quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:07 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Parkinson.
I could diagnose him from across the mall.
Maar goed, zal ook wel afgedaan worden als een 'nothing burger.'
Dat kan toch ook niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:33 schreef recursief het volgende:
En meteen aftreden Joe, je kan ook geen president meer zijn!"
En ook dit is weer niet waar. Mercedes Schlapp zat in het publiek, waar hij al een paar keer iets tegen zei tijdens die bijeenkomst. Toen had hij het over zijn vrouw en werd er hard gejuicht en geapplaudiseerd vanuit het publiek. Hij reageert dan op iets dat Mercedes doet, en zegt dan: "look at that! Mercedes, wow!" waarbij hij in haar richting kijkt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 06:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt niet minder op, hij heeft meer namen door elkaar gehaald, noemde zijn vrouw Mercedes, maar de democraten hameren er minder op.
Nou, het is vooral lachwekkend dat men doet alsof Biden dementerend zou zijn en Trump nog helder, Trump is minstens zo ver weg als Biden (en daar mag je zelf van maken of Trump ook de weg kwijt is of Biden niet), maar door zijn gehaatzaai, gescheld en herhaling op herhaling van one-liners valt het minder op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
En ook dit is weer niet waar. Mercedes Schlapp zat in het publiek, waar hij al een paar keer iets tegen zei tijdens die bijeenkomst. Toen had hij het over zijn vrouw en werd er hard gejuicht en geapplaudiseerd vanuit het publiek. Hij reageert dan op iets dat Mercedes doet, en zegt dan: "look at that! Mercedes, wow!" waarbij hij in haar richting kijkt.
De droevige manier waarop men nu Trump dezelfde mentale gesteldheid als Biden probeert aan te meten door wat knipwerk, het is lachwekkend.
Wensdenken van de prototype NPC dit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vooral lachwekkend dat men doet alsof Biden dementerend zou zijn en Trump nog helder, Trump is minstens zo ver weg als Biden (en daar mag je zelf van maken of Trump ook de weg kwijt is of Biden niet), maar door zijn gehaatzaai, gescheld en herhaling op herhaling van one-liners valt het minder op.
Als hij werkelijk iets moet vertellen of aan elkaar moet praten maakt hij behoorlijke fouten.
Plus dat zijn aanhang het gewoon niet erg vindt, zolang hij maar blijft sneren en haten.
"Minstens zo ver weg" en dan overduidelijk twee volledig gefabriceerde voorbeelden geven, alsof dat feiten zijn. Twee 'voorbeelden' die men gewoon kan nazoeken waardoor je meteen ziet dat het complete bullshit is. Maar dat nazoeken is lastig want dat kost enkele minuten, dus dan pakt men gewoon die opmerkingen uit de context getrokken en doet gewoon net of dat vergelijkbaar is met Biden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vooral lachwekkend dat men doet alsof Biden dementerend zou zijn en Trump nog helder, Trump is minstens zo ver weg als Biden (en daar mag je zelf van maken of Trump ook de weg kwijt is of Biden niet), maar door zijn gehaatzaai, gescheld en herhaling op herhaling van one-liners valt het minder op.
Als hij werkelijk iets moet vertellen of aan elkaar moet praten maakt hij behoorlijke fouten.
Plus dat zijn aanhang het gewoon niet erg vindt, zolang hij maar blijft sneren en haten.
Fijn dat je dan ook Trump raar vind met zijn verzinsels over bijvoorbeeld abortussen na 9 maanden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Prima als je niet pro-Trump bent, maar dingen verzinnen is gewoon, nou ja, raar.
Doe niet zo schijnheilig. Dat onderschrift is de enige reden dat jij dit tegenkomt en het hier deelt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
Na de speech kwam Joe Biden gisteren met zijn hele familie naar buiten.
Speech was niet pre recorded, en hij is in wat betere doen gelukkig en ziet er blij uit. Excuses voor het onzinnige bijschrift van de X'er:
[ x ]
Ik sta er een beetje versteld van dat er meerderen zijn die net doen alsof de mentale gesteldheid van beide heren vergelijkbaar zou zijn. Waarom zou de Democratische partij dan ineens in paniek zijn geweest?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joe die langer lijkt? Ja daar gaat het me omquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:59 schreef Zwoerd het volgende:
Doe niet zo schijnheilig. Dat onderschrift is de enige reden dat jij dit tegenkomt en het hier deelt.
Wie de Amerikaanse politiek volgt weet dat Trumps mentale gesteldheid ook al sinds zijn termijn veelvuldig ten sprake komt, en dat hij ze ook niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje versteld van dat er meerderen zijn die net doen alsof de mentale gesteldheid van beide heren vergelijkbaar zou zijn. Waarom zou de Democratische partij dan ineens in paniek zijn geweest?
Dat Trump vaak in de wilde weg aan het lullen is en feiten erbij verzint om gaten in zijn verhaal op te vullen is waar, maar het is simpelweg onvergelijkbaar.
Echt, dat het tribalisme in Nederland ook is toegeslagen... ok... Maar zelfs ten aanzien van de Amerikaanse politiek die de meesten hier compleet niet volgen aangezien de voorverkiezingen van zowel de Democraten als de Republikeinen de mensen hier zijn ontgaan... Jezus fucking Christ!
Echt man zoek hulp.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:08 schreef Zwoerd het volgende:
Wie de Amerikaanse politiek volgt weet dat Trumps mentale gesteldheid ook al sinds zijn termijn veelvuldig ten sprake komt, en dat hij ze ook niet allemaal op een rijtje heeft.
Ja, door democratische campagnes en andere propagandaquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wie de Amerikaanse politiek volgt weet dat Trumps mentale gesteldheid ook al sinds zijn termijn veelvuldig ten sprake komt, en dat hij ze ook niet allemaal op een rijtje heeft.
Mijn zwarte geest? Jij loopt hier al een week lang van die indianenverhalen over Biden te verspreiden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:05 schreef Za het volgende:
[..]
Joe die langer lijkt? Ja daar gaat het me omDeze lengte heeft hij altijd gehad, en zo loopt hij ook al even.
Ik ben oprecht blij te zien dat hij in wat betere doen is, hij is een mens.
Het is jouw zwarte geest die dit soort dingen denkt. Creepy.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door democratische campagnes en andere propaganda.
Of Trump ze ooit helemaal op een rijtje heeft gehad wil ik best betwisten, maar dat hij opeens net zo ver heen zou zijn als Biden is gewoon wensdenken of valse propaganda.
Lagere standaarden voor de veroordeelde misdadiger misschien? Gozer is letterlijk een veroordeelde misdadiger. Hij roept ook al 3 jaar lang dat de vorige verkiezingen "gestolen" zijn. En Republikeinen doen alsof dat normaal is om te roepen, 3 jaar lang. Laten we niet doen alsof de standaarden gelijk zijn tussen die 2.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje versteld van dat er meerderen zijn die net doen alsof de mentale gesteldheid van beide heren vergelijkbaar zou zijn. Waarom zou de Democratische partij dan ineens in paniek zijn geweest?
Is het verschil niet weten tussen wat er echt is gebeurd en wat totaal niet is gebeurd, maar wel als werkelijkheid beschouwen niet een dementie dingetje? Als consistent minimaal 60% van alles wat hij zegt niet klopt, is het misschien niet omdat hij het leuk vindt om te liegen, maar dat hij het verschil niet meer weet tussen wat het werkelijk is en wat hij denk dat werkelijkheid is?quote:Dat Trump vaak in de wilde weg aan het lullen is en feiten erbij verzint om gaten in zijn verhaal op te vullen is waar, maar het is simpelweg onvergelijkbaar.
Leuken plaatjon.quote:
Ok, dus je vindt het volkomen normaal dat Trump het heeft over Hannibal Lecter en het feit dat die man een held is. Verder heeft Trump meerdere leugens verkondigd tijdens dat debat waar de te zwakke debatleider niet op in ging. Kan-ie leugens en waarheden uberhaupt nog uit elkaar halen? Hij verkondigt nu ook dat Kamala Harris baby's wil aborteren bij 8 en 9 maanden...quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuken plaatjon.
Maar je bent jarenlang voorgelogen over de mentale staat van Biden en nu moet je compenseren dat je jarenlang voor een leugen bent gevallen, dus maar DRUMPPPF!!!!
Zie gewoon het debat tussen Trump en Biden, daar heb je je antwoord.
Laten we ook niet vergeten dat hij de secretary of state van Georgia heeft gebeld, of die even 11.000 stemmen wilde opduikelen ergens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:23 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Lagere standaarden voor de veroordeelde misdadiger misschien? Gozer is letterlijk een veroordeelde misdadiger. Hij roept ook al 3 jaar lang dat de vorige verkiezingen "gestolen" zijn. En Republikeinen doen alsof dat normaal is om te roepen, 3 jaar lang. Laten we niet doen alsof de standaarden gelijk zijn tussen die 2.
Heel jammer, maar niet zo jammer als het wensdenken dat Trump net zo totaal dement is als Bidenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, dus je vindt het volkomen normaal dat Trump het heeft over Hannibal Lecter en het feit dat die man een held is. Je komt wel met veel zwakteboden, jammer.
Ik zie veel frustratie in Trump-kamp dat Biden uit de race is gestapt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, dus je vindt het volkomen normaal dat Trump het heeft over Hannibal Lecter en het feit dat die man een held is. Je komt wel met veel zwakteboden, jammer.
Ik zie je geen tegenargumenten posten, dus je hebt geen punt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niet zo jammer als het wensdenken dat Trump net zo totaal dement is als Biden.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie veel frustratie in Trump-kamp dat Biden uit de race is gestapt.
quote:Former President Donald Trump ripped Vice President Kamala Harris in a Truth Social post, saying she had "terrible pole numbers against a fine and brilliant young man," referring to himself.
Het niveauverschil waarop de twee politiek bedrijven is enorm groot. Dit lijkt me wel een accurate vergelijking: Vitesse (Biden) is uit de eredivisie gedegradeerd, Het bierbuikenteam van FC Bal op het dak (Trump) is kampioen geworden in de reserve 6e klasse van de amateurs. En dan denken sommigen dat het bierbuikenteam van FC Bal op het dak dus beter is dan Vitesse.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
nou Trump is wel net zo gek als Putin dat dan weer welquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niet zo jammer als het wensdenken dat Trump net zo totaal dement is als Biden.
Mijn tegenargument is dat Biden WEL uit zijn partij getrapt is en Trump nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie je geen tegenargumenten posten, dus je hebt geen punt.
ze zijn alle drie knettergek XI,.Putin en Trumpquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zal eens zelfspot tonen, dat is pas het teken van een onmensquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:42 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zo briljant dat hij het verschil niet weet tussen poll en pole
Oh en ook nog zo jongHeeft alles met zich mee!
Serieus, brein van die belachelijk malloot is helemaal weg. Dat zie je toch gelijk?
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn tegenargument is dat Biden WEL uit zijn partij getrapt is en Trump niet.
Prima punt al zeg ik het zelf.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.
Probeer het nog eens.
Zwak excuus voor de dementie van Trumpquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal eens zelfspot tonen, dat is pas het teken van een onmens.
Nou... Voor de Bühne misschien net niet maar de facto wel. Het spreekt alsnog voor Biden dat hij zich nu inzet voor Kamala dus dat laat wel zien dat hij het beste voor heeft met het land/de democraten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.
Probeer het nog eens.
Blijf jezelf maar voorliegen, je zal er vast beter door slapenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:59 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zwak excuus voor de dementie van Trump
Zelfspot werkt geeneens in die context.![]()
Snap je dat echt niet?
Haha, that's it? Dacht ik alquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar voorliegen, je zal er vast beter door slapen.
Vergeet de familie Kim in Noord-Korea niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou Trump is wel net zo gek als Putin dat dan weer wel
krijgen we een driemanschaps als leiders van de "vrije" wereld ,
XI, Putin en Trump
Als je zelf niet verder komt dan, Biden is niet dement, Trump is zelf dement, mag je nu best een lolly hoor, maar echt sterk was je eigen betoog niet he?quote:
Klopt, ze ontkennen nu bij hoog en laag dat ze verantwoordelijk was voor de zuidelijke grens bijv.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:10 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
En de zaken die haar parten kunnen spelen tijdens de verkiezingen worden alweer stilletjes verwijderd natuurlijk.
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je zelf niet verder komt dan, Biden is niet dement,
Zeker, hij is minder frail dan Biden, maar ook hij is een seniele 78-jarige. Snap sowieso niet waarom er, naast een minimale leeftijdsgrens ook een maximale leeftijdsgrens zit aan kandidaatschap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door democratische campagnes en andere propaganda.
Of Trump ze ooit helemaal op een rijtje heeft gehad wil ik best betwisten, maar dat hij opeens net zo ver heen zou zijn als Biden is gewoon wensdenken of valse propaganda.
Ja, ik wel. Jij komt nu inmiddels niet verder dan domme persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:12 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Weet je zeker dat jij niet een beetje last hebt van dementie?
Hij is niet seniel. Echt, waarom trappen mensen constant in propaganda van 1 kant?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Zeker, hij is minder frail dan Biden, maar ook hij is een seniele 78-jarige. Snap sowieso niet waarom er, naast een minimale leeftijdsgrens ook een maximale leeftijdsgrens zit aan kandidaatschap.
Ga je lekker?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:22 schreef IndoorKite het volgende:
[..]Maar hoe weet je dat dan? Je ziet dingen die er niet zijn. Dat is wel een dingetje hoor.
Hij is per definitie seniel, want hij is 78. Dus los van z'n opvattingen moet je sowieso niet willen dat hij president wordt. Ik zei hetzelfde over Biden en goddank heeft hij zich teruggetrokken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is niet seniel. Echt, waarom trappen mensen constant in propaganda van 1 kant?
Ik post hier helemaal niet eens zo pro-trump, maar de totale onzin, het wensdenken, het is gewoon eng om te zien hoe snel mensen alles klakkeloos overnemen als die partij ooit een keer iets gezegd heeft waar ze het mee eens zijn.
We zijn wel klaar denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:26 schreef June. het volgende:
[..]
Hij is per definitie seniel, want hij is 78. Dus los van z'n opvattingen moet je sowieso niet willen dat hij president wordt. Ik zei hetzelfde over Biden en goddank heeft hij zich teruggetrokken.
Eh, er staat toch nu? Als in op dit moment? Dat zegt helemaal niks over Biden. Kun jij wel begrijpend lezen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dit lullen jullie allemaal braaf na.
Biden was pas nog de kandidaat en dus de oudste ooit, maar nu is Trump de oudste ooit.
Hoe werkt dat, jezelf zo keihard voorliegen en denken dat je slim bent?.
Jij vind het dus geen probleem dat er geen leeftijdsgrens is?quote:
Nee, hij kan nooit de oudste zijn als er al iemand voor hem ouder wasquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:28 schreef June. het volgende:
[..]
Eh, er staat toch nu? Als in op dit moment? Dat zegt helemaal niks over Biden. Kun jij wel begrijpend lezen?
Dit is jouw versie van "ja, maar jij..."quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Ik zie dingen die er niet zijn, komend van iemand die de dementie van Trump uit zijn reet heeft getrokken.
Ga door met je aantijgingenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:30 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dit is jouw versie van "ja, maar jij..."Zie je niet hoe belachelijk en hypocriet je klinkt?
En er is genoeg videomateriaal van Trump waar hij totaal onzin zit uit te kramen waar geen touw aan vast te knopen valt. Keer op keer. Op een gegeven moment is het "ja, maar trump liegt er altijd op los, dat weet iedereen" excuus ook een beetje klaar.
Als je zo consistent elke dag onwaarheden zit mee te delen, ben je misschien niet gewoon een grote leugenaar, maar gewoon gestoord?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan nooit de oudste zijn als er al iemand voor hem ouder was.
DAT is begrijpend lezen.
Leg anders je poll/pole aantijging even uit, talenknobbel van mequote:
Je hebt gelijk als er stond "Trump is de oudste Amerikaanse presidentskandidaat ooit". Alleen dat staat er niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan nooit de oudste zijn als er al iemand voor hem ouder was.
DAT is begrijpend lezen.
Stond allemaal in geen verhouding tot wat iedereen overduidelijk zag tijdens het debat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat wordt er nageluld? Trump is oud net zoals Biden oud is. Verder is Trump een achterlijke randdebiel die na zijn beschamende gedrag na zn nederlaag in 2020 nooit meer een politieke functie zou mogen bekleden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dit lullen jullie allemaal braaf na.
Biden was pas nog de kandidaat en dus de oudste ooit, maar nu is Trump de oudste ooit.
Hoe werkt dat, jezelf zo keihard voorliegen en denken dat je slim bent?.
Je bent het in ieder geval met mij eens dat Biden en Trump op dit punt verschillend zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:23 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Lagere standaarden voor de veroordeelde misdadiger misschien? Gozer is letterlijk een veroordeelde misdadiger. Hij roept ook al 3 jaar lang dat de vorige verkiezingen "gestolen" zijn. En Republikeinen doen alsof dat normaal is om te roepen, 3 jaar lang. Laten we niet doen alsof de standaarden gelijk zijn tussen die 2.
[..]
Is het verschil niet weten tussen wat er echt is gebeurd en wat totaal niet is gebeurd, maar wel als werkelijkheid beschouwen niet een dementie dingetje? Als consistent minimaal 60% van alles wat hij zegt niet klopt, is het misschien niet omdat hij het leuk vindt om te liegen, maar dat hij het verschil niet meer weet tussen wat het werkelijk is en wat hij denk dat werkelijkheid is?
Biden was de kandidaat tot een week geleden, dus die was de oudste ooit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef June. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als er stond "Trump is de oudste Amerikaanse presidentskandidaat ooit". Alleen dat staat er niet.
Dat er met 2 standaarden wordt gemeten? Eh ja?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent het in ieder geval met mij eens dat Biden en Trump op dit punt verschillend zijn.
Tis makkelijker om helderder over te komen als je niet na hoeft te denken of je iets vertelt wat waar is of niet. Constant onzin lopen te lullen is 100x makkelijker dan zo juist mogelijk iets proberen te vertellen.quote:Trump heeft zijn hele leven gelogen. Tot aan het verzinnen van een alter ego die tegen journalisten vertelde over hoe geweldig Trump wel niet was. Zoek maar eens op, om je te bescheuren.
Zijn er eigenlijk ooit verliezende ex presidenten in de VS geweest die dan toch 4 jaar daarna weer meedoen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat wordt er nageluld? Trump is oud net zoals Biden oud is. Verder is Trump een achterlijke randdebiel die na zijn beschamende gedrag na zn nederlaag in 2020 nooit meer een politieke functie zou mogen bekleden.
Heel veel woorden, maar het verandert simpelweg niets aan het feit dat in alles Joe Biden wel 20 jaar ouder leek dan Trump in plaats van slechts 3,5 jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef IndoorKite het volgende:
Tis makkelijker om helderder over te komen als je niet na hoeft te denken of je iets vertelt wat waar is of niet. Constant onzin lopen te lullen is 100x makkelijker dan zo juist mogelijk iets proberen te vertellen.
En dat hij dat zijn hele leven al doet wilt niet zeggen dat hij op zijn 78ste dat nog steeds bewust doet. Heeft weinig zin om leugens te vertellen die duidelijk onwaar zijn op het moment van horen. Op een gegeven moment moet je ophouden met "hij weet dat dit totaal niet klopt, maar hij zegt het toch express fout" bij de meest onzinnige anekdotes.
Iemand die duidelijk niet weet hoe hij moet stoppen met leugens vertellen is sowieso mentaal niet in orde. En je weet nooit of hij het express doet of dat hij daadwerkelijk denkt dat het klopt omdat hij dement is. "Hij gedraagt zich als een demente persoon, maar dat is bewust hoor!" wordt na een tijdje ook een beetje moe als argument.
Ben het wel eens dat dit extra lastig is omdat hij de meest debiele fans aantrekt die dit waarschijnlijk nooit van hun leven gaan snappen en dat hij daardoor ongestoord gestoorde dingen kan blijven roepen. Maar gezond klinkt hij duidelijk niet.
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ooit verliezende ex presidenten in de VS geweest die dan toch 4 jaar daarna weer meedoen?
Maar uiteindelijk is dat relatief, want Trump komt ook dement over in veel van zijn speeches. En ik zou die vergelijking wel willen zien wanneer Trump niet alleen maar onzin zit uit te kramen. Dat hij echt een keer moet nadenken en waarheden mag vertellen. Dan is dat beter vergelijken dan alleen maar onzin uitkramen. We zitten nog steeds met 2 maten te meten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel veel woorden, maar het verandert simpelweg niets aan het feit dat in alles Joe Biden wel 20 jaar ouder leek dan Trump in plaats van slechts 3,5 jaar.
Volgens mij ging het niet om wie het oudste overkomt het ging over de algemene mentale gesteldheid van beide heren. Biden stamelt onverstaanbaar, vergeet dingen en haalt namen door elkaar. Trump ratelt een onsamenhangend verhaal aan elkaar alsof er een paar gram coke in zn neus is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel veel woorden, maar het verandert simpelweg niets aan het feit dat in alles Joe Biden wel 20 jaar ouder leek dan Trump in plaats van slechts 3,5 jaar.
Maar kennelijk hebben degenen die dit niet toe willen geven alleen een probleem met liegen als Trump het doet. Vermakelijk om te zien. En ook wel een beetje vermoeiend.
Denk je nou echt dat Biden niet compleet uit zijn nek lulde en allerlei anekdotes stond te vertellen die helemaal niet waar zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dat er met 2 standaarden wordt gemeten? Eh ja?
[..]
Tis makkelijker om helderder over te komen als je niet na hoeft te denken of je iets vertelt wat waar is of niet. Constant onzin lopen te lullen is 100x makkelijker dan zo juist mogelijk iets proberen te vertellen.
En dat hij dat zijn hele leven al doet wilt niet zeggen dat hij op zijn 78ste dat nog steeds bewust doet. Heeft weinig zin om leugens te vertellen die duidelijk onwaar zijn op het moment van horen. Op een gegeven moment moet je ophouden met "hij weet dat dit totaal niet klopt, maar hij zegt het toch express fout" bij de meest onzinnige anekdotes.
Iemand die duidelijk niet weet hoe hij moet stoppen met leugens vertellen is sowieso mentaal niet in orde. En je weet nooit of hij het express doet of dat hij daadwerkelijk denkt dat het klopt omdat hij dement is. "Hij gedraagt zich als een demente persoon, maar dat is bewust hoor!" wordt na een tijdje ook een beetje moe als argument.
Ben het wel eens dat dit extra lastig is omdat hij de meest debiele fans aantrekt die dit waarschijnlijk nooit van hun leven gaan snappen en dat hij daardoor ongestoord gestoorde dingen kan blijven roepen. Maar gezond klinkt hij duidelijk niet.
Ja.quote:
Kijk alleen maar eens hoe vaak en in hoeveel verschillende landen/situaties zijn zoon Beau is omgekomenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Biden niet compleet uit zijn nek lulde en allerlei anekdotes stond te vertellen die helemaal niet waar zijn?
Ik zit wel eens stukjes van zijn rally's enzo te bekijken. DIe man weet werkelijk helemaal niets. Hij herhaalt alleen maar cirkeltjes die in zijn hoofd blijven rondgaan en maakt geen zin af. Werkelijk geen enkel feitje of blijk van de realiteit. Dat was 4 jaar en 8 jaar geleden al zo, maar het wordt met de week extremer. Zijn hoofd is ook net een harde schijf. Er passen maar 5 of 6 onderwerpen in. Ontkent dat hij dingen heeft gezegd die hij diezelfde fucking maand gezegd heeft. Verhaspelt inmiddels ook het ene na het andere woord. De aftakeling is bij Trump behoorlijk aanwezig. En hij was al geen groot licht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat wanneer die man te overlijden komt, we dan achteraf toch een héle grote tumor of andere afwijking in zijn prefontale cortex aantreffen. want anders valt het gedrag en de uitlatingen van die man toch lastig te verklaren. 'Bij bewustzijn' is iets anders dan 'helder van geest'. Ik verbaas me toch elke dag weer dat het lijkt dat'ie zelfstandig kan ademen, maar vraag me wel ernstig af hoe dat met andere zaken, zoals kauwen en knipperen, gaat.
Trump doet vrijwel hetzelfde als Biden. Ook Trump haalt namen door elkaar, valt in slaap op belangrijke momenten, vertelt onsamenhangende verhalen hoewel dat laatste niet nieuw is, het is wel onsamenhangender dan voorheen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet om wie het oudste overkomt het ging over de algemene mentale gesteldheid van beide heren. Biden stamelt onverstaanbaar, vergeet dingen en haalt namen door elkaar. Trump ratelt een onsamenhangend verhaal aan elkaar alsof er een paar gram coke in zn neus is.
BoTh SiDeS!quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Biden niet compleet uit zijn nek lulde en allerlei anekdotes stond te vertellen die helemaal niet waar zijn?
Biden had gewoon Trump's taktiek moeten volgen. Ipv eh stamelen, had hij gewoon ineens over zijn vrouw moeten beginnen halverwege de zin, daarna overgaan op koelkasten ofzo. Of haaien. En aan het einde gewoon een nieuw onderwerp beginnen. Dan had men vast niet geklaagd dat ie dementerend wasquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump doet vrijwel hetzelfde als Biden. Ook Trump haalt namen door elkaar, valt in slaap op belangrijke momenten, vertelt onsamenhangende verhalen hoewel dat laatste niet nieuw is, het is wel onsamenhangender dan voorheen.
Anyways, ze zijn gewoon beiden veel te oud. Biden heeft dat geaccepteerd en is opgestapt als kandidaat, Trump niet. Soit, we zien wel waar dat op uitloopt.
Haaien, dat zou het daar goed doen en zou hier misschien meer moeten worden aangehaald !quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Biden had gewoon Trump's taktiek moeten volgen. Ipv eh stamelen, had hij gewoon ineens over zijn vrouw moeten beginnen halverwege de zin, daarna overgaan op koelkasten ofzo. Of haaien. En aan het einde gewoon een nieuw onderwerp beginnen. Dan had men vast niet geklaagd dat ie dementerend was
Precies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk alleen maar eens hoe vaak en in hoeveel verschillende landen/situaties zijn zoon Beau is omgekomen.
Misschien kun je mijn post hieronder even lezen. Slechts een zeer kleine greep uit het rijke oeuvre. En ja, dat vergelijk ik "serieus" daarmee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:02 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
BoTh SiDeS!
Ga je nu serieus de hoeveelheid krankzinnige verhalen die Trump keer op keer verkondigt vergelijken met die van Biden?
Zo een beetje elke "tweet" die Trump post bevat iets totaal onzinnigs.
Nu wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:18 schreef Repentless het volgende:
En dan willen mensen toch nog steeds het verhaaltje geloven dat alleen Trump onzin vertelt.
Maar Trump versprak zich laatst ook een keer hoor !!!!!11!1!1quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Precies.Er zijn er nog veel meer, maar drie leuke:
- Op Hawaii even tegen de mensen daar, die net alles zijn kwijtgeraakt door bosbranden, doodleuk gaan vertellen dat hij zich wel enigszins kan voorstellen hoe het is om je huis en bijna je vrouw te verliezen, omdat zijn keuken ooit in de fik heeft gestaan. Enorm aangedikt en overdreven.
- Een anekdote over zijn vader toen ze in 1961 (!) twee mannen zagen zoenen op straat. Hij keek zijn vader aan en die zei: "it's simple Joey, they love each other!"
- Een prachtig verhaal over hoe zijn oom in zijn vliegtuig boven Papoea-Nieuw-Guinea was neergeschoten in WWII. Hij vloog "reconnaissance missions" in een "single engine plane". Hij is nooit teruggevonden volgens Biden, omdat er toendertijd veel kannibalen (!) in PNG waren. Het echte verhaal: zijn zat in een tweemotorig transportvliegtuig dat vanwege problemen een noodlanding moest maken in zee. Was hij dan de gezagvoerder? Nee, hij was passagier.![]()
![]()
En dan willen mensen toch nog steeds het verhaaltje geloven dat alleen Trump onzin vertelt.
Hoe is dit in hemelsnaam relevant voor de vergelijking tussen de onzin van Trump en Biden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Biden doet niet meer mee, weet je nog?
Dat Biden niet meer mee doet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam relevant voor de vergelijking tussen de onzin van Trump en Biden?
Dat was de discussie helemaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat Biden niet meer mee doet.
Dat de onzin van Trump blijft doorgaan.
Jawelquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat was de discussie helemaal niet.
Tussen de leugens door?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar Trump versprak zich laatst ook een keer hoor !!!!!11!1!1
Zeer kleine greep inderdaad. Hier heb je er +30k van Trump (tot Jan. 20, 2021) om eens goed mee te vergelijken:quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien kun je mijn post hieronder even lezen. Slechts een zeer kleine greep uit het rijke oeuvre. En ja, dat vergelijk ik "serieus" daarmee.
Hoezo niet? Biden is president. Als hij het niet meer aankan moet ie opstappen. De eindverantwoordelijke heeft ze niet meer op een rijtje en hij moet nog een half jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Jawel
Want Biden doet er niet meer toe. Tenzij je een of ander achterhoede gevecht wilt hebben. En who cares?
Trump daarentegen...
Hahahahaha, zo lust ik er nog wel een paar. Als je op 21 januari 2017 een discussie zou hebben of Obama of Trump een betere president is en jij zegt: "Obama is een betere president dan Trump", dan kan ik dus zeggen: "Nee, Trump. Want Obama doet er sinds gisteren niet meer toe!"quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Jawel
Want Biden doet er niet meer toe. Tenzij je een of ander achterhoede gevecht wilt hebben. En who cares?
Trump daarentegen...
Harris is nooit populair geweest en als eerste uit de race gestapt na tegenvallende resultaten in 2020. Het feit dat ze toch vice-premier is geworden is best bijzonder te noemen en heeft meer met het politieke spel te maken dan wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de tegenkadidaten waren ook nergens... Jason Palmer (wie?) won alleen Samoa op de popular vote.
En Dean Philips (weer: wie??) won helemaal niets.
Waarom? Omdat het ongehoord is een sterke tegenkandidaat in te zetten tegen een president die herkozen kan worden, daarmee geef je vanuit de partij immers aan dat hij niet voldoet.
Als de voorverkiezingen serieus voor het zoeken van een nieuwe kandidaat waren geweest dan waren er veel sterkere namen opgestaan, waaronder Harris zelf, maar ook Buttgieg bijvoorbeeld.
Prima, dan kunnen de Republikeinen een impeachment beginnen en word Harris President.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo niet? Biden is president. Als hij het niet meer aankan moet ie opstappen. De eindverantwoordelijke heeft ze niet meer op een rijtje en hij moet nog een half jaar.
Prima, alles beter dan een demente gek aan de knoppen van het machtigste land ter wereld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen de Republikeinen een impeachment beginnen en word Harris President.
Blijkbaar vinden de Republikeinen het geen probleem. Maar ja, als je zelf een criminele demente gek als kandidaat hebt dan is het mischien wel slim om het te laten lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Prima, alles beter dan een demente gek aan de knoppen van het machtigste land ter wereld.
Welke beslissingen van Biden zijn zoal ingegeven door dementie in jouw ogen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Prima, alles beter dan een demente gek aan de knoppen van het machtigste land ter wereld.
Trump is nog scherp van geest. Als je zijn interviews en rally's bekijkt dan merk je dat gelijk. Integenstelling tot Biden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de Republikeinen het geen probleem. Maar ja, als je zelf een criminele demente gek als kandidaat hebt dan is het mischien wel slim om het te laten lopen.
Ik vraag me af of hij überhaupt de beslissingen maakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke beslissingen van Biden zijn zoal ingegeven door dementie in jouw ogen?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Trump is nog scherp van geest. Als je zijn interviews en rally's bekijkt dan merk je dat gelijk. Integenstelling tot Biden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |