Dit, plus: slecht verzorgd en geen goede manieren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stemmingswisselingen, claimerig gedrag
Vooral als het om crack gaat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een keer een gast die ik date en die zei "jij bent net als crack voor me"
Gast was nog een ex verslaafde ook
Heel hard weggerend zo snel het kon
Nah, das een fabel man. Coke is duur maar genoeg mensen met een laag inkomen die dat doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral als het om crack gaat.
Als hij coke had gezegd weet je dat hij waarschijnlijk rijk is.
Keep dreamingquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee je hoeft me niet te dm'en
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:54 schreef Elan het volgende:
Exen waar ze bijvoorbeeld nog heel intensief contact mee heeft.
Mannen die dat niet willen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:35 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die niet kunnen klussen en koken, rode vlag
Niet kunnen = Niet willenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die dat niet willen.
Niet kunnen vind ik niet zo erg.
Goede. Ik zou het ook niet handelen om 24/7 naast een meurput te leven.quote:
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:04 schreef Aberkullie het volgende:
Mannen die alles rechtser dan D66 stemmen.
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef ems. het volgende:
Tatoeages en piercings. Korfbal. Gelovig. Social media.
HiHiquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijn
Vreselijk ja. Daarom mijn red flag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken.
Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ik moet niks hebben van mannen die met hun vrouw meegaan naar de zwangerschapsgymnastiek en daar een beetje faken dat ze ook zwangerschapskrampen of wat dan ook hebben.
Dat zijn geen mannen.
Een echte man accepteert mij als mens. Omdat hij zelf in de eerste plaats een echt mens is en geen man zoals de maatschappij het voorschrijft.
Ik heb ooit samengewoond met een echte jandoedel. Ik werkte en hij was werkloos.
Dus als ik thuis kwam na een dag 'hard werken' stond jandoedel me op te wachten met de stofzuiger al paraat.
Ik: "Dag schat. Stofzuiger kapot?"
Jandoedel: 'Nee, ik heb hem al vast klaargezet voor jou. Wil je nu de huiskamer stofzuigen?'
Ik: 'Waarom? Kan jij toch ook doen.'
Jandoedel: 'IK?????? MAAR IK BEN EEN MAN!!!!!'
Ik: 'O ja?'
Nou ja dat soort gesprekken dus.
Dat kloptquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.
Hangt helemaal af van je eigen referentiekader.
Let jij daarop dan? Zou meer een rode vlag voor je vrouw moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:18 schreef woxxel2 het volgende:
En wat dacht je van een man die niet bij de bbq gaat staan.
Ook een rode vlag
Ik heb ook goede verhalen gehoord over heroïne maar ik maak geen weekend plannen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijn
Dit vind ik zo'n rare uitdrukking. Vroeger zat je te telefoneren. Of je was aan het bellen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Oh nog een hele rode vlag, de hele dag op een telefoon zitten.
Maar dat vind ik dan ook allemaal wat anders. Ik kan mij ook wel levendig voorstellen dat als iemand FvD heeft gestemd bij de laatste verkiezing dat je dat niet ok vindt (al zou ik nog steeds denken: waarom? En het antwoord daarop zegt mij veel meer dan de stem zelf). Maar alles rechts van D66… dat is een beetje overkill.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken.
Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ik moet niks hebben van mannen die met hun vrouw meegaan naar de zwangerschapsgymnastiek en daar een beetje faken dat ze ook zwangerschapskrampen of wat dan ook hebben.
Dat zijn geen mannen.
Een echte man accepteert mij als mens. Omdat hij zelf in de eerste plaats een echt mens is en geen man zoals de maatschappij het voorschrijft.
Ik heb ooit samengewoond met een echte jandoedel. Ik werkte en hij was werkloos.
Dus als ik thuis kwam na een dag 'hard werken' stond jandoedel me op te wachten met de stofzuiger al paraat.
Jandoedel: 'Nee, ik heb hem al vast klaargezet voor jou. Wil je nu de huiskamer stofzuigen?'
En dat is precies waarmee wij feministen uit de jaren 60 mee te maken kregen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan ook allemaal wat anders. Ik kan mij ook wel levendig voorstellen dat als iemand FvD heeft gestemd bij de laatste verkiezing dat je dat niet ok vindt (al zou ik nog steeds denken: waarom? En het antwoord daarop zegt mij veel meer dan de stem zelf). Maar alles rechts van D66… dat is een beetje overkill.
Wat jij zegt is meer gedrag zelf. En dat is iets wat natuurlijk wel belangrijk is. Daar moet je wel bij matchen.
Daarom: beoordeel iemand op basis van daden en niet op basis van woorden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is precies waarmee wij feministen uit de jaren 60 mee te maken kregen.
Met mannen die precies dat stemden wat op dat moment hot was.
Zodra het politek persoonlijk werd lieten deze mannen hun ware gezicht zien.
En dan knapte ik af.
Ik wilde geen man zoals mijn grootvader, ik wilde een man die meeging met de tijd.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom: beoordeel iemand op basis van daden en niet op basis van woorden.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Dat zijn geen mannen.
Bij het korfbal komen best leuke dames (in mijn geval) die ook best wel slim zijn. Sommige dames zien er niet uit en bij sommige kan je ook twijfelen of ze wel een dame zijn. Maar het heeft wel wat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.
Hangt helemaal af van je eigen referentiekader.
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.
Geen zorgen, al was je de laatste man op aarde moet ik je nog niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.
Oh brr, ja want dat doen de vrouwtjes toch graagquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen die op zoek zijn naar een vrouw die ze lekker verzorgd, verwend en vertroeteld.
O nee, wat nu!quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, al was je de laatste man op aarde moet ik je nog niet.
Heel willekeurig specifiek deze, maar toevallig de uitspraak in deze zaak gemist?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
- is 'niet politiek ingesteld'
- weaponized incompetence
- sympathiseert met Johnny Depp in de zaak met Amber Heard
- is van mening dat dronken mensen goedkeuring kunnen geven
En jij ging hier 10 maanden lang in mee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:
- man die vind dat het huishouden een taak voor de vrouw (die ook werkt) is.
- man die aan blijft dringen op sex als je geen zin hebt.
- man die niet van dieren houdt
- man die hekel heeft aan douchen
Ik heb een ex gehad die geen werk had en die ook thuis niks deed behalve de voeten omhoog tijdens het gamen zodat ik er kon stofzuigen. Hele 10 maanden mee samengewoond. Was net of ik met een klein kind samenwoonde, echt bizar.
Nee, ik ging er niet in mee dus die 10 maanden waren werkelijk een drama.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij ging hier 10 maanden lang in mee?
Of was dit een geval dat hij werkloos raakte en je nog hoop had?
O, dat is wel heel naar. Kan mij ook wel voorstellen dat je dan even geen zin meer hebt in een relatie…quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, ik ging er niet in mee dus die 10 maanden waren werkelijk een drama.
Politie is er zelfs bij geweest toen het uit ging voor hetzelfde geld had een van ons twee het niet overleeft.
Ik ben erna 11 jaar vrijgezel geweest.
Ik weet wel wat de uitspraak is hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heel willekeurig specifiek deze, maar toevallig de uitspraak in deze zaak gemist?
Ik denk ook dat als je gaat letten op mogelijke 'red flags' bij een dating-partner je eigenlijk al niet genoeg hebt gelet op doodsimpele zaken als gewoon de normale 'match' en een 'klik' tussen jezelf en de ander in de eerste date-fase..quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:13 schreef Maharski het volgende:
Ik heb niet echt van die heel uitgesproken Red Flags. Maar wel een scherpe intuïtie, en zie de voor mij afknappers (red flags) vrij snel.
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat als je gaat letten op mogelijke 'red flags' bij een dating-partner je eigenlijk al niet genoeg hebt gelet op doodsimpele zaken als gewoon de normale 'match' en een 'klik' tussen jezelf en de ander in de eerste date-fase..
Bij mij is het gewoon altijd belangrijk geweest of je een beetje leuk contact kunt hebben, de ander eenzelfde referentiekader heeft of je iig samen over bepaalde gedachtes en gevoelens kunt praten... als dat ontbreekt, is het misschien een leuke one-night-stand of een soort van losse fling, maar gewoonweg verder geen relatie-materiaal voor jou.
Ik vind het altijd wel een beetje vreemd dat mensen wel eerst een serieuze relatie aangaan en dan achteraf opeens zich gaan beklagen dat hun partner een psychopaat zou zijn; Hebben ze dat voorheen dan niet kunnen zien?
Het spijt me, maar ik vind dat moeilijk te geloven (niet dat er gelijk klappen uitgedeeld worden, maar wel de claim dat je nooit eerder wat merkt aan iemands gedrag of karakter), juist omdat ik zelf ook dat soort verhalen ken en weet dat die mensen die later in een doodongelukkige relatie blijken te zitten, wel degelijk al heel vroeg beginnen met die 'excuses' (en vervolgens zichzelf vooral in hun eigen uitvluchten, die ze voor hun partner verzinnen gaan verstrikken en vastlopen) .quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.
Een ex van mij liet zijn ware aard pas zien toen we echt verbonden waren met elkaar door het kopen van een huis samen.
De betreffende Narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft duidelijke kenmerken die iemand structureel heeft, en verder ontwikkeld, veelal vanuit een jonge fase:quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als narcisme zijn voor de buitenwereld lastig te herkennen en zeker in het begin helemaal niet, in een relatie is het niet anders.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.
Een ex van mij liet zijn ware aard pas zien toen we echt verbonden waren met elkaar door het kopen van een huis samen.
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als narcisme zijn voor de buitenwereld lastig te herkennen en zeker in het begin helemaal niet, in een relatie is het niet anders.
Black metal mag wel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Tatoeages, gympen, dubbelzinnige opmerkingen, heavy metal.
De rest komt nog.
Drugs, geen zelfreflectie. Alcoholmisbruik, geen manieren, agressie, piercings.
Dan weet je dus ook dat hij vrijgesproken is van de aantijgingen aan zijn adres.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de uitspraak is hoor.
Ik ervaar dat als man echt totaal niet zo. Al jaren beste vrienden met m'n ex en moet er niet aan denken om weer een relatie te hebben. Dat is voorbij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.
En ben sowieso geen voorstander van hele intensieve vriendschappen onderhouden met het andere geslacht. Misschien vanuit het perspectief van de vrouw kan dat prima voor de leuk en gezelligheid, maar mannen zijn in dat opzicht nooit helemaal te vertrouwen.
Daar heb ik zo'n schijthekel aan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken
Stofzuigen doe ik altijd en voor de vaat hebben we een vaatwasser. Die ik dan wel weer inrum, want mijn lieve schat is geweldig in het inpakken van een auto of een weekendtas, maar een vaatwasser goed efficiënt inruimen is echt te hoog gegrepen voor haar. Is ook niet erg. Gebruik elkaars sterke punten en ondersteun elkaars zwakheden.quote:Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ja, en sneller. Stel je een kind voor dat je in de winkel om een ijsje schreeuwt en zet er dan snelle heavy metal onder met ijzige gitaren. De videoclip neem je bij voorkeur op in een ondergesneeuwd bos terwijl je als band er hard doorheen rent.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is dat…? Heavier than heavy metal?
Hallelujah, néé, ik kom hier voor mijn rustquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en sneller. Stel je een kind voor dat je in de winkel om een ijsje schreeuwt en zet er dan snelle heavy metal onder met ijzige gitaren. De videoclip neem je bij voorkeur op in een ondergesneeuwd bos terwijl je als band er hard doorheen rent.
Toevallig op nu.nl een artikel erover vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat moeilijk te geloven, juist omdat ik zelf ook dat soort verhalen ken en weet dat die mensen die later in een doodongelukkige relatie blijken te zitten, wel degelijk al heel vroeg beginnen met die 'excuses' (en vervolgens zichzelf vooral in hun eigen uitvluchten, die ze voor hun partner verzinnen gaan verstrikken en vastlopen) .
Ik heb een goede vriendin die nu na bijna 25 jaar gescheiden is van haar man, die dus een notorische vreemdganger was. maar de realiteit is ook dat ze dat vreemdgaan en liegen ook na 3 maanden relatie van hem al ontdekte, en toen de eerste keer het uitmaakte, maar het toch heel lang nodig vond hem 'te vergeven', en dan aankwam met allemaal 'maren' en 'hij-wil-zich-verbeteren'..
Ik mag haar verder zeer, maar het is evengoed een Persoonlijke karaktertrek van bepaalde mensen om over zulke heel vroeg al duidelijke signalen zich heen te zetten en zelf excuses te gaan verzinnen. (soms ook voortvloeiend uit mogelijke jeugdervaringen, dezelfde persoon is ook opgegroeid als dochter van een alcoholistische vader en heeft het ook moeilijk openlijk kwalijk te nemen dat het gedrag van die vader haar jeugd erg moeilijk gemaakt heeft)
het spijt me, maar ik ga absoluut niet mee in dat riedeltje 'dat gedrag kwam opeens uit het niets'
Dus?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat hij vrijgesproken is van de aantijgingen aan zijn adres.
Toen ik 16 was nam ik eens een vriendje mee naar huis en mijn hondje begon er tegen te grommen, wat niet normaal was van mijn hondje, en toen heb ik het uitgemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef Seeburg54 het volgende:
Types die een hekel hebben aan dieren vertrouw ik voor geen meter.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was nam ik eens een vriendje mee naar huis en mijn hondje begon er tegen te grommen, wat niet normaal was van mijn hondje, en toen heb ik het uitgemaakt.
En zou je dat nou weer doen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was nam ik eens een vriendje mee naar huis en mijn hondje begon er tegen te grommen, wat niet normaal was van mijn hondje, en toen heb ik het uitgemaakt.
Ik heb geen hekel aan huisdieren, maar heb er ook niks mee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef Seeburg54 het volgende:
Types die een hekel hebben aan dieren vertrouw ik voor geen meter.
Dat hondje is helaas al 30 jaar dood maar die had een feilloos gevoel voor slechte mensen. Er was nog een man die vaak bij ons kwam waar hij altijd tegen gromde en dat snapten mijn ouders niet want het was 'zo'n beste vent'.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En zou je dat nou weer doen?
Ik niet.
Maar mocht er echt geen klik zijn tussen mijn lover en m’n hondje, zou ik overwegen er een punt achter te zetten.
Doe m’n hond toch niet de deur uit.
Maar dat is dan een momentopname aangezien er in het verleden wel degelijk sprake geweest van (seksuele)spanning tussen jullie. Dat kan in de toekomst onder bepaalde omstandigheden misschien wel weer opbloeien. Bijvoorbeeld als het even niet lekker loopt in je nieuwe relatie. Zou ook prima niet kunnen gebeuren maar daar zou ik als nieuwe partner dus op voorhand al totaal geen trek in hebben. Überhaupt niet als iemand er intense relaties met individuen van het andere geslacht op na zou houden anders dan een familielid of iemand die duidelijk homo is..quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ervaar dat als man echt totaal niet zo. Al jaren beste vrienden met m'n ex en moet er niet aan denken om weer een relatie te hebben. Dat is voorbij.
Natuurlijk zijn mensen met een huisdier niet beter. Toch haal ik veel positiefs uit het hebben van een hond, hij is belangrijk voor mij in mijn leven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:44 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan huisdieren, maar heb er ook niks mee.
Op datingapps zie je vaak mensen met in hun profiel
"probably likes your dog more than you"
“I’m a dog mom”
“Really just here to find a dad for my dog”
“My handsome boy”
“My dog will always come first”
“Just here for your dog”
“I will stop to pet every dog I see”
Mensen die het hebben van een hond hun hele persoonlijkheid maken. Het is sowieso dat mijn generatie (millennials) een ongezonde obsessie met honden heeft. Het hebben van een huisdier maakt je niet gelijk een beter persoon, heb het idee dat veel mensen die geen gelijkwaardige relatie kunnen onderhouden hun toevlucht zoeken in huisdieren.
Nou, kan je met zekerheid zeggen dat dat echt niet het geval is of gaat zijn. Dan ben je gewoon emotioneel niet heel stabiel en nog niet over je ex heen. Jij bent zeker ook zo een die zegt dat mannen en vrouwen geen vriendschappen kunnen hebben? Het klinkt mij gewoon onvolwassen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is dan een momentopname aangezien er in het verleden wel degelijk sprake geweest van (seksuele)spanning tussen jullie. Dat kan in de toekomst onder bepaalde omstandigheden misschien wel weer opbloeien. Bijvoorbeeld als het even niet lekker loopt in je nieuwe relatie.
Net zo goed als aantrekkingskracht kan verdwijnen kan het ook weer terugkomen. Maar net zo goed als dat het weer terug kan komen bij een ex kan het ook ontstaan bij iemand waar je nog nooit een relatie mee hebt gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, kan je met zekerheid zeggen dat dat echt niet het geval is of gaat zijn. Dan ben je gewoon emotioneel niet heel stabiel en nog niet over je ex heen. Jij bent zeker ook zo een die zegt dat mannen en vrouwen geen vriendschappen kunnen hebben? Het klinkt mij gewoon onvolwassen.
Dus is het heel vreemd om het als red flag te zien als iemand sympathiseert met een onschuldige die te maken heeft met een agressor. Zou het juist een red flag vinden als iemand, na de uitspraak van de rechter, nog steeds met Amber Heard sympathiseertquote:
Klopt zo eentje ben ik. Gelukkig mijn vrouw waarmee ik 18 jaar samen ben ook, dus hoeven we daar in elk geval samen niet over te steggelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, kan je met zekerheid zeggen dat dat echt niet het geval is of gaat zijn. Dan ben je gewoon emotioneel niet heel stabiel en nog niet over je ex heen. Jij bent zeker ook zo een die zegt dat mannen en vrouwen geen vriendschappen kunnen hebben? Het klinkt mij gewoon onvolwassen.
Aha, het Amerikaanse rechtensysteem is perfect en iedereen die onschuldig is verklaard is dat inderdaad ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dus is het heel vreemd om het als red flag te zien als iemand sympathiseert met een onschuldige die te maken heeft met een agressor. Zou het juist een red flag vinden als iemand, na de uitspraak van de rechter, nog steeds met Amber Heard sympathiseert
Beetje een dooddoener he?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aha, het Amerikaanse rechtensysteem is perfect en iedereen die onschuldig is verklaard is dat inderdaad ook [ afbeelding ]
Juist daarom, maar zoals ik al zei, red flag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:
Deze zaak is zo publiekelijk uitgevochten dat ik het met het beschikbare bewijs wat vrij op tafel ligt
Ik kan hieruit opmaken dat jij erbij was en het beter weet? En dat al het bewijs tegen Heard gefabriceerd is door #TeamDepp?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Juist daarom, maar zoals ik al zei, red flag.
Mensen die het niet willen snappen, vertrouwen vrouwen vaak niet met hun drankje. [ afbeelding ]
Dat het bewijs gefabriceerd is, bestaat alleen in jouw fantasie natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik kan hieruit opmaken dat jij erbij was en het beter weet? En dat al het bewijs tegen Heard gefabriceerd is door #TeamDepp?
https://en.wikipedia.org/wiki/Depp_v._Heardquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat het bewijs gefabriceerd is, bestaat alleen in jouw fantasie natuurlijk.
Heard heeft een vergelijkbare case tegen Johnny in de VK wel gewonnen.
De Amerikaanse rechtszaak heeft vrouwenrechten 20 jaar teruggetrokken met die smerige heksenjachtenactie van Johnny.
https://www.theguardian.c(...)trial-metoo-backlash
Vreselijk voor mishandelde vrouwen die na tijden van fysieke en mentale mishandelingen terugvechten. En daar niet eens over mogen schrijven in de VS, niet eens zonder hun mishandelaar te benoemen.
Ik vind het dan weer een afknapper als mannen vrouwelijke biologie niet snappen en niet begrijpen dat een kut echt niet losser wordt van vaker neuken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
Eerste waar ik naar kijk is:
1. Is ze zwanger?
2. Heeft ze kinderen van een ander vent?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
4. Ze moet FEMENINE zijn en geen dominante ''boss bitch''.
Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.
Ja hoor, knul, hartstikke stoer ben je en ga nu maar weer snel naar je mama en papa.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
1. Is ze zwanger?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
En toch....het kan wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.
Jij valt niet op kleine mannen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die kleuter kleding dragen. Ook een rode vlag.
Geen Marvel of DC shirt dus?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die kleuter kleding dragen. Ook een rode vlag.
Een eerlijke vrouw dus, dat is dan wel een green flag. Klinkt meer als een compatibiliteits probleem dan een red flag, dat ze niet zo geil is kan ze ook niet veel aan doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb eens een vrouw gedate die tijdens de derde date vertelde dat ze niet zo’n geweldige drive in bed had. Die bleek 1 keer per maand al teveel te vinden. Was echt een hele leuke vrouw verder dus echt zonde maar dat vond ik op 26-jarige leeftijd toch wel echt een no-go.
Later nog eens op Facebook tegengekomen. Die bleek dus net voor ze ging daten 50kg te zijn afgevallen met een maagbandje.
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
1. Is ze zwanger?
Kun jij verklaren waarom ten aanzien van Johnny Depp voormalig partners en mensen in zijn omgeving zich totaal niet herkennen in wat er gebeurd is in hun relatie, maar bij Amber Heard wel sprake is van geweld (inclusief dat ze minimaal 1 keer gearresteerd is b.v. in 2009 vanwege gebruik van geweld) zowel in haar relaties, als ook ten aanzien van derden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat het bewijs gefabriceerd is, bestaat alleen in jouw fantasie natuurlijk.
Heard heeft een vergelijkbare case tegen Johnny in de VK wel gewonnen.
De Amerikaanse rechtszaak heeft vrouwenrechten 20 jaar teruggetrokken met die smerige heksenjachtenactie van Johnny.
https://www.theguardian.c(...)trial-metoo-backlash
Vreselijk voor mishandelde vrouwen die na tijden van fysieke en mentale mishandelingen terugvechten. En daar niet eens over mogen schrijven in de VS, niet eens zonder hun mishandelaar te benoemen.
En gaat blijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...
Gave post!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik echt nooit meer ga accepteren is het niet respecteren van mijn privacy
Het niet accepteren dat ik over zaken niet mijn eigen mening mag hebben.
Niet accepteren dat bepaalde beloftes heilig zijn voor mij
Geen bemoeienis over mijn medicatie of met mijn begeleiding etc
Maaaaaar ik ben zelf ook een rondwandelende rode vlag; psychische problemen, controlfreak en dwangmatig. Te graag alleen op mezelf en een People pleaser op een wijze die niet gezond is voor een relatie.
Dus conclusie; ik ben alleen en blijf alleen
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener he?
Deze zaak is zo publiekelijk uitgevochten dat ik het met het beschikbare bewijs wat vrij op tafel ligt wel wonderlijk vind als je je nog steeds achter Heard schaart
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.
En ben sowieso geen voorstander van hele intensieve vriendschappen onderhouden met het andere geslacht. Misschien vanuit het perspectief van de vrouw kan dat prima voor de leuk en gezelligheid, maar mannen zijn in dat opzicht nooit helemaal te vertrouwen.
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.
Als je graag niet blootgesteld wil worden aan mannelijkheid is dat op zichzelf een uitstekende strategie.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijn
Deze houding van jou zou ook als een red flag beschouwd kunnen worden. Zo krampachtig en angstvallig de boot van een van de exen afhouden, is ergens ook niet gezond.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.
Klopt.Lijkt me vooral een kwestie van smaak eigenlijk, jij bent degene die daar krampachtig allerlei conclusies aan probeert te verbinden (controlfreak, kinderachtig, onzeker etc)quote:Op zondag 28 juli 2024 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Deze houding van jou zou ook als een red flag beschouwd kunnen worden. Zo krampachtig en angstvallig de boot van een van de exen afhouden, is ergens ook niet gezond.
Je bent óf heel onzeker óf je bent een ontzettende controlfreak.
Dat zijn vrouwen die je gauw weg moet swipen inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijn
Nee, niet als partner....noooo...quote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Is deze figuur niet mannelijk genoeg voor jou?
Tuurlijk kunnen ze dat, hoe zit het volgens jou dan, dat je allebei de bak in moet als je dronken seks hebt met je vriend?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
- is van mening dat dronken mensen goedkeuring kunnen geven
🚩🚩quote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat, hoe zit het volgens jou dan, dat je allebei de bak in moet als je dronken seks hebt met je vriend?
Jij maakt er nu stomdronken van maar we hadden het over gewoon dronken... maar misschien doe jij op internet alsof je heiliger dan de paus bent, maar er zijn miljoenen mensen die wel eens dronken seks hebben gehad (alleen al in Nederland), vind je dat die allemaal strafbaar zijn en de gevangenis moeten?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
🚩🚩
Ik heb geen seks met mijn partner als ze stomdronken is.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
🚩🚩
Ik heb geen seks met mijn partner als ze stomdronken is.
Nuchtere mensen kunnen ook niet goed grenzen aangeven, vandaar juist dat er nu een beweging is om mensen aan te moedigen om expliceit consent te vragen. Maar ze mogen nog steeds wel seks hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dronken mensen kunnen niet goed grenzen aangeven.
Moet je nagaan hoe moeilijk het dan is als je dronken bent. Dan doe je maar wat. In mijn ogen is de keus of dronken of seks. Je kan niet beide hebbenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:12 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Nuchtere mensen kunnen ook niet goed grenzen aangeven, vandaar juist dat er nu een beweging is om mensen aan te moedigen om explicit consent te vragen. Maar ze mogen nog steeds wel seks hebben.
Ik geloof er trouwens niks van dat mensen slechter hun grenzen aan kunnen geven als ze dronken zijn. De meeste mensen durven juist meer als ze dronken zijn en zeggen dan eerder dingen die ze normaal niet zouden durven zeggen. Het is volgens mij eerder dat hun grenzen vervagen of oprekken tov wat ze normaal zijn, en ze er dan achteraf misschien spijt van hebben. Maar dat betekent niet dat ze het op het moment zelf over de grens was.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe moeilijk het dan is als je dronken bent. Dan doe je maar wat. In mijn ogen is de keus of dronken of seks. Je kan niet beide hebben
Echt nog nooit maar een fractie van moeite mee gehad.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe moeilijk het dan is als je dronken bent.
Hier is er genoeg misbruik gemaakt van dronkenschapquote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Echt nog nooit maar een fractie van moeite mee gehad.
dit, en ook:quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:33 schreef Managarm het volgende:
• Bij de eerste date verwachten dat de man betaald (we zijn geëmancipeerd totdat de rekening komt)
nog wel geprobeerd of je daar verandering in kon brengen of gelijk opgegeven?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb eens een vrouw gedate die tijdens de derde date vertelde dat ze niet zo’n geweldige drive in bed had. Die bleek 1 keer per maand al teveel te vinden. Was echt een hele leuke vrouw verder dus echt zonde maar dat vond ik op 26-jarige leeftijd toch wel echt een no-go.
In veel gevallen zijn beiden dronken, wie maakt dan misbruik van wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is er genoeg misbruik gemaakt van dronkenschap
En ik heb genoeg verhalen gehoord en gelezen om deze mening te hebben
Nee, wel nog wet gesprekken er over gevoerd via de app maar kwam er toch achter dat ons libido niet aan sloot. Blij dat ik daar op tijd achter kwam ipv nadat je verliefd bent geworden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef No239SquadronRAF het volgende:
nog wel geprobeerd of je daar verandering in kon brengen of gelijk opgegeven?
Dit en geslotenheid. Uit ervaring bleken mannen die niet konden/ wilden communiceren nogal raar en/of onbetrouwbaar te zijn en dan was ik er ook wel snel klaar mee. Heel vermoeiend.quote:Stemmingswisselingen
Racistisch taalgebruik, nepnieuws nablaten, complotwappieverhalen, geen rekening willen houden met een ander, ontzettend veel negativiteit.quote:
Ik ken een aantal mensen die openlijk aangeven PVV te stemmen, maar herken er werkelijk niets van. Gelukkig maar, want anders zouden ze strontvervelend zijn inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Racistisch taalgebruik, nepnieuws nablaten, complotwappieverhalen, geen rekening willen houden met een ander, ontzettend veel negativiteit.
Tja de PVV is een club die:quote:Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die openlijk aangeven PVV te stemmen, maar herken er werkelijk niets van. Gelukkig maar, want anders zouden ze strontvervelend zijn inderdaad.
Doen niet alle partijen dat min of meer?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de PVV is een club die:
-Moedwillig feiten ontkent
-Grote groepen mensen verdacht maakt
-Allerlei foute vriendjes in het buitenland heeft
-De waarheid verdraait of gewoon liegt
-Samenwerken en compromis als iets slechts ziet
-Mensen tegen elkaar op zet
-Onze democratie probeert te ondermijnen
Als je dan iemand date die dat blijkbaar allemaal steunt en normaal vind, dan geeft mij dat te denken over wat voor karakter dat is. En of je het bovengenoemde gedrag niet vroeg of laat in je relatie tegen je gaat krijgen.
QFT.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Doen niet alle partijen dat min of meer?
Heb er ook weleens op gestemd.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die openlijk aangeven PVV te stemmen, maar herken er werkelijk niets van. Gelukkig maar, want anders zouden ze strontvervelend zijn inderdaad.
Helemaal prima natuurlijk. Ik vind iemand afwijzen puur omdat die op partij X heeft gestemd vrij zot gedrag.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Heb er ook weleens op gestemd.
Opvallend dat de reguliere partijen toen in de op de winst van de PVV volgende regeringstermijn opeens veel realistischer ideëen over immigratie bleken te hebben.
Maar ik ben een zwevende kiezer.
Geen enkele partij vertegenwoordigd mijn opvattingen totaal, of ze zijn niet relevant voor de te verkiezen funktie (Waterschappen en 'diversity'/LGBTQ-alfabet (ben zelf 'van de heeren').
Het weleens op Mevrouw Borst gestemd, maar sinds 'donor-codicil gate' en 'kerk-registratie gate' kan ik D66 niet meer luchten of zien.
Meestal stem ik Christelijk, CU of CDA (dat laatste sinds 'Stikstof-gate' ook niet meer vaak, maar Europees wel).
Heb zelfs een keer toen de reguliere partijen bijzonder onoprecht waren op RPF of SGP gestemd toen zij bij hun verbod op vrouwen in hun partij bleven staan in tegenstelling tot de andere politieke partijen die in alle zaken volledig ruggegraatloos waren (of zoiets).
Er zijn een heleboel politieke partijen waar ik het niet mee eens ben, maar ik respecteer iedereens recht om erop te stemmen.
Ik laat jou in jouw waarde, laat jij mij dan in de mijne?
Maar ik hoef natuurlijk niet met iedereen een relatie te hebben.
Ben man en heb ze zelf ook, vooral na afloop van mijn periodieke druggebruik.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Al in de OP stemmingswisselingen niet ok vinden. Volgens mij heeft ieder mens daar in meer of mindere mate last van en vrouwen gemiddeld meer vanwege hormonen.
Gok zo dat, volledig apathisch zijn, ook een red flag is voor de meeste mensen.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
Al in de OP stemmingswisselingen niet ok vinden.
Afgelopen maanden twee keer seks gehad waar crack/base bij was. Eerste keer rookte ik zelf ook en vlogen de condooms af.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een keer een gast die ik date en die zei "jij bent net als crack voor me"
Gast was nog een ex verslaafde ook
Nou ja als je op een partij als FvD stemt, heb je echt ontzettend andere waarden dan ik en sta je zo anders in het leven dat ik een relatie niet zie ontstaan. Hoe kan ik als ambitieuze vrouw ooit een relatie hebben met iemand die op een partij stemt die het liefst vrouwen terug de keuken in schopt als trad wifes?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Helemaal prima natuurlijk. Ik vind iemand afwijzen puur omdat die op partij X heeft gestemd vrij zot gedrag.
Maar goed, ik zie heel veel dingen waarvan ik denk: dan maak je het jezelf wel moeilijk. Al in de OP stemmingswisselingen niet ok vinden. Volgens mij heeft ieder mens daar in meer of mindere mate last van en vrouwen gemiddeld meer vanwege hormonen.
Het moet natuurlijk niet uit de klauwen gaan lopen, maar enig realisme lijkt mij gewenst.
Nee dat is een typische normaliserende dooddoener.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Doen niet alle partijen dat min of meer?
'Opposites attract'quote:Op maandag 29 juli 2024 19:27 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Nou ja als je op een partij als FvD stemt, heb je echt ontzettend andere waarden dan ik en sta je zo anders in het leven dat ik een relatie niet zie ontstaan. Hoe kan ik als ambitieuze vrouw ooit een relatie hebben met iemand die op een partij stemt die het liefst vrouwen terug de keuken in schopt als trad wifes?
Ik zou gewoon eens beginnen met vragen waarom iemand op FvD heeft gestemd. Ik volg die partij al een tijdje niet meer, dus ik kan ook niet zeggen waar hun standpunten thans exact liggen, maar het kan zomaar zijn dat iemand FvD kiest omdat die het beleid ten aanzien van Corona met qr codes niet pruimde.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:27 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Nou ja als je op een partij als FvD stemt, heb je echt ontzettend andere waarden dan ik en sta je zo anders in het leven dat ik een relatie niet zie ontstaan. Hoe kan ik als ambitieuze vrouw ooit een relatie hebben met iemand die op een partij stemt die het liefst vrouwen terug de keuken in schopt als trad wifes?
Als iemand om die reden op FvD stemt, druist dat nog steeds in tegen mijn waarden. Maar dan nog, stemmen op FvD is op een bepaalde manier instemmen met hun gedachtegoed. Vanwege een of andere mogelijke goede reden op FvD stemmen betekent voor mij dat je die reden belangrijker vindt dan alle standpunten van FvD waar je het niet mee eens bent. Stemmen vanwege coronabeleid betekent toch dat je dat verwerpelijke gedrag van Thierry tegenover die non-binaire gast in dat verkiezingsprogramma niet belangrijk genoeg vind om niet op hem te stemmen om maar wat te noemen. En als je al die dingen waar Thierry en de FvD voor staan oké of niet belangrijk genoeg vindt en om een niche reden op hem stemt, hoef ik gewoon geen relatie met je. Dat lijkt me prima valide.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens beginnen met vragen waarom iemand op FvD heeft gestemd. Ik volg die partij al een tijdje niet meer, dus ik kan ook niet zeggen waar hun standpunten thans exact liggen, maar het kan zomaar zijn dat iemand FvD kiest omdat die het beleid ten aanzien van Corona met qr codes niet pruimde.
En daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ik ken ambitieuze vrouwen die op dat punt hetzelfde denken, dus kennelijk bijt dat niet.
Als het antwoord is: het wordt tijd dat vrouwen weer achter het aanrecht staan, ja… dan snap ik helemaal dat jij zegt dat je dan niet compatible bent.
Mooie post.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:27 schreef Horzula het volgende:
[..]
Afgelopen maanden twee keer seks gehad waar crack/base bij was. Eerste keer rookte ik zelf ook en vlogen de condooms af.
Heb toen maar meteen een kuur antibiotica besteld die op de dag van de tweede date aankwam. Die was geheel safe (aangezien ik zelf dit keer niet rookte). Wel had ik de andere een XTC-analoog gegeven waarvan hij over-doseerde (ging over en hij bleef bij).
Sowieso, iemand die die club consequent aanhangt vind ook het gedrag dat die lui vertonen goed en normaal. Dus dan is dat ook gedrag dat je in je relatie kan verwachten.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:27 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
FvDquote:Op maandag 29 juli 2024 23:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, iemand die die club consequent aanhangt vind ook het gedrag dat die lui vertonen goed en normaal. Dus dan is dat ook gedrag dat je in je relatie kan verwachten.
Als iemand er een keer per ongeluk zonder goed na te denken op gestemd heeft, soit. Maar het gaat mij om degenen die ook daadwerkelijk bewust zoiets blijven verdedigen. Dat merk je wel vrij snel.
Jammer dat je er zo over denkt, want ik zou zo een aantal redenen op kunnen noemen waarom FvD juist te prefereren is boven de PVV.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:12 schreef Luuntje het volgende:
PVV....ja kan ik ergens nog begrijpen maar als je FvD stemt (bewust) ben je bij mij wel klaar.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je een relatie aangaat met iemand, dan ga je een relatie aan met die persoon, en niet met de partij waar die persoon op stemt, en die misschien bij een volgende verkiezing weer op een andere partij stemt.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind iemand afwijzen puur omdat die op partij X heeft gestemd vrij zot gedrag.
Ik heb geen idee wat er speelde met die non-binaire gast. Wie weet de gemiddelde stemmer ook niet. Dus wie weet zou die persoon het wel belangrijk genoeg vinden als die dat wel geweten had.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Als iemand om die reden op FvD stemt, druist dat nog steeds in tegen mijn waarden. Maar dan nog, stemmen op FvD is op een bepaalde manier instemmen met hun gedachtegoed. Vanwege een of andere mogelijke goede reden op FvD stemmen betekent voor mij dat je die reden belangrijker vindt dan alle standpunten van FvD waar je het niet mee eens bent. Stemmen vanwege coronabeleid betekent toch dat je dat verwerpelijke gedrag van Thierry tegenover die non-binaire gast in dat verkiezingsprogramma niet belangrijk genoeg vind om niet op hem te stemmen om maar wat te noemen. En als je al die dingen waar Thierry en de FvD voor staan oké of niet belangrijk genoeg vindt en om een niche reden op hem stemt, hoef ik gewoon geen relatie met je. Dat lijkt me prima valide.
Tja "andere meningen" is weer zo'n normaliserende dooddoener. Het gaat niet om een verschil van mening of je op de snelweg 120 of 130 mag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je een relatie aangaat met iemand, dan ga je een relatie aan met die persoon, en niet met de partij waar die persoon op stemt, en die misschien bij een volgende verkiezing weer op een andere partij stemt.
Het is helaas een beetje kenmerkend voor de huidige samenleving waarin we leven, waarin mensen zich opsluiten in een bubbel met gelijkgestemden en niet meer open staan voor andere meningen.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja "andere meningen" is weer zo'n normaliserende dooddoener. Het gaat niet om een verschil van mening of je op de snelweg 120 of 130 mag.
Het gaat om een set van standpunten en patroon van gedragingen die ik verwerpelijk vind en schadelijk zijn voor dingen die me lief zijn. Ik heb de dingen eerder als genoemd. Als iemand dat allemaal maar normaal en goed vind, ja dan zegt dat ook wat over de normen en waarden van die persoon.
En ik heb het dus niet over iemand die er per ongeluk uit naiviteit/onwetendheid een keer op heeft gestemd. Maar echt over degenen die zoiets bewust steunen en uitdragen. En ik heb vaker meegemaakt dat die mensen vervolgens wel eisen dat je ze leuk en aardig vind. Maar zo werkt dat niet. Het geeft namelijk een inkijkje in de persoonlijkheid van iemand. Als iemand allerlei huftergedrag in de politiek normaal vind, dan lijkt me de kans zeer groot dat dat voor het persoonlijke leven ook zo is, en dat je daar dan mee te maken kunt krijgen.
Ach joh, Google anders eens op de paradox of intolerance.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor mij zou een enorme rode vlag zijn als iemand vanaf zijn hoge paard mensen gaat veroordelen die een wat ander wereldbeeld hebben of een wat andere politieke mening hebben.
Dat was echt een viraal filmpje destijds. De gemiddelde FvD-stemmer die kickt op die gare shorts die FvD telkens publiceert heeft dat echt wel gezien. Maar goed, dit is ook maar gewoon een willekeurig voorbeeld. Net als het "vrouwen terug de keuken in"-voorbeeld. Zoals @Hexagon het mooi omschrijft gaat het om een set van standpunten en een patroon van gedragingen. Je extreme voorbeeld is dan ook niks dan een extreem voorbeeld dat kant noch wal raakt. Je keurt als je stemt op een partij de ideeën en standpunten waren een partij zoal voor staat goed of je vindt ze niet verwerpelijk genoeg om er niet op te stemmen. Als je op een partij stemt keur je niet het gedachtegoed van een moordenaar van 20 jaar geleden goed, die deels overlappend gedachtegoed heeft. Doorvragen is zeker belangrijk om ook die kerels eruit te filteren die zich niet meteen hebben gediskwalificeerd doordat ze op een partij stemmen die de dingen die ik essentieel vind bedreigt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er speelde met die non-binaire gast. Wie weet de gemiddelde stemmer ook niet. Dus wie weet zou die persoon het wel belangrijk genoeg vinden als die dat wel geweten had.
Daarom is een beetje doorvragen wel handig. Anders heb je straks die GL stemmer die GL stemt omdat hij Volkert een held vindt en hoopt ook ooit iemand om te kunnen leggen (extreem voorbeeld voor het maken van een punt, niet bedoeld om te suggereren dat de gemiddelde GL stemmer dat wel kan waarderen).
Ik denk dat je de kennis van partijstandpunten overschat. Dat is dus het punt dat ik maak: het is niet zo relevant op welke partij iemand heeft gestemd, maar het waarom.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:38 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Dat was echt een viraal filmpje destijds. De gemiddelde FvD-stemmer die kickt op die gare shorts die FvD telkens publiceert heeft dat echt wel gezien. Maar goed, dit is ook maar gewoon een willekeurig voorbeeld. Net als het "vrouwen terug de keuken in"-voorbeeld. Zoals @:Hexagon het mooi omschrijft gaat het om een set van standpunten en een patroon van gedragingen. Je extreme voorbeeld is dan ook niks dan een extreem voorbeeld dat kant noch wal raakt. Je keurt als je stemt op een partij de ideeën en standpunten waren een partij zoal voor staat goed of je vindt ze niet verwerpelijk genoeg om er niet op te stemmen. Als je op een partij stemt keur je niet het gedachtegoed van een moordenaar van 20 jaar geleden goed, die deels overlappend gedachtegoed heeft. Doorvragen is zeker belangrijk om ook die kerels eruit te filteren die zich niet meteen hebben gediskwalificeerd doordat ze op een partij stemmen die de dingen die ik essentieel vind bedreigt.
Ik vind dit een beetje extreem gesteld. Ik weet niet in hoeverre mensen zich hierin herkennen, maar voor mij is de keuze op welke partij ik stem bij iedere verkiezing toch weer een moeilijke afweging tussen de standpunten waar ik het wel en waar ik het niet mee eens ben. Uiteraard vind ik bepaalde onderwerpen belangrijker dan andere. Bij de laatste verkiezingen voor de Tweede Kamer op 22 november 2023 heb ik mijn stem uiteindelijk laten bepalen door drie onderwerpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:38 schreef Sweet_Jane het volgende:
Je keurt als je stemt op een partij de ideeën en standpunten waren een partij zoal voor staat goed of je vindt ze niet verwerpelijk genoeg om er niet op te stemmen.
De meeste kiezers hebben inderdaad maar weinig kennis van de partijstandpunten, en laten hun keuze dan maar bepalen door een of andere stemwijzer of stemhulp.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:21 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat je de kennis van partijstandpunten overschat. Dat is dus het punt dat ik maak: het is niet zo relevant op welke partij iemand heeft gestemd, maar het waarom.
Misschien heb je gelijk. Maar dan is het de vraag of het erger is als iemand uit overtuiging of pure, ongeïnteresseerde, onwetende onnozelheid op een extreemrechtse partij heeft gestemd. Misschien hoef ik beide wel niet in m’n bed en blijf ik dan liever alleen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kennis van partijstandpunten overschat. Dat is dus het punt dat ik maak: het is niet zo relevant op welke partij iemand heeft gestemd, maar het waarom.
Dat kan. Je realiseert je dat er een verschil is tussen verwerpelijk en niet mee eens zijn? Ik ben het bijvoorbeeld grondig oneens met het verlagen van erfbelasting, maar ik vind het inperken van vrijheden of het ondermijnen van de rechtsstaat door het parlement een nepparlement te noemen verwerpelijk. Sommige dingen zou ik dus voor lief kunnen nemen als de rest van het plaatje klopt en andere vind ik zo erg dat ik ze niet kan accepteren. Als je de standpunten van een extreemrechtse partij kunt accepteren is dat een red flag voor mij.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje extreem gesteld. Ik weet niet in hoeverre mensen zich hierin herkennen, maar voor mij is de keuze op welke partij ik stem bij iedere verkiezing toch weer een moeilijke afweging tussen de standpunten waar ik het wel en waar ik het niet mee eens ben. Uiteraard vind ik bepaalde onderwerpen belangrijker dan andere. Bij de laatste verkiezingen voor de Tweede Kamer op 22 november 2023 heb ik mijn stem uiteindelijk laten bepalen door drie onderwerpen.
Als de keuze voor een bepaalde partij betekent dat je alle ideeën en standpunten van die partij goedkeurt of niet verwerpelijk genoeg om er niet op te stemmen, dan zou dat voor mij betekenen dat ik op een gegeven moment op geen enkele partij meer kan stemmen.
Op YouTube staat een video van dat interview met Thierry Baudet, Rob Jetten en die binaire gast.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb geen idee wat er speelde met die non-binaire gast.
Ik ben het niet met alles wat hij hier zegt eens, maar zeker ook niet met Jetten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op YouTube staat een video van dat interview met Thierry Baudet, Rob Jetten en die binaire gast.
Als ik het terugkijk, dan vind ik dat er niets mis is met de houding van Thierry Baudet en wat hij tijdens dat interview zei. Ik vond eerder de houding van die D66-betweter Rob Jetten.
Thierry Baudet wilde op een gegeven moment een heel valide punt maken, namelijk dat mensen niet van geslacht kunnen veranderen, en het dus fout is om minderjarige kinderen te proberen wijs te maken dat dat wel zou kunnen. Op dat moment viel Rob Jetten hem in de rede (een teken van gebrek aan fatsoensnormen) en liet het woord in de laatste twee minuten niet meer los en maakte misbruik van het feit dat Thierry Baudet gewoon de beleefdheid had om hem wel uit te laten praten in plaats van te proberen om hem te overschreeuwen en er een kakofonie van te maken.
Dat "wat andere wereldbeeld" heeft nou eenmaal gevolgen voor hoe die persoon zich gedraagt in allerlei opzichten. Het is niet voor niets dat bij die partijen bovengemiddeld vaak allerlei figuren zitten die nogal moeite hebben met onze wetten of met fatsoenlijk gedrag. Zoiets werkt integraal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor mij zou een enorme rode vlag zijn als iemand vanaf zijn hoge paard mensen gaat veroordelen die een wat ander wereldbeeld hebben of een wat andere politieke mening hebben.
Dus jij sluit D66 stemmers ook uit?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat "wat andere wereldbeeld" heeft nou eenmaal gevolgen voor hoe die persoon zich gedraagt in allerlei opzichten. Het is niet voor niets dat bij die partijen bovengemiddeld vaak allerlei figuren zitten die nogal moeite hebben met onze wetten of met fatsoenlijk gedrag. Zoiets werkt integraal.
Maar als je de vrouw vertrouwd maakt het toch niet uit dat je de man niet vertrouwd?quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:35 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Maar als je de vrouw vertrouwd maakt het toch niet uit dat je de man niet vertrouwd?
Altijd dat jaloerse gedrag; ik vertrouw jou maar de anderen niet.
Wat mij betreft ben jij een red flag dus.
Je gelooft dus niet in vriendschap tussen man en vrouw, maar zo te zien geloof je ook niet echt in liefde tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.
Kan altijd een zwak moment in de relatie zijn waar zo'n gast van wil proberen te profiteren.
Los daarvan is het van haar kant het ook ongepast, wtf ga je van alle mensen in de wereld met wie je een vriendschap kan onderhouden precies heel close om met je ex.
Blijf dan maar lekker bij/met hem.
Geloof sowieso niet in hele innige vriendschappen tussen heteromannen en heterovrouwen. Daar speelt 9/10 keer meer dan alleen vriendschap.
Ik geloof zeker wel in liefde tussen mannen en vrouwen maar als het op het concept van monogamie aan komt ben ik uitermate sceptisch. Dat zit namelijk niet van nature in mensen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je gelooft dus niet in vriendschap tussen man en vrouw, maar zo te zien geloof je ook niet echt in liefde tussen man en vrouw.
Vertrouw je iemand niet in dit opzicht omdat je zelf niet te vertrouwen bent?
Het is gek als ze verder geen vrienden heeft behalve haar ex. Maar als ze een brede vriendenkring heeft, en nog op goede voet is met haar ex en er een vriendschap mee is, wat kun je daar nou op tegen hebben?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.
Kan altijd een zwak moment in de relatie zijn waar zo'n gast van wil proberen te profiteren.
Los daarvan is het van haar kant het ook ongepast, wtf ga je van alle mensen in de wereld met wie je een vriendschap kan onderhouden precies heel close om met je ex.
Geloof sowieso niet in hele innige vriendschappen tussen heteromannen en heterovrouwen. Daar speelt 9/10 keer meer dan alleen vriendschap.
Waarom is het dan ineens wel gek volgens jou?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is gek als ze verder geen vrienden heeft behalve haar ex. Maar als ze een brede vriendenkring heeft, en nog op goede voet is met haar ex en er een vriendschap mee is, wat kun je daar nou op tegen hebben?
Leuke dooddoener weer.quote:
Ik ben het op zich met je eens dat de kans dat die man probeert om jouw vriendin in bed te krijgen zeer aanwezig is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.
Mensen die wetten prima vinden hebben heel weinig motivatie om in de politiek te gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Leuke dooddoener weer.
Maar nee, het aantal politici dat in opspraak komt voor het een of ander is bij die partijen toch echt aanzienlijk hoger. Evenals dat het bij die partijen zo ontzettend vaak ruzie is. En dat is geen toeval. Het karakter en het gedachtegoed hebben namelijk een relatie tot elkaar.
Ik meet met mijn eigen maat en volgens die maat zijn de opvattingen en het gedrag van extreemrechtse stromingen simpelweg teveel in strijd met wat ik normaal en wenselijk vind. En ik heb eerder al uitgelegd waarom.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mensen die wetten prima vinden hebben heel weinig motivatie om in de politiek te gaan.
Het was verder gewoon een grap (loosen up a bit…), maar wel met een onderliggende waarheid, te weten dat je met twee maten meet.
Wij zien elkaar niet als elkanders bezit en de transparantie die jij omschrijft is er bij ons ook. Als je beter kunt krijgen moet je beter gaan tenslotte.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens dat de kans dat die man probeert om jouw vriendin in bed te krijgen zeer aanwezig is.
Echter, jouw vriendin is niet jouw bezit. En liefde is niet de ander in een gouden kooitje zetten.
Ik geloof oprecht in investeren in je relatie en die zo houden dat ook als er duizenden mannen aan de deur komen kloppen er niet open gedaan wordt.
Daarom heb ik ook niet de regel dat mijn vrouw niet met anderen naar bed mag. Dat bepaal ik niet. Ik wil alleen dat als zij merkt dat ze daar voor open gaat staan dat ze dat vertelt. Dan kunnen we het erover hebben en kunnen we er iets aan doen. Of niet. En dan gaat ze weg bij mij… Nou, beter dat dan dat ze bij mij blijft en ongelukkig is.
Het einde van een relatie is niet alleen iets negatiefs: het is ook weer een kans om met iemand te kunnen zijn die wel graag bij jou is.
Maar vrienden zijn staat niet gelijk aan in situaties komen waar het fout kan gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.
Er is simpelweg geen NSDAP achtige partij. Dat geneuzel over alles waar je het niet mee eens bent extreem rechts te noemen…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik meet met mijn eigen maat en volgens die maat zijn de opvattingen en het gedrag van extreemrechtse stromingen simpelweg teveel in strijd met wat ik normaal en wenselijk vind. En ik heb eerder al uitgelegd waarom.
En als iemand dat blijkbaar allemaal wel heel normaal en wenselijk vind, dan denk ik dat je daar in een relatie op persoonlijk vlak uiteindelijk zure vruchten van gaat plukken.
Ik vraag me toch echt af in hoeverre het echt zo is dat politici van PVV en FvD vaker in opspraak komen dan politici van andere partijen. We moeten hierbij niet vergeten dat de meeste media tegen deze partijen zijn, en er dus als de kippen bij zijn als er iets slechts te melden is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Leuke dooddoener weer.
Maar nee, het aantal politici dat in opspraak komt voor het een of ander is bij die partijen toch echt aanzienlijk hoger. Evenals dat het bij die partijen zo ontzettend vaak ruzie is. En dat is geen toeval. Het karakter en het gedachtegoed hebben namelijk een relatie tot elkaar.
Dat is toch geen hele close vriendschap dan? Mijn partner praat ook gewoon met mannen hoor, collega's en partners van vriendinnen. Maar echt 1 op 1 afspreken, nee. Het ging over beste vriend met je ex, niet überhaupt met mannen omgaan of praten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:42 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Maar vrienden zijn staat niet gelijk aan in situaties komen waar het fout kan gaan.
Ik praat met twee exen, ga zelfs weleens naar feestjes waar hun ook zijn.
Maar ben nooit 1 op 1 met ze en de gesprekken gaan ook niet over meer intieme zaken.
Zelfde met andere mannen met wie ik contact heb, dat is gewoon normaal vriendschappelijk
De schuld aan de media geven is slachtoffergedrag. Ook al zo'n red flag in een relatie.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af in hoeverre het echt zo is dat politici van PVV en FvD vaker in opspraak komen dan politici van andere partijen. We moeten hierbij niet vergeten dat de meeste media tegen deze partijen zijn, en er dus als de kippen bij zijn als er iets slechts te melden is.
In absolute zin. Maar de VVD is nou eenmaal jarenlang een grote machtspartij geweest dus heeft duizenden mensen geleverd, dus dan is het risico dat er soms een foute bij zit wat groter. Die extreemrechtse partijen leveren er vaak maar een handjevol politici. En die komen gemiddeld wel heel vaak in opspraak. Blijkbaar heeft het dus aantrekkingskracht op de verkeerde types.quote:Als het gaat om politici die in opspraak komen wegens corruptie, dan staat de VVD al jarenlang op nummer 1.
Nou nee, het komt meer doordat al die lui zelf de baas willen zijn en geen teamspelers. Het moet allemaal precies zoals ze het zelf willen en weigeren rekening te houden met iemand anders, zelfs niet binnen hun partij. Dat zie je overigens ook in hun houding naar het buitenland. Samenwerken met anderen vinden ze maar stom. En dat vind ik ook al geen beste karaktereigenschap.quote:Wat betreft de ruzies binnen zogenaamde extreemrechtse partijen, dat is inderdaad geen toeval. Het zijn vaak mensen met een vrij sterke eigen mening en geen beroepspolitici die met het grootste gemak hun eigen mening opzij zetten als het hun carrière ten goede komt en zich met het grootste gemak onderwerpen aan een fractiediscipline, een praktijk die overigens strijdig is met de Grondwet.
Na vier jaar waren er nog minder dan een derde van de FvD-zetels over in de staten. Dat noem je geen groeistuipen meer. Het is exemplarisch voor de onwil om constructief met een ander samen te werken. Je ziet als die ruzies en afsplitsingen bij de BBB bijvoorbeeld veel minder.quote:Dat er een paar jaar geleden nogal wat ruzies waren binnen Forum voor Democratie met als resultaat een aantal afsplitsingen, is ook geen toeval. Het is een vrij nieuwe partij die in korte tijd enorm gegroeid is in ledental en een keer een enorme verkiezingsoverwinning heeft geboekt. De ruzies en afsplitsingen uit die tijd zijn gewone groeistuipen en staan los van het gedachtengoed van die partij.
De berichtgeving in de media is natuurlijk altijd uiterst objectief en onpartijdig. Voor mij is het een enorme rode vlag als iemand een overdreven misplaatst vertrouwen in de media heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
De schuld aan de media geven is slachtoffergedrag. Ook al zo'n red flag in een relatie.
Ook in vergelijking met andere grote bestuurspartijen als PvdA en CDA steekt het aantal corruptie affaires waar een VVD politicus bij betrokken is, er met kop en schotel bovenuit. Terwijl het bij PvdA en CDA om incidenten gaat, is het bij de VVD een patroon. Er heerst bij de VVD kennelijk een foute cultuur die foute mensen aantrekt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
In absolute zin. Maar de VVD is nou eenmaal jarenlang een grote machtspartij geweest dus heeft duizenden mensen geleverd, dus dan is het risico dat er soms een foute bij zit wat groter.
Dit slaat echt nergens op. Bij zogenaamde populistische partijen is het echt niet continu ruzie. Vaak breekt er na een periode van ruzies en afsplitstingen juist een rustige periode aan waarin de politici die gebleven zijn, als een goed team met elkaar samenwerken. Dit zien we nu bij FvD, en dat zagen we indertijd ook bij de LPF.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou nee, het komt meer doordat al die lui zelf de baas willen zijn en geen teamspelers. Het moet allemaal precies zoals ze het zelf willen en weigeren rekening te houden met iemand anders, zelfs niet binnen hun partij.
FvD is niet alleen een vrij nieuwe partij die in korte tijd heel sterk gegroeid is, maar heeft daarbij ook veel mensen aangetrokken die voorheen nooit politiek actief waren en nooit eerder lid van een politieke partij zijn geweest. BBB en ook NSC hebben veel mensen aangetrokken die voorheen bij het CDA zaten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Na vier jaar waren er nog minder dan een derde van de FvD-zetels over in de staten. Dat noem je geen groeistuipen meer. Het is exemplarisch voor de onwil om constructief met een ander samen te werken. Je ziet als die ruzies en afsplitsingen bij de BBB bijvoorbeeld veel minder.
Dit is r&p.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De berichtgeving in de media is natuurlijk altijd uiterst objectief en onpartijdig. Voor mij is het een enorme rode vlag als iemand een overdreven misplaatst vertrouwen in de media heeft.
[..]
Ook in vergelijking met andere grote bestuurspartijen als PvdA en CDA steekt het aantal corruptie affaires waar een VVD politicus bij betrokken is, er met kop en schotel bovenuit. Terwijl het bij PvdA en CDA om incidenten gaat, is het bij de VVD een patroon. Er heerst bij de VVD kennelijk een foute cultuur die foute mensen aantrekt.
[..]
Dit slaat echt nergens op. Bij zogenaamde populistische partijen is het echt niet continu ruzie. Vaak breekt er na een periode van ruzies en afsplitstingen juist een rustige periode aan waarin de politici die gebleven zijn, als een goed team met elkaar samenwerken. Dit zien we nu bij FvD, en dat zagen we indertijd ook bij de LPF.
[..]
FvD is niet alleen een vrij nieuwe partij die in korte tijd heel sterk gegroeid is, maar heeft daarbij ook veel mensen aangetrokken die voorheen nooit politiek actief waren en nooit eerder lid van een politieke partij zijn geweest. BBB en ook NSC hebben veel mensen aangetrokken die voorheen bij het CDA zaten.
Verder moeten we nog maar zien wat de toekomst brengt. Bij de VVD is inmiddels ruzie uitgebroken tussen de voorstanders en tegenstanders van deelname aan het nieuwe kabinet. Hopelijk gaat de VVD daaraan kapot.
Klopt. We gaan teveel off-topic. Sommigen gaven aan dat ze geen relatie zouden willen met iemand die PVV of FvD stemt, en dat is een beetje uitgelopen op een politieke discussie.quote:
Antivax is wat anders dan de vraag of je wel of niet het corona vaccin hebt genomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een groot deel van de ongevaccineerden, waaronder ik, had het virus al gehad voordat de vaccins beschikbaar kwamen, hadden alleen milde klachten en vonden die vaccins daarom voor zichzelf niet nodig.
Daarnaast ben ik in die tijd extra vitamine D gaan slikken.
hoe vaak heb je al gedate met iemand die je een ‘red flag’ gaf?... en welk percentage is dat op je totaal aantal dates?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:45 schreef RAVW het volgende:
(..)
Hoe ik ze herken, als HSP heb je daar geen moeite mee![]()
99% van de 100% zit ik algelijk goed bij de eerste indruk , krijg ik weer dat gevoel van ..... Niet weer he , of zo van waaks zijn..... dan zit het niet goed
Dat geeft bijna elke dame waar mee ik date.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hoe vaak heb je al gedate met iemand die je een ‘red flag’ gaf?... en welk percentage is dat op je totaal aantal dates?
Euh....niet alle vrouwen...quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat geeft bijna elke dame waar mee ik date.
Omgang met dames word steeds moeilijker, de eisen en hun gedrag is gewoon ver buiten normale normen en waardes. ( ook wel grensoverschrijdend gedrag genaamd , want ik kan een dame al bijna niet meer los zien van dit ( Grensoverschrijdend gedrag persoon staat gelijk als dame bij mij. )
Ja ik weet dat er goede zijn , maar kom ze maar eens tegen.
De laatste 25 jaar zeker , want het gaat al snel mis .
Alleen mijn eerste relatie ging het zo als het hoorde.
Maar daarna , eisen eisen en er niets voor terug geven.
Ze doen niet eens meer moeite , zodra ze iets niet krijgt wat ze wil gaat ze weer zoeken op haar contacten lijst (lees klantenlijst of slachtoffer lijst )
Ik zelf ben nu al heel lang vrijgezel en ook denk ik de laatste 10 jaar maar 2 a 3 keer gedate maar het is al snel dat het fout gaat.
Vroeger kreeg je vlinders en goede gevoelens , en hoopte je dat je de dame snel zag, Nu krijg je hart kloppingen en hoge bloeddruk van de dames.
En je durft vaak niet eens meer contact te zoeken want je heb niet zo veel zin in dat negatieve gedoe, en zeker het geklaag waar je al van weet dat ze weer geld nodig heb.
Want als je wat wil doen , MOE , NEE durf ik niet ... NEE geen geld , Nee voel me niet lekker.
Ik vraag het 3 keer en dan is het voor mij al zo in het standje van , ze weten dat ik hun leuk vind maar ik blijf niet vragen , graag of niet hoor .. weg wezen.
Ja als ze dan wel eens wat leuk vinden is winkelen , uit eten gaan, en dat soort dingen als het maar geld kost , maar als je dan zegt dat je daar even geen geld voor heb dan ben je weer single.
Ik ben niet moeilijk met geld Laatst ook in 3 maanden 4000 euro kwijt aan dame.
Maar als je dan 1 keer nee zegt , ben je weer een slechte man , of het normaal is om zo maar even 4000 euro zo maar even uit te geven aan iemand ....
JA dat vinden ze normaal
Waarom hang jij t geweten van vrouwen uitquote:
Ga je hier nu verder ja?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom hang jij t geweten van vrouwen uit
En laat ik heel even duidelijk zijn, er zijn vrouwen die dat doen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom hang jij t geweten van vrouwen uit
Dat is al een NO go want ik ga niet de ellende van andere opvoeden betalen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef DjVero het volgende:
Wijven die alleen maar met hun kutkind(eren) bezig zijn.
Ik heb een bonuskind, maar gelukkig zitten mijn vrouw en ik op één lijn: kinderen staan niet altijd op de eerste plaats. Wij hebben ook onze levens. En zeuren of iets niet willen wordt gewoon niet getolereerd. Wij betalen, dus wij bepalen. Simpel zat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is al een NO go want ik ga niet de ellende van andere opvoeden betalen.
Zeker als de EX dan niet meer in beeld is , ook niet met de alimentatie over de brug komt.
Maar ik heb er twee gehad met kinderen , nee sorry maar ik doe dan liever een stapje op zij want ik denk dat ik snel een strafblad zou krijgen en 20 jaar een vakantie op kosten OVJ.
Alles maar ook alles wat ik geleerd heb met me opvoeding doen ze vaak tegendraads.
Ik kreeg niet eens de kans om te gaan nep janken of door vragen , dan had ik ze al te pakken.
Nu blijven ze net zo lang door gaan tot ze hun zin hebben , en dan na 2 sec gaan de moeders vaak al overstag omdat ze er niet tegen kunnen.
Lees een te groot eigen rugzakje en kunnen veel al zelf niets meer hebben.
Ik heb zelf al heel mijn leven een stiefpa ..quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik heb een bonuskind, maar gelukkig zitten mijn vrouw en ik op één lijn: kinderen staan niet altijd op de eerste plaats. Wij hebben ook onze levens. En zeuren of iets niet willen wordt gewoon niet getolereerd. Wij betalen, dus wij bepalen. Simpel zat.
Als een partner daar hetzelfde in staat, vind ik het dikke prima. Jammer dat het bij jou mislukt is, ik vind hem (meestal) best tof.
Misschien zit jij gewoon achter de verkeerde types aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Omgang met dames word steeds moeilijker, de eisen en hun gedrag is gewoon ver buiten normale normen en waardes. ( ook wel grensoverschrijdend gedrag genaamd , want ik kan een dame al bijna niet meer los zien van dit ( Grensoverschrijdend gedrag persoon staat gelijk als dame bij mij. )
Ze doen niet eens meer moeite , zodra ze iets niet krijgt wat ze wil gaat ze weer zoeken op haar contacten lijst (lees klantenlijst of slachtoffer lijst )
Ik zelf ben nu al heel lang vrijgezel en ook denk ik de laatste 10 jaar maar 2 a 3 keer gedate maar het is al snel dat het fout gaat.
Vroeger kreeg je vlinders en goede gevoelens , en hoopte je dat je de dame snel zag, Nu krijg je hart kloppingen en hoge bloeddruk van de dames.
En je durft vaak niet eens meer contact te zoeken want je heb niet zo veel zin in dat negatieve gedoe, en zeker het geklaag waar je al van weet dat ze weer geld nodig heb.
Want als je wat wil doen , MOE , NEE durf ik niet ... NEE geen geld , Nee voel me niet lekker.
Ik vraag het 3 keer en dan is het voor mij al zo in het standje van , ze weten dat ik hun leuk vind maar ik blijf niet vragen , graag of niet hoor .. weg wezen.
Ja als ze dan wel eens wat leuk vinden is winkelen , uit eten gaan, en dat soort dingen als het maar geld kost , maar als je dan zegt dat je daar even geen geld voor heb dan ben je weer single.
Maar als je dan 1 keer nee zegt , ben je weer een slechte man , of het normaal is om zo maar even 4000 euro zo maar even uit te geven aan iemand ....
JA dat vinden ze normaal
Ik denk het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef HSG het volgende:
Misschien zit jij gewoon achter de verkeerde types aan.
los ervan of het de 'verkeerde' types zijn;quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt toen mijn eerste ex het uitmaakte en liever vrienden wilde blijven lagen we nog elke week met elkaar te rampetampen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
Sowieso vind ik 4000 Euro in een korte tijd uitgeven aan een vrouw gewoon raar. Mijn vrouw zou zich juist behoorlijk zorgen om mij maken als ik even in een korte tijd een enorm bedrag aan haar uitgeef.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
los ervan of het de 'verkeerde' types zijn;
Als je in een kortstondige prille relatie zelf gelijk al besluit 4000 euro uit te gaan geven 'aan' je date (whatever daarmee verder bedoeld is, of het nu extreem dure 'kadotjes' of misschien een poging iemqand te beindrukken door extreem dure restaurants uit te zoeken en dan alles te gaan betalen ....),
met het idee dat je daarmee een bepaald gedrag zou kunnen kopen, ben je altijd al fout bezig: Zo kan in de prille date-fase nooit een echt fijn en leuk contact ontstaan, als een van beide gelijk al met duizenden euros gaat zwaaien.
De rode vlag is dan eigenlijk al je eigen gedrag tegenover een date.... niet of je claimt dat je gelijk 'weet' dat iemand fout zou zijn omdat ze een smartphone bij zich heeft op die date (gezien zn eigen voorbeeld werkt dat niet erg goed als selectie-methode voor zijn dates)
Als je niet met al te veel ruzie uit elkaar gaat, geen van beide heeft een nieuwe partner en de sex was goed, waarom zou je dat dan niet doen? In zo'n geval is er niet echt sprake van uitmaken, maar je schakelt als het ware terug van relatie naar FWB.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef HSG het volgende:
Klopt toen mijn eerste ex het uitmaakte en liever vrienden wilde blijven lagen we nog elke week met elkaar te rampetampen.
inderdaad, ik weet ook niet wat ermee bedoeld is;quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef HSG het volgende:
Sowieso vind ik 4000 Euro in een korte tijd uitgeven aan een vrouw gewoon raar. Mijn vrouw zou zich juist behoorlijk zorgen om mij maken als ik even in een korte tijd een enorm bedrag aan haar uitgeef.
Dominicaansquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
De seks was inderdaad erg goed. We waren allebei nog jong en aan het experimenteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je niet met al te veel ruzie uit elkaar gaat, geen van beide heeft een nieuwe partner en de sex was goed, waarom zou je dat dan niet doen? In zo'n geval is er niet echt sprake van uitmaken, maar je schakelt als het ware terug van relatie naar FWB.
Veel vrouwen uit andere culturen kunnen enorm conservatief zijn waarbij de norm is dat de man alles betaald. Maar dan alsnog is 4000 Euro idioot veel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad, ik weet ook niet wat ermee bedoeld is;
Een kadootje geven kan best leuk zijn (en zelfs daarmee kan je ook een hoop fout doen), maar 4000 euro uitgeven bij een prille date-fase is volslagen idioot
Ook bv bepaalde zaken aanbieden te betalen kan een zekere indruk geven hoe je in relaties staat (des te sterker je aandringt om alles te betalen, des te meer maak je duidelijk een zeer conservatief relatiebeeld te hebben, wat ook sommige vrouwen best bevalt en als je zo'n vrouw zoekt een perfecte methode daarover duidelijkheid te krijgen).
maar ook hier is het doorgeslagen obsessief als je dates tot die tijd 4000 euro gekost hebben en je hardnekkig alles wilde betalen.
Dat klinkt meer naar een dure escort inhuren en willen dat het je 'vriendin' is (wat bij een escort ook altijd maar een spelletje is dat ze spelen... door zoveel uit te geven en uiteindelijk de suggestie te wekken dat je daarvoor bepaalde 'tegendiensten' verwacht, wek je eerder die indruk)
De afkomst bepaald niet of het verkeerde types zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dominicaans
Surinaams
Nederland
Antilliaans
Duits
Turks
Afrikaans diverse afkomsten
Toch niet mensen die die allemaal het zelfde zijn
Maar wel met mijn ervaring de zelfde karakter trekken hebben.
Ja er zitten zat geldwolven tussen.
Maar zelfs als ik geen relatie met die dames heb of wil maar gewoon als Collega's als ik ze hoort praten en ziet doen ,gaan mijn haren al overeind staan.
Het is wel een red flag als een persoon anderen direct veroordeelt op hun afkomstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:07 schreef HSG het volgende:
De afkomst bepaald niet of het verkeerde types zijn.
Lekker random lijstje ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dominicaans
Surinaams
Nederland
Antilliaans
Duits
Turks
Afrikaans diverse afkomsten
Toch niet mensen die die allemaal het zelfde zijn
Maar wel met mijn ervaring de zelfde karakter trekken hebben.
Ja er zitten zat geldwolven tussen.
Maar zelfs als ik geen relatie met die dames heb of wil maar gewoon als Collega's als ik ze hoort praten en ziet doen ,gaan mijn haren al overeind staan.
Een voordeel, ik hoef me al niet druk te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker random lijstje ook
Belgische vrouwen zijn wezenlijk anders in hun denken en doen dan Nederlandse vrouwen? En Britse en Italiaanse vrouwen of Franse vrouwen zijn wel goed maar Duitse niet?
Hij zit vooral in z'n eigen (negatieve) bubbel imo. Geld lijkt het enige te zijn waar hij niet moeilijk over denkt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd stiefvader te zijn, veel vrouwen willen dat überhaupt niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een voordeel, ik hoef me al niet druk te maken
Maar ik merk dat er vrij weinig zelfreflectie is bij bepaalde mensen.
Natuurlijk zitten er gigantische rode vlaggen tussen, maar vraag je eens waarom je daar op af ging?
Ik ben er zat tegen gekomen hoor....maar niet elke man is zo.
Grenzen beter leren bewaken en aan jezelf werken.
Als je 4000 euro uitgeeft aan een date dan niet roepen dat ze een geldwolf is, jij geeft het dan toch uit aan haar in de vroege fase?
Wil je geen stiefpapa zijn?
Prima....zoek dan een dame zonder kinderen.
Ga niet elke alleenstaande moeder gelijk over een kam scheren en ze een red flag noemen, niet elke alleenstaande moeder is hetzelfde.
Dit geldt voor vrouwen net zo.
Leer wat je wel accepteert en wat niet en blijf daar bij.
Maakt het zoeken iets makkelijker, het vinden wellicht moeilijker maar raak niet verbitterd en denk niet dat elke man of vrouw hetzelfde is.
Ik zoek ook geen man die mijn kinderen gaat opvoeden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd stiefvader te zijn, veel vrouwen willen dat überhaupt niet.
De meeste alleenstaande moeders zijn sowieso een stuk zelfstandiger en minder verwend dan die getrouwd zijn of samen. Die willen ook helemaal geen vent die alles voor ze gaat betalen want dan zijn ze weer afhankelijk. Iets dat ik hun vorige relatie of huwelijk slecht heeft uitgepakt.
Gelukkig is dit geen racist, het lijstje landen is gewoon een lijstje van alle landen die hij zo uit zijn hoofd kan bedenken. (Hij bedacht zich ook net op tijd dat Afrika geen land is haha.) Deze afkomsten zijn een verkapte manier om nog een keer alle vrouwen te zeggen lol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Het is wel een red flag als een persoon anderen direct veroordeelt op hun afkomst
Helemaal mee eens. Moeders weten wat echt afzien en opoffering is, de meesten dan althans. Mijn vriendin heeft ook een kind en als ik zie hoe zij in het leven staat: onbreekbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste alleenstaande moeders zijn sowieso een stuk zelfstandiger en minder verwend dan die getrouwd zijn of samen.
Hangt ervan af hoeveel ervaring je er met welke groep hebt. Wil jij -als vrouw- een Ali B. als man niet omdat hij van Marokkaanse afkomst is -en daar nog wel eens gelazer mee is- of wil jij Ali B. niet omdat je het cokende televisie wereldje niet kunt luchten of zien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Het is wel een red flag als een persoon anderen direct veroordeelt op hun afkomst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel ervaring je er met welke groep hebt. Wil jij -als vrouw- een Ali B. als man niet omdat hij van Marokkaanse afkomst is -en daar nog wel eens gelazer mee is- of wil jij Ali B. niet omdat je het cokende televisie wereldje niet kunt luchten of zien?
Want we mogen niet generaliseren, alleen vrouwen mogen dat maar over mannen.
Dan krijg je die 'je mag het eigenlijk niet zeggen' ongein.
Maar dan het je het citaat van Maya Angelou.
When someone shows you who they are, believe them the first time.
Maar geen zorgen, voor de trage leerlingen krijg je in Allochtonië les na les!
Overigens heb ik nu weer Vlaams Marokkaanse vrienden en heb pas nog base-coke gerookt.
Die smerige toestanden in (een deel van de) televisie wereld en bij die jammerlijke NSB-ers (BN-ers) daar heb ik niks mee te maken.
Mijn 'red flag'... was gisteren in een sekshokje in Amsterdam aan het seksen met iemand die ik pas tegen het einde herkende als iemand van een dating app een jaar terug die had gezegd dat hij een zeer ernstige besmettelijke ziekte had gehad (en ervoor behandeld is geweest). Nu was de seks safe, maar ik ben toch geschrokken. Ook al omdat we indertijd IV-middelengebruik besproken.
Je kunt
Find what you love and let it kill you.
van Charles Bukowski ook te ver voeren.
Zoals ik het gedrag van Ali B niet als exemplarisch voor alle Marrokanen zie, zo zie ik jouw gedrag ook maar niet als representatief voor homo mannen…quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:42 schreef Horzula het volgende:
Nee dank je.
Rook liever een base-pijpje met een storm-aansteker. Werkt ook met O-PCE, NEP en 5-MeO-DMT.
Dat snuiven lukt niet zo goed, of dat komt door mijn dan al aanmerkelijke wausheid of simpelweg door dat achterlijke pijpje kan ik niet zeggen.
Maar ik heb een beetje een broertje dood aan 'discriminatie' omdat ik helaas zelf als homo-man de nodige erbarmelijke behandeling van ons-soort-mensen mee te moeten maken vooral binnen etnische groeperingen.
Maar ik heb er ook -tegelijkertijd- seks mee.
En ik sta op gelijke behandeling als rechtsprincipe.
Red Flag: Zonder condoom willen butt-seksen. Nu lost dat probleem zichzelf op doordat ze safe geen seks meer met je willen.
Nee wij/die zijn nog erger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:40 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Zoals ik het gedrag van Ali B niet als exemplarisch voor alle Marrokanen zie, zo zie ik jouw gedrag ook maar niet als representatief voor homo mannen…
Je..... je bedoelt.. dat ze 'em aan het uitbroeden is? A..Als een hen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Oh nog een hele rode vlag, de hele dag op een telefoon zitten.
Een natte crackjunk op FOK!, hoe vet en hoe welkomquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:42 schreef Horzula het volgende:
Nee dank je.
Rook liever een base-pijpje met een storm-aansteker. Werkt ook met O-PCE, NEP en 5-MeO-DMT.
Dat snuiven lukt niet zo goed, of dat komt door mijn dan al aanmerkelijke wausheid of simpelweg door dat achterlijke pijpje kan ik niet zeggen.
Maar ik heb een beetje een broertje dood aan 'discriminatie' omdat ik helaas zelf als homo-man de nodige erbarmelijke behandeling van ons-soort-mensen mee te moeten maken vooral binnen etnische groeperingen.
Maar ik heb er ook -tegelijkertijd- seks mee.
En ik sta op gelijke behandeling als rechtsprincipe.
Red Flag: Zonder condoom willen butt-seksen. Nu lost dat probleem zichzelf op doordat ze safe geen seks meer met je willen.
Base. Sorry.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een natte crackjunk op FOK!, hoe vet en hoe welkom
Nee dan snap jij de bedoeling niet , het gaat niet om dat ze goed of fout zijn maar laat zien dat ik niet op dezelfde type dames val en date.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:07 schreef HSG het volgende:
[..]
De afkomst bepaald niet of het verkeerde types zijn.
Wat hebben jullie allemaal gedaan met 4000 euro in 3 maanden?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat vinden ze normaal
Dat is echt niet veel ( sowieso de reis van haar betaald )quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:09 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan met 4000 euro in 3 maanden?
Tussen tatoeages/piercings en gelovig blijft er niets over man.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef ems. het volgende:
Tatoeages en piercings. Korfbal. Gelovig. Social media.
Heb je wat te doen:)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 02:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is echt niet veel ( sowieso de reis van haar betaald )
1000 euo
per week aan 80 euro boodschappen ( ja kerst en oude en nieuw en valentijn zaten in deze maanden.)
Valentijn cadeau van 250 euro
Dan nog voor haar kleding en andere spullen die ze hier nodig had.
Dan gaat het hard hoor, we hebben echt niet speciaal veel gedaan.
Maar 4000 is echt niet meer veel in deze tijd voor 3 maanden voor 2 personen.
Reken dan ook nog eens dubbel openbaar vervoer kosten * heen een weer Amsterdam naar haar familie een paar keer ) en met de taxi naar Schiphol
Dan is je geld zo weg hoor.
Als ik jouw naam naast een TT zie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat is in jouw ervaring een red flag dat je zegt: "Oké, ik ben weg!"
Gescheiden wijven die hun kinderen inprenten dat papa een psychopaat is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:46 schreef Leandra het volgende:
Overmatig drankgebruik, verhalen over vechtpartijen en dergelijke: losse handjes.
En mensen die hun kinderen niet (mogen) zien.
Inderdaad, slaan en schelden mag niet in de opvoeding ,maar even duidelijk maken aan je kinderen als moeder dat alle mannen op de wereld onbetrouwbaar zijn en de gevaarlijkste soorten dieren zijn die er op de wereld rondlopen en alleen maar vreemdgangers en bier drinkende alcoholisten met een grote mond zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Gescheiden wijven die hun kinderen inprenten dat papa een psychopaat is...
Ja want mannen doen dit nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Inderdaad, slaan en schelden mag niet in de opvoeding ,maar even duidelijk maken aan je kinderen als moeder dat alle mannen op de wereld onbetrouwbaar zijn en de gevaarlijkste soorten dieren zijn die er op de wereld rondlopen en alleen maar vreemdgangers en bier drinkende alcoholisten met een grote mond zijn.
Dat word gewoon toegestaan, het is toch te gek voor woorden.
Zal nog eens leuk worden als er ooit een een chip in de mens komt die bij onwaarheden vertellen of smaad en laster plegen bij mensen , dat je dan 1 euro van je rekening word afgeschreven.
Denk dat er maar wening vrouwen zijn die niet gelijk na dat ze hun loon binnen hebben gehad nog wat overhouden.
Denk zelf dat ze 1 jaar achterlopen met betalingen, als het niet meer is
Mannen zijn veel praktischer met dit soort dingen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want mannen doen dit niet![]()
(Vrouwen zijn hoeren, kutwijven, golddiggers, ze zagen, denken alleen maar aan geld en shoppen, etc etc etc)
Ik hoor dat maar zelden in mijn omgeving hoor dat de mannen op die manier praten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(Vrouwen zijn hoeren, kutwijven, golddiggers, ze zagen, denken alleen maar aan geld en shoppen, etc etc etc)
ik heb daar wel een idee over...quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:31 schreef RAVW het volgende:
En waarom gaat van de 50 vrouwen die ik ken, bijna alle whatsapp gesprekken over het "geld lenen" of Geld problemen...
Knap hoor dat je dit zo kan schrijven....even een paar voorbeeldenquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb daar wel een idee over...
Tip: kijk naar wat de meest constante factor hierin is, die bij alle gesprekken hetzelfde is, namelijk dat dat allemaal vrouwen zijn die met jou praten... de kans is groot dat jijzelf door je eigen gedrag dat ook over je uitlokt (je neiging om in een relatie gelijk alles te gaan betalen, lokt gewoonweg een bepaald type vrouw aan)
Het gaat niet alleen om daten het gaat zelf dames waar je al meer dan 15 jaar vriendschap mee heb, en die de laatste jaren ook zo veranderen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien dan toch even kijken of het ligt aan het type vrouw waar je voor valt en mee wil daten.
Hier hebben 'wij' al eens over gesproken in een topic van jou. En het is abnormaal hoeveel van dat soort vrouwen jij tegenkomt of bent tegengekomen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om daten het gaat zelf dames waar je al meer dan 15 jaar vriendschap mee heb, en die de laatste jaren ook zo veranderen.
Zo als je had kunnen zien date ik niet , dus dit zijn voornamelijk ( cliënten, vrouwelijke collega's , vrouwelijke kennissen.
In relatie zijn ze vaak nog erger. vandaar dat ik ook niet meer date.
PS geld is echt het probleem hier niet , maar ik word gewoon moe er van dat zodra ze vaak hun ogen open doen gelijk inde richting van geld denken.
Is het dan wel niet in trant van het lenen, dan wel als Raoul hoe vind je dit? Leuk voor je huis , moet je kopen. ( vaak dan wel even er achter aan , koop er voor mij ook een![]()
als ze dan een filmpje of foto opsturen van iets.
aaaaaaaaaagh
Ik pik even eruit dat je het ook over cliënten hebt. Date je daarmee? Vragen die je dingen te betalen? Vind ik heel apart.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om daten het gaat zelf dames waar je al meer dan 15 jaar vriendschap mee heb, en die de laatste jaren ook zo veranderen.
Zo als je had kunnen zien date ik niet , dus dit zijn voornamelijk ( cliënten, vrouwelijke collega's , vrouwelijke kennissen.
PS geld is echt het probleem hier niet , maar ik word gewoon moe er van dat zodra ze vaak hun ogen open doen gelijk inde richting van geld denken.
Is het dan wel niet in trant van het lenen, dan wel als Raoul hoe vind je dit? Leuk voor je huis , moet je kopen. ( vaak dan wel even er achter aan , koop er voor mij ook een![]()
aaaaaaaaaagh
Iemand die zo met jou commmuniceert... met dat "dus kan jij dat even voor me voorschieten?" en "ik zie het zo wel op mijn rekening staan" heeft deze manier van communiceren met jou aangeleerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:17 schreef RAVW het volgende:
- Dame 500 , he Raoul kan je me even helpen ik moet vandaag een rekening betalen van eigen bijdragen van 310 euro dus kan jij dat even voor me voorschieten? Alvast bedankt en ik zie het zo wel op mijn rekening staan , hier mijn rekening nummer
Tuurlijk joh, laten we doen alsof de ouders die hun kinderen niet zien allemaal slachtoffer zijn van de andere ouder die dat de kinderen inprent.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Gescheiden wijven die hun kinderen inprenten dat papa een psychopaat is...
Dat maakt nu echt niet meer uit geel wit zwart oranje paars groen .. met of zonder benen ( o wacht een dame zonder benen is een stofzuigerquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier hebben 'wij' al eens over gesproken in een topic van jou. En het is abnormaal hoeveel van dat soort vrouwen jij tegenkomt of bent tegengekomen.
Was het niet zo dat zij bijna allemaal buitenlands waren? Met name vooral Afrikaans?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat maakt nu echt niet meer uit geel wit zwart oranje paars groen .. met of zonder benen ( o wacht een dame zonder benen is een stofzuiger)
het heeft niets met achtergrond te maken. Ik val totaal niet op bland en toch hoor je dar weer veel van dat het vaak uit is op de pinpas .
Maar blonde dames trekt mij gewoon niet
Nee die hebben mijn nummer dan een keer gehad omdat ze de sleutel van het pand nodig hadden of andere redenen. Ik was beheerder / congiergequote:Op maandag 19 augustus 2024 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik pik even eruit dat je het ook over cliënten hebt. Date je daarmee? Vragen die je dingen te betalen? Vind ik heel apart.
Zo als je had kunnen zien dat deze dame mij niet eens kon en dat we net even 5 min hadden staan praten en alleen whats ap hadden uitewisseldquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iemand die zo met jou commmuniceert... met dat "dus kan jij dat even voor me voorschieten?" en "ik zie het zo wel op mijn rekening staan" heeft deze manier van communiceren met jou aangeleerd.
Mensen spreken ook met jou op een methode waarvan ze geleerd hebben dat het bij je werkt... 'conditionering' noemen we dat.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de vrouwen waar jij blijkbaar mee omgaat of waar jij warm van wordt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Knap hoor dat je dit zo kan schrijven....even een paar voorbeelden
- dame 1 .... Raoul hoe gaat het ? en ik heb even een vraagje kan je mij even 50 euro lenen?
- dame 2 ..... Hoi .... Ik moet vandaag naar Rotterdam zou je mij even 10 euro kunnen lenen?
- dame 3 Midden in een gesprek die over jeugdzorg gaat .. o ik onderbreek je even , ik ben volgende week jaren dus ik zou het leuk vinden als je een klein bedragje over maakt , groot mag ook wel.
- dame 4 ... He schat heb even een vraagje kan jij me helpen met de kasten in elkaar zetten die ik gekocht heb?
Antwoord ja dat kom ik wel doen van de week.
O nee liever nu want dan kan je gelijk even voor mij boodschappen halen want ik heb geen geld meer ... hier heb je het lijstje .....
- dame 5 .. He Raoul zullen we vandaag naar het strand gaan?
Antwoord Ja leuk hoe laat zie ik je bij de trein?
Nou ik wil wel mee maar kan jij dan de trein reis en zo betalen, en ik moet daarna ook nog even langs de AH dan kan je gelijk even wat boodschappen betalen :-)
- Dame 349 He Raoul ga jij vandaag nog boodschappen doen , hopelijk wel want wil je dan even een paar dingen voor me mee nemen... lijst van 25 voorwerpen.
- Dame 500 , he Raoul kan je me even helpen ik moet vandaag een rekening betalen van eigen bijdragen van 310 euro dus kan jij dat even voor me voorschieten? Alvast bedankt en ik zie het zo wel op mijn rekening staan , hier mijn rekening nummer .....
- Dame 514 Hallo meneer leuk van gisteren dat we even hebben staan praten en dat we whats up hebben uit gewisseld, maar zou jij even voor mij wat kunnen doen ? Ik moet nog 640 euro aan boetes betalen voor vrijdag anders krijg ik problemen. ach dat doe jij wel even he , en dan kan je gelijk maar even bewijzen dat je me leuk vind ... kus Oja kom van de week als je het bedrag gestort heb wel even op bezoek. kuss ( deze dame had een vriend)
Dit is normaal gedrag hier hoor en zo ken ik ze niet anders de laatste 15 jaar.
Dit heeft niets met mijn gedrag te maken omdat ik hier in totaal geen aanleiding geeft ze komen vaak alleen maar als ze je nodig hebben.
Verder hoor of zie je ze niet eens.
Ik zelf schrijf ze niet eens aan omdat ik weet dat het binnen 1 a 2 zinnen weer dit soort dingen krijgt.
PS Ik heb de Appjes bewaard via een screenshot want volgens veel dames zijn vrouwen niet zo
Nee want ik date niet en het zijn veel al dames waar ik lang mee om gaat die in eens veranderen in dit soort ......quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de vrouwen waar jij blijkbaar mee omgaat of waar jij warm van wordt.
Kortom : het zegt wat over jou.
inmiddels weet ik ook wel dat het bij jou altijd aan de ander ligt, in dit geval aan die 'kutwijven' waar jij mee omgaat. Hoezo selectiefquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee want ik date niet en het zijn veel al dames waar ik lang mee om gaat die in eens veranderen in dit soort ......
Als ik ze nu zou bellen of schrijven dan was het wat anders maar ik zoek totaal geen contact met dat soort dames.
En met collega's maak het er voor mij echt niet uit hoe of wat ze zijn
want daar heb ik geen binding mee.
Ik ben juist heel erg selectief met mensen toe laten ... en het liefst niemand.
Om maar even aan te geven dat ik totaal geen behoefte heb om met mensen om te gaan.
mede door alleen maar dit soort gedrag.
Van het hele jaar als ik 6 keer bezoek krijgt is dat veel dan heb ik een druk jaar om een beetje aan te geven dat ik geen mensen opzoek.
maar geef ik af en toe me nummer omdat het zakelijk is en dat ze me kunnen bellen als het nodig was ( het werk doe ik gelukkig niet meer dus nu is het wel een heel stuk rustiger.
gelukkig door de Corona , want ja toen konden ze niet bij je voor de deur komen om het op te halen![]()
na de Corona heb ik nog steeds geen nieuwe mensen leren kennen.
Niet iedereen die scheidt doet dit natuurlijk zo, en dat heb ik ook niet gepost.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, laten we doen alsof de ouders die hun kinderen niet zien allemaal slachtoffer zijn van de andere ouder die dat de kinderen inprent.
De rechter weet wel raad met dat soort figuren en als jij denkt dat de rechter daar werkelijk de andere, onschuldige, ouder slachtoffer van laat zijn dan moet je misschien wat meer naar de werkelijkheid kijken en minder naar wat er op FB geroepen wordt.
De enige ouders die ik ken die hun kinderen niet mogen zien zijn ook gelijk degenen die hun kinderen misbruikt hebben, maar dat vertellen ze er natuurlijk niet bij als ze een klaagzang hebben over hun kinderen niet mogen zien.
De ouders die hun kinderen niet zien omdat de kinderen dat niet willen gaat het eigenlijk allemaal om volwassen kinderen die er bewust voor kiezen geen omgang met die ouder te hebben, hoewel sommigen dat als kind ook al niet meer hadden.
Maar in 99 van de 100 gevallen is daar een uitstekende reden voor, als het 1 op de 100 is die, geheel onschuldig, door de wraakzuchtige ex volledig buiten beeld gezet is dan is het veel.
En de mannen hadden geen verwijten?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Niet iedereen die scheidt doet dit natuurlijk zo, en dat heb ik ook niet gepost.
Maar ze zitten er wel tussen.
Wij zaten op school in de echtscheidingsgolf van de jaren tachtig en vrouwen die alleen maar verwijten hadden naar hun ex zaten er vaker wel tussen dan niet.
Overigens mijn ouders niet en van mijn elf tantes en ooms is er precies één gescheiden.
Die scheidingsgolf daar zaten wij destijds ook in. Het leek wel of iedereen ineens ging scheiden terwijl het tegelijkertijd ook een taboe was. In die periode zijn mijn ouders (goddank) ook gescheiden ,Maar hoe weet jij dat die vrouwen alleen maar verwijten naar hun ex hadden ? Kreeg jij dat op die leeftijd allemaal mee?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Niet iedereen die scheidt doet dit natuurlijk zo, en dat heb ik ook niet gepost.
Maar ze zitten er wel tussen.
Wij zaten op school in de echtscheidingsgolf van de jaren tachtig en vrouwen die alleen maar verwijten hadden naar hun ex zaten er vaker wel tussen dan niet.
Overigens mijn ouders niet en van mijn elf tantes en ooms is er precies één gescheiden.
Die mopperden natuurlijk ook weleens, maar dit topic ging niet over gescheiden vrouwen, maar over red flags.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de mannen hadden geen verwijten?
Dat is natuurlijk een hele tijd geleden, misschien werkte een groot deel van die vrouwen niet eens en was het schoolplein het dagelijkse uitje.
Tegenwoordig zijn vrouwen onafhankelijker en gaan ze misschien ook makkelijker door.
Wij ook niet. In de jaren negentig daarentegen...quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die scheidingsgolf daar zaten wij destijds ook in. Het leek wel of iedereen ineens ging scheiden terwijl het tegelijkertijd ook een taboe was. In die periode zijn mijn ouders (goddank) ook gescheiden ,Maar hoe weet jij dat die vrouwen alleen maar verwijten naar hun ex hadden ? Kreeg jij dat op die leeftijd allemaal mee?
Als kind kreeg ik dat stuk juist helemaal niet mee. En ik weet uit mijn eigen situatie dat mijn moeder altijd heeft geprobeerd om het contact tussen onze vader en ons goed te houden. Maar daar heb je ook een vader voor nodig.
Dat klopt , je hebt het voornamelijk over de vrouwen waar volgens jou van alles mis mee is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Wij ook niet. In de jaren negentig daarentegen...
Maar ik zeg niet dat er geen psychopathische mannen/exen zijn.
Waarom noem je alleen de 'Gescheiden wijven' die dat volgens jou doen?quote:Gescheiden wijven die hun kinderen inprenten dat papa een psychopaat is...
reageer je metquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet, praktischer In de zin van?quote:Mannen zijn veel praktischer met dit soort dingen.
Helder en daar ben ik het ook grotendeels mee eens. Ik vraag me wel af wat jouw persoonlijke probleem met vrouwen is.quote:Maar het is net als met andere dingen, als bij dezelfde persoon steeds vergelijkbare dingen mis gaan bij steeds andere mensen ligt het met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid aan die mensen zelf.
Dit is ook zo dood doener voor mensen die geen hersens hebben, dat van het ligt nooit aan jou maar altijd aan een andere..quote:
Sorry, maar jouw posts en met name de voorbeelden komen behoorlijk onsamenhangend over getuige de hoeveelheid tekst (maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef RAVW het volgende:
De bewijzen spreken keer op keer in mijn voordeel.
...
Voorbeeld die ik echt heb mee gemaakt.
...
Eens, de meesten hebben het over afknappers. Rode vlaggen wijzen m.i. op ernstige problemen die mogelijk de basis van een relatie ondermijnen en afknappers zijn imo meer gerelateerd aan persoonlijke voorkeuren die de aantrekkingskracht verminderen. De begrippen kennen veel samenhang, maar zijn verschillende concepten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef RM-rf het volgende:
Wat heeft dit nog met "Red Flags" te maken???
"Red Flags" verwijzen als term naar "Waarschuwingssignalen" zodat je op een vroeg moment een reden kunt hebben te vermoeden dat er mogelijk wat mis zou kunnen zijn met die persoon.
Iets met duidelijke grenzen stellen en nee zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit is ook zo dood doener voor mensen die geen hersens hebben, dat van het ligt nooit aan jou maar altijd aan een andere..
je hoort niets anders.
De bewijzen spreken keer op keer in mijn voordeel.
Niet alleen ik zegt dit maar ook mensen in mijn omgeving die dit zelf van dicht bij hebben meegemaakt.
Even een mooie voorbeeld van een praktijk iets dat ik op mijn werk meemaakt
15 jaar had ik bijna elke dag van dit soort gedrag van dames op me werk.
Voorbeeld die ik echt heb mee gemaakt.
- Ik geef een visitekaartje aan een dame omdat ze me dan kan bellen om de sleutel op te halen van het pand die ik in beheer heb. (mede in opdracht van mijn werkgever.)
- 3 dagen later komt die dame vragen of ze mijn telefoon nummer mocht krijgen ivm de sleutel.
Ik gaf als antwoord je heb mijn kaartje toch ?
Krijg je als antwoord die heb ik weggegooid omdat ik geen zin heb om iets met jou te doen of te beginnen.
Gaat dus wel gelijk naar de werkgever omdat ik haar mijn nummer niet wil geven, over de rest zwijgt ze gewoon.
Ik was gelijk klaar met haar en ze heeft mijn nummer niet gekregen. ( werkgever boos maar na de uitleg toch wel begrip er voor want hij had dus niet door gekregen dat ik mijn kaartje wel had afgegeven )
Dit is een beetje het niveau waar ik jaren tussen heb gewerkt.
En dit zijn nog hele kleine dingen maar goed .... het ligt aan mij ..
Als de dames gelijk hadden gehad dan had ik er geen 10 jaar daar volg gehouden.
Ook mijn werkgever werd er stondziek van van die dames zonder zelf reflectie.
Niet alleen ik was de dupe van het geld vragen ook daar kwamen ze vaak voor geld ( oke daar is het bedrijf ook wel naar , maar toch. ( werkte op een stichting die mensen helpen die dus geld problemen hadden en dus ook problemen met andere normale gang van zaken om ze dan toch te kunnen helpen.) ( ik was daar alleen congierge en beheerder van het pand ,meer niet.
De klachten aan mijn adress worden op een gegeven moment niet eens meet serious genomen omdat ze wisten hoe ik was en dat het totaal niet zo was zo als de dames doen willen geloven.
Dus dan heb je niet het voordeel van de twijfel maar ze degradeert daarna gewoon een heel zooi van dat soort dames.
Imho is het belangrijkste dat een 'red flag' hooguit als waarschuwing voor het werkelijke probleem functioneert, maar dat zelf niet is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Eens, de meesten hebben het over afknappers. Rode vlaggen wijzen m.i. op ernstige problemen die mogelijk de basis van een relatie ondermijnen en afknappers zijn imo meer gerelateerd aan persoonlijke voorkeuren die de aantrekkingskracht verminderen. De begrippen kennen veel samenhang, maar zijn verschillende concepten.
En laat dit detail nu eens het belangrijkste zijn dat je hier neer schrijftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef RAVW het volgende:
Ik werkte op een stichting die mensen helpen die dus geld problemen hadden en dus ook problemen met andere normale gang van zaken om ze dan toch te kunnen helpen.) ( ik was daar alleen congierge en beheerder van het pand ,meer niet.
Jeetjequote:Op maandag 19 augustus 2024 13:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
aaaaaaaaaagh
Hoewel ik mijn werk als conciërge uitvoerde, wat geen verband hield met hulpverlening, werd ik regelmatig benaderd door personen die mijn rol verwarren met een hulpverlenende functie. Het feit dat ik uit beleefdheid koffie of thee aanbiedt, impliceert niet dat ik verplicht ben om financiële steun te verlenen of boodschappen te doen voor anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En laat dit detail nu eens het belangrijkste zijn dat je hier neer schrijft![]()
Als ik morgen ga werken in een afkickkliniek dan moet ik ook niet verbaasd zijn dat een hoop volk mij naar drugs of drank vraagt![]()
Zou een beetje hetzelfde verhaal zijn als dat ik zou vertellen: alle mannen die ik tegen kom zijn jankerds, ze hebben altijd pijn en zijn altijd ziek. Werken doen ze niet! De luie honden! Ik hoef geen slappe vent meer!
Om dan na een tijd te vertellen dat ik in de zorg sta en dus vooral met zieke mensen in contact kom...
Ja maar jij hebt een aparte beroepssituatie meegemaakt waarbij je specifiek dat soort mensen tegenkwam en hebt dit doorgetrokken naar de 'gewone' vrouw.quote:
Misschien moet je werk en privé gescheiden gaan houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 03:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoewel ik mijn werk als conciërge uitvoerde, wat geen verband hield met hulpverlening, werd ik regelmatig benaderd door personen die mijn rol verwarren met een hulpverlenende functie. Het feit dat ik uit beleefdheid koffie of thee aanbiedt, impliceert niet dat ik verplicht ben om financiële steun te verlenen of boodschappen te doen voor anderen.
Die gedachten hadden vele dames wel.
Er kwam vaak voor dat, wanneer iemand niet het gewenste resultaat had gekregen, deze persoon zich tot mij wendde in een poging om alsnog te krijgen wat ze wilden. In dergelijke situaties heb ik consequent geweigerd, omdat ik van mening ben dat hulp verlenen niet betekent dat men geld moet geven. Het daadwerkelijk helpen van mensen houdt juist in dat men hen niet financieel ondersteunt, omdat dit de onderliggende problemen niet oplost.
Naarmate de tijd vorderde en verhalen over "grensoverschrijdend gedrag zou aangepakt worden op de werkplek" begonnen te circuleren, kwamen er plotseling ongegronde klachten binnen over de 'mannelijke collega's'. Dit was opmerkelijk, aangezien degenen die deze klachten indienden vaak onvoldoende zelfreflectie vertoonden en de verantwoordelijkheid voor hun problemen bij anderen legden. Dit is een teken dat de problemen vaak al aanwezig waren voordat zij op onze werkplek terechtkwamen.
Deze individuen, voornamelijk alleenstaande moeders uit ontwikkelingslanden, probeerden vaak om geld van mij los te krijgen door emotionele manipulatie. Wanneer ik weigerde financiële steun te verlenen, werden er soms beschuldigingen geuit van ongepast gedrag. Deze klachten waren een terugkerend patroon in mijn ervaring op de werkplek.
En dus 10 jaar lang de voor 99% van de dames die ik tegenkwam dit gedrag vertoonde.
Nieuwe mensen gingen dit gedrag ook naar mensen op mijn werk vertonen.
Niet vreemd dat ik dit 24 uur 7 dagen per week 10 jaar lang niets anders meer tegen kwam die dit gedrag getoond heb.
Dus je weet niet beter meer.
Aanvankelijk was mijn werkgever zich niet bewust van deze dynamiek en vertoonde een zekere naïviteit ten aanzien van de interacties met vrouwelijke cliënten. Hoewel ik me bewust was van de problematiek, was het niet mijn verantwoordelijkheid om hulp te verlenen, en desondanks bleef ik geconfronteerd worden met verzoeken en klachten.
Het is tevens vermeldenswaardig dat, hoewel ik een vast dienstverband had, terwijl de meerderheid van de mensen in de hulpverlening bestond uit vrijwilligers. Er waren gevallen waarin dames, die uitdrukkelijk aangaven op zoek te zijn naar een financieel stabiele partner, ( Heb jij nog iemand voor me die me kunt onderhouden? ) mij benaderden met opmerkingen over mijn onbetaalde werk. Ondanks mijn langdurige en vaste baan waarbij de dames die aanvankelijk minachting toonden, na mijn weigering, alsnog probeerden om geld van mij te verkrijgen. Dit patroon van verzoeken en ongepaste benaderingen bleef zich herhalen.
En vaak bij nee zeggen,de grensoverschrijdend gedrag troef gebruikte.
Dit is dus niet alleen mijn probleem maar dit gaat steeds meer mannen ervaren.
Vrienden van mij die vrij zijn ervaren dit zelfde problematiek.
Daten is tegenwoordig als man gewoon niet leuk meer, je weet gewoon dat van de 100 dames er 99 gelijk om het geld te doen staat.
En bij weigering dus gaan chanteren met ... ja wel Grensoverschrijdend gedrag.
Dus welke keuze als man heb je nu nog?
Niet een, ja is niet goed , nee is niet goed. het geeft ej als man beide gewoon een slecht gevoel.
En je leeft de hele dag in angst , en dat is ook de reden dat ik geen deur meer uit gaat nu al vanaf 2010.
Door dit soort gedragingen van de dames.
ik kan me kop niet eens meer naar buiten steken of ze roepen al....
Ken die 'vrouwen' een beetje té goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:13 schreef Puzzie het volgende:
Helder en daar ben ik het ook grotendeels mee eens. Ik vraag me wel af wat jouw persoonlijke probleem met vrouwen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |