Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Met Romke? @johannes_vermeerquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Cirque du Soleil in november in Nederland.
Gelijk even tickets boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Hij zoekt naar aandquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
We weten allemaal dat Flopland een zoveelste act opvoert maar we pakken hem gewoon aan.
Dank. Het verpestte ons Europees Kampioenschap van 1996 en nu ook mijn 5 letter Woordle. Je zou er racistisch van worden!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:45 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal je een like geven, maar dat is natuurlijk niet best.
Dat lijkt me sterk maat, die casemanagers bij het UWV loggen meestal vrijdagmiddag zeer vroeg uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
En daarna koffie bij de manager van KingRoland
Eet smakelijk!
Daarover gesproken:quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk maat, die casemanagers bij het UWV loggen meestal vrijdagmiddag zeer vroeg uit.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een broodje carpaccio verorberen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat voor beleg?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Het worden overigens boterhammen.
@:Bezsen veracht mij nu
Incasseren en doorgaan makker. Je moet hier immers tegen een (bekken)stootje kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:49 schreef Coco het volgende:
Slecht begin van het weekend voor ons aller @:onlogisch
Toen had Roland zijn mond vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die manager van jou zal wel in een deuk gelegen hebben tijdens de koffie.
Ben jij ook al half kaal zoals mod @Coco ?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet ook nog eens opzoek naar een andere kapper want ¤32,50 betalen voor mijn kortharige kapsel is gewoon PURE diefstal.
Het is overal allemaal nog netjes dekkend (al zijn de eerste grijze haren zichtbaar volgens de kapster)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben jij ook al half kaal zoals mod @:Coco ?
jij bent misschien kalend en grijs, maar je kan heerlijk neukenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is overal allemaal nog netjes dekkend (al zijn de eerste grijze haren zichtbaar volgens de kapster)
Ik vind dit meer een post voor KLB.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent misschien kalend en grijs, maar je kan heerlijk neuken
doe eens lief tegen mijquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
In KLB zitten alleen maar debielen
Oh ik snap je al
Vieze vuile vetklep wat is dit danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:01 schreef onlogisch het volgende:
Is @:Drizzt er al? Ik twijfel namelijk tussen een pizza of de Griek
Pak je een pizza gyros maatjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:01 schreef onlogisch het volgende:
Is @:Drizzt er al? Ik twijfel namelijk tussen een pizza of de Griek
Die nummer 7 van die Spaanse club is dikker dan Nicky Hofs in zijn nadagen.quote:
Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet te doen.quote:
Dan heeft Isi Palazon waarschijnlijk een goede zomer gehad. Dat is een soort LIDL-Arjen Robben. Leuke voetballer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die nummer 7 van die Spaanse club is dikker dan Nicky Hofs in zijn nadagen.
Spaanse zomers..... zwembad in, zwembad uit, strandbedje op, strandbedje af, siesta, zwembad in, zwembad uit, strandbedje op, strandbedje af, eten na 22:00 repeat x 4 zomermaandenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan heeft Isi Palazon waarschijnlijk een goede zomer gehad. Dat is een soort LIDL-Arjen Robben. Leuke voetballer.
Inmiddels 5-0.quote:
Laat PersGod met rust.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Persie is altijd nep-aardig.
@Mortaxx wil jij Kukelekökcu komen halen voor KLB?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kluif maar eens lekker aan m'n vleesboom, tiny tit girl.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kluif maar eens lekker aan m'n vleesboom, tiny tit girl.
geen idee wie dit isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx wil jij Kukelekökcu komen halen voor KLB?
Walgelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx wil jij Kukelekökcu komen halen voor KLB?
Ik wilde niemand verplaatsen. Maar je kunt daar en hier posten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Alhoewel wij hem graag willen hebben in klb, krijgen jullie capu jongen in return
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde niemand verplaatsen. Maar je kunt daar en hier posten.
Nu begin ik het te begrijpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet te doen.
North Korea best Koreaquote:Zuid-Korea heeft bij het internationaal olympisch comité (IOC) protest aangetekend na een blunder tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Parijs. De presentator van het evenement kondigde de boot met Zuid-Koreaanse atleten aan als die van Noord-Korea.
Link?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
Wat maken de mensjes zich druk om een openingsceremonie zeg
Jeetje
Leuke feestjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Hockey is echt een sport voor notoire flikkers.
Pauper gespot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Onzekere man gespotquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Een hoop donkere mensen uit een oeroeboeroe land die Europa binnen komen op een bootje lijkt mij dagelijkse kost ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
Wat maken de mensjes zich druk om een openingsceremonie zeg
Jeetje
Ik begrijp dat de westerse wereld gisteren ten onder is gegaan omdat er een travestiet te zien wasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hoop donkere mensen uit een oeroeboeroe land die Europa binnen komen op een bootje lijkt mij dagelijkse kost ja.
Noem je @GGMM nou een flikker?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Flikkers, dat zijn toch mensen die geen vrouw hebben?
Homofobe pauper gespot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je bent welkom in klb maat, daar supporteren we homoseksuele handelingenquote:Op zondag 28 juli 2024 06:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Homofobe pauper gespot.
Feyenoord supporter zeker?
Zeker maat. Dat wist je toch wel?quote:Op zondag 28 juli 2024 06:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoord supporter zeker?
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:18 schreef GGMM het volgende:
F&S / Dexter: Resurrection: nieuwe sequel (september 2025)
@:maxi-mus @:jr-style-93 @:tarado
Klopt, we krijgen niet één maar twee nieuw Dexter-seriesquote:Op zondag 28 juli 2024 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht even dat je een dubbel topic had aangemaakt maar dat ging om een prequel.
En ik ook!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, we krijgen niet één maar twee nieuw Dexter-series
Ze hebben er zin in!
Is dat die pedo?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE hebben wel de meest gehate atleet op de spelen aan de reacties her en der te zien.
Wij zijn tegen pedofilie.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, niet best dat. 12 jaar is wel erg jong.
Vooral als je er ook nog voor naar Engeland moet.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, niet best dat. 12 jaar is wel erg jong.
Ja, daar heb je normaal stevige concurrentie van Pakistaanse groomergangs.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral als je er ook nog voor naar Engeland moet.
Gelukkig hebben we met vd Hoogenband een enorm charismatisch man die dit prima kan uitleggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE hebben wel de meest gehate atleet op de spelen aan de reacties her en der te zien.
Hello Paul.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
HansGod kan leuk acteren @:johannes_vermeer @:de_kraam
stukje mentaliteit missen we maat. vergelijk ons maar met andere landen..quote:Op zondag 28 juli 2024 18:11 schreef fetX het volgende:
En nog steeds wachten WE op de eerste medalje.
Spaghetti. En nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Broccoli en kip.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ja joh. Doe lekker mee en hou die act in leven.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Broccoli en kip.
Al een uur of 2 geleden op. Ik eet nu een advocaat @:kingroland
Ja want normaal zijn de acts van kingroland afhankelijk van of ik er wel of niet aan meedoe.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja joh. Doe lekker mee en hou die act in leven.
quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Het is wat rumoerig in het Feyenoord topic na die wedstrijd van gisteren.
Één negatief resultaat en de waarzeggers kruipen uit hun hol om te roepen dat alles kut is. Leuke rubriek.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
De doorgaans niet zo paniekerige forumgebruiker @Caland zie ik met zijn huidige postgedrag de Brienenoord wel opzoeken.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Één negatief resultaat en de waarzeggers kruipen uit hun hol om te roepen dat alles kut is. Leuke rubriek.
Het Feyenoord topic is inmiddels een parodie op het Feyenoord topic aan het worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Een mank lopende Lex Immers-look-a-like spotten zal voor de hulpdiensten a piece of cake zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De doorgaans niet zo paniekerige forumgebruiker @:Caland zie ik met zijn huidige postgedrag de Brienenoord wel opzoeken.
Vergeleken tegen respectievelijk Drita, Kopenhagen en Fortuna aan het begin van de afgelopen drie seizoenen is dit peulenschil.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog koffie gedronken met je manager vandaag?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Saint-jean
Geweldige plek om te lunchen in Amsterdam
Gaat het even?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog koffie gedronken met je manager vandaag?
Wel koffie wit neem ik aan?
Over wit gesproken, nog naar Witte de With?
Dan moet je vast met de metro en heb je daar nog een windje gelaten??
HAHAHAHA.
Komt zeker door die advocaat die je gegeten had.
Als afsluiter langs een Aziatische kapper?
Goeie genadequote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
wowquote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Wat @KingRoland betreft kun je echt een enorme griep krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Het gedrag van @onlogisch baart mij echt zorgenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat @:KingRoland betreft kun je echt een enorme griep krijgen.
Erger dan dat is primaquote:Op maandag 29 juli 2024 15:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat @:KingRoland betreft kun je echt een enorme griep krijgen.
KBR maat. Ik zit het nú te etenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
Kip, tomatensalade, rijstquote:Op maandag 29 juli 2024 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
Kippensoep met broodjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met groenten en kipquote:Op maandag 29 juli 2024 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broccolirijst met kipquote:Op maandag 29 juli 2024 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zullen we een crowdfundingactie starten om je een echte racefiets te kunnen schenken, ouwe pelotonhomo?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net terug van 55km fietsen, ben in de heimat geweest
edit: 60km zelfs omdat ik een ergens een verkeerde afslag gepakt had.
Dit escaleert volledig uit de handquote:Op maandag 29 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net terug van 55km fietsen, ben in de heimat geweest
edit: 60km zelfs omdat ik een ergens een verkeerde afslag gepakt had.
Nee joh, ben geen mietje.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we een crowdfundingactie starten om je een echte racefiets te kunnen schenken, ouwe pelotonhomo?
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef Oriente het volgende:
@:salina https://imgur.com/a/pYs9DbK Cheese from the Bacon!!
Walgelijk vies varkenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een tony chocolonely chocoladereep
Geniet ervan!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Zit er een haar in je glas?quote:
Wat ordinair.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wou dat jij hier nu was.
Om je stevig in je reet te neuken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:21 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 933 X/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟨🟨⬜🟨⬜
🟨🟨🟨⬜🟨⬜
⬜🟨🟨🟩🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
Brein werkt niet vanochtend
Wat een woord ook
Ja zag het vanmorgen. Maar alles is toch al door jou en @Caland gezegd?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Meld je eens in LIF in dat work-out toppa
Jouw wijsheden zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zag het vanmorgen. Maar alles is toch al door jou en @:Caland gezegd?
Niet gekliktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)zijn-leven~ad98c10f/
Tokkies gonna tokkie
Wanneer ga jij naar Albufeiraquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)zijn-leven~ad98c10f/
Tokkies gonna tokkie
Geile plaatquote:
Toevallig, ik heb net een banaantje op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even wat baantjes getrokken in het zwembad.
Goed bezig ouwe reusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trots op je maat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel veel pastaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
KBR maatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een broodje op het is te warm om te koken.
Sorry
https://imgur.com/a/o1US1Dyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Hopelijk was het een lekker broodje.
Dat was het zeker!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Hopelijk was het een lekker broodje.
Net als Fuad Shukr en Ismail Haniyehquote:
Werken bij de Big 4 GENOT.quote:
@Pisces29 is daar een veel te drukbezet vrouw voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:21 schreef alpeko het volgende:
Vergeten mijn Woordle matties te taggen:
@:Scrummie @:RamboDirk @:GGMM en wie weet kan ik @:Pisces29 zo ver krijgen mee te doen.
Waar is die vrouw opeens gebleven? Komt maar te pas en te onpas aanwaaien hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:pisces29 is daar een veel te drukbezet vrouw voor.
Als je iedere ma-do avond B&B Vol Liefde kan kijken dan kan een Woordle tijdens de reclame best.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:pisces29 is daar een veel te drukbezet vrouw voor.
Wat een debiele deelnemers zitten er in dat programma zeg. Mijn vriendin kijkt het, echt kansloos die mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je iedere ma-do avond B&B Vol Liefde kan kijken dan kan een Woordle tijdens de reclame best.
Ik kan er weer 2 achter elkaar kijken vanavondquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je iedere ma-do avond B&B Vol Liefde kan kijken dan kan een Woordle tijdens de reclame best.
Ik kijk het zelf ook meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een debiele deelnemers zitten er in dat programma zeg. Mijn vriendin kijkt het, echt kansloos die mensen
met je "model Lotte"
Dit stelt me teleur.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan er weer 2 achter elkaar kijken vanavond
B&B goden
Heb ook nog eens een schaamteloze all inclusive naar Turkije geboekt in septemberquote:
Ga je dan ook zo'n strandfoto maken met juh sgatjuh?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook nog eens een schaamteloze all inclusive naar Turkije geboekt in september
Hoe vind je die
Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo'n strandfoto maken met juh sgatjuh?
Jij hebt sinds je een vriendin hebt echt al je principes over boord gelazerd hé.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook nog eens een schaamteloze all inclusive naar Turkije geboekt in september
Hoe vind je die
Ik wilde dat zelf eigenlijk. Een hele actieve vakantie zal er nog niet in zitten, dus dan is anderhalve week lang bediend worden op een bijzonder luxe resort wel een aardig alternatief.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt sinds je een vriendin hebt echt al je principes over boord gelazerd hé.
Je hebt all-inclusive en all-inclusive. 80% van die hotels komt voornamelijk tokkie volk maar die andere 20% zijn heerlijk (als je ervan houdt).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde dat zelf eigenlijk. Een hele actieve vakantie zal er nog niet in zitten, dus dan is anderhalve week lang bediend worden op een bijzonder luxe resort wel een aardig alternatief.
Wij zitten in dat Lara, het Las Vegas van Turkije, Delphin BE. Dat ziet er zo fout uit dat ik er wel zin in heb eigenlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt all-inclusive en all-inclusive. 80% van die hotels komt voornamelijk tokkie volk maar die andere 20% zijn heerlijk (als je ervan houdt).
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. PSV
2. Feyenoord
3. AZ
4. Ajax
5. FC Twente
6. Sparta
7. FC Utrecht
8. NEC
9. Heerenveen
10. Heracles
11. PEC
12. Almere City
13. FC Grunn
14. Willem II
15. Heracles
16. RKC
17. Fortuna Sittard
18. NAC
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:Drizzzzt
Ik begrijp dat je het een mooie club vindt maar Heracles Heracles is een meme, het is eigenlijk maar één club. (je mist Eagles)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |