet (en dat vind ik een fantastisch nummer)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel een tekortkoming hoorMisschien moet ik de Melting-Dido-behandeling komende tijd maar eens op je loslaten. Original Sin, Suicide Blone, Never Tear Us Apart, Need You Tonight.... en nog veel meer goeds.
Ik was laatst met m'n ouders in Duitsland en toen we geen Nederlandse radio konden ontvangen, heb ik WDR4 maar aangezet. Ik herinnerde me dat jullie het daar wel eens over hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam hier in Duitsland toevallig een fantastische jaren 80 zender tegen op de dab.
NDR wil hier niet zo. 80s80s.de is echt prima te luisteren.
Die luisteren we thuis heel vaak, maar die is hier helaas ook niet te ontvangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was laatst met m'n ouders in Duitsland en toen we geen Nederlandse radio konden ontvangen, heb ik WDR4 maar aangezet. Ik herinnerde me dat jullie het daar wel eens over hebben
Da’s onze standaard thuiszenderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was laatst met m'n ouders in Duitsland en toen we geen Nederlandse radio konden ontvangen, heb ik WDR4 maar aangezet. Ik herinnerde me dat jullie het daar wel eens over hebben
* DJ11 maakt notities...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut…
[..]
Niks mis met INXS, maar verder dan Never tear us apart kom ik niet (en dat vind ik een fantastisch nummer)
In dit geval geen groot gemis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een uithoekje van de 80s dat volledig aan mij voorbij is gegaan....
Hij schreef veel muziek voor Duitse Krimi’squote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een uithoekje van de 80s dat volledig aan mij voorbij is gegaan....
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef livelink het volgende:
Dit nummer had ik heel erg ver weg weggestopt. Had daar mogen blijven
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Lovesongs are back again van Gut hoe heten ze ook alweer?
Ik zou voor een biertje gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Zal ik eerst nog wat fris nemen of meteen maar een biertje?
Waarom fris drinken als je ook bier kunt drinken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Kies een mooi biertje uit en laat weten welke het is gewordenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:58 schreef DJ11 het volgende:
1989 is deze.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Edie Brickel zo in de nineties geplaatst
Dan is er in ieder geval iets dat swingt bij dit nummer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg er hier een gratis disco bij (lees: de lamp in de keuken is bijna kapot en knippert)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval iets dat swingt bij dit nummer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit is gewoon de backing track van Disco Inferno
quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit is gewoon de backing track van Disco Inferno
Nee…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de benauwdheid? Ik heb er echt hoofdpijn van.
Hier komt de warmte ook opeens als een deken uit de lucht zetten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
ik heb gelukkig airco.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind het vandaag wel meevallen, gister had ik er veel meer last van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
Ik slaap niet geweldig en de warmte is nog steeds niet echt het huis uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
Hier is het heerlijk koel en windstil buiten, in Zuid-Gelderland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik postte dit in CUL SC: Heartache Avenue - Maisonettes
Nee, ik heb het er snel weggehaald…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kreeg je ook een reactie?
[ afbeelding ]
Ach, in een slowchat is het niet zo erg. Ik zit soms in zware discussies in POL of NWS zoiets te posten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik postte dit in CUL SC: Heartache Avenue - Maisonettes
Dat hadden ze laatst ook al een paar keer beloofd maar ik wacht nog steeds.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Why Do Fools Fall In Love - Diana Ross
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, in een slowchat is het niet zo erg. Ik zit soms in zware discussies in POL of NWS zoiets te posten.
Het staat wat knullig, maar er zijn soms nog minder relevantere posts daar…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, in een slowchat is het niet zo erg. Ik zit soms in zware discussies in POL of NWS zoiets te posten.
Ik ben door schade en schande wijs geworden: ik post nooit meer iets in die twee fora. Van de laatstgenoemde ben ik zelfs nog een blauwe maandag mod geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb zwaar respect voor NWS-mods.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben door schade en schande wijs geworden: ik post nooit meer iets in die twee fora. Van de laatstgenoemde ben ik zelfs nog een blauwe maandag mod geweest.
Zeker waar...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat wat knullig, maar er zijn soms nog minder relevantere posts daar…
Ik niet meer. Laat ik het daar maar bij laten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb zwaar respect voor NWS-mods.
Knap, tis echt een wespennest.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben door schade en schande wijs geworden: ik post nooit meer iets in die twee fora. Van de laatstgenoemde ben ik zelfs nog een blauwe maandag mod geweest.
Dat zeker.quote:
aldus Wikipediaquote:Inmiddels is zij gestopt met acteren en zingen. Tegenwoordig is zij taaldocent bij Regionaal Opleidingencentrum Mondriaan.
Dat was ook een briljante seriequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja die van Vrienden voor het Leven met Peter Lusse. Die kwam nooit meer van die rol af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |