Dit, plus: slecht verzorgd en geen goede manieren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stemmingswisselingen, claimerig gedrag
Vooral als het om crack gaat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een keer een gast die ik date en die zei "jij bent net als crack voor me"
Gast was nog een ex verslaafde ook
Heel hard weggerend zo snel het kon
Nah, das een fabel man. Coke is duur maar genoeg mensen met een laag inkomen die dat doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral als het om crack gaat.
Als hij coke had gezegd weet je dat hij waarschijnlijk rijk is.
Keep dreamingquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee je hoeft me niet te dm'en
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:54 schreef Elan het volgende:
Exen waar ze bijvoorbeeld nog heel intensief contact mee heeft.
Mannen die dat niet willen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:35 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die niet kunnen klussen en koken, rode vlag
Niet kunnen = Niet willenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die dat niet willen.
Niet kunnen vind ik niet zo erg.
Goede. Ik zou het ook niet handelen om 24/7 naast een meurput te leven.quote:
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:04 schreef Aberkullie het volgende:
Mannen die alles rechtser dan D66 stemmen.
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef ems. het volgende:
Tatoeages en piercings. Korfbal. Gelovig. Social media.
HiHiquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een rode vlag… als iemand zo slecht om kan gaan met dat iemand politiek niet helemaal hetzelfde denkt.
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sommige tatoeages kunnen best sexy zijn
Vreselijk ja. Daarom mijn red flag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HiHi
Goeie van jou.![]()
Maar ik persoonlijk zou toch niks moetern weten van iemand die ultratradioneel zou denken.
Die zou ook niks van mij moeten hebben, want ik verafschuw mannen die allergisch zijn voor stofzuigers, afwasborstels en strijkijzers.
Ik moet niks hebben van mannen die met hun vrouw meegaan naar de zwangerschapsgymnastiek en daar een beetje faken dat ze ook zwangerschapskrampen of wat dan ook hebben.
Dat zijn geen mannen.
Een echte man accepteert mij als mens. Omdat hij zelf in de eerste plaats een echt mens is en geen man zoals de maatschappij het voorschrijft.
Ik heb ooit samengewoond met een echte jandoedel. Ik werkte en hij was werkloos.
Dus als ik thuis kwam na een dag 'hard werken' stond jandoedel me op te wachten met de stofzuiger al paraat.
Ik: "Dag schat. Stofzuiger kapot?"
Jandoedel: 'Nee, ik heb hem al vast klaargezet voor jou. Wil je nu de huiskamer stofzuigen?'
Ik: 'Waarom? Kan jij toch ook doen.'
Jandoedel: 'IK?????? MAAR IK BEN EEN MAN!!!!!'
Ik: 'O ja?'
Nou ja dat soort gesprekken dus.
Dat kloptquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Korfbal, religie en en zelfs kindermoordenaars kunnen sexy zijn.
Hangt helemaal af van je eigen referentiekader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |