Hij is snel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
OconSnap na al die jaren niet wat ze in die jongen blijven zien.
Voor Max is het 'tzelfde denk ik, zag er ook erg ontspannen uit tijdens het racen ondanks dat hij zich op het scherm concentreerde.quote:Op donderdag 25 juli 2024 05:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Simracen op het hoogste niveau is natuurlijk iets anders dat even ontspannen met een computerspel, dat is een behoorlijk intensieve bezigheid.
Dooddoener ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij is snel.
Meer kan ik ook niet bedenken
Je mist Sauber/Audi nog bij de vrije zitjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:49 schreef Rnie het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, Alpine, Mercedes, RB en Williams hebben allemaal nog een zitje te verdelen. Ben oprecht benieuwd of Bottas volgend jaar in de F1 rijdt.
Bottas is altijd degelijk geweest. Doordat de Mercedes een top auto was, heeft hij een aantal overwegingen gepakt, maar hij was niet super.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef 4-elements het volgende:
Bottas is toch wel vergane glorie. Kan het verschil niet meer maken. Mag van mij samen met Ricciardo met pensioen. Net als Zhou en Sargeant overigens.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze maatregel zat eraan te komen. Geen ontkomen aan.
En Max heeft het alweer ontkracht, dus ga maar weer lurkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:46 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Maar toen wij dat vorige week voor de race al aangaven was jij zogezegd vervelend en praatte ik zogezegd "irritante onderbuik onzin"
(en lurkte ik dus maar weer verder)
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 05:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En Max heeft het alweer ontkracht, dus ga maar weer lurken
Welkom op Fokquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.
De onvriendelijkheid hier
Nou, genoeg subfora hier waar je niet gelijk als irritant wordt weggezet als je gewoon wat overdenkingen post en waar deze overdenkingen niet gelijk als onzin worden bestempeld.quote:
Maar je post een zogenaamd feit (dat Max niet meer zou mogen simracen van het team) wat gewoon niet waar blijkt te zijn aldus Max en de echte quote van Marko (die heeft het over een wederzijdse afspraak en niet een verplichting en voornamelijk vanwege de optics), dat heeft niets met overdenkingen te maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:14 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nou, genoeg subfora hier waar je niet gelijk als irritant wordt weggezet als je gewoon wat overdenkingen post en waar deze overdenkingen niet gelijk als onzin worden bestempeld.
Jawel, want de overdenking die ik onder meer had geuit (waarover niet gesproken mag worden hier) is of het nu, gelet op alle perikelen bij Red Bull, handig is om in hetzelfde patroon te blijven hangen en/of Max/Red Bull wellicht om de samenwerking te verbeteren en rust en focus te bewaren er goed aan doet om niet alleen naar team te kijken maar ook naar zijn eigen routine te kijken en wellicht hierin iets te wijzigen voor nu.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je post een zogenaamd feit (dat Max niet meer zou mogen simracen van het team) wat gewoon niet waar blijkt te zijn aldus Max en de echte quote van Marko (die heeft het over een wederzijdse afspraak en niet een verplichting en voornamelijk vanwege de optics), dat heeft niets met overdenkingen te maken.
Ik gaf een knipoog, dus niet hatelijk bedoeld hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.
De onvriendelijkheid hier
En hij heeft niet ontkracht wat ik vorige week opperde, sterker nog met dit gezeur erover wordt het juist bevestigd, maar ga me hier niet meer wagen aan een discussie. Als je ook maar iets zegt wat als negatief/kritiek richting Max opgevat kan worden, krijg je de volle laag hier.
Waarom deed dit er niet toe toen hij wel won? Het is spijkers op laag water zoeken wat mij betreft. Max is geen kind en weet heus wel wat wel of niet verstandig is om te doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:37 schreef FYazz het volgende:
Het was te voorspellen dat dit tot vragen en gedoe ging leiden.
Famin vertrekt in ieder geval in augustus.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:00 schreef Starflyer het volgende:
Het rommelt nog steeds bij Alpine. Nu wordt Oliver Oakes, de teambaas van Hitech in de Formule 2 en 3 genoemd als opvolger van teambaas Bruno Famin.
https://www.motorsport.co(...)lace-famin/10638697/
Mwah. Zo snel is hij niet, anders kom je niet bij de achterkant van het veld terecht. Hij word niet voor niets geloosd door Alpine he. Ocon ademt middelmatigheid, eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij is snel.
Meer kan ik ook niet bedenken
quote:
Enormquote:
Als het maar strak is.quote:
Als je niet voor een gat gaat...quote:
Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 29 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz 2 jaar getekend bij Williams.
[ afbeelding ]
De termijn was nog niet vermeld, vandaar de toevoegingquote:
Misschien wel de minst slechte optie van waar ie aan gelinkt werd verderquote:Op maandag 29 juli 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
Zonde dat zo'n talent als Sainz moet wegkwijnen bij Williams.
Met opties voor een langer verblijf. Dus waarschijnlijk toch de 2+2 waar eerder over gesproken werd.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz 2 jaar getekend bij Williams.
[ afbeelding ]
Het feit dat Mercedes en Red Bull er niet zo happig op waren is toch ook wel een teken.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
Sainz is een middelmatige coureur die zelf het idee heeft dat hij bij de top 6 beste coureurs van het veld hoort en zeker niet tweede viool gaat spelen binnen het team. Red Bull en Mercedes hebben hem even met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het feit dat Mercedes en Red Bull er niet zo happig op waren is toch ook wel een teken.
Dat is toch geen talent meer, subtop rijder met een wat (te) zware delegatie erachter.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
Rechtvaardig was geweest RBR. Sainz is precies wat zij nodig hebben. Maar in plaats daarvan maakt RBR een compleet circus van hun rijderkeuze.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
Ik vind Sainz niet zo slechtquote:Op maandag 29 juli 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch geen talent meer, subtop rijder met een wat (te) zware delegatie erachter.
Als Sainz is wie ze nodig hebben, dan hadden ze hem genomen.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rechtvaardig was geweest RBR. Sainz is precies wat zij nodig hebben. Maar in plaats daarvan maakt RBR een compleet circus van hun rijderkeuze.
Een wat te zware delegatie?! Het is een heus leger.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch geen talent meer, subtop rijder met een wat (te) zware delegatie erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |