Dit, plus: slecht verzorgd en geen goede manieren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stemmingswisselingen, claimerig gedrag
Vooral als het om crack gaat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een keer een gast die ik date en die zei "jij bent net als crack voor me"
Gast was nog een ex verslaafde ook
Heel hard weggerend zo snel het kon
Nah, das een fabel man. Coke is duur maar genoeg mensen met een laag inkomen die dat doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral als het om crack gaat.
Als hij coke had gezegd weet je dat hij waarschijnlijk rijk is.
Keep dreamingquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee je hoeft me niet te dm'en
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:54 schreef Elan het volgende:
Exen waar ze bijvoorbeeld nog heel intensief contact mee heeft.
Mannen die dat niet willen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:35 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die niet kunnen klussen en koken, rode vlag
Niet kunnen = Niet willenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die dat niet willen.
Niet kunnen vind ik niet zo erg.
Goede. Ik zou het ook niet handelen om 24/7 naast een meurput te leven.quote:
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:04 schreef Aberkullie het volgende:
Mannen die alles rechtser dan D66 stemmen.
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef ems. het volgende:
Tatoeages en piercings. Korfbal. Gelovig. Social media.
HiHiquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijn
Vreselijk ja. Daarom mijn red flag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken.
Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ik moet niks hebben van mannen die met hun vrouw meegaan naar de zwangerschapsgymnastiek en daar een beetje faken dat ze ook zwangerschapskrampen of wat dan ook hebben.
Dat zijn geen mannen.
Een echte man accepteert mij als mens. Omdat hij zelf in de eerste plaats een echt mens is en geen man zoals de maatschappij het voorschrijft.
Ik heb ooit samengewoond met een echte jandoedel. Ik werkte en hij was werkloos.
Dus als ik thuis kwam na een dag 'hard werken' stond jandoedel me op te wachten met de stofzuiger al paraat.
Ik: "Dag schat. Stofzuiger kapot?"
Jandoedel: 'Nee, ik heb hem al vast klaargezet voor jou. Wil je nu de huiskamer stofzuigen?'
Ik: 'Waarom? Kan jij toch ook doen.'
Jandoedel: 'IK?????? MAAR IK BEN EEN MAN!!!!!'
Ik: 'O ja?'
Nou ja dat soort gesprekken dus.
Dat kloptquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.
Hangt helemaal af van je eigen referentiekader.
Let jij daarop dan? Zou meer een rode vlag voor je vrouw moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:18 schreef woxxel2 het volgende:
En wat dacht je van een man die niet bij de bbq gaat staan.
Ook een rode vlag
Ik heb ook goede verhalen gehoord over heroïne maar ik maak geen weekend plannen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijn
Dit vind ik zo'n rare uitdrukking. Vroeger zat je te telefoneren. Of je was aan het bellen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Oh nog een hele rode vlag, de hele dag op een telefoon zitten.
Maar dat vind ik dan ook allemaal wat anders. Ik kan mij ook wel levendig voorstellen dat als iemand FvD heeft gestemd bij de laatste verkiezing dat je dat niet ok vindt (al zou ik nog steeds denken: waarom? En het antwoord daarop zegt mij veel meer dan de stem zelf). Maar alles rechts van D66… dat is een beetje overkill.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken.
Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ik moet niks hebben van mannen die met hun vrouw meegaan naar de zwangerschapsgymnastiek en daar een beetje faken dat ze ook zwangerschapskrampen of wat dan ook hebben.
Dat zijn geen mannen.
Een echte man accepteert mij als mens. Omdat hij zelf in de eerste plaats een echt mens is en geen man zoals de maatschappij het voorschrijft.
Ik heb ooit samengewoond met een echte jandoedel. Ik werkte en hij was werkloos.
Dus als ik thuis kwam na een dag 'hard werken' stond jandoedel me op te wachten met de stofzuiger al paraat.
Jandoedel: 'Nee, ik heb hem al vast klaargezet voor jou. Wil je nu de huiskamer stofzuigen?'
En dat is precies waarmee wij feministen uit de jaren 60 mee te maken kregen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan ook allemaal wat anders. Ik kan mij ook wel levendig voorstellen dat als iemand FvD heeft gestemd bij de laatste verkiezing dat je dat niet ok vindt (al zou ik nog steeds denken: waarom? En het antwoord daarop zegt mij veel meer dan de stem zelf). Maar alles rechts van D66… dat is een beetje overkill.
Wat jij zegt is meer gedrag zelf. En dat is iets wat natuurlijk wel belangrijk is. Daar moet je wel bij matchen.
Daarom: beoordeel iemand op basis van daden en niet op basis van woorden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is precies waarmee wij feministen uit de jaren 60 mee te maken kregen.
Met mannen die precies dat stemden wat op dat moment hot was.
Zodra het politek persoonlijk werd lieten deze mannen hun ware gezicht zien.
En dan knapte ik af.
Ik wilde geen man zoals mijn grootvader, ik wilde een man die meeging met de tijd.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom: beoordeel iemand op basis van daden en niet op basis van woorden.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Dat zijn geen mannen.
Bij het korfbal komen best leuke dames (in mijn geval) die ook best wel slim zijn. Sommige dames zien er niet uit en bij sommige kan je ook twijfelen of ze wel een dame zijn. Maar het heeft wel wat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.
Hangt helemaal af van je eigen referentiekader.
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.
Geen zorgen, al was je de laatste man op aarde moet ik je nog niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.
Oh brr, ja want dat doen de vrouwtjes toch graagquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen die op zoek zijn naar een vrouw die ze lekker verzorgd, verwend en vertroeteld.
O nee, wat nu!quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, al was je de laatste man op aarde moet ik je nog niet.
Heel willekeurig specifiek deze, maar toevallig de uitspraak in deze zaak gemist?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
- is 'niet politiek ingesteld'
- weaponized incompetence
- sympathiseert met Johnny Depp in de zaak met Amber Heard
- is van mening dat dronken mensen goedkeuring kunnen geven
En jij ging hier 10 maanden lang in mee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:
- man die vind dat het huishouden een taak voor de vrouw (die ook werkt) is.
- man die aan blijft dringen op sex als je geen zin hebt.
- man die niet van dieren houdt
- man die hekel heeft aan douchen
Ik heb een ex gehad die geen werk had en die ook thuis niks deed behalve de voeten omhoog tijdens het gamen zodat ik er kon stofzuigen. Hele 10 maanden mee samengewoond. Was net of ik met een klein kind samenwoonde, echt bizar.
Nee, ik ging er niet in mee dus die 10 maanden waren werkelijk een drama.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij ging hier 10 maanden lang in mee?
Of was dit een geval dat hij werkloos raakte en je nog hoop had?
O, dat is wel heel naar. Kan mij ook wel voorstellen dat je dan even geen zin meer hebt in een relatie…quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, ik ging er niet in mee dus die 10 maanden waren werkelijk een drama.
Politie is er zelfs bij geweest toen het uit ging voor hetzelfde geld had een van ons twee het niet overleeft.
Ik ben erna 11 jaar vrijgezel geweest.
Ik weet wel wat de uitspraak is hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heel willekeurig specifiek deze, maar toevallig de uitspraak in deze zaak gemist?
Ik denk ook dat als je gaat letten op mogelijke 'red flags' bij een dating-partner je eigenlijk al niet genoeg hebt gelet op doodsimpele zaken als gewoon de normale 'match' en een 'klik' tussen jezelf en de ander in de eerste date-fase..quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:13 schreef Maharski het volgende:
Ik heb niet echt van die heel uitgesproken Red Flags. Maar wel een scherpe intuïtie, en zie de voor mij afknappers (red flags) vrij snel.
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat als je gaat letten op mogelijke 'red flags' bij een dating-partner je eigenlijk al niet genoeg hebt gelet op doodsimpele zaken als gewoon de normale 'match' en een 'klik' tussen jezelf en de ander in de eerste date-fase..
Bij mij is het gewoon altijd belangrijk geweest of je een beetje leuk contact kunt hebben, de ander eenzelfde referentiekader heeft of je iig samen over bepaalde gedachtes en gevoelens kunt praten... als dat ontbreekt, is het misschien een leuke one-night-stand of een soort van losse fling, maar gewoonweg verder geen relatie-materiaal voor jou.
Ik vind het altijd wel een beetje vreemd dat mensen wel eerst een serieuze relatie aangaan en dan achteraf opeens zich gaan beklagen dat hun partner een psychopaat zou zijn; Hebben ze dat voorheen dan niet kunnen zien?
Het spijt me, maar ik vind dat moeilijk te geloven (niet dat er gelijk klappen uitgedeeld worden, maar wel de claim dat je nooit eerder wat merkt aan iemands gedrag of karakter), juist omdat ik zelf ook dat soort verhalen ken en weet dat die mensen die later in een doodongelukkige relatie blijken te zitten, wel degelijk al heel vroeg beginnen met die 'excuses' (en vervolgens zichzelf vooral in hun eigen uitvluchten, die ze voor hun partner verzinnen gaan verstrikken en vastlopen) .quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.
Een ex van mij liet zijn ware aard pas zien toen we echt verbonden waren met elkaar door het kopen van een huis samen.
De betreffende Narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft duidelijke kenmerken die iemand structureel heeft, en verder ontwikkeld, veelal vanuit een jonge fase:quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als narcisme zijn voor de buitenwereld lastig te herkennen en zeker in het begin helemaal niet, in een relatie is het niet anders.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net alsof er vanaf het begin al klappen worden uitgedeeld. Bepaald gedrag sluipt er in.
Een ex van mij liet zijn ware aard pas zien toen we echt verbonden waren met elkaar door het kopen van een huis samen.
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als narcisme zijn voor de buitenwereld lastig te herkennen en zeker in het begin helemaal niet, in een relatie is het niet anders.
Black metal mag wel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Tatoeages, gympen, dubbelzinnige opmerkingen, heavy metal.
De rest komt nog.
Drugs, geen zelfreflectie. Alcoholmisbruik, geen manieren, agressie, piercings.
Dan weet je dus ook dat hij vrijgesproken is van de aantijgingen aan zijn adres.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de uitspraak is hoor.
Ik ervaar dat als man echt totaal niet zo. Al jaren beste vrienden met m'n ex en moet er niet aan denken om weer een relatie te hebben. Dat is voorbij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.
En ben sowieso geen voorstander van hele intensieve vriendschappen onderhouden met het andere geslacht. Misschien vanuit het perspectief van de vrouw kan dat prima voor de leuk en gezelligheid, maar mannen zijn in dat opzicht nooit helemaal te vertrouwen.
Daar heb ik zo'n schijthekel aan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken
Stofzuigen doe ik altijd en voor de vaat hebben we een vaatwasser. Die ik dan wel weer inrum, want mijn lieve schat is geweldig in het inpakken van een auto of een weekendtas, maar een vaatwasser goed efficiënt inruimen is echt te hoog gegrepen voor haar. Is ook niet erg. Gebruik elkaars sterke punten en ondersteun elkaars zwakheden.quote:Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ja, en sneller. Stel je een kind voor dat je in de winkel om een ijsje schreeuwt en zet er dan snelle heavy metal onder met ijzige gitaren. De videoclip neem je bij voorkeur op in een ondergesneeuwd bos terwijl je als band er hard doorheen rent.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is dat…? Heavier than heavy metal?
Hallelujah, néé, ik kom hier voor mijn rustquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en sneller. Stel je een kind voor dat je in de winkel om een ijsje schreeuwt en zet er dan snelle heavy metal onder met ijzige gitaren. De videoclip neem je bij voorkeur op in een ondergesneeuwd bos terwijl je als band er hard doorheen rent.
Toevallig op nu.nl een artikel erover vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat moeilijk te geloven, juist omdat ik zelf ook dat soort verhalen ken en weet dat die mensen die later in een doodongelukkige relatie blijken te zitten, wel degelijk al heel vroeg beginnen met die 'excuses' (en vervolgens zichzelf vooral in hun eigen uitvluchten, die ze voor hun partner verzinnen gaan verstrikken en vastlopen) .
Ik heb een goede vriendin die nu na bijna 25 jaar gescheiden is van haar man, die dus een notorische vreemdganger was. maar de realiteit is ook dat ze dat vreemdgaan en liegen ook na 3 maanden relatie van hem al ontdekte, en toen de eerste keer het uitmaakte, maar het toch heel lang nodig vond hem 'te vergeven', en dan aankwam met allemaal 'maren' en 'hij-wil-zich-verbeteren'..
Ik mag haar verder zeer, maar het is evengoed een Persoonlijke karaktertrek van bepaalde mensen om over zulke heel vroeg al duidelijke signalen zich heen te zetten en zelf excuses te gaan verzinnen. (soms ook voortvloeiend uit mogelijke jeugdervaringen, dezelfde persoon is ook opgegroeid als dochter van een alcoholistische vader en heeft het ook moeilijk openlijk kwalijk te nemen dat het gedrag van die vader haar jeugd erg moeilijk gemaakt heeft)
het spijt me, maar ik ga absoluut niet mee in dat riedeltje 'dat gedrag kwam opeens uit het niets'
Dus?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat hij vrijgesproken is van de aantijgingen aan zijn adres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |