quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie veel frustratie in Trump-kamp dat Biden uit de race is gestapt.
quote:Former President Donald Trump ripped Vice President Kamala Harris in a Truth Social post, saying she had "terrible pole numbers against a fine and brilliant young man," referring to himself.
Het niveauverschil waarop de twee politiek bedrijven is enorm groot. Dit lijkt me wel een accurate vergelijking: Vitesse (Biden) is uit de eredivisie gedegradeerd, Het bierbuikenteam van FC Bal op het dak (Trump) is kampioen geworden in de reserve 6e klasse van de amateurs. En dan denken sommigen dat het bierbuikenteam van FC Bal op het dak dus beter is dan Vitesse.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vooral lachwekkend dat men doet alsof Biden dementerend zou zijn en Trump nog helder, Trump is minstens zo ver weg als Biden (en daar mag je zelf van maken of Trump ook de weg kwijt is of Biden niet), maar door zijn gehaatzaai, gescheld en herhaling op herhaling van one-liners valt het minder op.
Als hij werkelijk iets moet vertellen of aan elkaar moet praten maakt hij behoorlijke fouten.
Plus dat zijn aanhang het gewoon niet erg vindt, zolang hij maar blijft sneren en haten.
nou Trump is wel net zo gek als Putin dat dan weer welquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niet zo jammer als het wensdenken dat Trump net zo totaal dement is als Biden.
Mijn tegenargument is dat Biden WEL uit zijn partij getrapt is en Trump nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie je geen tegenargumenten posten, dus je hebt geen punt.
ze zijn alle drie knettergek XI,.Putin en Trumpquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vooral lachwekkend dat men doet alsof Biden dementerend zou zijn en Trump nog helder, Trump is minstens zo ver weg als Biden (en daar mag je zelf van maken of Trump ook de weg kwijt is of Biden niet), maar door zijn gehaatzaai, gescheld en herhaling op herhaling van one-liners valt het minder op.
Als hij werkelijk iets moet vertellen of aan elkaar moet praten maakt hij behoorlijke fouten.
Plus dat zijn aanhang het gewoon niet erg vindt, zolang hij maar blijft sneren en haten.
Je zal eens zelfspot tonen, dat is pas het teken van een onmensquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:42 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zo briljant dat hij het verschil niet weet tussen poll en pole
Oh en ook nog zo jongHeeft alles met zich mee!
Serieus, brein van die belachelijk malloot is helemaal weg. Dat zie je toch gelijk?
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn tegenargument is dat Biden WEL uit zijn partij getrapt is en Trump niet.
Prima punt al zeg ik het zelf.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.
Probeer het nog eens.
Zwak excuus voor de dementie van Trumpquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal eens zelfspot tonen, dat is pas het teken van een onmens.
Nou... Voor de Bühne misschien net niet maar de facto wel. Het spreekt alsnog voor Biden dat hij zich nu inzet voor Kamala dus dat laat wel zien dat hij het beste voor heeft met het land/de democraten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is Biden niet uit zijn partij getrapt.
Probeer het nog eens.
Blijf jezelf maar voorliegen, je zal er vast beter door slapenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:59 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zwak excuus voor de dementie van Trump
Zelfspot werkt geeneens in die context.![]()
Snap je dat echt niet?
Haha, that's it? Dacht ik alquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar voorliegen, je zal er vast beter door slapen.
Vergeet de familie Kim in Noord-Korea niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou Trump is wel net zo gek als Putin dat dan weer wel
krijgen we een driemanschaps als leiders van de "vrije" wereld ,
XI, Putin en Trump
Als je zelf niet verder komt dan, Biden is niet dement, Trump is zelf dement, mag je nu best een lolly hoor, maar echt sterk was je eigen betoog niet he?quote:
Klopt, ze ontkennen nu bij hoog en laag dat ze verantwoordelijk was voor de zuidelijke grens bijv.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:10 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
En de zaken die haar parten kunnen spelen tijdens de verkiezingen worden alweer stilletjes verwijderd natuurlijk.
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je zelf niet verder komt dan, Biden is niet dement,
Zeker, hij is minder frail dan Biden, maar ook hij is een seniele 78-jarige. Snap sowieso niet waarom er, naast een minimale leeftijdsgrens ook een maximale leeftijdsgrens zit aan kandidaatschap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door democratische campagnes en andere propaganda.
Of Trump ze ooit helemaal op een rijtje heeft gehad wil ik best betwisten, maar dat hij opeens net zo ver heen zou zijn als Biden is gewoon wensdenken of valse propaganda.
Ja, ik wel. Jij komt nu inmiddels niet verder dan domme persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:12 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Weet je zeker dat jij niet een beetje last hebt van dementie?
Hij is niet seniel. Echt, waarom trappen mensen constant in propaganda van 1 kant?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Zeker, hij is minder frail dan Biden, maar ook hij is een seniele 78-jarige. Snap sowieso niet waarom er, naast een minimale leeftijdsgrens ook een maximale leeftijdsgrens zit aan kandidaatschap.
Ga je lekker?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:22 schreef IndoorKite het volgende:
[..]Maar hoe weet je dat dan? Je ziet dingen die er niet zijn. Dat is wel een dingetje hoor.
Hij is per definitie seniel, want hij is 78. Dus los van z'n opvattingen moet je sowieso niet willen dat hij president wordt. Ik zei hetzelfde over Biden en goddank heeft hij zich teruggetrokken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is niet seniel. Echt, waarom trappen mensen constant in propaganda van 1 kant?
Ik post hier helemaal niet eens zo pro-trump, maar de totale onzin, het wensdenken, het is gewoon eng om te zien hoe snel mensen alles klakkeloos overnemen als die partij ooit een keer iets gezegd heeft waar ze het mee eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |