SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh, dat is niet in de buurt, nee.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is niet in de buurt, nee.
The Stones - Paint it black
Ik zou iemand met een zwaard nooit op die manier vertrouwen. Je hoofd ligt nog net niet op een hakblok.quote:
Andere tijden....quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou iemand met een zwaard nooit op die manier vertrouwen. Je hoofd ligt nog net niet op een hakblok.
Heb jij nog speciale gevoelens bij dit nummer, Melting?quote:
Nee, eigenlijk niet. Er wordt soms gezegd dat dit het Brabants volkslied moet worden. Wat mij betreft niet hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij nog speciale gevoelens bij dit nummer, Melting?
Mee eens. Als je een goede stem hebt wil niet zeggen dat elk nummer mooi is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit gekrijs kan ik niet zo goed hebben
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
The Moody Blues - Nights in White Satin
Is ze al weer veilig thuis?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Ben wel blij dat mijn dochter die leeftijd al een tijd voorbij is.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heb je deze beide nummers zaterdag ook gedraaid.
Ja, ze is prima thuisgekomen gelukkig.quote:
Toch weer gerust gesteld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is prima thuisgekomen gelukkig.
Dank je wel Melting. Was gezellig met leuke muziek!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank beide voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
Fijne avond en voor straks welterusten.
[ afbeelding ]
Ah, ik wilde net melden dat ik ivm een stroomstoring hier even niet kon luisteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:25 schreef DJ11 het volgende:
(was van plan om uit te zenden, maar stel het toch even uit; wellicht komende week ergens)
Stroomstoring is altijd vervelend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef livelink het volgende:
Hopelijk hebben we om 21.00 dan weer stroom.
Jij bent inmiddels weer richting huis aam het gaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |