En het is eerder gebeurd. Neem die positiviteitshype bij de verkiezing van Obama. 'We zien de toekomst weer zitten.'quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles kan, de grote vraag is of het gaat lukken en dat is nog geen uitgemaakte zaak. Het enthousiasme wat Harris losgemaakt heeft helpt uiteraard wel, de fondsen die ze binnen gehaald heeft ook.
De peilingen zeggen wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is ook een beetje misplaatste enthousiasme. Vorige keer haalde ze vrijwel geen stemmen binnen.
Wat denk jij? Is legitieme kritiek op Israel mogelijk? Welke logica zie jij als iemand stelt of je hebt Trump of je hebt Palestina demonstranten. Zie je wel eens een vergelijking tussen Nederlandse en Amerikaanse politiek?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van kritisch denken ja?
Ja, die heb ik ook namelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is legitieme kritiek op Israel mogelijk? Welke logica zie jij als iemand stelt of je hebt Trump of je hebt Palestina demonstranten. Zie je wel eens een vergelijking tussen Nederlandse en Amerikaanse politiek?
Ach, Biden deed ook al twee keer eerder een poging (1988 en 2008) en die waren ook niet echt succesvol. Dus dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is ook een beetje misplaatste enthousiasme. Vorige keer haalde ze vrijwel geen stemmen binnen.
Dat je moeite hebt met elke interpretatie die niet in je straatje past weet ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook namelijk.
Dat 'mensen stemmen PVV/Trump omdat ze voor genocide zijn" is waar ik een beetje over struikel.
Ik sluit mijn ogen nergens voor; ik zie vooral een hoop ongenuanceerd geroeptoeter dat door moet gaan voor rationeel en kritisch denken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat je moeite hebt met elke interpretatie die niet in je straatje past weet ik.
Wat is jouw interpretatie dan. Van een plaatje waar Trump tegenover Pro palestina demonstranten wordt geplaatst. Op zon zelfde manier heb ik zeker vaak gelezen dat Wilders stemmen zou scoren door Pro palestina demonstraties zul jij wel gemist hebben.
Dat je je ogen sluit voor de pro-genocide kant moet jij weten. Zijn hier op fok! alleen al genoeg voorbeelden van mensen die vierkant achter Israel zeggen te staan die elk dodental gerechtvaardigd vinden om Hamas uit te roeien.
En krijgt BSB toch gelijk met het uitdelen van drankjes door politie bij protestenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:32 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En het gaat niet alleen over de Democraten. Het zou in de hele westerse wereld een omslagpunt kunnen zijn. Weg van die domrechtse, feitenvrij rancunepolitiek. Gewoon weer blik op de toekomst. Het kan.
Zo ver wil ik niet gaan. Het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Kamala Harris is zo woke als het maar kan. Vrouw en gekleurd. Trump gaat haar verslaan, let maar op.
Vrees dat Trump geplet gaat worden, vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Kamala Harris is zo woke als het maar kan. Vrouw en gekleurd. Trump gaat haar verslaan, let maar op.
Ik lees hier redelijk genuanceerd geluid van de meer democratisch georienteerden? Alleen @Lord-Ronddraai lijkt overtuigd van een winst voor Harris en verder heb je een heel leger aan mensen die er zeker van zijn dat Trump wint.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan. Het kan nog alle kanten op.
Maar het positieve geluid hier lijkt me redelijk voorbarig.
Obama was wel buitencategorie qua retorische gaven. Harris is geen Obama.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En het is eerder gebeurd. Neem die positiviteitshype bij de verkiezing van Obama. 'We zien de toekomst weer zitten.'
Ze is geen Obama, maar als je haar speeches ziet sinds ze het stokje overnam vind ik wel dat ze het goed doet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Obama was wel buitencategorie qua retorische gaven. Harris is geen Obama.
Among young voters 60% - 40% fwiw.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Obama was wel buitencategorie qua retorische gaven. Harris is geen Obama.
Stop nou eens met ontwijken dan en geef me je analyse van Trump tegenover Palestina demonstranten geknipt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sluit mijn ogen nergens voor; ik zie vooral een hoop ongenuanceerd geroeptoeter dat door moet gaan voor rationeel en kritisch denken.
Sowieso, de 'pro-genocide' kant...
En oudere kiezers?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Among young voters 60% - 40% fwiw.
Harris is meer to the point dan trump ever. Alleen horen trumpers dat niet.
Nouja overtuigd, ik ga ervanuit omdat ik een optimist ben. Daarbij ik zie zo weinig goeds vanuit de Republikeinen komen dat ik ook gewoon om enig vertrouwen in het hele democratische proces te behouden toch ook moet denken dat Harris op zijn minst een goede kans moet maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik lees hier redelijk genuanceerd geluid van de meer democratisch georienteerden? Alleen @:lord-ronddraai lijkt overtuigd van een winst voor Harris en verder heb je een heel leger aan mensen die er zeker van zijn dat Trump wint.
Voor wie het interesseert:quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze is geen Obama, maar als je haar speeches ziet sinds ze het stokje overnam vind ik wel dat ze het goed doet.
Rare post, je lijkt een connectie te maken tussen woke en haar huiskleur en geslacht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Biden haalde bij zijn eerder geflopte pogingen president te worden ook geen stemmen binnen. Wat niet meer zo relevant toen hij echt kandidaat was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dus woke zijn is een aangeboren eigenschap volgens jou?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |