quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar heb 2 loten en manlief ook 1. En die bestaan uit postcode met 3 cijfers erachter.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch heel normaal? Ik snap niet hoe je 76 jaar hebt kunnen leven zonder er ooit, al was het maar bij toeval, achter te komen dat niet de hele straat dezelfde cijfers/lettercombinatie heeft.
Er is nu een burgerinitiatief opgezet om die club te stoppen. Misschien even mee tekenen:quote:
Klopt, maar ik geef toe;quote:
Ik had gisteren ook prijs bij je zusje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Mijn zusje had dat laatst. Daarna heb ik loten voor alle postcodes in mijn straat gekocht.
[ afbeelding ]
Een of andere youtuber, kan die ook meteen influencers proberen te verbieden?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is nu een burgerinitiatief opgezet om die club te stoppen. Misschien even mee tekenen:
https://wegloterij.nl/
Nee, je speelt niet mee. Het is puur een loterij. Je wint als je een lot hebt, en als je geen lot hebt, maak je geen kans. De mensen maken een denkfout. Die zetten de postcode centraal. Dat is niet zo. Het gaat om het lot, niet om de postcode. Mensen die zitten te janken van, bij ons rijden de Jaguars door de straat en ik heb niks, maken een denkfout. Je hebt niet meegedaan aan de loterij. Klaar. En het is geen walgelijke club, het is gewoon een loterij. Ze doen niets wat niet mag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:26 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Je speelt echter in feite wel mee als je geen lot koopt; je kunt ook winnen, alleen krijg je dan geen prijs uitbetaald.
Grappig: mijn 14-jarige had het er pas al over, dus na het klikken op je link vraag ik of dit het initiatief is waar hij het over had, en dat klopte dus, ik heb getekend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is nu een burgerinitiatief opgezet om die club te stoppen. Misschien even mee tekenen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Echter. De postcodeloterij voert een controle uit, als er een prijs op gevallen is. Ik begrijp dat in het regelement staat dat je daadwerkelijk woonachtig moet zijn op de postcode van je lot.
Vast ook door die twee letters verschil.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:52 schreef nostra het volgende:
Ik heet ook Arno en ik heb ook niet gewonnen, komt wel dichtbij zo.
Als gezin ¤60 per maand aan de postcodeloterij kwijt zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar heb 2 loten en manlief ook 1. En die bestaan uit postcode met 3 cijfers erachter.
Een mooie belasting op je domheid!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Als gezin ¤60 per maand aan de postcodeloterij kwijt zijn
¤720 per jaar
We voelen dit niet, hoor. De goede doelen wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Als gezin ¤60 per maand aan de postcodeloterij kwijt zijn
¤720 per jaar
Als je aan goede doelen wil doneren kan het ~58% goedkoper door ze direct te steunen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:08 schreef Gia het volgende:
[..]
We voelen dit niet, hoor. De goede doelen wel.
quote:Van de inleg gaat 42% naar goede doelen, is 38% prijzengeld en gaat 20% naar eigen werving- en organisatiekosten.
Dat doen we ook nog met Natuurmonumenten en de Vogelbescherming.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je aan goede doelen wil doneren kan het 60% goedkoper door ze direct te steunen.
Dat is veel slimmer dan 58% van het geld weggooien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat doen we ook nog met Natuurmonumenten en de Vogelbescherming.
We hebben er meer gehad, maar WNF bijvoorbeeld, zijn we mee gestopt. We richten ons meer op Nederland.
Nog een groot bezwaar wat er niet eens bijstaat: Als ineens de helft van de inwoners van je straat miljonair is geworden zullen die waarschijnlijk verhuizen en dat is schadelijk voor een straat/buurt waar iedereen mekaar kent en helpt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |